SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-KADROWYCH(NR 1694) Bydgoszcz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-KADROWYCH(NR 1694)
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami;przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy;prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;
Data publikacji: 2019-03-20
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami;przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy;prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-KADROWYCH(NR 1694)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : Znajomość przepisów dotyczących zatrudniania cudzoziemców w Polsce, dyspozycyjność, punktualność, szybkość uczenia się.[Inne] : Miejsce wykonywania pracy w Bydgoszczy oraz zgodnie z dyspozycją pracodawcy na terenie Polski.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Toruńska 147, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt tel. 536560745 - p. Karolina Roszko
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Toruńska
Numer budynku pracodawcy: 147
danePracodawcy_nrKraz: 16013
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 22.03.2019
Oferta pracy ważna do: 10.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
Zespół Szkół Elektronicznych - 2017-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie techniczne, spec. elektronika lub pokrewne; znajomość zagadnień z obszaru elektroniki samochodowej; umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną oraz analizowania i rozwiązywania problemów; znajomość pakietu MS Office; dodatkowym atutem będzie znajomość j. niemieckiego oraz montażu automatycznego i ręcznego elementów SMT, THT; Zakres obowiązków: instalacja urządzeń elektronicznych na obiektach; prowadzenie szkoleń z zakresu instalacji urządzeń; udział w procesie inicjowania działań prewencyjnych i korygujących; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SETIVO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-06 - Gliwice (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Złotów (wielkopolskie)
-obsługa i aktualizacja sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Świebodzin (lubuskie)
- sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w siedzibie firmy- telefoniczna, mailowa obsługa klienta- przygotowywanie ofert
ABC Broker Rafał Gardocki - 2017-12-13 - Białystok (podlaskie)
- pozyskiwanie nowych klientów- utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi- kontrolowanie terminów dostaw, sprzedaży- obsługa klientów
HAN-STAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-19 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie bieżącego raportowania i sprawozdawczości projektów badawczych, przygotowanie analiz ekonomicznych wymaganych dla wniosków projektowych i projektów, koordynowanie oraz rozliczenie projektów międzynarodowych, prowadzenie szczegółowej dokumentacji kosztowo-rozliczeniowej wg wymogów zleceniodawcy, jednotki dofinansowującej lub jednostki rozliczającej, opracowywanie aneksów, umów, wniosków o płatność i raportów z realizacji tematu/projektu
PRZEMYSŁOWY INSTYTUT MASZYN ROLNICZYCH - 2018-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
według załącznika
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Jastrowie (wielkopolskie)
Układanie menu, planowanie wydatków, sporządzanie umów dot. wynajęcia jadalni na imprezy okolicznościowe, kontrola i organizacja pracy personelu kuchennego, nadzór nad konserwacją wszelkich urządzeń kuchennych, dokonywanie zakupu produktów, prowadzenie ewidencji zakupu i zużycia produktów.
Barlinecki Ośrodek Kultury - 2016-02-17 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Nowy Targ (małopolskie)
STAŻ POW. 30
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Kontakt z dostawcami, kontakt z klientami, współpraca z innymi działami w firmie, współpraca z przedstawicielami handlowymi
Adegis Sp. z o. o. Sp. K. - 2016-08-31 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Kolno (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: wyższe, specjalność: akustyka, ochrona środowiska; mile widziany min. rok stażu pracy; umiejętność modelowania hałasu do środowiska w programie HPZ; zakres obowiązków: Wykonywanie analiz akustycznych na potrzeby raportów o oddziaływaniu na środowisko, kart informacyjnych przedsięwzięć, przeglądów ekologicznych, itp. w programie HPZ; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów;
PRZEDSIĘBIORSTWO BADAŃ I EKSPERTYZ ŚRODOWISKA "SEPO" SP. Z O.O. - 2017-04-07 - Knurów (śląskie)
obsługa klientów na sali sprzedaży (artykuły biurowe), realizacja celów sprzedażowych
PW REDIS Janicka Kantorski Spółka Jawna - 2016-04-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
•TWORZENIE I ZAMYKANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH ORAZ KOOPERACYJNYCH.•TWORZENIE TECHNOLOGII, ZLECEŃ, DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH ZWIĄZANYCH Z PRODUKCJĄ PRZEMIAŁÓW, DEMONTAŻEM, POPRAWAMI.•ROZLICZANIE I ANALIZA ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH M.IN. POD WZGLĘDEM POPRAWNEGO ZUŻYCIA MATERIAŁÓW.•WYJAŚNIANIE RÓŻNIC POMIĘDZY RZECZYWISTYM A „WIRTUALNYM” ZUŻYCIEM MATERIAŁÓW.•ROZLICZANIE I ANALIZA STANÓW MATERIAŁOWYCH MAGAZYNU PRODUKCYJNEGO •ANALIZA I KONTROLA STANÓW MATERIAŁOWYCH ORAZ ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW
ZMM MAXPOL SPÓŁKA Z O.O. - 2018-11-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
ELECTRIC SERVICE Sebastian Świerkot - 2016-06-29 - Tychy (śląskie)
-
Spedycja Botrans sp. z o.o. - 2018-11-28 - Kościerzyna (pomorskie)
•Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych•Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej•Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych•Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów•Pełna obsługa kadrowo – płacowa•Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe,•Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-02-08 - Lublin (lubelskie)
Organizowanie i realizacja postępowań o zamówienia publiczne, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji postępowań, przygotowywanie pism do podmiotów zewnętrznych oraz pism wewnętrznych, realizacja bieżących spraw administracyjnych, prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych.
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2018-04-26 - Gdynia (pomorskie)
Obowiązki: - prowadzenie dużych kontraktów na produkcję i montaż ogrodzeń, sporządzanie ofert na ogrodzenia autostradowe i posesyjne, bieżąca obsługa klienta. - Wynagrodzenie: 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Mile widziane: doświadczenie w branży budowlanej, znajomość AutoCAD, znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32/781 36 44) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) siatmar.pl
PHU SIATMAR HANNA ZIENIEWICZ - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
- wyszukiwanie dostawców w Turcji; - bieżący kontakt telefoniczny/ mailowy z Tureckimi kontrahentami; - negocjacje cen; - tłumaczenie dokumentów; - możliwość delegacji do Turcji
ESPIR S.C. - 2018-09-06 - Białystok (podlaskie)
kierowanie biurem, prowadzenie spraw finansowo-księgowo-kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kwidzyn (pomorskie)
organizowanie sieci sprzedaży także w Chinach, analizowanie rynku oraz sporządzanie umów i zamówień towarowych, kontakt z chińskim zarządem, zamawianie towaru w języku chińskim, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i inne, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
ZHONG FA Sp. z o. o. - 2019-01-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa kasy biletowej Muzeum,· obsługa systemu sprzedaży i rezerwacji biletów,· obsługa systemu sprzedaży internetowej,· obsługa terminali płatniczych,· tworzenie raportów kasowych i statystyk sprzedaży,· rozliczanie z gotówki,· udzielanie informacji gościom o podstawowej działalności Muzeum,· dbanie i ochrona powierzonego mienia.
Muzeum Emigracji w Gdyni - 2018-03-21 - Gdynia (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Warszawa (mazowieckie)