SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO Katowice oferta pracy Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO
Wynagrodzenie: 5 200 - 6 200 PLN
Zakres obowiązków: osoba na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za pierwszą linię wsparcia klientów biznesowych (klienci kontaktują się telefonicznie, mailowo oraz poprzez chat)
Data publikacji: 2020-01-14
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:40-001 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
osoba na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za pierwszą linię wsparcia klientów biznesowych (klienci kontaktują się telefonicznie, mailowo oraz poprzez chat)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 5 200 - 6 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
elastyczne godziny pracy, wynagrodzenie: od 5200 zł/m-c brutto + dodatki za pracę w weekendy + premie miesięczne w wysokości do 1000 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 5 200 - 6 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Doradca klienta
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
sdobra znajomość obsługi komputera, znajomości j. niemieckiego na poziomie min. B2
Nazwa pracodawcy: Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Adres pracodawcy:
Staromiejska, 10-017 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: CV przesłać na adres: cv (at) irkl.pl lub telefonicznie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Staromiejska
danePracodawcy_nrKraz: 10485
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 14.01.2020
Oferta pracy ważna do: 14.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f57251e585679a911141f90838199f31
Podobne oferty pracy
Zgłaszanie i wygłaszanie pracowników w ZUS, sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PFRON, Urząd Skarbowy i GUS, praca z programem RESET 2 i PŁATNIK, sporadyczna obsługa zajęć komorniczych.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2017-08-17 - Andrychów (małopolskie)
Staż w firmie: Biuro Rachunkowe "SALDO PLUS". Program stażu do zapoznania w pokoju nr 36.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Kielce (świętokrzyskie)
według zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2018-01-14 - Tłuszcz (mazowieckie)
BUDOWANIE I ZARZADZANIE BAZA KLIENTÓW FIRMY, POZYSKIWANIE KLUCZOWYCH KLIENTÓW DLA FIRMY, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, BUDOWANIE I UTRZYMANIE DŁUGOFALOWYCH RELACJI BIZNESOWYCH Z NAJWAŻNIEJSZYMI I NAJWIEKSZYMI KLIENTAMI FIRMY.
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Budno (zachodniopomorskie)
Dystrybucja i sprzedaż części samochodowych. Praca na terenie kraju.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Jaroszewy (pomorskie)
Obsługa klientów firmy. Pozyskiwanie zamówień, dostawa towarów. Praca w godzinach: 08.00-16.00.
SPRZĘT-POŻ Przeds.Specjalistyczne - 2017-03-23 - Opole (opolskie)
Transport metriałów
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Ładzice (łódzkie)
bieżaća aktualizacja dokumentacji technicznej , przygotowanie dokumentacji pomocniczej, sprawowanie nadzou nad dokumentacją zapisaną w formie elektronicznej.Miejsce pracy Paslęk ul. 3 Maja 9 i Młynary ul Dworcowa 30
Zakład Produkcji Tektury i Opakowań Arkadiusz Cebula - 2019-08-29 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz - 2016-05-02 - Polkowice (dolnośląskie)
- Sprzedaż usług i produktów oferowanych przez pracodawcę. Bieżąca współpraca z powierzonymi klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Promocja produktów. Współpraca z działem technicznym przy wdrażaniu rozwiązań systemowych. Praca w siedzibie firmy oraz w delegacjach na terenie Polski Południowej.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + prowizja od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagany 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku. Znajomość produktów branży teleinformatycznej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) tritechnet.pl
TRITECH NETWORKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-30 - Katowice (śląskie)
ewidencjonowanie sprzedaży krajowej i międzynarodowej, uzgadnianie sald kont rozrachunkowych, monitoring i windykacja należności, przygotowywanie preliminarza płatności, współpraca z Euler ermes w zakresie obsługi umowy na windykację i ubezpieczenie należności, współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie spraw sądowych, współpraca z działem handlowym w zakresie kaucji
"HULANICKI BEDNAREK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-16 - Chełm (lubelskie)
Obsługa Klienta oraz słuchaczy szkół prowadzonych przez przedsiębiorcę
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce; przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań; kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudniania cudzoziemców; reprezentowanie firmy przed Urzędami Pracy oraz Urzędami Wojewódzkimi; współpracowanie z firmą zewnętrzną; koordynowanie obiegu dokumentów oraz archiwizacja; dostarczenie dokumentów do właściwych urzędów.
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Wrocław (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
Jednostka Wojskowa Nr 2305 Warszawa - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, dbanie o ekspozycję towaru. Praca w godz. 7-15, 10-18 oraz w soboty 8-18 w Kołobrzegu.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2017-03-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
dodawanie i opisywanie produktów, aktualizacja strony internetowej, bieżąca telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, budowanie relacji z klientami
Brand Sp. z o.o. - 2016-11-10 - Tarnów (małopolskie)
Przyjmowanie zamówień, doradztwo produktowe , przygotowywanie wycen
Producent Drzwi "Barański" Sp. J. Ignacy Barański i Zbigniew Barański - 2019-07-16 - Babięty Wielkie (warmińsko-mazurskie)
- aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi,- przeprowadzanie spotkań handlowych,- profesjonalna obsługa klientów,- budowanie pozytywnego wizerunku Spółki.
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Kawczyn (wielkopolskie)
sprzedaż produktów i usług zanjdujących sie w ofercie przedsiębiorstwa, sporzadzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wymagania: Wykształcenie wyższe, biegła znajomość obsługi komputera, niekaralność, umiejętność organizacji pracy na stanowisku, operatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność i zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, dokładność, sumienność, kreatywność, wysoka kultura osobista, mile widziany staż pracy (zatrudnienie) w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania programów rynku pracy.Do zadań podstawowych będzie należeć:1. Opracowywanie programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy (FP) oraz środków unijnych.2. Ocenianie efektów programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków FP oraz unijnych.3. Realizacja ww. programów i projektów zgodnie z opracowanym harmonogramem i zakresem działań.CV wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać w terminie do 4.07.2016r.na adres e-mail: kancelaria (at) pup-rybnik.pl
Powiatowy Urząd Pracy Rybnik - 2016-06-30 - Rybnik (śląskie)
telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem biznesowym, realizacja celów,budowanie długotrwałej relacji z klientem oraz pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez OHP - 2019-02-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż żwiru, piasku, obsługa sekretariatu, kasy fiskalnej, poczty Outlook, Microsoft Excel, Word
SK INVEST-GREEN - 2019-07-29 - Waryś (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji magazynowo-zakupowej (obsługa dokumentów sprzedażowych), utrzymywanie stanów magazynowych na poziomie zgodnym z celami przedsiębiorstwa, kontrola nad przyjętymi i wydawanymi towarami z magazynu, nadzorowanie projektów od strony logistycznej, praca w systemie SAP
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie akt osobowych nauczycieli, pracowników administracji i obsługi, sporządzanie umów, świadectw pracy, prowadzenie programu kadrowego, sporządzanie sprawozdań GUS, ankiet Biura Edukacji, SIO
Szkoła Podstawowa Nr 163 im. Batalionu "Zośka" - 2019-10-16 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa recepcji, obsługa maszyn do modelowania sylwetki i maszyn wykonujących zabiegi na twarz
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie i organizowanie transportu (lądowego i lotniczego), organizacja pobytu artystów zagranicznych w Polsce, w tym między innymi koordynacja realizacji wymogów rider-owych, przygotowanie sprawozdań po- koncertowych, wykształcenie min. średnie, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym ( w mowie i piśmie),
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-06-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
reprezentowanie interesów firmy na terytorium Białorusi, pozyskiwanie nowych klientów z terenu Białorusi, sprzedaż produktów odbiorcom z terenu Białorusi, nadzorowanie realizowanych kontraktów z kontrahentami z Republiki Białorusi
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Łaszczów (lubelskie)