SPECJALISTA DS. PROMOCJI Racib贸rz oferta pracy Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Ryszarda Kincla w Raciborzu
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROMOCJI
Wynagrodzenie: od 2聽600 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:- prowadzenie dzia艂a艅 merketingowych - opracowywanie, wdra偶anie plan贸w merketingowych, ustalanie sposob贸w ich promocji, dotarcia do grup docelowych,- planowanie i koordynowanie dzia艂a艅 promocyjnych i marketingowych oraz event贸w,- organizacja wydarze艅 i event贸w realizowanych przez Bibliotek臋,- organizacja fotograficzna wydarze艅,- obs艂uga techniczna wydarze艅 - nag艂o艣nienie, o艣wietlenie, przygotowanie sali pod konkretne wydarzenia,- przygotowanie materia艂贸w promocyjnych Biblioteki i ich dystrybucja,- prowadzenie strony internetowej Biblioteki, profilu Biblioteki na Facebooku,- redagowanie tekst贸w, przygotowanie informacji prasowych i medialnych, przygotowanie prezentacji,- szukanie nowych kana艂贸w informacyjnych,- komunikacja zewn臋trzna i budowanie wizerunku Biblioteki na zewn膮trz,- wsp贸艂praca z mediami i podmiotami zewn臋trznymi (m.in. przekazywanie informacji o planowanych wydarzeniach, przekazywanie relacji i dokumentacji fotograficznej z wydarze艅, kt贸rych organizatorem b膮d藕 wsp贸艂organizatorem jest Biblioteka, pozyskiwanie i prowadzenie patronat贸w medialnych),- podtrzymywanie pozytywnych relacji z instniej膮cymi partnerami, sponsorami oraz poszukiwanie nowych.Wymagania niezb臋dne:- wykszta艂cenie wy偶sze, preferowane kierunki: informacja naukowa i bibliotekoznawstwo, kulturoznawstwo, dziennikarstwo, public relations, social media, polonistyka,- umiej臋tno艣膰 pracy w systemie MS Windows,- dobra znajomo艣膰 pakiet贸w biurowych MS Office i Libre Office (redagowanie tekst贸w, tworzenie prezentacji, arkusze kalkulacyjne),- dyspozycyjno艣膰, kreatywno艣膰, samodzielno艣膰, komunikatywno艣膰,- sprawne poruszanie si臋 po sieci, znajomo艣膰 trend贸w w komunikacji internetowej, pos艂ugiwanie si臋 narz臋dziami do obs艂ugi medi贸w spo艂eczno艣ciowych i umiejetno艣膰 wyszukiwania w nich informacji,- umiej臋tno艣膰 publikacji artyku艂贸w, tworzenia wydarze艅 na fanpege Facebooka,- umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, organizacji pracy, w tym sprawnej i szybkiej realizacji powierzonych zada艅,- wysoka motywacja do pracy na rzecz Biblioteki, umiej臋tno艣膰 podejmowania niestandardowych wyzwa艅, umiej臋tno艣膰 realizacji zada艅 metod膮 projektow膮,- znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego na poziomie dobrym,- wysoka kultura osobista,- pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych.Wymagania dodatkowe:- podstawowa znajomo艣膰 program贸w graficznych (typu Corel Draw, Irfan View, GIMP, Inkscape) do tworzenia/obr贸bki grafiki rastrowej i wektrowej, do projektowania ulotek, plakat贸w, zaprosze艅, wizyt贸wek, itp.- podstawowa znajomo艣膰 program贸w Windows Live Movie Maker,- podstawowa znajomo艣膰 CMS (systemy zarz膮dzania tre艣ci膮), typu Joomla, WordPress - redagowanie artyku艂贸w na staronach Biblioteki.- znajomo艣膰 pracy w obszarze PR, promocji i marketingu, umiej臋tno艣膰 pracy w obszarze media relations.Mile widziane:- prawo jazdy kat. B- do艣wiadczenie w pracy zwi膮zanej z bie偶膮c膮 obs艂ug膮 klienta.
Data publikacji: 2020-02-04
Lokalizacja: Racib贸rz (艣l膮skie)
Pracodawca: Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Ryszarda Kincla w Raciborzu
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Kasprowicza 12, 47-400 Racib贸rz, powiat: raciborski, woj: 艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:- prowadzenie dzia艂a艅 merketingowych - opracowywanie, wdra偶anie plan贸w merketingowych, ustalanie sposob贸w ich promocji, dotarcia do grup docelowych,- planowanie i koordynowanie dzia艂a艅 promocyjnych i marketingowych oraz event贸w,- organizacja wydarze艅 i event贸w realizowanych przez Bibliotek臋,- organizacja fotograficzna wydarze艅,- obs艂uga techniczna wydarze艅 - nag艂o艣nienie, o艣wietlenie, przygotowanie sali pod konkretne wydarzenia,- przygotowanie materia艂贸w promocyjnych Biblioteki i ich dystrybucja,- prowadzenie strony internetowej Biblioteki, profilu Biblioteki na Facebooku,- redagowanie tekst贸w, przygotowanie informacji prasowych i medialnych, przygotowanie prezentacji,- szukanie nowych kana艂贸w informacyjnych,- komunikacja zewn臋trzna i budowanie wizerunku Biblioteki na zewn膮trz,- wsp贸艂praca z mediami i podmiotami zewn臋trznymi (m.in. przekazywanie informacji o planowanych wydarzeniach, przekazywanie relacji i dokumentacji fotograficznej z wydarze艅, kt贸rych organizatorem b膮d藕 wsp贸艂organizatorem jest Biblioteka, pozyskiwanie i prowadzenie patronat贸w medialnych),- podtrzymywanie pozytywnych relacji z instniej膮cymi partnerami, sponsorami oraz poszukiwanie nowych.Wymagania niezb臋dne:- wykszta艂cenie wy偶sze, preferowane kierunki: informacja naukowa i bibliotekoznawstwo, kulturoznawstwo, dziennikarstwo, public relations, social media, polonistyka,- umiej臋tno艣膰 pracy w systemie MS Windows,- dobra znajomo艣膰 pakiet贸w biurowych MS Office i Libre Office (redagowanie tekst贸w, tworzenie prezentacji, arkusze kalkulacyjne),- dyspozycyjno艣膰, kreatywno艣膰, samodzielno艣膰, komunikatywno艣膰,- sprawne poruszanie si臋 po sieci, znajomo艣膰 trend贸w w komunikacji internetowej, pos艂ugiwanie si臋 narz臋dziami do obs艂ugi medi贸w spo艂eczno艣ciowych i umiejetno艣膰 wyszukiwania w nich informacji,- umiej臋tno艣膰 publikacji artyku艂贸w, tworzenia wydarze艅 na fanpege Facebooka,- umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, organizacji pracy, w tym sprawnej i szybkiej realizacji powierzonych zada艅,- wysoka motywacja do pracy na rzecz Biblioteki, umiej臋tno艣膰 podejmowania niestandardowych wyzwa艅, umiej臋tno艣膰 realizacji zada艅 metod膮 projektow膮,- znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego na poziomie dobrym,- wysoka kultura osobista,- pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych.Wymagania dodatkowe:- podstawowa znajomo艣膰 program贸w graficznych (typu Corel Draw, Irfan View, GIMP, Inkscape) do tworzenia/obr贸bki grafiki rastrowej i wektrowej, do projektowania ulotek, plakat贸w, zaprosze艅, wizyt贸wek, itp.- podstawowa znajomo艣膰 program贸w Windows Live Movie Maker,- podstawowa znajomo艣膰 CMS (systemy zarz膮dzania tre艣ci膮), typu Joomla, WordPress - redagowanie artyku艂贸w na staronach Biblioteki.- znajomo艣膰 pracy w obszarze PR, promocji i marketingu, umiej臋tno艣膰 pracy w obszarze media relations.Mile widziane:- prawo jazdy kat. B- do艣wiadczenie w pracy zwi膮zanej z bie偶膮c膮 obs艂ug膮 klienta.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽600 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROMOCJI
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Racib贸rz
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: raciborski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Racib贸rz
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽600 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.03.2020
Nazwa pracodawcy:
Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Ryszarda Kincla w Raciborzu
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Kasprowicza 12, 47-400 Racib贸rz, powiat: raciborski, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:- Curriculum vitae- List motywacyjnyAplikacja musi zawiera膰 w艂asnor臋cznie podpisane nast臋puj膮ce o艣wiadczenia:- " O艣wiadczam, 偶e posiadam pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystam z pe艂ni praw publicznych" - Je艣li w zakresie podanych przez kandydata danych zawarte s膮 szczeg贸lne kategorie danych, o kt贸rych mowa w art. 9 ust. 1 RODO, nale偶y do艂膮czy膰 do dokument贸w o艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w li艣cie motywacyjnym lub innych za艂膮czonych dokumentach.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i 偶yciorys oraz o艣widczenie musz膮 by膰 w艂asnor臋cznie podpisane.W przypadku wygrania naboru, dokumenty aplikacyjne zostan膮 do艂膮czone do akt osobowych i b臋d膮 przechowywane przez okres przewidziany dla dokumentacji pracowniczej.Dokumenty pozosta艂ych kandydat贸w, kt贸rzy nie zostali zatrudnieni, ulegn膮 zniszczeniu w spos贸b mechaniczny, chyba 偶e zosta艂a wyra偶ona zgoda na wykorzystanie danych osobowych dla cel贸w przysz艂ych rekrutacji.Wymagane dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 w sekretariacie (II pi臋tro) Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Raciborzu, ul. Jana Kasprowicza 12, 47-400 Racib贸rz, w terminie do 17.02.2020 r. do godz. 12:00.Dokumenty aplikacyjne, kt贸re wp艂yn膮 do Biblioteki po okre艣lonym terminie, nie b臋d膮 rozpatrywane i zostan膮 zwr贸cone nadawcy.Konkurs mo偶e zosta膰 zamkni臋ty bez wy艂onienia kandydata.Ofert nades艂anych poczt膮 nie odsy艂amy.Informacja o wymogu podania danych:Podanie przez Pa艅stwa danych osobowych w zakresie wynikaj膮cym z art. 22 Kodeksu Pracy (tj. imi臋 (imona) i nazwisko, dat臋 urodzenia, miejsce zamieszkania/adres do korespondencji, wykszta艂cenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) jest niezb臋dne, aby uczestniczy膰 w post臋powaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Pa艅stwa innych danych jest dobrowolne i odbywa si臋 na podstawie wyra偶onej przez Pa艅stwa zgody.Inspektor ochrony danych:Mog膮 si臋 Pa艅stwo kontaktowa膰 z wyznaczonym inspektorem ochrony danych osobowych mailowo - iodo (at) biblrac.pl lub w siedzibie biblioteki przy ul. Jana Kasprowicza 12 w Raciborzu.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racib贸rz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Racib贸rz
Adres strony pracodawcy: www.biblrac.pl
Ulica pracodawcy: Kasprowicza
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: Dzia艂alno艣膰 bibliotek
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 05.02.2020
Oferta pracy wa偶na do: 17.02.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 05.02.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 04.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?92e352a28c448a2baca9b506a4d46126
Podobne oferty pracy
- planowanie i realizacja wysy艂ek - kontakt z dostawcami i odbiorcami- kompleksowa obs艂uga zam贸wie艅 klient贸wprowadzenie dokumentacji- kontrola terminowo艣ci dostaw- organizacja i nadzorowanie pracy kilkuosobowego zespo艂upracownik贸w
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2016-12-05 - Bl臋kwit (wielkopolskie)
przygotowanie i prowdzenie platformy intrnetowej w wersji chi艅skiej, angielskiej i polskiej, pozyskiwanie klient贸w do platformy chi艅skiego pochodzenia, kontakt z klintami chi艅skimi i zagranicznymi platformy
kontakt przez PUP - 2020-01-14 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
Praca fizyczna, obs艂uga maszyn do produkcji karton贸w i tektury
LOPAK Leopold P膮czka - 2016-08-22 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
1.Opracowanie dokument贸w ksi臋gowych pod wzgl臋dem merytorycznym, formalnym i rachunkowym2.Ewidencja wynagrodze艅3.Prowadzenie p艂ac, sporz膮dzanie list p艂ac, rzetelne i terminowe naliczanie4.Sporz膮dzanie um贸w i rachunk贸w cywilnoprawnych5.Sporz膮dzanie informacji podatkowych, ZUS i innych dla pracownik贸w i os贸b zatrudnionych na umowy cywilnoprawnych6.Sporz膮dzanie dokumentacji ZUS, US, PFRON, GUS7.Rozliczanie delegacji, zaliczek8.Wprowadzanie przelew贸w do systemu bankowego9.Staranne i sumienne wype艂nianie obowi膮zk贸w zawodowych i polece艅 prze艂o偶onego10.Przestrzeganie przepis贸w BHP i p.po偶11.Wystawianie faktur12.Prowadzenie kasy g艂贸wnej oraz obs艂uga kasy fiskalnej13.Rozliczanie materia艂贸w z magazynu zak艂adowego 14.Dekretowanie dokument贸w ksi臋gowych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa
My艣lenicki O艣rodek Kultury i Sportu - 2018-11-15 - My艣lenice (ma艂opolskie)
Administrownie systemem teleinformatycznym, w tym: weryfikacja zgodno艣ci systemu teleinformatycznego z jego dokumentacj膮 bezpiecze艅stwa, wdra偶anie zabezpieczenia w systemie teleinformatycznym, zak艂adanie, usuwanie oraz edycja uprawnie艅 u偶ytkownikom kont dost臋pu do narz臋dzi teleinformatycznych, uczestniczenie w procesie zarz膮dzania ryzykiem w systemie teleinformatycznym, administrowanie systemami EUROBILET, DziekanatXP, URVE, Cogisoft, ePUAP, POL-on, stron膮 www uczelni, stron膮 BIP uczelni; organizacja i zapewnienie dost臋pu do informacji publicznej, koordynacja spraw informatycznych w AST, tworzenie koncepcji rozwoju zarz膮dzania informatycznego w AST, organizowanie bezpiecze艅stwa informatycznego w uczelni, opracowanie koncepcji rozwoju sprz臋towego, udzia艂 w przygotowaniu post臋powa艅 przetargowych, udzia艂 w pracach zwi膮zanych z utrzymaniem i rozbudow膮 bazy informatycznej, pomoc w tworzeniu systemu digitalizacji zasob贸w.
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANIS艁AWA WYSPIA艃SKIEGO W KRAKOWIE - 2019-04-18 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Tworzenie plan贸w produkcyjnych d艂ugo i kr贸tko okresowych. Monitorowanie stan贸w magazynowych produktu gotowego, surowc贸w, przypraw i materia艂贸w pomocniczych. Planowanie zakup贸w w oparciu o plany produkcyjne. Monitorowanie i optymalizacja cen. Zapewnienie terminowo艣ci realizacji kontrakt贸w. Rozliczanie planu produkcyjnego. Rozliczanie zu偶ycia surowc贸w i materia艂贸w pomocniczych. Monitorowanie wydajno艣ci linii produkcyjnych. Analiza danych produkcyjnych. Wsp贸艂praca z dzia艂ami w Zak艂adzie
Animex Foods Sp. z o.o. oddzia艂 w I艂awie - 2020-07-31 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
Specjalista ds. obs艂ugi klienta zajmuje si臋 obs艂ug膮 pasa偶er贸w linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezb臋dnych informacji. Zajmuje si臋 tak偶e przygotowywaniem bilet贸w, ich aktywn膮 sprzeda偶膮, rezerwacjami oraz anulowaniem podr贸偶y.Na bie偶膮co wprowadza niezb臋dne zmiany do systemu Amadeus. Obs艂uguje pasa偶er贸w w j臋zyku angielskim oraz w co najmniej jednym innym j臋zyku (w zale偶no艣ci od przypisanego rynku). Jest zobowi膮zany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bie偶膮co, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Umowa o prac臋 na czas okre艣lony, nast臋pnie na czas nieokre艣lony.
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
prowadzenie spraw kadrowo-p艂acowych, rejestarcja o艣wiadcze艅 i zezwole艅 na prac臋, archiwizacja dokumentacji
Bixen Sp. z o.o. - 2018-12-06 - Pozna艅 (wielkopolskie)
ocena i raportowanie zgodno艣ci funkcjonowania organizacji z wymaganiami prawnymi dotycz膮cymi bezpiecze艅stwa i higieny pracy, udzia艂 w post臋powaniu powypadkowym
kontakt przez OHP - 2017-06-03 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
tworzenie harmonogram贸w produkcyjnych w oparciu o zam贸wienia, prognozy od klienta oraz wskazanych priorytet贸w; przygotowywanie kr贸tko i d艂ugoterminowych plan贸w produkcyjnych; weryfikacja i aktualizacja plan贸w produkcyjnych; doskonalenie proces贸w w obszarze planowania; planowanie wysy艂ek wyrobu gotowego; przeprowadzanie r贸偶norodnych analiz oraz raport贸w niezb臋dnych do optymalnego zaplanowania produkcji; analiza zapotrzebowania na materia艂y; tworzenie i realizacja zam贸wie艅 surowc贸w i opakowa艅; kontrola i optymalizacja stanu materia艂贸w; zarz膮dzanie planem dostaw surowc贸w i opakowa艅; kontakt z dostawcami; nadz贸r nad obsoletami i materia艂ami nierotuj膮cymi; tworzenie raport贸w miesi臋cznych, kwartalnych rocznych; umowa na 3 miesi膮ce z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia; godziny pracy: 7.00- 15.00
PROFIL SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2019-06-17 - S艂upsk (pomorskie)
przygotowywanie proces贸w technologicznych zlece艅 realizowanych przez firm臋, przygotowywanie dokumentacji magazynowej oraz tworzenie dokumentacji powykonawczej dla realizowanych przez siebie zlece艅,sporz膮dzanie zapotrzebowa艅 materia艂owych po uprzedniej weryfikacji zasob贸w magazynowych, nadz贸r nad kosztami pracy przy realizacji zlece艅, kontrola nad przebiegiem realizacji zlecenia na ka偶dym jego etapie
REMSOD SP Z O O - 2019-02-22 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
obs艂uga klient贸w z Hiszpanii i Portugalii. T艂umaczenia dokument贸w
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Rzesz贸w (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem.
"Mi艂ka" Krystyna Kawiecka i Tadeusz Kawiecki sp.j." - 2020-06-18 - Ostr贸da (warmi艅sko-mazurskie)
Prace administracyjne, przygotowywanie dokument贸w pracownik贸w, rekrutacja kandydat贸w.miejsce pracy: Wroc艂aw, ul. Ruska Sala C
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
OBS艁UGA I KONSERWACJA PIEC脫W GAZOWYCH I PALIWA P艁YNNE
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Tomasz贸w Mazowiecki (艂贸dzkie)
Wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obs艂uga Klienta wed艂ug standard贸w firmy
realizacja planu sprzeda偶y na jak najwy偶szym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprz臋tu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w za艂adunku towaru
Media Expert - 2016-02-01 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
Przygotowanie w j臋zyku rosyjskim raport贸w, sprawozda艅 oraz analiz z zakresu strategii rozwoju rynku nieruchomo艣ci, plan贸w zagospodarowania przestrzennego, propozycji inwestycyjnych, informacji o stanie rynku lokalnego, wp艂ywu inwestycji na otoczenie, sposob贸w wykorzystania nieruchomo艣ci.Umowa o dzie艂o, wymiar czasu pracy: 100 godzin miesi臋cznie, tj. 25 godziny tygodniowo, wynagrodzenie: 25 z艂otych brutto za godzin臋, tj. 2500 z艂 brutto miesi臋cznie, przewidywany okres wykonywania umowy - 29.11.2019 - 28.11.2022
kontakt przez PUP - 2019-11-14 - Krak贸w (ma艂opolskie)
utrzymanie ci膮g艂o艣ci pracy urz膮dze艅 zak艂adu
Okr臋gowa Sp贸艂dzielnia Mleczarska MALUTA - 2019-01-29 - Nowy Dw贸r Gda艅ski (pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych; kontakt z klientem biznesowym; tworzenie baz danych; prowadzenie kampanii marketingowych; wsp贸艂praca z firmami produkcyjnymi; przyjmowanie zam贸wie艅 i koordynacja ich realizacji; udzia艂 w targach bran偶owych; dbanie o dobry wizerunek firmy.
ALTWAY(PL) SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-11-18 - Gda艅sk (pomorskie)
Odbieranie telefon贸w od klient贸w w j臋z. portugalskim rozwiazywanie problem贸w przes艂anych przez klienta w j臋z portugalskim
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Sporz膮dzanie raport贸w zgodno艣ci podatkowej mi臋dzy firm膮 a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Prowadzenie spraw kadrowo - p艂acowych firmy, wystawianie faktur zakupu i sprzeda偶y.
Sp贸艂dzielnia Pieczarka Siedlecka - 2016-03-04 - Krze艣lin (mazowieckie)
planowanie strategi rekrutacji przy uwzgl臋dnieniu profilu danej firmy i oczekiwa艅 pracodawcy, opracowanie zasad i procedur rekrutacji wewn臋trznej i zewn臋trzej wsp贸艂tworzenie profilu kandydata, tworzenie i publikowanie og艂osze艅 rekrutacyjnych, przyjmowanie dokument贸w kandydat贸w do pracy i dokonywanie ich selekcji, przeprowadzanie rozm贸w kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami, monitorowanie rynku pracy, poszukiwanie kandydat贸w na specjalnych portalach, przeprowadzanie test贸w kompetencji i test贸w psychologicznych, wsp贸艂praca z agencjami pracy tymczasowej i firmami doradztwa personalnego, sporz膮dzanie raport贸w, opinii i rekomendacji budowanie relacji z klientami firmy, sporz膮dzanie i prowadzenie baz danych CV.
KM SERVICE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-09-11 - Dobrze艅 Wielki (opolskie)
OBS艁UGA MASZYN INTROLIGATORSKICH
DRUKARNIA "BEYGA" KAZIMIERZ BEYGA - 2018-09-21 - Glinno (wielkopolskie)
Utrzymanie czysto艣ci w pomieszczeniach biurowych.
"TAMIR" - PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO-US艁UGOWO-HANDLOWE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-05-22 - Bystrzyca K艂odzka (dolno艣l膮skie)
Zapoznanie si臋 z struktur膮 organizacyjn膮 i zasadami funkcjonowania urz臋du. Zapoznanie si臋 z przepisami prawa w zakresie funkcjonowania WIO艢 oraz przepisami prawa dotycz膮cymi ochrony 艣rodowiska. Zapoznanie si臋 z zasadami funkcjonowania Pa艅stwowego Monitoringu 艢rodowiska, w tym z wykonywaniem pomiar贸w jako艣ci powietrza, ha艂asu , p贸艂 elektromagnetycznych i w贸d . Poznanie struktury i sposobu wype艂niania baz danych .
WOJEW脫DZKI INSPEKTORAT OCHRONY 艢RODOWISKA - 2016-07-04 - Katowice (艣l膮skie)
obs艂uga sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzeda偶 poprzez serwisy aukcyjne tj: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym .
kontakt przez PUP - 2020-08-26 - Borek (ma艂opolskie)
aktywna sprzeda偶 produkt贸w bran偶y poligraficznej, realizacja za艂o偶onych plan贸w sprzeda偶owych, podtrzymywanie bie偶膮cych kontakt贸w z istniej膮cymi klientami i pozyskiwanie nowych
HENRYK MILER CENTRUM US艁UG DRUKARSKICH - 2017-01-19 - Ruda 艢l膮ska (艣l膮skie)
jw.
Przedsi臋biorstwo Budowlano-Instalacyjne PEBIS - 2016-05-04 - Warszawa (mazowieckie)