SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW/ MAGAZYNIER Kotórz Mały oferta pracy TARCO Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW/ MAGAZYNIER
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie dostaw towarów, planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej, przygotowywanie zamówień do wysyłki, sprawdzanie stanów magazynowych, analizowanie posiadanych zasobów, prowadzenie listy zakupów, realizacja zleconych zakupów.
Data publikacji: 2020-05-15
Lokalizacja: Kotórz Mały (opolskie)
Pracodawca: TARCO Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Opolska 99, 46-045 Kotórz Mały, powiat: opolski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie dostaw towarów, planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej, przygotowywanie zamówień do wysyłki, sprawdzanie stanów magazynowych, analizowanie posiadanych zasobów, prowadzenie listy zakupów, realizacja zleconych zakupów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW/ MAGAZYNIER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kotórz Mały
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1609
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Turawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: magazynier
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Podstawowa obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programów magazynowych
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : Mile widziane uprawnienia na wózki widłowe
Nazwa pracodawcy: TARCO Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 9910507019
danePracodawcy_regon: 365522320
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Hubala 21, 45-266 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: m. Opole
danePracodawcy_kodPowiatu: 1661
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Opole
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965016
Ulica pracodawcy: Hubala
Numer budynku pracodawcy: 21
Nazwisko osoby zgłaszającej: Mariusz Górka
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|432103
Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.05.2020
Data dodania oferty pracy: 15.05.2020
Oferta pracy ważna do: 31.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?aa36b8755e27a88ace59ec48da726bcc
Podobne oferty pracy
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, analiza i uzgodnienia kont rozrachunkowych, przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej, prowadzenie rozliczeń gotówkowych.
ASF PREMIUM Spółka z o.o. - 2019-06-04 - Siedlce (mazowieckie)
Praca w Zdzieszowicach, ul. Dworcowa 6
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Zdzieszowice (opolskie)
Promocja i budowanie marki za pomocą Instalgramu, analiza rynku mediów społecznościowych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2017-06-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
- utrzymanie sprawności technicznej, dbanie o porządek na stanowisku pracy,- organizacja przeglądów, konserwacji i remontów maszyn,- rozwiązywanie problemów związanych z procesem produkcji w zakresie utrzymania ruchu,- montaż i demontaż urządzeń.
Brandbox Sp. z o.o. Sp. K. - 2020-09-22 - Skawina (małopolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 1462,50 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie przy wykształceniu średnim 5 lat pracy w księgowości, przy wykształceniu wyższym 4 lata pracy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowania projektów unijnych. Wymagana znajomość programów księgowych. Wymagana znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym. wymagana umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-10-09 - Katowice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji, nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania zaopatrzenia magazynów kuchni i restauracji, nadzorowanie prawidłowego rozliczania gastronomii, przeprowadzanie inwentaryzacji, przyjmowanie zamówionego przez kierowników towaru, wprowadzanie do systemu faktur zakupowych
"FARMACOL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-01-22 - Ustroń (śląskie)
- obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila, chatu, - fachowe doradztwo, - udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, - obsługa dokumentów związanych ze sprzedażą - realizacja założonych planów sprzedażowych zgodnie z polityką firmy
STARPOOL - 2019-02-25 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzór nad realizacją zamówień i zakupów u zagranicznych producentów, rozwój pozytywnych i długofalowych relacji biznesowych z kontrahentami, kontrola zgodności dostaw z zamówieniami, dokumentami dostawy, warunkami zakupu, prowadzenie negocjacji i analiz związanych z zamówieniami i transportem, asystowanie w spotkaniach z dostawcami międzynarodowymi, bieżące aktualizowanie baz danych i przygotowanie dokumentacji importowej, współpraca z agencjami celnymi oraz firmami spedycyjnymi i transportowymi, codzienny kontakt z dostawcami zagranicznymi (głównie rynek chiński) w sprawach operacyjnych, wsparcie w procesie poszukiwania nowych alternatywnych dostawców.
kontakt przez PUP - 2020-06-30 - Zabrze (śląskie)
Wykształcenie: średnie z maturą; umiejętność pracy w zespole, umiejętność szybkiego przyswajania informacji, komunikatywność, praca polega na obsłudze klienta internetowego z wykorzystaniem wspomagających programów komputerowych, poszukiwana jest osoba, która potrafi skoncentrować się na wykonywanych zadaniach (o zdolnościach w kierunku przedmiotów ścisłych); mile widziana osoba studiująca; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; wymiar etatu do uzgodnienia z pracodawcą;
HERMES PLUS ANDRZEJ BOŻEK - 2016-10-25 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, sporządzanie list płac sporządzanie deklaracji ZUS, obsługa programu płatnik,doświadczenie mile widziane
TWOJE BIURO RACHUNKOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Kłodzko (dolnośląskie)
sprzedawca w branży spożywczej
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Gniezno (wielkopolskie)
-planowanie i nadzorowanie transportu-wprowadzanie ,modyfikowanie kart drogowych-obsługa programów branżowych-zestawienia paliwowe-przyjmowanie zgłoszen i reklamacji
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
nadzór nad prawisłową, zgodną z przepisami eksplatacją urządzeń elektroenergetycznych, wentylacyjno-klimatyzacyjnych, gazowych; analiza i weryfikacja warunków zawartych umów z dostawcami energii, przygotowanie procedur umożliwiających zgodnie z warunkami Ustawy o Zamówieniach Publicznych oraz zawieranie umów z Firmami zewnętrznymi w zakresie długofalowego serwisowania; węzła cieplnego, systemów wentylacyjno-klimatyzacyjnych, trafostacji, akumulatorowni, kotłowni gazowych
TEATR WIELKI im. ST. MONIUSZKI - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
Tworzenie, rozwijanie i ofertowanie produktu: reklama na lampach ulicznych. Uzgadnianie warunków handlowych z dostawcami.
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Kraków (małopolskie)
Wsparcie w realizacji procesów kadrowych. Nadzór nad dokumentacją związaną z czasem pracy. Przygotowywanie raportów, analiz z zakresu HR. Monitorowanie projektów realizowanych w firmie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
ORLEN PALIWA SP. Z O.O. - 2018-09-17 - Płock (mazowieckie)
obsługa punktu kurierskiego, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami,informowanie klientów o produktach i usługach, sprzedaż produktów/usług firmySkładanie i monitorowanie realizacji zamówień, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacjiProwadzenie negocjacjiBudowanie relacji z klientemObsługa urządzeń biurowychPrzygotowanie dokumentacji i raportów
Olmado Marcin Kaleta - 2017-07-26 - Leszno (wielkopolskie)
praca biurowa przy komputerze
Kancelaria Ekologiczna Marcin Kaźmierski - 2016-10-28 - Poznań (wielkopolskie)
wyszukiwanie informacji o konkursach w ramach funduszy europejskich, pomoc w sporządzaniu wniosków, biznesplanów, załączników do dokumentacji aplikacyjnej, rozmowa z klientem, pomoc przy realizacji projektów, sporządzanie pism urzędowych, współpraca z urzędami, analiza przepisów prawa i dostosowanie do nich zapisów zawartych w dokumentacji konkursowej
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Stary Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca na pół etatu jako specjalista ds. kadr i płac w Szkole Podstawowej nr 1 w Luboniu; 2/3 etatu w Szkole Podstawowej nr 2 w Luboniu
Szkoła Podstawowa nr 4 im. prof. A. Wodziczki w Luboniu - 2020-07-16 - Luboń (wielkopolskie)
Montaż, uruchomienie, serwisowanie, remontowanie urządzeń górniczych w zakresie mechanicznym, elektrycznym itp. Diagnozowanie i usuwanie usterek, przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi/ konserwacji oferowanych urządzeń.
Wichary Technologies Sp. z o.o. - 2018-05-07 - Pyrzowice (śląskie)
Osoba z doświadczeniem lub bez doświadczenia, mile widziana znajomość programu księgowego Symfonia
MŚCICE Ośrodek Hodowli Zarodowej Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Mścice (zachodniopomorskie)
Prowadzenie rozliczeń bieżących firmy, dokumentacji oraz podstawowych spraw kadrowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
Fakturowanie, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, koordynowanie zleceń i działań usprawniających obsługę klientów, przygotowywanie listów przewozowych.
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Stojadła (mazowieckie)
Obsługa partnerów handlowych, sporządzanie dokumentów handlowych.
TOMALA SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-30 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Sprzedaż w sklepie spożywczo-przemysłowym.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Legionowo (mazowieckie)
j.w
ADEXIM-PRZEPROWADZKI S.C.,BEKAS ZBIGNIEW,JAGACZEWSKI KAROL,POLAK MAREK - 2016-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie wniosków o dofinasowanie ze środków unijnychSporządzanie wniosków o dofinansowanie wraz z pozostałą wymaganą dokumentacją aplikacyjnąUdział przy opracowywaniu nowych wniosków o dofinansowanie, budżetowanie projektówNadzór nad poprawnością finansowo prawną projektów Współpraca z pozostałymi działami Szpitala.Praca w godz.7:25-15:00.Dodatkowo do wynagrodzenia dodatek stażowy
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu - 2019-01-24 - Opole (opolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i proceduramiMiejsce pracy: Wrocław ul. Słonimskiego 6Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie profesjonalnych i długofalowych relacji z już istniejącymi, realizacja planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie zamówień od Klientów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpraca z kontrahentem zagranicznym. Pracodawca oferuje umowę o pracę w stabilnej firmie, wyposażenie: telefon, komputer, ubezpieczenie pracownicze (grupowe).
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2018-10-24 - Rusiec (łódzkie)
Specjalista realizuje zadania w zakresie weryfikacji i bieżącej kontroli zgodności funkcjonowania eksploatowanego w jednostce organizacyjnej systemu teleinformatycznego z jego dokumentacją bezpieczeństwa, a w szczególności kontroluje:1) Przestrzeganie zasad ochrony przetwarzanych w systemie teleinformatycznym informacji niejawnych;2) Poprawność realizacji zadań wykonywanych przez administratora;3) Zgodność konfiguracji systemu teleinformatycznego dokumentacją bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego;4) Stan środków bezpieczeństwa fizycznego i ochrony elektromagnetycznej;5) Aktualność wykazów osób mających dostęp do systemu teleinformatycznego, prawidłowość przydzielenia kont użytkownikom, zakres nadanych im uprawnień i prawidłowość zabezpieczeń zastosowanych w systemie teleinformatycznym;6) Znajomość i przestrzeganie przez użytkowników procedur bezpiecznej eksploatacji systemu teleinformatycznego.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-02-19 - Białobrzegi (mazowieckie)