SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH Wysocko Ma艂e oferta pracy PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski
Stanowisko: SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Wynagrodzenie: 2聽600 - 3聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: mile widziane do艣wiadczenie w pracy w firmie produkcyjnejdo艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowiskudobra znajomo艣膰 programu SUBIEKT GTrzetelno艣膰 i uczciwo艣膰dobra organizacja czasu pracyumiej臋tno艣膰 pracy w programie Excel (tabele, zestawienia, ceny)wykszta艂cenie min. 艣rednie (mile widziane ekonomiczne)prawo jazdy kat. BZakres obowi膮zk贸w:1) praca w programie Subiekt GT w zakresie: rozpisania zam贸wie艅 na produkcj臋, wypisanie dok. WZ w celu poboru surowc贸w, przyj臋cie towar贸w na podstawie faktur;, wypisywanie faktur do klient贸w2) kontakt z firmami kurierskimi (zlecanie wysy艂ek itp.)3) rozliczenia kart pracy oraz akord贸w os贸b produkcyjnych4) koordynowanie stan贸w magazynowych karton贸w u偶ywanych do bie偶膮cej produkcji, kontakt z dostawc膮5) pomoc w dziale handlowym w zakresie m.in. rozliczenia projekt贸w w programie Excel, organizacyjne prace biurowe.
Data publikacji: 2020-01-02
Lokalizacja: Wysocko Ma艂e (wielkopolskie)
Pracodawca: PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Jankowska 41, 63-421 Wysocko Ma艂e, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
mile widziane do艣wiadczenie w pracy w firmie produkcyjnejdo艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowiskudobra znajomo艣膰 programu SUBIEKT GTrzetelno艣膰 i uczciwo艣膰dobra organizacja czasu pracyumiej臋tno艣膰 pracy w programie Excel (tabele, zestawienia, ceny)wykszta艂cenie min. 艣rednie (mile widziane ekonomiczne)prawo jazdy kat. BZakres obowi膮zk贸w:1) praca w programie Subiekt GT w zakresie: rozpisania zam贸wie艅 na produkcj臋, wypisanie dok. WZ w celu poboru surowc贸w, przyj臋cie towar贸w na podstawie faktur;, wypisywanie faktur do klient贸w2) kontakt z firmami kurierskimi (zlecanie wysy艂ek itp.)3) rozliczenia kart pracy oraz akord贸w os贸b produkcyjnych4) koordynowanie stan贸w magazynowych karton贸w u偶ywanych do bie偶膮cej produkcji, kontakt z dostawc膮5) pomoc w dziale handlowym w zakresie m.in. rozliczenia projekt贸w w programie Excel, organizacyjne prace biurowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 2聽600 - 3聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Wysocko Ma艂e
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ostrowski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Przygodzice
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 2聽600 - 3聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 13.01.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Technik ekonomista*
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: OBS艁UGA PROGRAMU SUBIEKT GT
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obs艂ugi arkusza kalkulacyjnego EXCEL
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Jankowska 41, 63-421 Wysocko Ma艂e, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i LM nale偶y przes艂a膰 na adres: ewa (at) waza.pl
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Przygodzice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Wysocko Ma艂e
Ulica pracodawcy: Jankowska
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 02.01.2020
Oferta pracy wa偶na do: 31.01.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 02.01.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 02.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cff90c868d02c947655463b94d455540
Podobne oferty pracy
- naliczanie wynagrodze艅;- obs艂uga kadrowa pracownika;- sporz膮dzanie deklaracji ZUS (znajomo艣膰 programu P艁ATNIK);- sporz膮dzanie sprawozda艅 do GUS-u.
Lomania Polsko- Francuska Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Szczodrowo (wielkopolskie)
weryfikacja jako艣ci produkt贸w,wprowadzanie towaru na stan magtazynowy i przygotowanie towaru do wysy艂ki, przygotowanie raport贸w w exelu, komunikacja mailowa
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - 艢wiebodzin (lubuskie)
koordynowanie realizacji proces贸w transportowych
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Lidzbark Warmi艅ski (warmi艅sko-mazurskie)
rozliczanie us艂ug hotelowych na podstawie program贸w komputerowych, wypisywanie faktur
START TRAVEL Sp. z o.o. - 2019-07-01 - Dos艂o艅ce (ma艂opolskie)
Obs艂uga i prowadzenie dokumentacji magazynowej i sprzeda偶owej w systemie, odpowiedzialno艣膰 za prawid艂owe przeprowadzanie inwentaryzacji ci膮g艂ej, prowadzenie reklamacji oraz niezgodno艣ci ilo艣ciowych i jako艣ciowych (zar贸wno od dostawc贸w/odbiorc贸w zewn臋trznych, jak i zaopatrywanych filii), wsp贸艂praca z zaopatrywanymi filiami oraz dzia艂ami centrali (logistyka, handlowy, zakupy itp.), wsp贸艂praca z firmami kurierskimi i przewozowymi oraz rozliczanie koszt贸w transportu, czynny udzia艂 w projektach logistycznych dotycz膮cych proces贸w magazynowych.Praca w godz. 6.00-14.00/ 11.00-19.00 oraz 1 sobota w godz. 7.00-15.00
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Siedlce (mazowieckie)
Realizowanie plan贸w sprzeda偶owych firmy, obs艂uga partnerow handlowych oraz pozyskiwanie nowych klient贸w, tworzenie ofert handlowych, sporz膮dzanie dokumentacji dotyczacej sprzeda偶y.
Dachowe Centrum Sp. Z O.O. - 2020-02-28 - Malbork (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykszta艂cenie wy偶sze techniczne/informatyczne, do艣wiadczenie zawodowe: min. 1 rok na w/w stanowisku, umiej臋tno艣膰 pracy w (basecump, trello itp.), do艣wiadczenie w zakresie us艂ug informatycznych, rozwoju oprogramowania, dobra komunikacja z klientem, znajomo艣膰 j. rosyjskiego, ukrai艅skiego w stopniu bieg艂ym, angielskiego komunikatywnie. Og贸lny zakres obowi膮zk贸w: pozyskiwanie kontrahent贸w z rynk贸w UE, Europy wschodniej (bran偶a dostarczanie us艂ug informatycznych i rozwoju oprogramowania. Miejsce wykonywania pracy: Lublin
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Lublin (lubelskie)
pisanie wniosk贸w, wype艂nianie wniosk贸w obszarowych ARiMR
Grupa Producent贸w "KASZTELAN" Sp. z.o.o. - 2016-01-18 - Daszyna (艂贸dzkie)
uzgadnianie z klientem zagranicznym warunk贸w kontrakt贸w i ich realizacja, udzia艂 w targach i wystawach, wyjazdy s艂u偶bowe, prowadzenie dokument贸w wyrob贸w i kontrahent贸w
BEYSTER SP.Z O.O., SP.K. - 2019-03-28 - 艢mia艂owice (dolno艣l膮skie)
,
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - 艁om偶a (podlaskie)
import surowc贸w oraz materia艂贸w do produkcji, monitorowanie zaopatrzenia na surowce, koordynacja, optymalizacja poziomu dostaw
Zak艂ady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Zakupy produkcyjne, kontakt z dostawcami, weryfikacja termin贸w realizacji.Praca od pon do pt, w godzinach 7-15. Kontakt osobisty w godzinach: 08.00-10.00
IMPACT CLEAN POWER TECHNOLOGY s.a. - 2018-03-07 - Piast贸w (mazowieckie)
: Rozwi膮zywanie problem贸w zg艂aszanych we wszystkich kana艂ach zgodnie z obowi膮zuj膮cymi procedurami i zgodnie z ustalonymi standardami czasowymi; 艢cis艂a wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami w celu zapewnienia najlepszego do艣wiadczenia w zakresie handlu i obs艂ugi klienta zgodnie ze standardami biznesowymi; Pe艂nienie roli 艂膮cznika z innymi dzia艂ami (Dzia艂 Sprzeda偶y, Dzia艂 Obs艂ugi Klienta, Dzia艂 Edychi Ofert i Finansowy) w celu rozwi膮zywania wszelkich kwestii mi臋dzydepartamentalnych maj膮cych wp艂yw na dzia艂alno艣膰 handlow膮.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii plan贸w marketingowych; nawi膮zywanie bezpo艣rednich kontakt贸w i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym tak偶e negocjowanie warunk贸w wsp贸艂pracy; kszta艂towanie dzia艂a艅 usprawniaj膮cych obs艂ug臋 klient贸w, kontakt z klientami ze Wschodu
Apian Group sp.zo.o - 2019-04-16 - Piaseczno (mazowieckie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosk贸w wraz z niezb臋dnymi za艂膮cznikami doustalenia prawa do funduszu alimentacyjnego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestr贸w (decyzji, 艣wiadczeniobiorc贸w),d) prowadzenie korespondencji ( redagowanie pism, przygotowywanie informacji do d艂u偶nika dotycz膮cych zaleg艂o艣ci, rejestrowanie wniosk贸w),e) wsp贸艂praca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezb臋dnej dla przyznania prawa do ww. 艣wiadcze艅,f) przygotowywanie projekt贸w decyzji przyznaj膮cych prawo do ww. 艣wiadcze艅 lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy,g) sporz膮dzanie sprawozda艅,h) tworzenie, bie偶膮ce prowadzenie i aktualizacja wykaz贸w, informacji i rejestr贸w przyznanych 艣wiadcze艅,i) prowadzenie pe艂nej dokumentacji zwi膮zanej z wyp艂at膮 艣wiadcze艅, sporz膮dzanie list wyp艂at.j) prowadzenie post臋powa艅 wobec d艂u偶nik贸w alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wyp艂aconych z mocy ustawy 艣wiadcze艅.
Miejski O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Pruszczu Gda艅skim - 2019-01-17 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
nadz贸r nad procesem sprzeda偶y w firmie, ofertowanie, przyjmowanie zam贸wie艅, wysy艂ka towaru, raportowanie w j臋zyku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
- bie偶膮ce przeprowadzanie czynno艣ci kontrolno-rozpoznawczych z zakresu ochrony przeciwpo偶arowej w komendzie oddzia艂u i jego jednostkach organizacyjnych, a tak偶e prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosk贸w w tym zakresie Komendantowi W-MOSG w K臋trzynie,- wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu oraz uaktualnianiu plan贸w ochrony przeciwpo偶arowej, instrukcji bezpiecze艅stwa po偶arowego obiekt贸w oddzia艂u oraz wewn臋trznych zarz膮dze艅 i regulamin贸w dotycz膮cych ochrony ppo偶.,- nadz贸r nad prowadzonymi przez s艂u偶by techniczne oddzia艂u przegl膮dami i konserwacj膮 urz膮dze艅 i instalacji elektrycznych, odgromowych, ogrzewczych, wentylacyjnych, kominowych, sygnalizacji alarmowo-po偶arowej oraz podr臋cznego sprz臋tu ga艣niczego, a tak偶e nad przeprowadzaniem tych czynno艣ci w wyznaczonych terminach,- prowadzenie w zale偶no艣ci od potrzeb wst臋pnych i cyklicznych szkole艅 w zakresie ppo偶 celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracownik贸w z przepisami przeciwpo偶arowymi w tym informowanie o sposobach post臋powania na wypadek powstania po偶aru, kl臋ski 偶ywio艂owej lub innego miejsca zagro偶enia,- prowadzenie rejestr贸w, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji s艂u偶bowej. Stosowanie si臋 do zalece艅 pokontrolnych w zakresie ppo偶. Sporz膮dzanie sprawozda艅, analiz, wniosk贸w do Komendanta W-MOSG i KGSG celem przedstawienia stanu faktycznego bezpiecze艅stwa w zakresie ppo偶.,- wsp贸艂pracowanie z Komendami Powiatowych Stra偶y Po偶arnych w zakresie ppo偶.,- organizowanie 膰wiczebnych alarm贸w po偶arowych w komendzie oddzia艂u oraz nadzorowanie alarm贸w po偶arowych prowadzonych przez wskazanych funkcjonariuszy w plac贸wkach PSG na podstawie uprzednio przygotowanego konspektu zaj臋膰,- wyposa偶anie budynk贸w, obiekt贸w budowlanych lub teren贸w w wymagane urz膮dzenia przeciwpo偶arowe i ga艣nice.
Warmi艅sko-Mazurski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej w K臋trzynie - 2015-11-26 - K臋trzyn (warmi艅sko-mazurskie)
przygotowywanie dokumentacji przetargowej, wyszukiwaniesprz臋t贸w
"AKTIN" Sp. z o.o. - 2017-09-12 - Sosnowiec (艣l膮skie)
zapoznanie si臋 z produktem, kt贸ry ma by膰 przedmiotem reklamy, opracowywanie produkt贸w lub zlecanych przez klienta z uwzgl臋dnieniem poczyna艅 konkurencji w okre艣lonej dziedzinie oraz metod reklamy przez ni膮 stosowanych, a tak偶e wynik贸w bada艅 rynkowych, pozwalaj膮cych okre艣li膰 upodobania klient贸w, motywy zakupu towar贸w oraz wielko艣膰 zapotrzebowania na dany produkt lub us艂ug臋
kontakt przez PUP - 2018-03-04 - Koby艂ka (mazowieckie)
-Przygotowanie oferty handlowej-Pozyskiwanie klient贸w, nawi膮zywanie wsp贸艂pracy z klientami z Ukrainy i ca艂ej Europy-Sprzeda偶 ofert turystycznych i pobytowych- Opieka nad go艣膰mi przebywaj膮cymi w kompleksie hotelowym
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Korbiel贸w (艣l膮skie)
Dokonywanie zakup贸w w imieniu klienta, konsultacja dokonywanayhc transakcji, poszukiwanie nowych producent贸w. Bezpo艣redni kontakt z klientem rosyjskoj臋zycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
planowanie i realizacja okresowych kontroli stanu technicznego urzadze艅 i instalacji elektroenergetycznych, prowadzenie rejesrtr贸w i odczyt贸w energii, planowanie i realizacja okresowych kontroli instalacji i urzadze艅 grzewczych,
34 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY - 2019-03-15 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Oferta sta偶u dla os贸b m艂odych (do 30 roku 偶ycia) pozostaj膮cych bez pracy na regionalnym rynku pracy, (Projekt POWER).Wykszta艂cenie : 艣rednie lub wy偶sze; podstawowa znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego; obs艂uga komputera i pakietu Office; zakres obowi膮zk贸w: kontakt z klientami, pozyskiwanie klient贸w, pozyskiwanie podwykonawc贸w, prowadzenie i aktualizacja rejestru klient贸w, przygotowanie szkole艅 i kurs贸w; jedna zmiana; miejsce odbywania sta偶u: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-10-30 - Gliwice (艣l膮skie)
wykonywanie i nadz贸r nad za艂adunkami i roz艂adunkami wyrob贸w hutniczych, obs艂uga d藕wigu i 艂adowarki teleskopowej
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Siemo艅 (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:- prowadzenie dzia艂a艅 merketingowych - opracowywanie, wdra偶anie plan贸w merketingowych, ustalanie sposob贸w ich promocji, dotarcia do grup docelowych,- planowanie i koordynowanie dzia艂a艅 promocyjnych i marketingowych oraz event贸w,- organizacja wydarze艅 i event贸w realizowanych przez Bibliotek臋,- organizacja fotograficzna wydarze艅,- obs艂uga techniczna wydarze艅 - nag艂o艣nienie, o艣wietlenie, przygotowanie sali pod konkretne wydarzenia,- przygotowanie materia艂贸w promocyjnych Biblioteki i ich dystrybucja,- prowadzenie strony internetowej Biblioteki, profilu Biblioteki na Facebooku,- redagowanie tekst贸w, przygotowanie informacji prasowych i medialnych, przygotowanie prezentacji,- szukanie nowych kana艂贸w informacyjnych,- komunikacja zewn臋trzna i budowanie wizerunku Biblioteki na zewn膮trz,- wsp贸艂praca z mediami i podmiotami zewn臋trznymi (m.in. przekazywanie informacji o planowanych wydarzeniach, przekazywanie relacji i dokumentacji fotograficznej z wydarze艅, kt贸rych organizatorem b膮d藕 wsp贸艂organizatorem jest Biblioteka, pozyskiwanie i prowadzenie patronat贸w medialnych),- podtrzymywanie pozytywnych relacji z instniej膮cymi partnerami, sponsorami oraz poszukiwanie nowych.Wymagania niezb臋dne:- wykszta艂cenie wy偶sze, preferowane kierunki: informacja naukowa i bibliotekoznawstwo, kulturoznawstwo, dziennikarstwo, public relations, social media, polonistyka,- umiej臋tno艣膰 pracy w systemie MS Windows,- dobra znajomo艣膰 pakiet贸w biurowych MS Office i Libre Office (redagowanie tekst贸w, tworzenie prezentacji, arkusze kalkulacyjne),- dyspozycyjno艣膰, kreatywno艣膰, samodzielno艣膰, komunikatywno艣膰,- sprawne poruszanie si臋 po sieci, znajomo艣膰 trend贸w w komunikacji internetowej, pos艂ugiwanie si臋 narz臋dziami do obs艂ugi medi贸w spo艂eczno艣ciowych i umiejetno艣膰 wyszukiwania w nich informacji,- umiej臋tno艣膰 publikacji artyku艂贸w, tworzenia wydarze艅 na fanpege Facebooka,- umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, organizacji pracy, w tym sprawnej i szybkiej realizacji powierzonych zada艅,- wysoka motywacja do pracy na rzecz Biblioteki, umiej臋tno艣膰 podejmowania niestandardowych wyzwa艅, umiej臋tno艣膰 realizacji zada艅 metod膮 projektow膮,- znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego na poziomie dobrym,- wysoka kultura osobista,- pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych.Wymagania dodatkowe:- podstawowa znajomo艣膰 program贸w graficznych (typu Corel Draw, Irfan View, GIMP, Inkscape) do tworzenia/obr贸bki grafiki rastrowej i wektrowej, do projektowania ulotek, plakat贸w, zaprosze艅, wizyt贸wek, itp.- podstawowa znajomo艣膰 program贸w Windows Live Movie Maker,- podstawowa znajomo艣膰 CMS (systemy zarz膮dzania tre艣ci膮), typu Joomla, WordPress - redagowanie artyku艂贸w na staronach Biblioteki.- znajomo艣膰 pracy w obszarze PR, promocji i marketingu, umiej臋tno艣膰 pracy w obszarze media relations.Mile widziane:- prawo jazdy kat. B- do艣wiadczenie w pracy zwi膮zanej z bie偶膮c膮 obs艂ug膮 klienta.
Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Ryszarda Kincla w Raciborzu - 2020-02-04 - Racib贸rz (艣l膮skie)
- wsp贸艂praca z Rodzicami dzieci (udzielanie informacji o dziecku i minionym dniu w 偶艂obku)- organizowanie zaj臋膰 plastycznych dla dzieci- nauka piosenek dla dzieci- karmienie i przewijanie dzieci- dbanie o ich prawid艂owy i og贸lny rozw贸j- dbanie o czysto艣膰 wok贸艂 dzieci i sprz膮tanie po wsp贸lnej zabawie- utrzymanie porz膮dku i czysto艣ci na bie偶膮co w poszczeg贸lnych pomieszczeniach 偶艂obka- sprz膮tanie po karmieniu dzieci (mycie stolik贸w)
"KOCHANY MALUCH" ANNA MY艢LIWIEC - 2020-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie wynagrodze艅 pracownik贸w i zleceniobiorc贸w, sporzadzaniedeklaracji ZUS i PIT-4R; PIT-11, og贸lna znajomo艣膰 Kodeksu Pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowej
DEKRET SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-01-18 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
- procesowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z procedurami firmy- weryfikowanie odpowiednich akceptacji faktur, badanie i rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z odzyskiwaniem nale偶no艣ci- wsparcie w pracach zwi膮zanych z zamkni臋ciem rachunku miesi膮ca- odpowiadanie na pytania kontrahent贸w kierowane drog膮 mailow膮 i telefoniczn膮 - obs艂uga partner贸w obszaru LATAM, hiszpa艅skoj臋zycznych i portugalskoj臋zycznych- osi膮ganie cel贸w zgodnych z realizowanymi politykami, procedurami i metodami wyznaczonymi przez firm臋- aktywne uczestnictwo w procesach podnoszenia jako艣ci us艂ug- komunikacja wewn膮trz firmy odbywa sie w j臋zyku angielskim
kontakt przez PUP - 2020-05-08 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Sporz膮dzanie list p艂ac, rozliczanie p艂ac, obs艂uga programu P艂atnik, ZUS, Urz臋dy Skarbowe (PIT-Y). Kontakt tel. 695 738 458.
ROKA Zak艂ad Pracy Chronionej Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Rozwi膮zywanie problem贸w, b艂臋d贸w w zam贸wieniach klient贸w w celu przygotowania zlece艅 do dalszych dzia艂a艅; komunikacja z klientem zewnt臋rznym i wewn臋trznym; badane i dalsze adresowanie zapyta艅 klient贸w; dostarczanie analiz i spostrze偶艅 do zam贸wien klient贸w, w celu eliminowania problem贸w oraz wydajnego dzia艂ania przy wykonywaniu zam贸wie艅, przygotowywanie/analizowanie danych oraz raportowanie wydajno艣ci/ jako艣ci us艂ug; wspieranie dzia艂a艅 w oparciu o SAP (m.in. BW i CTS (cost serve)) - analizowanie i raportowanie; wykonywanie innych polece艅 prze艂o偶onego.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)