SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Białystok oferta pracy STUDIO LA CASA M. I K. TYSZKIEWICZ S.C.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 450 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta. Branża wyposażenie wnętrz.
Data publikacji: 2019-06-07
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: STUDIO LA CASA M. I K. TYSZKIEWICZ S.C.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sitarska 1 A, 15-850 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa klienta. Branża wyposażenie wnętrz.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 450 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa programów sprzedażowych; umiejętność obsługi klienta, chęć do pracy
Nazwa pracodawcy: STUDIO LA CASA M. I K. TYSZKIEWICZ S.C.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Sitarska 1 A, 15-850 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Sitarska
Numer budynku pracodawcy: 1 A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.06.2019
Oferta pracy ważna do: 07.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?07bc5da1f10c62d940a761f2f7ac97d9
Podobne oferty pracy
Aktywne pozyskiwanie kontraktów, ciągła analiza rynku, tworzenie bazy kontaktów, budowanie relacji, spotkania z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)
załadunek i rozładunek towarów, prace porządkowe w magazynie
Brachot Hermant Polska Sp.z.o.o - 2019-05-07 - Strzegom (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie kadr i płac w szkole.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 8 IM. BOHATERÓW WESTERPLATTE W KALISZU - 2019-03-19 - Kalisz (wielkopolskie)
w/g stanowiska
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2017-02-09 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-10 - Warszawa (pomorskie)
realizowanie indywidualnej strategii sprzedażowej i marketingowej, pozyskanie nowych klientów, organizowanie spotkań z klientami, prowadzenie negocjacji, opieka, obsługa imprez, przyjmowanie i obsługa rezerwacji, udział w kampaniach promocyjnych
Centrum Szkolenia i Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Kamińsko (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Jawor (dolnośląskie)
Zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie sprzedaży produktów firmy w punkcie sprzedaży w Bielsku Podlaskim, obsługa klientów, doradztwo, przyjmowanie zamówień, dbanie o wizerunek punktu sprzedaży oraz jakość obsługi klienta, współpraca z Działem sprzedaży i Działem Logistyki
"HANBUD" Henryk Pruszyński - 2016-03-01 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
j.w
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2016-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola jakości detali. Praca trzyzmianowa od poniedziałku do soboty (niedziele dla chętnych) w Bielsku-Białej.
CM CNC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
Przygotowywanie lokalnych rejestrów finansowych i ksiąg ustawowych dla kilku jednostek Intela w regionie MENA; Zarządzanie rocznym audytem ustawowym; Zapewnienie zgodności powierniczej, w tym VAT, europejski wykaz sprzedaży i potrącenia podatku; Wspomaganie działu podatkowego w zakresie lokalnych podatków i audytów VAT; Zapewnienie zgodności rachunkowości, ze szczególnym uwzględnieniem emerytur, dotacji rządowych i ulg podatkowych, cen transferowych, przychodów, środków trwałych, patentów, podatków lokalnych; Optymalizacja kontroli wewnętrznej oraz poprawa procesów wewnętrznych; Prowadzenie indywidualnych projektów / tematów w całym głównym zespole (zespół META/ CEE), zespół księgowy EMEA lub księgowość globalna, w zależności od potrzeb; Zapewnienie wytycznych rachunkowości dla partnerów biznesowych, łącznie z finansami operacyjnymi; Wspieranie innych członków zespołu rachunkowości;
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-07-29 - Gdańsk (pomorskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
• PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO PROJEKTÓW ZAGRANICZNYCH ZGODNIE Z WYMAGANIAMI NA TERENIE FRANCJI,• POMOC PRZY ORGANIZACJI WYJAZDÓW PRACOWNIKÓW DO FRANCJI – ZAKWATEROWANIA, SAMOCHODY ITP.,• TŁUMACZENIA POLSKO-FRANCUSKIE,• WSPARCIE W CODZIENNEJ PRACY OSOBĘ ODPOWIEDZIALNĄ ZA REKRUTACJĘ,• INNE ZADANIA ADMINISTRACYJNE POJAWIAJĄCE SIĘ W ZAKRESIE ADMINISTRACJI,
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE - 2016-05-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca w charakterze nauczyciela specjalisty
Zespół Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania Górowo Iławeckie - 2018-09-10 - Górowo Iławeckie (warmińsko-mazurskie)
koordynowanie i rozliczanie wynajmu sprzętu, koordynowanie i rozliczanie zleceń transportowych, kontrola terminu badań technicznych, utrzymanie z sprawności technicznej posiadanego sprzętu i pojazdów, wycena napraw, nadzorowanie i ocena realizacji zadań pod kątem efektywności i prawidłowości działania pracowników warsztatu samochodowego oraz analiza kosztów ekonomiczno-finansowych warsztatu, przedkładanie propozycji usprawnień, sporządzanie wniosków do likwidacji zużytego sprzętu, prowadzenie pełnej dokumentacji w powyższym zakresie
Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-28 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-03-20 - Wrocław (dolnośląskie)
wdrażanie procedur kontroli wewnętrznej produkcji, dbanie o jakość wyrobów, prace organizacyjne-biurowo-księgowe
Zakład Produkcyjno Handlowy "KILIAN" Jan Kiliański - 2018-11-09 - Kolonia Gałkowice (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie kontrahentów budowlanych oraz budowy gazo i rurociągów na terenie Polski, Ukrainy, Rosji, Rumunii, Węgier i Mołdawii. Sporządzanie i podpisywanie kontraktów. Negocjowanie umów z kontrahentami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Sulechów (lubuskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; znajomość urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: obsługa klienta, sprzedaż, doradztwo; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Pyskowice (śląskie)
weryfikacja faktur pod kątem formalnym i rachunkowym oraz podatkowym, przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, ewidencja i księgowanie dokumentów bankowych, weryfikacja i uzgadnianie sald, wsparcie działu księgowości w bieżących sprawach, zarządzanie dokumentacją (monitorowanie i archiwacja)
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-10-15 - Stoisław (zachodniopomorskie)
1. Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację.2. Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu. 3. Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem.4. Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. 5. Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.6. Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. 7. Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta8. Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. 9. Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2017-06-05 - Złotów (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: szczegółowe informacje pod numerem tel. 34 356 26 32; WYMAGANIA: wykształcenie średnie techniczne lub wyższe, umiejętność pracy na wskazanym stanowisku, doświadczenie zawodowe, znajomość języka niemieckiego i angielskiego
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2016-08-08 - Lubliniec (śląskie)
Zgodny zprogramem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Puławy (lubelskie)
- obsługa klienta- obsługa komputera (przyjmowanie zleceń, kontrola strony internetowej)- pomoc w wykonywaniu ćwiczeń- obsługa przyborów i maszyn
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Gliwice (śląskie)
Praca w Piekarach Śląskich, sklep + biura
"GIGANT II" ALINA, MAREK WOJEWÓDKA S.J. - 2016-08-01 - Piekary Śląskie (śląskie)
-nadzór nad prowidłowym obiegiem dokumentów i korenspondencji, prowadzenie rozmów telefonicznych oraz przyjmowanie interesantów, terminowe wprowadzenie sprawozdań, wspomaganie pracy księgowości, wykonywanie poleceń przełożonego wynikających z bieżących potrzeb, redagowanie pism, prowadzenie kontroli terminów
Drogowiec -PL Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)