SPECJALISTA DS. BADAŃ CHEMICZNYCH Bytom oferta pracy Ośrodek Badawczo-Rozwojowy RCC Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BADAŃ CHEMICZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: prawidłowe wykonywanie i dokumentowanie badań w zakresie chromatografii, spektrometrii, opracowanie procedur badawczych oraz instrukcji czynnościowych, odpowiedzialność za stan techniczny wyposażenia wchodzącego w skład zestawu przyrządów do wykonywania analiz, planowanie harmonogramów wzorcowań i sprawdzeń, walidacja i szacowanie niepewności metod badawczych.Miejsce wykonywania pracy Bytom.
Data publikacji: 2018-03-01
Lokalizacja: Bytom (śląskie)
Pracodawca: Ośrodek Badawczo-Rozwojowy RCC Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 41-900 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prawidłowe wykonywanie i dokumentowanie badań w zakresie chromatografii, spektrometrii, opracowanie procedur badawczych oraz instrukcji czynnościowych, odpowiedzialność za stan techniczny wyposażenia wchodzącego w skład zestawu przyrządów do wykonywania analiz, planowanie harmonogramów wzorcowań i sprawdzeń, walidacja i szacowanie niepewności metod badawczych.Miejsce wykonywania pracy Bytom.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BADAŃ CHEMICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: chemik
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Chemik (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
bezwzględna znajomość obsługi chromatografu gazowego i spektrometru masowego,, urządzeń mikroanalizy EDS i spektrometrów fluorescencyjnych promieniowania rentgenowskiego in plus, znajomość metod badawczych wymaganych do sprawdzenia właściwości wyrobu, znajomość języka angielskiego technicznego, min. 2 lata stażu pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Badawczo-Rozwojowy RCC Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy: 41-900 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV przesłać na adres e-mail : rcc (at) rcc.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: po przesłaniu CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bytom
Gmina pracodawcy: Bytom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytom
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: chemik
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.03.2018
Data dodania oferty pracy: 28.02.2018
Oferta pracy ważna do: 14.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
koorynowanie projektów zlecanych przez centrale w Chinach, tworzenie harmonogramów, tłumaczenia na język chiński
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Żyrardów (mazowieckie)
Zgłaszanie i wygłaszanie pracowników w ZUS, sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PFRON, Urząd Skarbowy i GUS, praca z programem RESET 2 i PŁATNIK, sporadyczna obsługa zajęć komorniczych.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2017-08-17 - Andrychów (małopolskie)
- aktywna, osobista obsługa klientów prywatnych i instytucjonalnych oparta o fachowe doradztwo- opracowywanie ofert handlowych, doprowadzanie do sprzedaży oraz podpisywania umów- realizacja założonych planów sprzedażowych - dbanie o wizerunek firmy, jakość i czystość salonu- praca według standardów i procedur firmy- raportowanie do przełożonych
DOMKOW Justyna Kowalska - 2017-08-31 - Oświęcim (małopolskie)
Doradztwo w zakresie oferowanyc produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klienta w salonie
LIBERTY POLAND Spółka Akcyjna - 2016-08-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Handel międzynarodowy z firmami pakistańskimi i indyjskimi, prowadzenie negocjacji w języku pakistańskim i indyjskim, wyszukiwanie ofert w internecie i kontakt z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Starogard Gdański (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa dokumentacji pracowniczej od zatrudnienia do zwolnienia.Sporządzanie umów cywilnoprawnych, umów o pracę oraz innych wynikających z potrzeb pracodawcy.Zgłaszanie wszelkich zmian dotyczących pracowników w programie Płatnik.Kontrola i wprowadzanie ewidencji czasu pracy, prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich oraz wszelkich innych nieobecności.Naliczanie wynagrodzeń i diet przysługujących pracownikom.mile widziana znajomość programu Navireo
TECHNO MARINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-23 - Malbork (pomorskie)
przygotowywanie procesów technologicznych zleceń realizowanych przez REMSOD, przygotowywanie dokumentacji warsztatowej oraz tworzenie dokumentacji powykonawczej dla realizowanych przez siebie zleceń,sporządzanie zapotrzebowań materiałowych po uprzedniej weryfikacji zasobów magazynowych oraz kooperacyjnych w razie stwierdzenia braku możliwości realizacji przez Remsod sp. z o.o.,nadzór nad kosztami przy realizacji zleceń,kontrola nad przebiegiem realizacji zlecenia na każdym jego etapie,współpracowanie z klientem
REMSOD SP Z O O - 2018-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-22 - Starachowice (świętokrzyskie)
szycie tapicerki meblowejI zmianagodz. 7.00-15.99
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
PRZYGOTOWYWANIE POTRAW KUCHNI TURECKIEJ.PRACA W GODZINACH OD PONIEDZIAŁKU DO CZWARTKU 10.00 -24.00PIĄTEK- SOBOTA 10.00 DO 02.00NIEDZIELA 11.00 DO 22.00, OFERTA ZGŁOSZONA POD INFORMACJĘ STAROSTY
CITY KEBAB Tas HASAN - 2018-05-16 - Dębica (podkarpackie)
- Monitorowanie rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej i aktywności konkurencji - przygotowanie ofert handlowych. analiza potrzeb klientów na rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów systemu ERP marki Comarch na rynku zagranicznym, zwłaszcza Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Analizą potrzeb Klientów i doradztwem w zakresie doboru właściwego rozwiązania. Negocjowanie warunków zawieranych umów. Nawiązywanie , rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych z przedstawicielstwami przedsiębiorstw zagranicznych na rynku krajowym. Pomoc w dostarczaniu sposobu sprzedaży z prawnymi wymaganiami rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej.- Wynagrodzenie: 4927,16 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe w zakresie finansów lub handlu lub w czasie studiów. Wymagane min. 5 letnie doświadczenie związane ze sprzedażą, handlem oraz usługami na rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Mile widziane prawo jazdy kat. "B". Wymagane umiejętności: znajomość zagadnień IT, kreatywne myślenie, komunikatywność. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i w piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
Praca na budowie: układanie wodociągu, prace budowlane
Przedsiębiorstwo Inżynierii Środowiska i Melioracji EKOMEL. - 2016-07-21 - Stacja Poddębice (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień.
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2018-04-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wystawianie faktur, rozliczanie punktów handlowych, prowadzenie magazynu handlowego (dokumentacja), rozliczanie inwentaryzacji oraz inne prace z zakresu administarcji i księgowości
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2018-01-10 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
Specjalista do spraw doskonalenia organizacji
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Częstochowa (śląskie)
Dokonywanie zakupów materiałowych oraz produktów, aby firma mogła sprawnie funkcjonować.Tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań, kontrola stanu materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej, indeksowanie bazy surowcowej, zarządzanie normatywem surowcowym, kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, ewidencji, a także współpraca z klientem zewnętrznym - badanie rynku, weryfikacja kosztowa, poszukiwanie nowych dostawców na rynku.
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2018-06-21 - Sokoły (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż, obsługa Klienta, pozyskiwanie kontrahentów. Obsługa na miejscu w biurze. Branża techniczna (metalowa, drzewna). Dwie zmiany w godzinach od 07:00 do 18:00 lub 17:00
"WARSZMET" SP. Z O. O. - 2015-11-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Łuków (lubelskie)
obsługa klientów w języku niemieckim zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie, odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych, uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2017-08-07 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
jw.
Przedszkole Specjalne nr 213 - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie całokształtu spraw pracowniczych. Sporządzanie deklaracji dot. składek ZUS. Rozliczanie funduszu płac.
Społem PSS w Słupsku - 2017-07-28 - Słupsk (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z odbiorcami z pełną ich obsługą wraz z dostawami towaru
SZKÓŁKA PNĄCZY MAREK WĘDROWSKI - 2016-04-28 - Kolincz (pomorskie)
dbałość o budowanie wizerunku firmy; opracowywanie, nadzorowanie ikoordynowanie całokształtu działań marketingowych i wizerunkowych firmy;współpraca z mediami; przygotowywanie materiałów marketingowych izapewnianie ich dostępności dla mediów; samodzielne prowadzenie działańpromocyjnych firmy; tworzenie i nadzór nad realizacją budżetumarketingowego; planowanie i organizowanie kampanii poprzez ustalanieharmonogramu, wdrażanie i koordynowanie dystrybucji materiałówpromocyjnych. Wymagane doświadczenie: Posiadanie doświadczenia w organizacji działań promocyjnych oraz imprez okolicznościowychdoświadczenie zawodowe min. 2 lata na samodzielnym stanowisku związanym z koordynowaniem i zarządzaniemstrategią marketingową Umiejętności i uprawnienia: znajomość zagadnień z zakresu marketingu oraz podstawowych pojęć ekonomicznych; kreatywność, odpowiedzialność, zdolność zarządzania budżetem, operatywność; znajomość programu Excel oraz Power Point; umiejętność organizacji pracy własnej; innowacyjność i dynamika w działaniu.Dodatkowe wymagania: łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych i budowaniu relacji biznesowych; gotowość do podróży służbowych; prawo jazdy kat. B.
KLUB BIZNESU ZIEMI KŁODZKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Kłodzko (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Bangladeszu, kontakt z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
tworzenie bazy danych klientów, obsługa klienta, sprzedaż reklam dźwiękowych do Radia Fama w Żyrardowie, obsługa programu komputerowego
CENTRALNA AGENCJA REKLAMOWA Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Żyrardów (mazowieckie)