Praca SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI SPRZEDA呕Y - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI SPRZEDA呕Y, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 15 ofert pracy SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI SPRZEDA呕Y.
Bezpo艣redni kontakt z dyrektorami regionalnymi, rejestracja agent贸w do towarzystw ubezpieczeniowych, praca biurowa.
UNILINK S.A. - 2021-06-01 - Piekary 艢l膮skie (艣l膮skie)
Bezpo艣redni kontakt z dyrektorami regionalnymi, rejestracja agent贸w do towarzystw ubezpieczeniowych, praca biurowa.
UNILINK S.A. - 2021-06-01 - Piekary 艢l膮skie (艣l膮skie)
Bezpo艣redni kontakt z dyrektorami regionalnymi, rejestracja agent贸w do towarzystw ubezpieczeniowych, praca biurowa.
UNILINK S.A. - 2021-06-01 - Piekary 艢l膮skie (艣l膮skie)
Bezpo艣redni kontakt z dyrektorami regionalnymi, rejestracja agent贸w do towarzystw ubezpieczeniowych, praca biurowa.
UNILINK S.A. - 2021-06-01 - Piekary 艢l膮skie (艣l膮skie)
Bezpo艣redni kontakt z dyrektorami regionalnymi, rejestracja agent贸w do towarzystw ubezpieczeniowych, praca biurowa.
UNILINK S.A. - 2021-06-01 - Piekary 艢l膮skie (艣l膮skie)
Bezpo艣redni kontakt z dyrektorami regionalnymi, rejestracja agent贸w do towarzystw ubezpieczeniowych, praca biurowa.
UNILINK S.A. - 2021-06-01 - Piekary 艢l膮skie (艣l膮skie)
Bezpo艣redni kontakt z dyrektorami regionalnymi, rejestracja agent贸w do towarzystw ubezpieczeniowych, praca biurowa.
UNILINK S.A. - 2021-06-01 - Piekary 艢l膮skie (艣l膮skie)
1. Koordynowanie procesu realizacji zam贸wie艅 klient贸w 2. Wsp贸艂praca z klientami lub sprzedawcami w celu uzgodnienia szczeg贸艂贸w dotycz膮cych realizacji zam贸wie艅 3. Rejestracja zam贸wie艅 w systemie ERP 4. Obs艂uga posprzeda偶na. Godziny pracy: 8.00- 16.00
MGA Entertainment Poland Sp贸艂ka z o.o. - 2020-08-27 - S艂upsk (pomorskie)
Planuje i organizuje terminowe dostawy produkt贸w do kontrahent贸w Pionu Napojowego. Odpowiada za realizacj臋 ustalonych wolumen贸w sprzeda偶y. Przyjmuje zam贸wienia od klient贸w i kieruje je do realizacji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi procedurami sprzeda偶y, utrzymuje jak najlepsze stosunki z dzia艂ami zakup贸w i logistyki kontrahent贸w. Kontroluje realizacje planu sprzeda偶y na podstawie prognoz od klient贸w. Kontroluje na bie偶膮co wp艂yw nale偶no艣ci od kontrahent贸w, przygot. raporty dot. p艂atno艣ci. Kontroluje bilans obrotu opakowaniami zwrotnymi z kontrahentami, przygotowywuje odpow. raporty dot. obrotu opakowaniami zwrotnymi. Uzgadnia z kontrahentami salda finansowe i opakowa艅 transportowych. Organizuje kontakt z kontrahentami, prowadzi analizy sprzeda偶y, wystawia faktury, sporz膮dza raporty.
kontakt przez PUP - 2020-08-12 - Krak贸w (ma艂opolskie)
鈥sp贸艂praca z Mened偶erami Sprzeda偶y Unilink oraz przedstawicielami poszczeg贸lnych Towarzystw Ubezpieczeniowych鈥bs艂uga systemu CRM鈥bs艂uga komunikacji e-mailowej z Agentami Unilink
UNILINK S.A. - 2019-10-16 - Piekary 艢l膮skie (艣l膮skie)
1. Koordynowanie procesu realizacji zam贸wie艅 klient贸w. 2. Wsp贸艂praca z klientami lub sprzedawcami w celu uzgodnienia szczeg贸艂贸w dotycz膮cych realizacji zam贸wie艅, faktur pro-forma i oryginalnych faktur, fakturowania. Telefoniczne informacje handlowe dotycz膮ce oferty i asortymentu. 3. Rejestracja zam贸wie艅 w systemie ERP. Godz. pracy 8-16.
MGA ENTERTAINMENT POLAND SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-06-18 - S艂upsk (pomorskie)
Wsparcie administracyjne sprzeda偶y. Wprowadzanie danych do systemu. Praca w godzinach 7.30-15.30. Okres zatrudnienia ok. 2 lata
"MEDIVET" SP脫艁KA AKCYJNA - 2019-01-16 - 艢rem (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna b臋dzie za procesowanie zam贸wie艅 sprzeda偶y, kontakt z klientem krajowym i zagranicznym oraz serwis posprzeda偶owy. Godz. pracy 8-16.
MGA ENTERTAINMENT POLAND SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-06-25 - S艂upsk (pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna b臋dzie za procesowanie zam贸wie艅 sprzeda偶y, kontakt z klientem krajowym i zagranicznym oraz serwis posprzeda偶ny. Godziny pracy:8.00- 16.00
MGA ENTERTAINMENT POLAND SP脫艁KA Z O.O. - 2018-04-26 - S艂upsk (pomorskie)
obs艂uga administracyjna dokument贸w handlowych, pozyskiwanie nowych klient贸w, przedstawianie ofert handlowych telefonicznie i reprezentowanie Firmy, doradztwo handlowo-techniczne i sporz膮dzanie ofert, realizowanie za艂o偶onych plan贸w i polityki sprzeda偶y, praca w zespole handlowym regionu sprzeda偶y, udzia艂 w targach. Wymagania: wykszta艂cenie min. 艣rednie lub wy偶sze ekonomiczne/techniczne, znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego lub niemieckiego ( komunikatywnie ) - mile widziana, zdolno艣ci do samodzielnej pracy w biurze / mobilno艣c, automotywacji, dobrej organizacji, planowania pracy i wyznaczania priorytet贸w, wysoko rozwini臋te umiej臋tno艣ci interpersonalne, otwarto艣膰 w nawi膮zywaniu kontakt贸w i kultury osobistej, orientacja na rezultat i wysokiej jako艣ci wykonywanych zada艅, odporno艣膰 na stres, konsekwencja i skuteczno艣膰 w osi膮ganiu za艂o偶onych cel贸w, umiejetno艣c komunikacji elektronicznej i znajomo艣c pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. handlowych B2B. Praca na 1 zmiane w godz: 8-16
Geldbach Polska Sp. z o.o. - 2016-07-28 - Mys艂owice (艣l膮skie)