SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI Poznań oferta pracy PRZEMYSŁOWY INSTYTUT MASZYN ROLNICZYCH
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI
Wynagrodzenie: 2 300 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie bieżącego raportowania i sprawozdawczości projektów badawczych, przygotowanie analiz ekonomicznych wymaganych dla wniosków projektowych i projektów, koordynowanie oraz rozliczenie projektów międzynarodowych, prowadzenie szczegółowej dokumentacji kosztowo-rozliczeniowej wg wymogów zleceniodawcy, jednotki dofinansowującej lub jednostki rozliczającej, opracowywanie aneksów, umów, wniosków o płatność i raportów z realizacji tematu/projektu
Data publikacji: 2018-01-10
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: PRZEMYSŁOWY INSTYTUT MASZYN ROLNICZYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:STAROŁĘCKA 31, 61-361 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie bieżącego raportowania i sprawozdawczości projektów badawczych, przygotowanie analiz ekonomicznych wymaganych dla wniosków projektowych i projektów, koordynowanie oraz rozliczenie projektów międzynarodowych, prowadzenie szczegółowej dokumentacji kosztowo-rozliczeniowej wg wymogów zleceniodawcy, jednotki dofinansowującej lub jednostki rozliczającej, opracowywanie aneksów, umów, wniosków o płatność i raportów z realizacji tematu/projektu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ekonomista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: motywacja do pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: systematyczność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wiedza z zakresu:kontroli jakości wykonania zadań projektowych ( tzw. quality management) oraz zarządzania kosztami projektu (umiejętności controlingowo-księgowe) i oceny ryzyka towarzyszącego realizacji projektu, zdolności analityczne, znajomość dodatkowego języka obcego będzie atutem
Nazwa pracodawcy: PRZEMYSŁOWY INSTYTUT MASZYN ROLNICZYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
STAROŁĘCKA 31, 61-361 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list mowtywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: STAROŁĘCKA
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ekonomista
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.01.2018
Data dodania oferty pracy: 08.01.2018
Oferta pracy ważna do: 19.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Utrzymanie czystości na obiekcie. Obsługa specjalistycznych maszyn czyszczących.
EMK s.c. Emilia i Marcin Krzywiccy - 2018-03-06 - Gdańsk (pomorskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku: Specjalista do spraw logistyki i transportu będzie odpowiedzialna za sprawy związane z importem i logistyką. Kontakt z pracodawcą: tel. 605-855-345, adres e-mail: rekrutacja (at) furmanek.pl
FURMANEK TRADING Sp. J. Daleszyce - 2015-12-02 - Daleszyce (świętokrzyskie)
Specjalista ds. sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Śrem (wielkopolskie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów, nadzorowanie spłat zobowiązań, kontakt z klientem zagranicznym (hiszpańsko i portugalskojęzycznym)
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Łódź (łódzkie)
Składanie zamówień. Nadzór nad zamówieniami. Realizacja zamówień. Obsługa reklamacji.
Zakład Obróbki i Procesów Specjalnych Sp. z o. o - 2017-01-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
obsługa zamówień w sklepie internetowymkontakt z dostawcami i klientami- organizacja funkcjonowania biua firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Łódź (łódzkie)
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZKRESIE USŁUG POCZTOWYCH, DORĘCZANIE PRZESYŁEK, PRZEKAZÓW POCZTOWYCH I TELEGRAMÓW, PROWADZENIE AKTYWNEJ SPRZEDAŻY WYBRANYCH USŁUG I TOWARÓW, ZBIERANIE I AKTUALIZACJA DANYCH DOTYCZĄCYCH REJONU DORĘCZEŃ ORAZ BAZY ADRESOWEJ FIRM, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJ, MONITOROWANIE ESTETYKI I STANU TECHNICZNEGO NADAWCZYCH I ODDAWCZYCH SKRZYNEK POCZTOWYCH, KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU PP S.A;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA, WYSOKA ORIENTACJA NA KLIENTA, SKUTECZNOŚĆ W DĄŻENIU DO REZULTATÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ, SPRAWNOŚĆ FIZYCZNA, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU;MIEjSCE PRACY- SZCZECIN , UL.BAT, CHŁOPSKICHCV NA E-MAIL; rekrutacja.szczecin (at) szczecin.poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA SA - 2016-04-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
rejestriwanie zamówień klientów, fakturowanie, kontrola cen zakupu i sprzedaży, wprowadzanie raportów do systemy, przygotowywanie wpłat do banku
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Słubice (lubuskie)
administracja systemu comarch
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J.W. ŚLEPSK Józef Wiszniewski - 2016-02-11 - Augustów (podlaskie)
przyjmowanie zamóweiń tel emailowych, telefoniczna obsługa klientów, przygotowywanie kalkulacji, ofert oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji. Realizacja operacji kasowych, tworzenie dokumentyacji WZ i PZ, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów indywidualnych.
Mistal Accessories Sp.j. - 2016-01-12 - Świdnica (dolnośląskie)
przygotowanie dokumentacji przetargowej pod względem formalno-prawnym, w tym ustalenie zakresu merytorycznego przygotowanych treści zapytań ofertowych i SIWZ, współpraca z Inżynierem Kontraktu i kopalniami w zakresie przygotowania zapytań ofertowych i SIWZ oraz sprawozdań i raportów na potrzeby Zarządu, rady Nadzorczej oraz Ministra Skarbu Państwa, we współpracy z Inżynierem Kontraktu i kopalniami przygotowanie odpowiedzi i wyjaśnień na składane przez oferenta zapytania, kompleksowa obsługa przetargów
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2017-08-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa logistyczna magazynu wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Ciechocin (kujawsko-pomorskie)
Kontrola dokumentów księgowych pod względem prawnym i formalnym, dekretacja i księgowanie dokumentów, kontrola rozrachunków, odpowiedzialność za stan dok. księgowej.
PROBET - DASAG - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Żagań (lubuskie)
- PROWADZENIE SZKOLEŃ DLA ROLNIKÓW ( W TYM SZKOLEŃ Z ZAKRESU STOSOWANIA ŚRODKÓW OCHRONY ROŚLIN)-WYKONYWANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH OPRYSKIWACZY (PO UPRZEDNIM UZYSKANIU UPRAWNIEŃ)
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2016-03-22 - Abramowice Prywatne (lubelskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: - prowadzenie księgowości i rozliczeń administrowanych wspólnot mieszkaniowych, - rozliczanie mediów, - przygotowywanie rocznych rozliczeń, - przygotowywanie i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, -przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością wspólnot mieszkaniowych, - prowadzenie wszelkiego rodzaju negocjacji i uzgodnień z bankami prowadzącymi rachunki administrowanych wspólnot mieszkaniowych, -prowadzenie rozliczeń finansowych administrowanych wspólnot mieszkaniowych z Urzędem Skarbowym, - sporządzanie deklaracji CIT, - kontakty z właścicielami lokali w zakresie funkcjonowania wspólnot mieszkaniowych, obsługa wspólnot mieszkaniowych w zakresie kredytowania realizowanych inwestycji,- przygotowanie dokumentacji realizowanych inwestycji, uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych, - przeprowadzanie postępowania ofertowego na zadania realizowane we wspólnotach mieszkaniowych.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 2017-10-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
prace porządkowo-budowlane, malowanie, tynkowanie, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Chylice (mazowieckie)
Przygotowanie zamówień od klienta do produkcji, rozmowa z klientem, przygotowywanie optymalizacji szkła, zamówienia-dostawy-fakturowanie-obsługa magazynu. Wymagania: wykształcenie średnie techniczne, kierunek sprzedaż, produkcja, mile widziany staż pracy na produkcji, komunikatywna znajomość języka angielskiego, obsługa programów WORD, EXCEL.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gościcino (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie syntez chemicznych.Nadzór nad prawidłową realizacją procesów.Sporządzanie raportów z badań.Opracowywanie przeglądów literaturowych na podstawie artykułów naukowych oraz patentów.
INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2017-04-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2017-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, kodeksem pracy, kodeksem cywilnym i przepisami wykonawczymi
Przedsiębiorstwo Transportowo-Spedycyjne Tks-Trans Sp. z o.o - 2018-02-22 - Biała Podlaska (lubelskie)
- Sprzedaż maszyn i urządzeń dla firm z branży wodno-kanalizacyjnej;FIRMA z branży wodno-kanalizacyjnej działająca na rynku od ponad 20 lat poszukuje pracownika do działu handlowego. Głównym zadaniem kandydata będzie sprzedaż maszyn i urządzeń dla firm i przedsiębiorstw komunalnych, pozyskiwanie nowych odbiorców, opieka nad gronem dotychczasowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Fasty (podlaskie)
pozyskiwanie nowych rynków zbytu na terenie UE
FABIEN Grzegorz Tomaszczyk - 2017-03-14 - Zduńska Wola (łódzkie)
Realizacja zadań z zakresu ochrony środowiska/przyrody zawartych w Statucie PKPK. Prowadzenie postępowań w sprawach usuwania drzew i krzewów oraz wymierzania administracyjnych kar pieniężnych za usuwanie drzew, ich zniszczenie bądź uszkodzenie. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw. Rejestracja, dokumentowanie stanowisk występowania cennych tworów przyrody w systemie informatycznym GIS. Przestrzeganie przepisów prawa oraz bieżący monitoring zmian legislacyjnych z zakresu ochrony środowiska. Inicjowanie i realizacja projektów w zakresie wykonywania czynnej ochrony środowiska PKPK. Planowanie, koordynowanie, nadzorowanie, a także uczestnictwo w prowadzeniu badań naukowych na terenie PKPK. Współpraca, wymiana doświadczeń z placówkami naukowymi (UW w Białymstoku, Politechnika Białostocka, IBS, IBL), nadleśnictwami Puszczy Knyszyńskiej, Parkami Krajobrazowymi i Narodowymi oraz innymi organizacjami w zakresie ochrony środowiska. Udział w pracach na rzecz edukacji przyrodniczej, merytoryczna praca nad tematycznymi wydawnictwami przyrodniczymi. Przygotowywanie rocznego planu pracy oraz bieżące wykonywanie sprawozdawczości w tym zakresie. Współpraca z działami: ochrony przyrody, turystyki i rekreacji, edukacji, ochrony krajobrazu wartości historycznych i kulturowych, strażnikiem Parku. Inne bieżące zadania zlecone przez dyrektora Parku.
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-04-09 - Supraśl (podlaskie)
sprzedaż biletow wstępu do sali zabaw,obsługa około sprzedażowa,sprzedaż drobnej gastronomii-wyrobów gotowych,przygotowywanie przyjęć okolicznościowych-urodziny dla dzieci,gromadzenie i dystrybucja wśród klientów sali zabaw informacji na temat obecnie prowadzonych działań sprzedażowych,promocyjnych,warunków prowadzenia usług,ich cen itd,właściwa realizacja procedur obsługi klienta(gromadzenie odpowiednich dokumentow,wystawianie kart stałego klienta itd)dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Będzin (śląskie)
Doradztwo i obsługa klienta
OPTYK KAROLINA s.c. K. Łukasiak- Nowak i S. Nowak - 2017-10-06 - Wronki (wielkopolskie)
zakładanie doświadczeń odmianowych, opracowywanie wyników, prowadzenie części gospodarczej
Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Szczecinie Dąblu - 2018-07-19 - Białogard (zachodniopomorskie)
obsługa klienta (rozmowy telefoniczne, korespondencja, etc.); sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji; sporządzanie i tworzenie pism, zestawień oraz arkuszy kalkulacyjnych; prowadzenie ewidencji, rejestrów; analiza ankiet; obsługa urządzeń biurowych; działania marketingowe (promocyjne), w tym: prowadzenie działań promocyjno informacyjnych; pozyskiwanie odbiorców projektów unijnych; budowanie pozytywnego wizerunku i relacji z uczestnikami oraz klientami firmy. Miejsce odbywania stażu: Inowrocław, ul. Dubienka 2
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Komaszyce (kujawsko-pomorskie)
Do uzgodnienia
ALBERTINA JERZY KUSTRA - 2017-07-07 - Rzeszów (podkarpackie)