SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH Chełm oferta pracy "HULANICKI BEDNAREK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: ewidencjonowanie sprzedaży krajowej i międzynarodowej, uzgadnianie sald kont rozrachunkowych, monitoring i windykacja należności, przygotowywanie preliminarza płatności, współpraca z Euler ermes w zakresie obsługi umowy na windykację i ubezpieczenie należności, współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie spraw sądowych, współpraca z działem handlowym w zakresie kaucji
Data publikacji: 2018-10-16
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: "HULANICKI BEDNAREK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyszyńskiego 2B, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ewidencjonowanie sprzedaży krajowej i międzynarodowej, uzgadnianie sald kont rozrachunkowych, monitoring i windykacja należności, przygotowywanie preliminarza płatności, współpraca z Euler ermes w zakresie obsługi umowy na windykację i ubezpieczenie należności, współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie spraw sądowych, współpraca z działem handlowym w zakresie kaucji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Finanse i rachunkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość rozliczania transakcji w obrocie międzynarodowym
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość aktualnych przepisów podatkowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość programu Comarch
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziana znajomość programu Comarch.KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:- osobisty: ul. Wyszyńskiego 2B, 22-100 Chełm- można również przesyłać CV drogą e-mailową na adres: kadry (at) haberenergia.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
"HULANICKI BEDNAREK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Wyszyńskiego 2B, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Wyszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 2B
Profil działalności pracodawcy: produkcja elementów elektronicznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.10.2018
Data dodania oferty pracy: 15.10.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum; Wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; Budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami; współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa);zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej;dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum; nawiązywanie i utrzymywanie konaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.Miejsce wykonywania pracy: Dział Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony min. 1 roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godz). Wymagania: potwierdzone wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne. Co najmniej 3-letnie doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury). Biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press). Znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (pożądany poziom C1). Zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolność ustalania priorytetów, otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-03-08 - Bytom (śląskie)
przyjmowanie i realizacja zamówień, nadzór nad jakościa i ceną
UZDROWISKO WIENIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Wieniec-Zdrój (kujawsko-pomorskie)
zamawianie, odbieranie zleceń
Hotel Polski Sp. z o.o. Mielec - 2016-12-28 - Mielec (podkarpackie)
kontakt z klientem , pomiary dachów, przygotowywanie wyceny
TRANS-FERBUD S.C.Krzysztof Ferenc,Tadeusz Balawender - 2017-02-02 - Malawa (podkarpackie)
Zamawianie materiałów pod inwestycje, rozliczanie magazynu, zbieranieofert,obsługa biura, redagowanie pism,sporządzanie dokumentacjikadrowej,wysyłanie korespondencji. Praca od 8-16
ADMAR Paweł Antoszczyszyn - 2018-07-23 - Opole (opolskie)
promocja,reklama
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Niepołomice (małopolskie)
- PRZEPROWADZENIE KONTROLI WARUNKÓW PRACY ORAZ PRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW I ZASAD BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY- INFORMOWANIE PRACODAWCY O STWIERDZONYCH ZAGROŻENIACH - SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ; WYPADKÓW W PRACY- PROWADZENIE REJESTRÓW - PRZEPROWADZANIE SZKOLEŃ WSTĘPNYCH
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU - 2017-06-27 - Oświęcim (małopolskie)
Systemowa i administracyjna obsługa procesów zamówień Wprowadzanie danych do systemu w tym faktur VAT Kontakt z kontrahentami handlowymi firmy w zakresie zamówień i administracyjnej obsługi dokumentów handlowych Nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz przesyłkami kurierskimi, Ewidencja i archiwizacja faktur Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i dokumentacji wewnątrz firmy Monitoring asortymentu sieci handlowych i okresowy zakup próbek porównawczych Przygotowywanie zestawień na potrzeby działu handlowego, w tym przygotowywanie wycen i kalkulacji nowych produktów Windykacja faktur w ramach podległych klientów Dbanie o porządek w biurze Dokonywanie pomiarów prób handlowych
EPICOM SP. Z O.O. - 2016-07-05 - Bogumiłów (łódzkie)
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:- Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)- Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie- Koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników)- Praca w systemie zmianowym w biurze w Bydgoszczy
EMA PARTNERS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta na rynkach wschodnich (Białoruś, Rosja, Kazachstan) przygotowanie dokumentów celnych, sprzedażowych, przygotowanie ofert, negocjacje handlowe
ROSSY Natallia Yambzhytska - 2017-12-13 - Białystok (podlaskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników (naliczanie wynagrodzeń)
ORION.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Szkoła Główna Służby Pożarniczej - 2017-07-10 - Warszawa (mazowieckie)
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów ze strategicznymi klientami z chin. Bezpośrednia bieżąca obsługa wybranej grupy kluczowych klientów (negocjacje, ustalanie szczegółowych warunków współpracy, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy). Realizacja założonych budżetów sprzedaży. - Wymagany język chiński w stopniu zaawansowanym ze względu na liczne kontakty z klientami z chin. - Miejsce wykonywania pracy: główne-siedziba firmy i teren województwa śląskiego. Możliwe delegacje do Chin.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 13:00-21:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek zarządzanie i marketing). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagane umiejętności negocjacyjne, duża wiedza z zakresu kultury chińskiej. Wymagana znajomość j. chińskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
Praca w biurze,bieżąca obsluga klientów w zakresie sprzedaży ubezpieczeń, obliczanie składek ubezpieczeniowych, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Pruszków (mazowieckie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
BIZNES SERWIS Sp . z o.o. - 2017-09-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Chęć nauki i zdobywania nowych umiejętności, samodzielność na powierzonym stanowisku, chęć podejmowania nowychwyzwań zawodowych, otwartość na wiedzę i nowe umiejętności, dyspozycyjność oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole.
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-07-20 - Mielec (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
organizacja szkoleń dla młodzieży do 25 r.ż., nabór beneficjentów szkoleń, pozyskiwanie wykładowców, nadzór nad przebiegiem szkoleń
MAŁOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOT.HUFCÓW PRACY Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE - 2017-03-21 - Tarnów (małopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie, sprawna obsługa komputera w tym MS Office, komunikatywność, zdolność logicznego myślenia, umiejętności analityczne oraz organizacyjne, umiejętność współpracy z zespołem produkcyjnym. Firma oferuje: ciekawą pracę w zgranym zespole, pakiety świadczeń socjalnych. Charakterystyka pracy: planowanie,koordynacja i kontrola realizacji zleceń produkcyjnych, bieżąca analiza zdolności produkcyjnych, norm robocizny i zużycia materiałów, identyfikacja problemów i udział w ich rozwiązywaniu, współpraca z Działem Zaopatrzenia, Działem Sprzedaży, Działem Rozwoju Produktów. Wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny. Aplikacje przesyłać e-mailem kadry (at) adanex.pl.
ADANEX SP. Z O.O. - 2017-04-13 - Radlin (śląskie)
MONTAŻ, SERWIS, NAPRAWA INSTALACJI HYDRANTOWYCH, TRYSKACZOWYCH, ZRASZACZOWYCH ORAZ POMPOWNI P-POŻ, STACJI ZAWORÓW KONTROLNO-ALARMOWYCH, MONTAŻ ARMATURY I SPRZĘTU P-POŻ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ CZYTANIA SCHEMATÓW ELEKTRYCZNYCH I HYDRAULICZNYCH, OBSŁUGA KOMPUTERA, ZDOLNOŚCI MANUALNE, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI NARZĘDZI, PRAWO JAZDY KAT.B, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO I NIEMIECKIEGO;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN C.V NA MAIL: info (at) firestop-serwis.pl
FIRE STOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:- Opracowanie projektów, programów w celu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych,- Inicjowanie i wspieranie Partnerstw Lokalnych dla realizacji projektów,- Inicjowanie i organizowanie projektów lokalnych mogących stanowić działania samodzielne powiatu lub element programów regionalnych,- Opracowanie projektów, programów, wniosków w celu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych oraz rezerwy Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej,- Znajomość zasad i procedur realizacji projektów dofinansowanych w ramach EFS,- Realizacja zadań w projekcie według zaplanowanego zakresu oraz harmonogramu,- Znajomość zasad i procedur realizacji projektów dofinansowanych ze środków PFRON- Realizacja zadań w projekcie według zaplanowanego zakresu oraz harmonogramu,- Realizacja pozostałych instrumentów adresowanych do osób bezrobotnych do 30 roku życia (m. in bon na zasiedlenie, bon zatrudnieniowy).
Powiatowy Urząd Pracy Żary - 2017-03-10 - Żary (lubuskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
- Udział w projektach związanych z tworzeniem nowych produktów,- Wspomaganie działań związanych z udoskonaleniami już istniejących produktów oraz projektowanie/ przeprojektowywanie produktów zgodnie z wymaganiami klientów,- Wykonywanie prototypów oraz przeprowadzanie nad nimi badań, - Opracowywanie dokumentacji technicznej dla nowych produktów lub istniejących produktów,- analiza rynku w poszukiwaniu możliwości wykorzystania istniejącego parku maszynowego.
Capek Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Skrzyszów (śląskie)
Naprawy samochodów osobowych powypadkowych. Kontakt osobisty w godz. 8.00-18.00 po wcześniejszym telefonicznym.
Bożek Sebastian SEB - BLACH - 2016-03-16 - Wiśniew (mazowieckie)
realizacja procesów zakupowych , kontrola stanów magazynowych , negocjacje cen, przygotowanie i porównywanie ofert
FHPU TRANSTAL - 2016-05-27 - Smęgorzów (małopolskie)
sprzedaż towarów klientom wietnamskim, dbanie o wizerunek firmy, wykonywanie zleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
WYKONYWANIE POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH, UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Sopot (pomorskie)
zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi, kontrola zgodności zapisów faktur z umowami, prowadzenie ewidencji zasobu mieszkaniowego, nadzór techniczny, sporządzanie zestawień remontowych, wykonywanie projektów i ekspertyz, nadzór nad utrzymaniem nieruchomości w stanie pozwalającym na właściwą eksploatację
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
j.w.
PRAWOL ALICJA WOLSKA, JERZY WOLSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)