SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I ZAOPATRZENIA Słupsk oferta pracy PROFIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 3 850 PLN
Zakres obowiązków: tworzenie harmonogramów produkcyjnych w oparciu o zamówienia, prognozy od klienta oraz wskazanych priorytetów; przygotowywanie krótko i długoterminowych planów produkcyjnych; weryfikacja i aktualizacja planów produkcyjnych; doskonalenie procesów w obszarze planowania; planowanie wysyłek wyrobu gotowego; przeprowadzanie różnorodnych analiz oraz raportów niezbędnych do optymalnego zaplanowania produkcji; analiza zapotrzebowania na materiały; tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań; kontrola i optymalizacja stanu materiałów; zarządzanie planem dostaw surowców i opakowań; kontakt z dostawcami; nadzór nad obsoletami i materiałami nierotującymi; tworzenie raportów miesięcznych, kwartalnych rocznych; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.00- 15.00
Data publikacji: 2019-06-17
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: PROFIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 34, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
tworzenie harmonogramów produkcyjnych w oparciu o zamówienia, prognozy od klienta oraz wskazanych priorytetów; przygotowywanie krótko i długoterminowych planów produkcyjnych; weryfikacja i aktualizacja planów produkcyjnych; doskonalenie procesów w obszarze planowania; planowanie wysyłek wyrobu gotowego; przeprowadzanie różnorodnych analiz oraz raportów niezbędnych do optymalnego zaplanowania produkcji; analiza zapotrzebowania na materiały; tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań; kontrola i optymalizacja stanu materiałów; zarządzanie planem dostaw surowców i opakowań; kontakt z dostawcami; nadzór nad obsoletami i materiałami nierotującymi; tworzenie raportów miesięcznych, kwartalnych rocznych; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.00- 15.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali zaopatrzeniowcy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: arkusz kalkulacyjny Excel dla zaawansowanych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: zmysł analityczny; mile widziane doświadczenie w planowaniu zakupu materiałów do produkcji oraz doświadczenie w procesach związanych z planowaniem produkcji; dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w systemach MRP i ERP; chęć rozwoju; umiejętność współpracy w zespole; odporność na stres; umiejętność podejmowania szybkich decyzji.
Nazwa pracodawcy:
PROFIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 34, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali zaopatrzeniowcy
Data dodania oferty pracy: 18.06.2019
Oferta pracy ważna do: 17.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?35b769fb58502cbbe36c1b63d726c6af
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta indywidualnego, firmowego; przygotowanie oferty i umów dla klientów; analiza potrzeb klientów w zakresie ubezpieczeń, leasingów, kredytów, nieruchomości; kontakty telefoniczne z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Będzin (śląskie)
Konkurs szczegóły naboru na stronie www.gliwice.so.gov.pl: wymagania konieczne - wyższe magister, staż pracy 3 lata na stanowisku psycholog/inne wymagania: specjalistą w zakresie psychologii może zostać osoba: 1) mająca pełną zdolność do czynności prawnych, 2) posiadająca obywatelstwo polskie, obywatelstwo innego państwa członkowskiego UE, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europiejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej albo obywatelem innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach, 3) posiadająca nieposzlakowaną opinię,4) osoba, która nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 5) osoba przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 6) której stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na stanowisku specjalisty w zakresie psychologii, 7/ ukończyła studia wyższe z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskała tytył zawodowy magistra lub ukończyła zgraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej, 8) posiada co najmniej 3 letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowną albo posiada 3 letnią praktykę kliniczną
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-07-14 - Zabrze (śląskie)
Staż organizowany przez GUP.Tworzenie baz danych, dystrybucja materiałów promocyjnych i reklamowych, współudział w planowaniu materiałów reklamowych, udział w targach i eventach promocyjnych, bieżąca analiza rynku książki, monitoring oferty wydawnictwa w internecie, wspieranie sprzedaży, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie recepcji, kontakt z klientem, realizacja strategii marketingowej firmy, opracowywanie i realizacja działań promocji reklamowej i wizerunkowej, tworzenie materiałów informacyjnych i marketingowych.
P.T. Roma Sp z o.o. - 2017-09-01 - Łapino (pomorskie)
- przedstawienie i sprzedaż ofert ubezpieczenia samochodu, mieszkania i podróży- bieżącą obsługę ubezpieczeń klientów
FHU "KAMLEX" Romuald Kamiński - 2017-10-20 - Żychlin (łódzkie)
opracowywanie, wdrażanie i koordynowanie systemu zarządzania jakością, monitorwanie obowiązujących przepisów z zakresu ochrony środowiska, badanie przyczyn powstania ewentualnych niezgodności, pracodawca wymaga 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-01-08 - Karpicko (wielkopolskie)
1. Obsługa kadrowo płacowa projektu.2. Prowadzenie spraw pracowniczych w okresie realizacji projektu dokumenty potwierdzające zatrudnienie, akta osobowe, bieżąca obsługa pracowników projektu.3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników zatrudnionych do realizacji projektu, w tym prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich.4. Przygotowanie rozliczeń z ZUS oraz Urzędem Skarbowym dla pracowników zatrudnionych przy realizacji projektu.5. Prowadzenie spraw związanych z umowami cywilnoprawnymi w okresie realizacji projektu, w zakresie obsługi kadrowo płacowej.6. Ścisła współpraca z Specjalistą ds. kadr i płac Wrocławskiego Centrum Integracji.7. Prowadzenie i współpraca w zakresie obsługi kadrowej uczestników projektu.FORMA I TERMIN SKŁADANIA OFERT:Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu (decyduje data wpływu dokumentów).Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego, wraz z dopiskiem: Konkurs na stanowisko: specjalista kadr i płac w projekcie Społecznie odpowiedzialny Wrocław w terminie do dnia 24 lutego 2017r. do godziny 14:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.INNE INFORMACJE:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Projekt Społecznie Odpowiedzialny Wrocław jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Oś priorytetowa: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa).Dodatkowych informacji udziela: p. Monika Zentkowska tel. (71) 782-35-15 w godz. 9.00-16.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2017-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
nazwa WOLFF TRAVEL INTERNATIONAL WARSZAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków;
BOCHYŃSKI SEBASTIAN SMB CONSULTING - 2018-02-09 - Lublin (lubelskie)
Sprawdzanie oraz wypełnianie wszystkich dokumentów kadrowych związanych z zatrudnieniem oraz legalizacją pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie zleceń i umów na roboty budowalne dla Wspólnot Mieszkaniowych. Przygotowanie i wykonywanie planów remontów. Bezpośredni nadzór nad realizacją oraz jakością robór budowlanych. Kompletowanie i przekazywanie dokumentacji związanej z remontami do BMKZ i UM Wydziału Architektury oraz do innych instytucji. Przeprowadzanie oględzin i kontroli stanu technicznego na nieruchomościach będących w zasobach firmy. Weryfikacja dokumentów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
ABC NIERUCHOMOŚCI - Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami - Magdalena Szulc - 2016-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów, prowadzenie ksią handlowych oraz sporządzanie sprawozdań finsnsowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych, praca w godz. 8-16. Wzrost wynagrodzenia po okresie próbnym
"GRANT" Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Opole (opolskie)
utrzymania i naprawa infrastruktury technicznej oraz urządzeń własności Spółki PKP TELKOL sp.z o.o., prace związane z utrzymaniem infrastruktury kablowej miedzianej, światłowodowej oraz urz. telekomunikacyjnych, usuwanie usterek i awarii
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, nauka nowej branży uczestnictwo w badaniach u klientów
Zakład Usług Technicznych "EKOCHEM" Jolanta Milewska Laboratorium Badawcze - 2018-05-11 - Białystok (podlaskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Poznań (wielkopolskie)
przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych, prowadzenie dokumentacji powypadkowej, prowadzenie okresowej oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Poniatowa (lubelskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie ogólne; sprzedaż bielizny i wyrobów pasmanteryjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Zabrze (śląskie)
Rozliczanie pracowników, obsługa finansowo-kadrowa firmy, wsparcie działu księgowego, administrowanie dokumentów pracowniczych.
STAL - MET NIECZAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Zaopatrzenie, raportowanie. Nadzór nad dokumentacją.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Cieplewo (pomorskie)
spawacz TIG, MIG
Zakład Metalowy Mirosław Głowa - 2017-01-24 - Tuszów Narodowy (podkarpackie)
Prowadzenie kadr i płac, wyliczanie wynagrodzeń itp.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kalisz (wielkopolskie)
SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Realizacja usług fryzjerskich zgodnie ze standardem
PHU Małgorzata Adamczyk - 2017-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowanie towaru do wysyłki,utrzymanie porządku na magazynie
Majster Market TW - Łukasz Wnęk - 2016-04-26 - Mędrzechów (małopolskie)
Sprzedaż wyrobów gotowych.
Color Graf Spółka z o.o. - 2018-01-10 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista administracji i rekrutacji (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Bieruń (śląskie)
przyjmowanie zamówień, obsługa procesu realizacji zamówień, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Chludowo (wielkopolskie)
- realizacja polityki firmy z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością, BHP i HACCP, opracowywanie regulaminów zakładowych, wewnętrznych zarządzeń, procedur i instrukcji.- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, w tym bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych.- proponowanie i wdrażanie zmian mających na celu poprawę bezpieczeństwa pracy.- nadzór na substancjami chemicznymi i ich kartami charakterystyk.- organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w zakresie BHP,- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy oraz dobór najwłaściwszych środków ochrony indywidualnej.- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe a także kontrola realizacji tych wniosków.- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego które wiąże się z wykonywaną pracą.- wykonywanie obowiązków wynikających z procedur systemu zarządzania PN-N-18001, ISO 9001, HACCP
MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-19 - Katowice (śląskie)