SPECJALISTA DS. OBSŁUGI I RELACJI Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI (MERCHANT SERVICE AND ACCOUNT REPRESENTATIVE) K/M (J. FRANCUSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI I RELACJI Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI (MERCHANT SERVICE AND ACCOUNT REPRESENTATIVE) K/M (J. FRANCUSKI)
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: : Rozwiązywanie problemów zgłaszanych we wszystkich kanałach zgodnie z obowiązującymi procedurami i zgodnie z ustalonymi standardami czasowymi; Ścisła współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najlepszego doświadczenia w zakresie handlu i obsługi klienta zgodnie ze standardami biznesowymi; Pełnienie roli łącznika z innymi działami (Dział Sprzedaży, Dział Obsługi Klienta, Dział Edychi Ofert i Finansowy) w celu rozwiązywania wszelkich kwestii międzydepartamentalnych mających wpływ na działalność handlową.
Data publikacji: 2019-03-08
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
: Rozwiązywanie problemów zgłaszanych we wszystkich kanałach zgodnie z obowiązującymi procedurami i zgodnie z ustalonymi standardami czasowymi; Ścisła współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najlepszego doświadczenia w zakresie handlu i obsługi klienta zgodnie ze standardami biznesowymi; Pełnienie roli łącznika z innymi działami (Dział Sprzedaży, Dział Obsługi Klienta, Dział Edychi Ofert i Finansowy) w celu rozwiązywania wszelkich kwestii międzydepartamentalnych mających wpływ na działalność handlową.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI I RELACJI Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI (MERCHANT SERVICE AND ACCOUNT REPRESENTATIVE) K/M (J. FRANCUSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Data zakończenia pracy: 28.03.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
francuski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe; 4 miesiące doświadczenia zawodowego; znajomość pakietu MS Office; biegła znajomość języka francuskiego. Obowiązki: Rozwiązywanie problemów zgłaszanych we wszystkich kanałach zgodnie z obowiązującymi procedurami i zgodnie z ustalonymi standardami czasowymi; Ścisła współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najlepszego doświadczenia w zakresie handlu i obsługi klienta zgodnie ze standardami biznesowymi; Pełnienie roli łącznika z innymi działami (Dział Sprzedaży, Dział Obsługi Klienta, Dział Edychi Ofert i Finansowy) w celu rozwiązywania wszelkich kwestii międzydepartamentalnych mających wpływ na działalność handlową.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 4
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 15.03.2019
Oferta pracy ważna do: 22.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pobieranie zamówień droga elektroniczną, sporządzanie dokumentów do wysyłki towaru, zestawienia towaru, zestawienia faktur, drukowanie etykiet logistycznych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "SAS" ANDRZEJ ŚWIDERSKI - 2019-01-28 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
Profesjonalna telefoniczna i mailowa obsługa indywidualnych klientów - aktywne zdobywanie nowych klientów, długofalowe budowanie relacji z obsługiwanymi klientami.
MEDCARE24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-28 - Kalisz (wielkopolskie)
specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień realizowanych w projektach (zapytania ofertowe, ogłoszenia o zamówieniu, wyłonienie wykonawców, protokoły z postępowań, itp.)- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem dotacji oraz analizowanie postępu finansowego realizacji projektów
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-02-12 - Białystok (podlaskie)
Pomoc nauczycielowi w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej.
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących - 2019-02-19 - Głogów (dolnośląskie)
Specjalista ds. ochrony danych osobowych
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MAKOWIE PODHALAŃSKIM - 2018-04-18 - Maków Podhalański (małopolskie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami zagranicznymi w zakresie zaopatrzenia i sprzedaży z zagranicą (głównie Ukraina), analiza i weryfikacja dokumentów przychodzących od kontrahentów (głównie Ukraina), przygotowywanie dokumentów, inne
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Ruda Śląska (śląskie)
Tworzenie bazy klientów, przygotowywanie ofert usług dla rosyjskojęzycznych klientów, podtrzymywanie kontaktów z obecnymi rosyjskojęzycznymi klientami, tworzenie planów promocji naszych usług ukierunkowanych na rynek wschodni.
Twój StartUp - 2017-09-27 - Gdańsk (pomorskie)
1)Prowadzenie ,rozliczanie spraw z związanych z wynagrodzeniami (sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń ,zasiłków Rp-7, itp. )w programie płacowym VULCAN. 2) Sporządzanie dokumentów do ZUS (pełna obsługa programu PŁATNIK). 3) Rozliczanie zaliczek sporządzanie deklaracji podatku dochodowego pracowników do Urzędu Skarbowego (PIT). 4) Sporządzanie zestawień, sprawozdań o wynagrodzeniu zgodnie z przepisami, terminami. 5) Prawidłowe i terminowe prowadzenie ewidencji płacowej i archiwizowanie dokumentów zgodnie z przepisami. 6) Obsługa przelewów bankowych w zakresie płac ,ZUS ,US.7) Uzgadnianie ze stanami księgowymi. 8) Weryfikacja kont w zakresie . w/ w stanowiska . 9) Prowadzenie kasy (minimalne obroty).
Zespół Szkół Nr 2 im. Stanisława Lema - 2018-03-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Pasaż Rondo Poznań. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-05-21 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2017-02-21 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Budowanie listy potencjalnych sponsorów, pozyskiwanie dotacji samorządowych i unijnych, kontakt mailowy i telefoniczny z potencjalnymi sponsorami, przedstawianie oferty sponsoringu,prowadzenie negocjacji
Fundacja Football Academy Group - 2016-09-15 - Opole (opolskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Riviera Gdynia wyspa. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2018-01-03 - Gdynia (pomorskie)
Opracowywanie strategii marketingowych, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Żary (lubuskie)
Planowanie wydatków na utrzymanie i remonty budynków i budowli, ocenianie stanu technicznego budynków i budowli na podstawie analizy wyników protokołów przeglądów okresowych, prowadzenie dokumentacji technicznej budynków i budowli oraz książki obiektu budowlanego, kontrolowanie i organizowanie przeglądów okresowych obiektów zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa budowlanego, monitorowanie usterek ujętych w protokołach przeglądów technicznych, uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji remontów i inwestycji obiektów, branie udziału w pracachkomisji oceniających stan techniczny obiektów i przekazywanie pomieszczeń pod wynajem.
PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)
planowanie i realizacja procesu rekrutacji i selekcji pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie składu podatkowego w zakresie: Obsługi systemu EMCS. Obsługi programu akcyzowego. Obsługi komunikatów celnych. Prowadzenia ewidencji wyrobów akcyzowych Przygotowywania deklaracji podatkowych. Uczestnictwa w czynnościach organów celnych wykonywanych na terenie składu podatkowego. Sporządzania raportów, analiz, innej dokumentacji dot. składu podatkowego. Koordynowania saldowania wyrobów akcyzowych. Prowadzenia korespondencji pisemnej z organami służby celnej. Kontroli stanów magazynowych. Współpracy z kontrahentami i firmami transportowymi
EKOBENZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Bogumiłów (łódzkie)
obsługa klientów, przygotowywanie ofert, przyjmowanie towaru, wycena towaru, przyjmowanie zgłoszeń serwisowych
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Cieszyn (śląskie)
jw.
LEVEL WORK SP. Z O.O - 2018-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
nadzorowanie prac załadunkowo-rozładowczych u klientów docelowych, kontakt z klientami rynku wschodniego, klasyfikacja jakości produkowanego tworzywa/towaru
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
Praca biurowa
NEXTKOM s.c. K.Kieres-Witkowska , A. Torbicki - 2017-05-10 - Lębork (pomorskie)
zaopatrywanie Działu Produkcji w odpowiednie materiały zgodnie z zapotrzebowaniem, a w szczególności: składanie zamówień u dostawców, nadzorowanie realizacji dostaw, rozwiązywanie problemów towarzyszących przy realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kwidzyn (pomorskie)
Nadzór nad prowadzeniem remontów i napraw bieżących. Obsługa techniczna osiedla. Obsługa programu DOM z firmą SACER.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Ujeścisko - 2018-04-03 - Gdańsk (pomorskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Kaufland Olsztyn. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-04-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pobieranie próbek oraz wykonywanie badań fizykochemicznych wód i ścieków,Prowadzenie badań środowiskowych i pomiarów czynników szkodliwych i uciążliwych dla zdrowia na stanowiskach pracy Udział w przygotowywaniu i wdrożeniu nowych metod badawczych,Prowadzenie procesu walidacji oraz kontroli jakości wyników badań,Udział w utrzymywaniu oraz ciągłym doskonaleniu systemu zarządzania zgodnego z normą PN-EN ISO /IEC 17025:2005 i ZSZ
CIECH Soda Polska s.a. - 2019-01-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
przewóz towarów
ST TRANS Stanisław Twardowski - 2018-04-17 - Garbatka Długa (mazowieckie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Galeria Solna Inowrocław. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-11-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku: Specjalista do spraw logistyki i transportu będzie odpowiedzialna za sprawy związane z importem i logistyką. Kontakt z pracodawcą: tel. 605-855-345, adres e-mail: rekrutacja (at) furmanek.pl
FURMANEK TRADING Sp. J. Daleszyce - 2015-12-02 - Daleszyce (świętokrzyskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2100 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych, obsługa obecnych klientów, budowanie bazy danych klientów, praca z oprogramowaniem CRM, monitorowanie rynku w poszukiwaniu odbiorców, kontakty z klientem drogą telefoniczną i mailową, przygotowanie ofert, realizowanie planów sprzedażowych, nadzorowanie wysyłek do klienta
EUROSTOCKER TOMASZ BRONIKOWSKI - 2017-08-10 - Lublin (lubelskie)