SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI SPRZEDA呕Y Krak贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI SPRZEDA呕Y
Wynagrodzenie: od 7聽210 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Planuje i organizuje terminowe dostawy produkt贸w do kontrahent贸w Pionu Napojowego. Odpowiada za realizacj臋 ustalonych wolumen贸w sprzeda偶y. Przyjmuje zam贸wienia od klient贸w i kieruje je do realizacji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi procedurami sprzeda偶y, utrzymuje jak najlepsze stosunki z dzia艂ami zakup贸w i logistyki kontrahent贸w. Kontroluje realizacje planu sprzeda偶y na podstawie prognoz od klient贸w. Kontroluje na bie偶膮co wp艂yw nale偶no艣ci od kontrahent贸w, przygot. raporty dot. p艂atno艣ci. Kontroluje bilans obrotu opakowaniami zwrotnymi z kontrahentami, przygotowywuje odpow. raporty dot. obrotu opakowaniami zwrotnymi. Uzgadnia z kontrahentami salda finansowe i opakowa艅 transportowych. Organizuje kontakt z kontrahentami, prowadzi analizy sprzeda偶y, wystawia faktury, sporz膮dza raporty.
Data publikacji: 2020-08-12
Lokalizacja: Krak贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Planuje i organizuje terminowe dostawy produkt贸w do kontrahent贸w Pionu Napojowego. Odpowiada za realizacj臋 ustalonych wolumen贸w sprzeda偶y. Przyjmuje zam贸wienia od klient贸w i kieruje je do realizacji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi procedurami sprzeda偶y, utrzymuje jak najlepsze stosunki z dzia艂ami zakup贸w i logistyki kontrahent贸w. Kontroluje realizacje planu sprzeda偶y na podstawie prognoz od klient贸w. Kontroluje na bie偶膮co wp艂yw nale偶no艣ci od kontrahent贸w, przygot. raporty dot. p艂atno艣ci. Kontroluje bilans obrotu opakowaniami zwrotnymi z kontrahentami, przygotowywuje odpow. raporty dot. obrotu opakowaniami zwrotnymi. Uzgadnia z kontrahentami salda finansowe i opakowa艅 transportowych. Organizuje kontakt z kontrahentami, prowadzi analizy sprzeda偶y, wystawia faktury, sporz膮dza raporty.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 7聽210 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI SPRZEDA呕Y
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpocz臋cia pracy: 01.09.2020
Data zako艅czenia pracy: 31.08.2023
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Znajomo艣膰 przepis贸w podatkowych, znajomo艣膰 przepis贸w w handlu mi臋dzynarodowym, znajomo艣膰 technologii produkcji opakowa艅 aluminiowych. Obs艂uga SAP. Znajomo艣膰 zasad obowi膮zuj膮cych w handlu mi臋dzynarodowym. Znajomo艣膰 Przepis贸w Celnych w zakresie handlu poza UE. Do艣wiadczenie zawodowe min. 2 lata w pokrewnym obszarze w firmie o zasi臋gu mi臋dzynarodowym. Poziom wykszta艂cenia wy偶sze. Kierunek wykszta艂cenia dowolne, mile widziane ekonomiczne.
danePracodawcy_nip: 6770046739
danePracodawcy_regon: 35056844200000
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Grodzki Urz膮d Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|524990
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 12.08.2020
Oferta pracy wa偶na do: 24.08.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 12.08.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 12.08.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?453f8fd7c3107182b986bb68aec4b8d0
Podobne oferty pracy
kierownik sekcji wsparcia sprzeda偶y
Hurtownia ARES - 2019-01-25 - S艂awno (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw sprzeda偶y
Przedsi臋biorstwo Handlowe Gemax - 2016-06-28 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
Do艣wiadczenie w konstrukcji maszyn, projektowanie konstrukcji urzadze艅 wchodz膮cych w sk艂ad linii technologicznych. Osoba obs艂uguje program w j臋z. angielskim i czyta instrukcje w j臋z. angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Obs艂uga klienta. Bran偶a wyposa偶enie wn臋trz.
STUDIO LA CASA M. I K. TYSZKIEWICZ S.C. - 2019-06-07 - Bia艂ystok (podlaskie)
zakup i sprzeda偶 towar贸w w Indiach i Bangladeszu
GLARE GLOBAL SOURCING FARUQUE SP脫艁KA JAWNA - 2019-11-21 - Sosnowiec (艣l膮skie)
Kompleksowa obs艂uga kadrowa pracownik贸w (prowadzenie akt osobowych, sporz膮dzanie dokumentacji zwi膮zanej z stosunkiem pracy, zg艂aszanie, wyrejestrowanie pracownik贸w, cz艂onk贸w ich rodzin do ZUS), rozliczanie czasu pracy, sporz膮dzanie list p艂ac, sporz膮dzanie deklaracji do ZUS, US,PEFRON,GUS, pism do komornik贸w, przygotowanie dokument贸w na potrzeby Zarz膮du, sporz膮dzanie i rozliczanie um贸w cywilnoprawnych.
Agmar S.A. - 2018-02-15 - Mielec (podkarpackie)
- organizowanie i koordynowanie pracy w biurze,- sporz膮dzanie i prowadzenie dokumentacji biurowej,- obs艂uga interesant贸w,- obs艂ugiwanie urz膮dze艅 biurowych, - uzupe艂nianie baz danych,- sporz膮dzanie dokumentacji.Umowa na czas okre艣lony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach: 10:00 - 18:00.Przewidywany okres zatrudnienia:
kontakt przez PUP - 2019-08-07 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
-aktywne pozyskiwanie os贸b zainteresowanych prac膮 w charakterze opikunki/opiekuna,-aktywne promowanie firmy na podleg艂ym terenie,-wspieranie zespo艂u w pracach organizacyjnych i administracyjnych
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-06-23 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Profesjonalna obs艂uga klienta (udzielanie informacji telefonicznie, mailowo, przyjmowanie zam贸wie艅, nadzorowanie transportu, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzeda偶y zagranicznej: faktury, windykacja, p艂atno艣ci itp)
"PAGEN" Sp. z o.o. - 2018-09-04 - Gnojnik (ma艂opolskie)
utrzymywanie czysto艣ci w wydzielonych partiach akademika (sprz膮tanie r臋czne powierzchni wsp贸lnych: 艂azienki, kuchnie, korytarze)
Politechnika Warszawska - 2019-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji technicznej, monitorowanie zgodno艣ci aspekt贸w 艣rodowiskowych
Sp贸艂dzielcza Mleczarnia Spomlek Oddzia艂 Chojnice - 2018-09-11 - Chojnice (pomorskie)
wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze, do艣wiadczenie mile widziane, obs艂uga komputera, kasy fiskalnej, terminala, uczciwo艣膰, odpowiedzialno艣膰, sumienno艣膰.
OPTYKA OKULAROWA MARIA KASPRZAK - 2017-08-01 - Krotoszyn (wielkopolskie)
produkcja i pakowanie produkt贸w sypkich
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Reda (pomorskie)
ewidencja zdarze艅 gospodarczych na kontach, sporz膮dzanie przelew贸w za faktury, sporz膮dzanie rejestru zakupu, materia艂u, us艂ug, sporz膮dzanie polece艅 ksi臋gowania, prowadzenie analityki kont
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa "KISIELIN" - 2017-10-27 - Zielona G贸ra (lubuskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-p艂acowej, rozliczanie czasu pracy pracownik贸w, ewidencja czasu pracy, naliczanie urlop贸w pracownik贸w, przygotowywanie raport贸w, statystyk, kontakt z ZUS i Urz臋dem Skarbowym, praca na systemie (wprowadzanie danych, sprawdzanie zgodno艣ci danych), przygotowywanie dokument贸w pracowniczych (skierowania na badania, 艣wiadectwa pracy, umowy).
Fundacja Grupy Ergo Hestia - 2019-12-02 - Gda艅sk (pomorskie)
Wprowadzanie do produkcji nowych produkt贸w oraz zmian in偶ynieryjnych, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
prowadzenie prawid艂owej dokumentacji przyj臋膰 i rozchod贸w magazynowych, sporz膮dzanie dokument贸w magazynowych WZ, PZ, MM, kontrola dokumentacji magazynowej oraz jej archiwizacja, zg艂aszanie kierownictwu magazynu niezgodno艣ci w dostawach zewn臋trznych
WARMI艃SKIE ZAK艁ADY PRZETW脫RSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO SP. Z O.O. KWIDZYN - 2018-03-22 - Kwidzyn (pomorskie)
- Prowadzenie promocji i rekrutacji na szkolenia - Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej i sprawozda艅 - Organizacja szkole艅 i koordynacji z trenerami- Bie偶膮cy monitoring szkole艅
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Starogard Gda艅ski (pomorskie)
PROWADZENIE KADR, ROZLICZANIE WYNAGRODZE艃WYMAGANIAWYKSZTA艁CENIE WY呕SZE, OBS艁UGA KOMUTERA, STA呕 PRACY 1 ROKJ
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw kadrow-p艂acowych klient贸w biura. Kontakt z klientem.
TAX FINANCE Sp. z o. o. - 2016-09-29 - Gdynia (pomorskie)
Nadz贸r nad pracownikami produkcyjnymi, kontrola jako艣ci, gospodarka materia艂owa
Przedsi臋biorstwo Produkcyjno-Handlowe "DEMEX" Jerzy Demia艅czuk - 2017-03-13 - August贸w (podlaskie)
Pozyskiwanie kandydat贸w do pracy, zg艂aszanie pracownik贸w do ubezpieczenia spo艂ecznego, nadz贸r nad ewidencj膮 czasu pracy pracownik贸w, nadz贸r nad zameldowaniami pracownik贸w, prowadzenie teczek pracowniczych, nadz贸r nad ewidencj膮 przebiegu pojazd贸w itp.
M&J BUD DE Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Kontrola produkcji pod wzgl臋dem jako艣ci towaru
ASV Sp. z o.o. - 2018-11-08 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
prowadzenie dzia艂a艅 maj膮cych na celu zapewnienie prawid艂owej jako艣ci wyrob贸w oraz prawid艂owy pod wzgl臋dem jako艣ci przebieg proces贸w produkcyjnych
LEKS Sp. z o.o. - 2020-03-06 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
Firma APROJEKT tworz膮ca oddzia艂 w Siedlcach, poszukuje os贸b chc膮cych rozwija膰 si臋 w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci 艣wiat艂owodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + 艣wiat艂owodowych), kanalizacji, przy艂膮czy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urz膮dze艅 telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycj臋 danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawno艣ci danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udzia艂 w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-01-25 - Siedlce (mazowieckie)
w/g stanowiska
DOTO POLSKA sp贸艂ka z o.o. - 2016-07-29 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
prawid艂owe i terminowe naliczanie p艂ac i innych sk艂adnik贸w wynagrodze艅 dla pracownik贸w prowadzenie pe艂nej dokumentacji kadrowej pracownik贸w oraz dokumentacji p艂acowej sporz膮dzanie i przekazywanie w okre艣lonym przepisami terminie deklaracji oraz raport贸w do ZUS pomoc w przygotowywaniu w obowi膮zuj膮cych terminach danych, informacji i sprawozda艅 z zakresu zatrudnienia, wynagrodze艅, m.in.: sprawozdania DG-1, PFRON, deklaracji ZUS, PIT wystawianie za艣wiadcze艅 o zatrudnieniu, zarobkach, 艣wiadectw pracy przygotowywanie niezb臋dnych zestawie艅 z zakresu obs艂ugi kadrowo-p艂acowej i wynagrodze艅 rozliczanie czasu pracy prowadzenie akt osobowych rozliczenia i zestawienia, raportowanie zwi膮zane z fakturami wystawianie i rozliczanie zlece艅 wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami
GOPAX SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-01-18 - Rogowiec (艂贸dzkie)
realizacja poszczeg贸lnych dzia艂a艅 marketingowych: badania rynku, ustalanie poziom贸w cen produkt贸w sprowadzanych z Azji w tym z Wietnamu, ustalanie najkorzystniejszych kana艂贸w dystrybucji ustalanie cel贸w promocyjnych, wsp贸艂praca z firmami zewn臋trznymi.
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Stefanowo (mazowieckie)
sprzeda偶 mieszka艅, kontakt z klientem
URBEX sp. z o.o. - 2016-03-14 - Osiek (dolno艣l膮skie)
Wykszta艂cenie wy偶sze ekonomiczne, spec. finanse lub rachunkowo艣膰; sta偶 pracy: min. 2 lata; komunikatywna znajomo艣膰 j臋z. angielskiego; praktyczne do艣wiadczenie w zakresie: ewidencji faktur sprzeda偶y i rozrachunk贸w, ewidencji wyci膮g贸w bankowych, przepis贸w reguluj膮cych proces odzyskiwania nale偶no艣ci, rozrachunk贸w; bieg艂a obs艂uga komputera w zakresie Word, Excell, PowerPoint oraz internetu; praktyczna znajomo艣膰 i umiej臋tno艣膰 obs艂ugi systemu Microsoft Dynamics AX lub systemu klasy ERP, mile widziana znajomo艣膰 system贸w hotelowych; prawo jazdy kat. B; Ponadto: umiej臋tno艣膰 pos艂ugiwania si臋 bazami danych do cel贸w analitycznych, zdolno艣膰 szybkiego uczenia si臋, dok艂adno艣膰 i rzetelno艣膰, komunikatywno艣膰, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole; zakres zada艅: ewidencja wyci膮g贸w bankowych w systemie ERP, ewidencja zap艂at w systemie hotelowym, wsp贸艂praca wewn臋trzna w zakresie aktualizacji stanu nale偶no艣ci przeterminowanych, bie偶膮ce kontakty z kontrahentami w zakresie realizacji p艂atno艣ci wsp贸艂praca z Kancelari膮 Prawn膮 w zakresie procedury prawnej odzyskiwania nale偶no艣ci, wsp贸艂praca z pozosta艂ymidzia艂ami Sp贸艂ki, wykorzystanie wiedzy w zakresie rachunkowo艣ci, controllingu i finans贸w; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
HOTELE DIAMENT SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-08-03 - Gliwice (艣l膮skie)