SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do funduszu alimentacyjnego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, świadczeniobiorców),d) prowadzenie korespondencji ( redagowanie pism, przygotowywanie informacji do dłużnika dotyczących zaległości, rejestrowanie wniosków),e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.j) prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.
Data publikacji: 2019-01-17
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do funduszu alimentacyjnego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, świadczeniobiorców),d) prowadzenie korespondencji ( redagowanie pism, przygotowywanie informacji do dłużnika dotyczących zaległości, rejestrowanie wniosków),e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.j) prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
a) obywatelstwo polskie,b) wykształcenie średnie lub wyższe,c) staż pracy przy wykształceniu średnim min. 3 lat, a przy wyższym 2 lata,d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,f) nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: a) doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą klienta,b) znajomość przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw, w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,c) umiejętność redagowania pism urzędowych oraz umiejętność przygotowywania projektów decyzji,d) umiejętność obsługi komputera, e) predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawnośćformalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca w podziedziałki w godzinach 8 - 16, a od wtorku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30. Miejsce pracy: ul. Niepodległości 9, Pruszcz Gdański.
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny i CV) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Niepodległości 9 na potrzeby obecnego procesu rekrutacji.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na czas zastępstwa na stanowisko specjalisty w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 30 stycznia 2019 r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 17.01.2019
Oferta pracy ważna do: 30.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
aktywna sprzedaż na rynkach wschodnich, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi
HULANICKI - BEDNAREK SPÓŁKA Sp. z o.o - 2016-07-29 - Chełm (lubelskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż towarów
Marcin Mańczak Sklep Spożywczo-Przemysłowy - 2018-05-09 - Śmigiel (wielkopolskie)
przygotowanie ofert handlowychkoordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowychnawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientamisporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Praca w burze, przgotowywanie ofert handlowych, udział w negocjacjach z klientem.Praca na jedną zmiane:od 8-16
Woda na Telefon Głaz Janeczek Sp. J. - 2016-06-09 - Chorzelów (podkarpackie)
Negocjowanie cen oraz warunków dostaw wyrobów cukierniczych i baklavy, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców , opieka nad istniejącymi dostawcami, współpraca i ciągłe doskonalenie relacji z dostawcami z krajów arabskich.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Kraków (małopolskie)
WYKONANIE CZYNNOŚCI KONTROLNYCH W RAMACH: BIEŻĄCEGO NADZOWU SANITARNEGO, ZAPOBIEGANIA CHOROBOM ZAKAŹNYM I INNYM CHOROBOM POWODOWANYM WARUNKAMI ŚRODOWISKA
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Koło (wielkopolskie)
szkolenie z zakresu BHP i PPOŻ, zapoznanie ze struktura organizacyjną zakładu, prowadzenie prac związanych ze sprzedażą wytrworzonych produktów i usług zgodnie z wytycznymi dyrekcji, oferowanie produktów frmy, doradztwo klientom, kontakty z potencjalnymi klientami, przygotowywanie ofert, , planowanie i przeprowadzanie działań marketingowych, planowanie ilościowo-wartościowe sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Łuków (lubelskie)
Pozyskiwanie kontraktów i prowadzenie rozmów hadlowych, przygotowywanie ofert handlowych i tłumaczeń, Negocjacje i sparządzanie umów, Udział w targach, konferencjach, seminariach.
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2016-09-29 - Dęblin (lubelskie)
Projektowanie procesów technologicznych produkcji obuwia
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Nowy Targ (małopolskie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-06-17 - Lębork (pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Kotlin (wielkopolskie)
Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy, znajomość branży tekstylnej i formy zaopatrzenia na rynku tureckim, utrzymanie dobrych relacji biznesowych z kontrahentami, wsperanie działu sprzedaży. Praca na pół etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, dowolnie wybranych.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Raszyn (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie dokumentacji ZUS; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie kasy SCK, obsluga ksy kina, rozliczanie dystrybutorów filmowych, rozliczanie należności dla Instytutu Kinrmatografii, rozliczanie składek PZU
Starachowickie Centrum Kultury - 2018-02-08 - Starachowice (świętokrzyskie)
PROWADZENIE DOBORU KANDYDATÓW , ANALIZA RYNKU PRACY, OCENA PRZYDATNOŚCI KANDYDATÓW , PROCEDURY REKRUTACYJNE, WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI ZA GRANICĄ , KONTAKT Z BIUREM NA UKRAINIE
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Ewidencja zatrudnienia. Obsługa spraw związanych z ztrudnieniem i zwolnieniami pracowników.
Fabryka Elementów Złącznych S.A. - 2016-07-21 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Kontakt i współpraca z dostawcami zagranicznymi, prowadzenie negocjacji handlowych, organizacja transportu
Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo-Usługowe WACMAC Wacław Bar - 2018-04-16 - Sietesz (podkarpackie)
Utrzymanie kontaktu telefonicznego z klientami, tworzenie ofert i umów, negocjacje handlowe
"DJB DORADZTWO" MARCIN CHORĄŻY - 2017-03-06 - Łódź (łódzkie)
Nadzorowanie działań marketingowo-handlowychFundacji Promocja Zdrowia, opracowywanie strategii marketingowej, nawiązywanie nowych kontaktów handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Mozliwość podjęcia pracy na pełen lub 1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
Realizacja programów i zadań zwiazanych z inicjowaniem i finansowaniem instrumentów wspierajacych zartudnienie i aktywizację lokalnego rynku pracy. Praca na umowę o pracę na czas określony w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu.Dodatkowe informacje dostępne na stronie internetowej:http://pupkolobrzeg.finn.plDokumenty należy składać w zamknietej kopercie w PUP Kołobrzeg do 16.01.2017 r. do godz. 15.30 w pok. nr 17 (sekretariat - II piętro) z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Specjalista ds. programów - stażysta"
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-01-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
analiza efektywności marketingowej
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów, Wykonywanie zadań według standartów biura podróży (np.wprowadzanie zmian w rezerwacjach, anulowanie podróży, zmiana godzin, danych osobowych). Wspoółpraca z innymi zespołami.
WNS GLOBAL SERVICES (UK) LIMITED (Sp.z o.o.) Oddz.w Polsce - 2016-07-15 - Gdynia (pomorskie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, ,świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych, dot. merytorycznie ŚŚR,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustaw,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat,j) prowadzenie dziennika korespondencji ( wpisywanie poczty przychodzącej i wychodzącej składanie wniosków oraz innych dokumentów na nowy okres zasiłkowy.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2019-01-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywne pozyskiwanienowych klientów. zaangażowanie i samodzielność kreatywność zdolnośćszybkiego uczenia się i podejmowania decyzji
LOTKO DUO Sp..z o.o - 2017-03-28 - Kotórz Mały (opolskie)
- kontakt z klientem niemieckojęzycznym-koordynowanie zmian opiekunów osób starszych na zleceniach,-pozyskiwanie nowych pracowników do pracy w charakterze opiekuna osób starszych,-pozyskiwanie kontrahentów
Global Service M&A Świdnica - 2016-12-20 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie i obsługa sklepu internetowego,przygotowanie towaru do wysyłki, wprowadzanie zmian na stronie internetowej, prowadzenie działań marketingowych, sporządzanie raportów sprzdażowych, współpraca z klientami, analiza działalności konkurencji
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Gdów (małopolskie)
dbałość o dobry wizerunek firmy, obsługa kliebtów anglojęzycznych, staranie i dbałość o usprawniianie kontaktu i pomocy klientom, sporządzanie raportów z wykonanej pracy
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Rzeszów (podkarpackie)
bieżąca obsługa klienta
"MERGER" Andrzej Margiel - 2017-08-31 - Będzin (śląskie)