SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - 401 Śmiałowice oferta pracy BEYSTER SP.Z O.O., SP.K.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - 401
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: uzgadnianie z klientem zagranicznym warunków kontraktów i ich realizacja, udział w targach i wystawach, wyjazdy służbowe, prowadzenie dokumentów wyrobów i kontrahentów
Data publikacji: 2019-03-28
Lokalizacja: Śmiałowice (dolnośląskie)
Pracodawca: BEYSTER SP.Z O.O., SP.K.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:58-124 Śmiałowice 25c, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
uzgadnianie z klientem zagranicznym warunków kontraktów i ich realizacja, udział w targach i wystawach, wyjazdy służbowe, prowadzenie dokumentów wyrobów i kontrahentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - 401
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Śmiałowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Marcinowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność.
Nazwa pracodawcy: BEYSTER SP.Z O.O., SP.K.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
58-124 Śmiałowice 25c, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Marcinowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Śmiałowice
Numer budynku pracodawcy: 25c
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.03.2019
Data dodania oferty pracy: 28.03.2019
Oferta pracy ważna do: 26.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie spraw kadrowych, akt osobowych i innej dokumentacji pracowniczej
Centrum Usług Wspólnych w Goleszowie - 2018-06-19 - Goleszów (śląskie)
opracowywanie i wydawanie zleceń produkcyjnych, kontrola stanów magazynowych, zamówienia materiałów produkcyjnych
FIRMA GULAJSKI RAFAŁ GULAJSKI - 2018-07-18 - Kopienica (śląskie)
1. Prowadzenie dokumentacji bieżącej w formie elektronicznej i papierowej (zestawień, raportów, bazy danych, korespondencja mailowa, tworzenie pism itp.)2. Bieżąca obsługa klientów3. Nadzór nad płatnościami klientów4. Nadzór nad umowami, listami obecności, harmonogramami zajęć5. Nadzór nad pracą trenerów w tym monitorowanie ich czasu pracy, tworzenie zestawień miesięcznych6. Pomoc przy realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych merytoryczna i finansowa7. Pomoc przy pracach administracyjno-biurowych realizowanych projektów 8. Pomoc przy pisaniu projektów unijnych i finansowanych z budżetu miasta/gminy9. Archiwizacja dokumentacji fundacji
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientem, pozyskiwanie nowych klientów
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "ELREMOT" Ośrodek Szkolenia Zawodowego, Ośrodek Szkolenia Kierowców Ryszard Macioł - 2015-11-25 - Skomielna Biała (małopolskie)
wyksz. średnie,min. 1 rok doświadczenia na ww stanowisku,umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office, umiejętność korzystania z internetu i poczty elektronicznej, umiejętność przygotowywania dokumentów (raportów), prawo jazdy kat. B, znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym;bieżąca obsługa pracowników ( w tym obcokrajowców) w zakresie spraw peronalnych, weryfikacja dokumentacji pracowniczej, rekrutacja personelu, sporządzanie raportów i analiz, kierowanie samochodem służbowym
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Skalmierzyce (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
KRZYSZTOF ZAKRZEWSKI - 2016-09-20 - Zgierz (pomorskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie umów o pracę, zaświadczeń dla pracowników, świadectw pracy, ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, sporządzanie raportów dotyczących spraw pracowniczych dla kierownictwa firmy, sporządzanie sprawozdań do GUS, realizacja dodatkowych zadań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
KORPO Sp. z o.o. - 2018-09-18 - Jawor (dolnośląskie)
j.w
UMBRELLA MARKETING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
współudział w opracowywaniu planów remontowych i inwestycyjnych urządzeń i instalacji, rozliczanie zadań remontowych i inwestycyjnych pod względem technicznym, nadzór i kontrola prac remontowych i inwestycyjnych prowadzonych na urządzeniach energetycznych, planowanie zabezpieczenia materiałowego na potrzeby bieżącej konserwacji, prowadzenie dokumentacji związanej z przeprowadzaniem rewizji wewnętrznych i zewnętrznych urządzeń dozorowych, prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką odpadami powstającymi w Elektrociepłowni.
OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- przygotowanie transakcji sprzedaży,- przygotowanie zamówień dot. sprzedaży,- korespondencja z klientami firmy,- obsługa sprzedaży bezpośredniej,- obsługa sprzedaży wysyłkowej,- rozpatrywanie reklamacji.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Starogard Gdański (pomorskie)
kompleksowa obsługa klientów przez telefon/ email w zakresie sprzedażypoprzez dostarczenie klientowi pełnej informacji o sprzedawanych produktachdoradzanie klientowi w wyborze produktu nawiązywanie i utrzymywaniekontaktów z klientami biznesowymi i detalicznymi; wysyłanie ofert potencjalnymsklepom detalicznych i hurtowniom; pomoc przy realizacji zamówień pakowanie i wysyłka sprzedanych produktów; zamawianie przesyłek kurierskichrealizowanie wyznaczanych celów sprzedażowych; tworzenie baz danych orazobsługa systemu CRM; sporządzanie raportów posprzedażowych Dodatkowemożliwe zadania: współuczestniczenie w opracowywaniu oferty sprzedaży,działań marketingowych. Udział w degustacjach, sprzedaż bezpośrednia podczastargów i wystaw, obsługa sklepu internetowego
PRONPAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Jabłonna (mazowieckie)
rekrutacja pracownikówzarządzanie personelemsporządzanie oferturzymaywanie kontaktów z klientami firmy
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Goleszów (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętność: kreatywność, mile widziane prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: uczestniczenie w obsłudze ogniwa , łańcucha dostaw towarów, prowadzenie i przygotowywanie informacji dotyczących procesów logistycznych, współpraca w kontrahentami z rynków Europy Wschodniej.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów.
Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j. - 2017-05-11 - Płońsk (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola półproduktów i wyrobów gotowych - wspieranie działu jakości w rozwiązywaniu problemów jakościowych - nadzór nad przestrzeganiem zasad GMP/GHP
CLOVIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-23 - Czyżew (podlaskie)
rejestracja pacjentek
POLIKLINIKA GINEKOLOGICZNO - POŁOŻNICZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-04 - Białystok (podlaskie)
Fakturowanie, rozliczanie gotówki, obsługa biurowa klientów
GENERAL LOGISTICS SYSTEMS POLAND SP Z O.O. - 2018-10-24 - Legnica (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynkach zagranicznych, wystawianie dokumentów sprzedaży-zamówienia ( faktury), nadzór nad procesem realizacji zamówienia.
IZOPANEL SP. Z O.O. - 2017-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
Pracownik biurowy - spedycja.
POLRED Tadeusz Szatanik - 2018-08-06 - Reda (pomorskie)
pobieranie opłaty, utrzymanie szaletu w czystości
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Złotoryja (dolnośląskie)
Załadunek i rozładunek towaru wózkami paletowymi, kompletacja dostaw, przekładanie towarów z palet
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Nowe Miasto nad Pilicą (mazowieckie)
prowadzenie spraw pracowniczych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Gorlice (małopolskie)
współpraca z kontrahentami, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2017-05-29 - Stargard (zachodniopomorskie)
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
marketing, kontakty z kontrachentami
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Puławy (lubelskie)
KOORDYNACJA SYSTEMÓW TELEFONICZNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)