SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY Piekary Śląskie oferta pracy UNILINK S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: •Współpraca z Menedżerami Sprzedaży Unilink oraz przedstawicielami poszczególnych Towarzystw Ubezpieczeniowych•Obsługa systemu CRM•Obsługa komunikacji e-mailowej z Agentami Unilink
Data publikacji: 2019-10-16
Lokalizacja: Piekary Śląskie (śląskie)
Pracodawca: UNILINK S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:., 41-940 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Współpraca z Menedżerami Sprzedaży Unilink oraz przedstawicielami poszczególnych Towarzystw Ubezpieczeniowych•Obsługa systemu CRM•Obsługa komunikacji e-mailowej z Agentami Unilink
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godzinach od 08.00 - 16.00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piekary Śląskie
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i komputerowych programów biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa komputera i komputerowych programów biurowych
Nazwa pracodawcy: UNILINK S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Adres pracodawcy:
41-940 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dok. aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Piekary Śląskie
Gmina pracodawcy: Piekary Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piekary Śląskie
Profil działalności pracodawcy:
Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 12
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 16.10.2019
Oferta pracy ważna do: 28.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c3dd805e06e0a26a9e1568147d6741e2
Podobne oferty pracy
sprzedaż aut; przygotowanie pojazdów; obsługa posprzedażowa; budowanie długotrwałych relacji z klientami
Autocentrum Patecki S.C. Łukasz Patecki, Barbara Patecki - 2016-03-30 - Sandomierz (świętokrzyskie)
- Kompleksowa obsługa oddziału firmy i prowadzenie spraw administracyjno-księgowych w tym: sporządzanie pism i dokumentów, przyjmowanie i wysyłka korespondencji krajowej i zagranicznej. Obsługa telefonicznych urządzeń biurowych (drukarek, skanerów, fax etc.). Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich archiwizowanie. Administracyjne wsparcie działów firmy. Wystawianie i kontrola faktur. Przygotowanie faktur kosztowych/sprzedażowych dla działu księgowego. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu. Utrzymywanie urządzeń biurowych w należytym stanie (nadzór terminów przeglądów, zamawianie napraw itp). Organizowanie i nadzór nad właściwym przepływem informacji pomiędzy oddziałami firmy i ich komórkami organizacyjnymi.- Firma oferuje: możliwość dalszego rozwoju zawodowego, pracę w międzynarodowym środowisku, umowa o pracę, pełny etat.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Dobra znajomość :a) języka angielskiegob) bardzo dobra znajomość: Excel, World wymóg koniecznyc) znajomość oprogramowania Adobe Reader Professionald) obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności:*Organizacja czasu pracy; Koordynacji powierzonych zadań, Kreatywnego i konstruktywnego myślenia, Szybkiej adaptacji w strukturze firmy, otwartość na poznanie nowej wiedzy, Zdolności w rozwiązywaniu bieżących problemów, *Komunikatywność i umiejętność współpracy z ludźmi, *Sumienność, konsekwencja, rzetelność i zaangażowanie*Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
LENMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie prac na odlewni.
PGO S.A. Odlewnia Staliwa Oddział Stalowa Wola - 2019-02-12 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Aktywna sprzedaż produktów branży elektryczno- sanitarno- narzędziowej, profesjonalna obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych klientów, praktyczna znajomość zasad merchandisingu, przygotowanie ofert, negocjacje cen oraz pozostałych warunków współpracy z klientem, zbieranie informacji o rynku na temat rozwoju branży, raportowanie działań do przełożonego, współpraca z przedstawicielami w kwestiach technicznych
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-04-29 - Rzeszów (podkarpackie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji zapasów materiałów, tj. wprowadzanie PZ i WZ do programu magazynowego, przygotowywanie rejestru płatności,
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Bełchatów (łódzkie)
Szczegóły inf. na stronie PCPR w Gliwicach - zakładka nabór na stanowiskaWykształcenie: wyższe (min. licencjat), w tym preferowane kierunki; pedagogika, psychologia, socjologia, resocjalizacja; znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o pomocy społecznej; ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawie o ochronie danych osobowych; mile widziane doświadczenie w realizacji projektów EFS; doś. w pracy w terenie z klientami instytucji pomocy społecznej; posiadanie prawa jazdy kat. B oraz samochodu; miejsce pracy: Gliwice oraz teren powiatu gliwickiego;
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE - 2019-07-23 - Gliwice (śląskie)
tynkowanie ścian i sufitów
P.H.U. POLWEST PIOTR ROJEWSKI - 2017-05-09 - Brzozówek (mazowieckie)
obsługa klientów, przygotowywanie ofert i zamówień, doradztwo techniczne, tworzenuie dokumentacji, archiwizacja dokumentacji sprzedazowej
ADS CONSTRUCTION DOMINIK SUŁKOWSKI - 2018-10-17 - Limanowa (małopolskie)
naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS, Funduszu Pracy, Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, podatku dochodowego od umów pracy, umów zlecenie, odpraw, naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich
Bank Spółdzielczy w Brodnicy - 2019-06-05 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
-obsługa maszyn i urządzeń (szlifierka GDS150, K5S102, GU200, agregatu tynkowego typu Kaleta 4).-ocieplanie budynków izolacjami termicznymi,-czyszczenie elewacji budynków z zastosowaniem środków myjących
kontakt przez PUP - 2019-09-30 - Besiekierz Rudny (łódzkie)
prace naprawcze na sprzęcie wojskowym zgodnie z dokumentacją remontową i procesem technologicznym, analizy uszkodzeń naprawianych urzadzeń na podt. schematów eksploatacyjnych, wykonywanie kompleksowego sprawdzenia i strojenia naprawianego sprzętu
I Regionalna Baza Logistyczna Jednostka Wojskowa 4224 - 2019-02-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
Krajowa Szkoła Administracji Publicznej - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientem, sprzedaż detaliczna i bezpośrednia, wypisywanie faktur, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Poznań (wielkopolskie)
gotowanie posiłków
OŚRODEK WYPOCZYNKOWY "ORION A" GRAŻYNA SZPILA SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-24 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, wystawianie faktur, obsługa programu small business
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Bytom (śląskie)
- obsługiwanie połączeń wychodzących, - umawianie spotkań dla doradców ubezpieczeniowych, - budowanie efektywnych relacji z klientami biznesowymi, - realizacja miesięcznych planów sprzedażowych, - aktualizacja danych osobowych klientów.
DATABROKER S.A. - 2019-07-23 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie przepływu matriałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych, organizowanie transportu i dystrybucji towarów, współpraca z przewoźnikami w zakresie realizacji zamówień i zleceń transportowych, poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających obsługę logistyczną itp
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Grójec (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowo-socjalnych wynikających z Karty Nauczyciela i Kodeksu Pracy
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY IM. JANUSZA KORCZAKA W KWIDZYNIE - 2017-08-29 - Kwidzyn (pomorskie)
- obsługa narzędzi biurowych- analiza materiału statystycznego- wdrażanie rozwiązań w celu doskonalenia efektywności procesów organizacyjnych- opracowywanie i realizacja strategii rozwoju firmy- współpraca z innymi firmami i ośrodkami technicznymi, naukowymi, badawczo-rozwojowymi- kontakt z klientami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2019-10-15 - Łódź (łódzkie)
opiniowanie projektów budownictwa mieszkaniowego, turystycznego, usługowego zgodnie z planem ochrony PKPK, ochrona naturalnego i kulturowego krajobrazu, prowadzenie działań i ochrona krajobrazu, wartości historycznych i kulturowych poprzez identyfikację istniejących obiektów, prowadzenie i aktualizacje bazy danych w tym zakresie w systemie GIS
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-07-09 - Supraśl (podlaskie)
Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.
P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski - 2018-06-07 - Wejherowo (pomorskie)
wykształcenie min. średnie, doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziana znajomość branży stalowej, narzędziowej, obsługa pakietu Office, łatwość nawiązywania kontaktów, współpraca w zespole.Sporządzanie zamówień na zakup, negocjacje cenowe.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FERRUM sp.j., Krzysztof Sikora, Paweł Sikora - 2016-06-07 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Radzymin (mazowieckie)
ksiegowanie, rozliczanie firm, deklaracje, podatek dochodowy VAT
BIURO RACHUNKOWE ABC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Nowy Pożóg (lubelskie)
Przewóz ładunków na trasie Polska-Rosja samochodem dostawczym do 3,5 t. Kontakt osobisty w godz. 8.00-15.30 po wcześniejszym telefonicznym.
Firma TIR - POL Zdunek Józef - 2016-06-30 - Siedlce (mazowieckie)
wycena aluminiowych konstrukcji fasadowych, okiennych oraz drzwiowych, przygotowywanie rysunków produkcyjnych
ALUMIC S.A. - 2018-05-10 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
Maciej Kizior Company Solo - 2016-08-09 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, naliczanie wynagrodzeń dla pracowników etatowych oraz dla zleceniobiorców, naliczanie składek ZUS od wynagrodzeń i sporządzanie deklaracji rozliczeniowych z ZUS.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Zamość (lubelskie)