SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG LEGALIZACJI Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG LEGALIZACJI
Wynagrodzenie: do 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce; przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań; kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudniania cudzoziemców; reprezentowanie firmy przed Urzędami Pracy oraz Urzędami Wojewódzkimi; współpracowanie z firmą zewnętrzną; koordynowanie obiegu dokumentów oraz archiwizacja; dostarczenie dokumentów do właściwych urzędów.
Data publikacji: 2018-10-08
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce; przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań; kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudniania cudzoziemców; reprezentowanie firmy przed Urzędami Pracy oraz Urzędami Wojewódzkimi; współpracowanie z firmą zewnętrzną; koordynowanie obiegu dokumentów oraz archiwizacja; dostarczenie dokumentów do właściwych urzędów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG LEGALIZACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, staż pracy: rok na podobnym stanowisku, znajomość przepisów dotyczących legalizacji pobytu oraz pracy cudzoziemców, znajomość programu BITRIX, samodzielność w działaniu i odpowiedzialność, dokładność i terminowość w wykonywaniu obowiązków.znajomość językai ukraińskiego oraz rosyjskiego w stopniu biegłym
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.10.2018
Oferta pracy ważna do: 30.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola jakości dostaw materiałów i półfabrykatów Kontrola jakości procesu produkcyjnego Kontrola i nadzór nad finalnymi produktami Kontrola warunków składania materiałów i wyrobów gotowych Kontrola form przeznaczonych do produkcji Stała kontrola jakościmateriału do produkcji.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Polkowice (dolnośląskie)
Montaż konstrukcji stalowych, przygotowanie elementów do spawania
KNYCHTECH Sp.z o.o. - 2018-04-05 - Niewodniki (opolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
-rozliczenia wynagrodzeń, ZUS, PIT-księgowanie-prowadzenie akt pracowniczych
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Żywiec (śląskie)
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji SZJ, wdrażanie metod poprawiających funkcjonowanie SZJ, w tym 5S, udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych, współpraca z jednostkami zewnętrznymi pod katem Systemu Jakości, opracowywanie dokumentacji PPAP.
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-12-15 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
Prace w dziale finansowym, wystawianie faktur, obsługa procesów rekrutacyjnych,przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego, doradztwo w zakresie leasingu., dla osób zarejestrowanych w Urzedzie do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Jarosław (podkarpackie)
Rozpoznawanie i usuwanie awarii urządzeń produkcyjnych, nadzór nad eksploatacją, konserwacją i remontami maszyn oraz urządzeń, wykonanie przeglądów okresowych.Praca w godzinach 06.00-14.00 oraz 14.00-22.00.
Green Factory Sp. z o.o. - 2018-08-28 - Zdunowo (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej i księgowej związanej z działalnością biura
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Legnica (dolnośląskie)
SPRZEDAŻ OKULARÓW KOREKCYJNYCH ORAZ PRZECIWSŁONECZNYCH W SALONIE OPTYCZNYM
Agencja Pośrednictwa Handlowego i Usług "KWAŚNIAK" Kwaśniak Wiesław - 2016-11-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych.Praca na terenie Stalowej Woli i powiatów ościennych (Nisko, Tarnobrzeg, Sandomierz).
FUH Elektro-Instal Bogusław Jodłowski - 2016-09-06 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Wymagania: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu rachunkowości lub finansów potwierdzone co najmniej kilkuletnim doświadczeniem na stanowisku księgowego; bardzo dobra znajomość aktualnych regulacji ZUS, ubezpieczeń społecznych oraz prawa podatkowego; bardzo dobra znajomość programu PŁATNIK; bardzo dobra znajomość programów z rodziny Insert: Rewizor GT, Gratyfikant; znajomość regulacji dotyczących stowarzyszeń oraz OPP; odpowiedzialność, skrupulatność, rzeczowość i uczciwość; dobry poziom komunikacji interpersonalnej; odporność na stres; dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych. Charakterystyka pracy: prowadzenie zgodnie z polityką stowarzyszenia dokumentacji księgowej; dostosowywanie systemu księgowego stowarzyszenia do aktualnych wymogów prawnych; opracowywanie i modyfikowanie planu kont; kontrolowanie, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego; naliczanie wynagrodzeń zgodnie z regulaminem stowarzyszenia; sprządzanie deklaracji ZUS, PIT; sporządzanie teczek osobowych; nadzorowanie płatności; przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego oraz innych niestandardowych raportów na życzenie zarządu; organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi oraz płacowo-kadrowymi aspektami działalności stowarzyszenia; wspieranie kluczowych decyzji dotyczących działalności stowarzyszenia poprzez dostarczanie zarządowi aktualnej rzetelnej informacji o stanie finansowym. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mail: sekretariat (at) sord.rybnik.pl
STOWARZYSZENIE OŚWIATOWE RODZICE-DZIECIOM - 2017-08-04 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie bieżacej obsługi naboru najemców lokali Spółki, przyjmowanie wnioskó i inncyh dokumentów związanych z najmem lokali, udzielanie wyjaśnień, prowadzenie rejestru. Udział w pracach związanych z naborem i obsługą najemców lokali mieszkalnych Spółki. Współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta oraz Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej. Współpraca z biurem rachunkowym Spółki, odbiór i przygotowywanie dokumentów. Współpraca z bankiem prowadzącym rachunek Spółki, przgotowywanie przelewów. Współpraca z bankiem kredytującym inwestycje Spółki, przygotowywanie pism. Prowadzenie obsługi interesantów, sekretariatu oraz Zarządu. Organizowanie i obsługa spotkań oraz narad. Obsługa skrzynki elektonicznej oraz urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestru korespondencji oraz odbieranie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie ewidencji przeprowadzonych kontroli oraz złożonych skarg i wniosków. Realizacja zamówień na towary i usługi związane z potrzebami Spółki oraz współpraca z dostawcami. Współpraca z osobami świadczącymi usługi na rzecz Spółki. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Spółki. Obsługa strony internetowej. Współpraca z biurami podawczymi kontrahentów, urzędów, instytucji. Obsługa przesyłek pocztowych. Sprzatanie biura. Realizacja innych prac związanych z zajmowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
zgodny z zajmowanym stanowiskiem
RBDOM SP. Z O.O. - 2018-07-04 - Czeladź (śląskie)
Główne obowiązki: asysta podczas audytów,przygotowywanie dokumentacji wewnątrzzakładowej,opiniowanie umów,analiza procesów przepływu danych osobowych w ramach struktur organizacyjnych,ocena poziomu zabezpieczeń organizacyjnych oraz technicznych,przeprowadzanie analizy ryzyka,współpraca z Klientami,przygotowywanie raportów, zaświadczeń, sprawozdań i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem,przeprowadzanie szkoleń z zakresu ODO (po pełnym wdrożeniu pracownika).
Prawnie Poprawny sp. z o.o. - 2018-05-09 - Częstochowa (śląskie)
Wykształcenie min. średnie, kier. elektryk, elektroenergetyk; umiejętność czytania schematów; znajomość branży elektrycznej, pakietu MS Office; mile widziana znajomość AUTO-CAD; prawo jazdy kat. B; konsultacje techniczne z klientami; sporządzanie ofert techniczno-handlowych; koordynacja przebiegu zamówienia; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZPUE SILESIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie bieżących spraw biurowuch koordynacja pracy biura, wsparcie asystenckie dyrektora technicznego, komunikacja z dostawcami i klientami,, zarządzanie dokumentacją firmową,tworzenie umów, pism i ofert,przygotowanie dokumentów do przetargów, dbanie owizerunek firmy,
Przedsiębiorstwo Produkcji Urządzeń Dźwigowych ZREMB Sp. z o. o. - 2018-07-13 - Katowice (śląskie)
Przewóz towarów UE
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Łozienica (zachodniopomorskie)
- analiza danych księgowych- dokonywanie księgowań i rozliczeń kont- uzgadnianie kont we współpracy z klientem: kraje Europy Zachodniej- współpraca z klientem w zakresie ustalania, zmiany i standaryzacji procesów- współpraca z audytem zewnętrznym i wewnętrznym, przygotowanie raportów, analiz i dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dot. zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników, sporządzanie deklaracji i formularzy
COFFEE PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-03 - Mareza (pomorskie)
Obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznych.
"LEMAR" E.Czyża, P.Bieleń sp. jawna - 2017-02-17 - Grajewo (podlaskie)
PRACA NA MAGAZYNIE ODZIEŻY ROBOCZEJ, OBUWIA ROBOCZEGO ITP., ASORTYMENT BHP, OBSŁUGA KLIENTÓW (GŁÓWNIE PRACOWNIKÓW GRUPY AZOTY), FAKTUROWANIE, ZAMAWIANIE ASORTYMENTU Z MAGAZYNU GŁÓWNEGO FIRMY ITP;WYMAGANIA: WYKSZTŁCENIE ŚREDNIE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, MILE WIDZINE DOŚWIADCZENIE W BRANŻY BHP;MIEJSCE PRACY: POLICE TEREN ZCH POLICE S.A GRUPA AZOTY
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO TECHNICZNE SPRZĘTU POŻARNICZEGO I OCHRONNEGO SUPON SA - 2017-02-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kontrola Jakości oraz ocena zgodności surowca, półproduktów i wyrobów gotowych, Nadzór i monitorowanie czynności na poszczególnych etapach procesu produkcji, Analizowanie systemów pomiarowych, Audyt wyrobów gotowych, Prowadzenie dokumentacji jakościowych, Analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych, Wspieranie działów produkcji z dziedziny jakości
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Ruda Śląska (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
Fakturowanie , promowanie , sprzedaż , kontakt telefoniczny z klientem , kontakt osobisty, wprowadzanie zmian do systemu , dbanie o wizerunek firmy,bezpośrednik kontakt z urzędami i innymi biurami , notariuszami , prawnikami
GRANDE Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-04-06 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
kontrola stanu technicznego samochodów służbowych, kontrola wykorzystania przyznanego limitu kilometrów pojazdów, wykoywanie przeglądów technicznych, ubezpieczeń itp, dokonywanie zakupów druków, materiałów, wysposażenia dla potrzeb biura WWK OHP, przymowanie usterek dot budynku Biura WWK
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
Do głównych zadań na stanowisku należeć będzie:- realizowanie polityki kadrowej Spółki, - administrowanie ZFŚS, - prowadzenie bieżących spraw kadrowo płacowych, - pomoc w przygotowywaniu danych do wypłat wynagrodzeń;- wprowadzanie danych do programu kadrowo płacowego;- sporządzanie umów cywilno-prawnych;- ścisła współpraca ze Starszym specjalistą ds. płac i kadr.
STACJA HODOWLI I UNASIENIANIA ZWIERZĄT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zawieranie umów z najemcami obiektów handlowo- usługowych. Monitorowanie umów, stała współpraca z najemcami.
ARKA BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-17 - Luzino (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji systemu zarządzania zgodnie z ISO 9001, ISO 17025, aktualizacja procedur ISO 9001 do nowego podejścia procesowego, przeprowadzanie wzorcowania aparatury kontrolno-pomiarowej, przeporwadzanie wyliczeń wzorcowania oraz wystawianie swiadectw wzorcowania, przygotowanie ofert handlowych i obsługa zamówien, kontakt z aktualnymi klientami i pozyskiwanie nowych klientów, bieżące prowadzenie dokumentacji w systemie IMPULS.
introl Sp. z o. o. Spółka Komadytowa - 2017-11-16 - Katowice (śląskie)
Specjalista ds. sprzedaży
MAJSTER S.A. - 2018-07-16 - Mielec (podkarpackie)
1.Retrokonwersja,2.Wykonywanie prac pomocniczych przy porządkowaniu ewidencji Archiwum,3.Prowadzenie wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w Archiwum albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto,4.Udział i prowadzenie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych, 5.Udział w prowadzeniu postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych,6.Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Archiwum,7.Prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,8.Udział w realizacji przedsięwzięć zmierzających do określenia aktualnej klauzuli tajności niejawnych materiałów archiwalnych przechowywanych w zasobie Archiwum,9.Nadzorowanie w zakresie wykonywania przez przedsiębiorców, z którymi Archiwum zawarło umowę, obowiązku ochrony informacji niejawnych wytworzonych lub przekazanych przedsiębiorcy w związku z realizacją umowy,10.Udział w sporządzaniu okresowych analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych.
ARCHIWUM WOJSKOWE 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2018-04-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)