SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ROZLICZEŃ Dosłońce oferta pracy START TRAVEL Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie i rozliczanie realizowanych projektów; przygotowywanie wybranych analiz, raportów i prognoz; terminowe i poprawne wystawianie faktur
Data publikacji: 2020-11-18
Lokalizacja: Dosłońce (małopolskie)
Pracodawca: START TRAVEL Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-222 Dosłońce 56, powiat: miechowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżące prowadzenie i rozliczanie realizowanych projektów; przygotowywanie wybranych analiz, raportów i prognoz; terminowe i poprawne wystawianie faktur
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dosłońce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miechowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racławice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane zdolności analityczne oraz doświadczenie na podobnym stanowisku min. 6 m-cy
Nazwa pracodawcy: START TRAVEL Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 6762361975
danePracodawcy_regon: 120576810
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie
Adres pracodawcy:
Kapelanka 60, 30-347 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Kraków
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kraków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
Ulica pracodawcy: Kapelanka
Numer budynku pracodawcy: 60
Profil działalności pracodawcy: hotel
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 18.11.2020
Oferta pracy ważna do: 17.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8254c64a096fac7f4b9b3b6760fc9d82
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie klientów poszukujących określonych specjalistó do zatrudnienia w firmie na rynku Polski z nastawieniem na zawód handlowca - kontakty głównie zdalne, z gotowością do uczestnictwa w spotkaniach biznesowych z klientem, zadania określone w porozumieniu i zgodnie z planem firmy, nawiązanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami - stałe kontakty z pozyskanymi klientami firmy, rozwój sprzedaży, bieząca analiza rynku pracy z perspektywy branży sprzedawców, kreowanie nowych pomysłów na podstawie własnych doświadczeń w pracy z klientami
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie wysyłek towaru, pakowanie wyrobów, montaż podzespołów, przewożenie palet wózkiem paletowym. Praca w systemie 2 zmianowym, również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
FORTECH Poland Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-02-01 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
utrzymanie maszyn w ruchu w procesie produkcyjnym (przetwórstwo rolno-spożywcze), wykonywanie przeglądów okresowych i prewencyjnych, usuwanie awarii maszyn i urządzeń, informowanie o potrzebnych w zakresie części zamiennych, inne prace warsztatowe
CK FROST SP. Z O.O. - 2016-01-25 - Śmiłowice (kujawsko-pomorskie)
kontrola jakości gotowych produktów, zapewnienie standardów jakościowych w produktach firmy, kontrola międzyoperacyjna, wydawanie gotowych produktów do klienta
P.P.U.H. "PLANDEX" SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-02 - Stęszew (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-05-16 - Rybnik (śląskie)
Realizacja zleceń spedycyjnych.
Kinga Bociańska BOCIANEX - 2016-01-12 - Kalisz (wielkopolskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingów z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim, wykonywanie poleceń chińskiego prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami indywidualnymi oraz biznesowymi sieci Orange
kontakt przez OHP - 2016-07-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Nawiązywanie relacji handlowych (B2B, B2C). Przygotowywanie projektów, wycen i kalkulacji, prowadzenie salonu pokazowego. Obsługa klienta, prezentacja produktów.Wymagane: min. średnie wykształcenie, min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży, prawo jazdy kat. B, zmysł techniczny, potwierdzone wyniki sprzedażowe, umiejętność budowania baz danych kontaktów, biegłość w opracowywaniu profesjonalnych ofert dla klienta B2B/B2C, samodzielność i inicjatywa działania oraz dobra organizacja pracy.
VALLA SYSTEM Marcin Ćwirko - 2020-09-10 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2016-11-22 - Poznań (wielkopolskie)
Praca w salonie samochodowym : Mycie, odkurzanie, detailing, pojazdównowych i używanych. Przygotowywanie pojazdów na ekspozycje, utrzymaniejakości i czystości.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-08-24 - Opole (opolskie)
sprzedaż produktów branży hutniczej
HUT-TRANS KATOWICE Sp. z o. o. - 2020-10-01 - Świętochłowice (śląskie)
kontrola wpływu zapytań ofertowych, weryfikacja projektu budowlanego w zakresie posadzek przemysłowych, dokonanie wyceny kosztorysowej prac wg. projektu, przygotowanie oferty wykonawczej,godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
staż w burze turystycznym
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•administracja systemów, środowisk programistycznych, platformy programistycznej oraz jej modułów i aplikacji, łącznie z rozwiązywaniem problemów z nimi związanych (troubleshooting),•programowanie/kodowanie oraz rozwój platformy, a także powiązanych z nią aplikacji i komponentów,•aktywna praca nad wirtualizacją, konteneryzacją,•wdrażanie nowych technologii, metodologii oraz rozwiązań, ich integracja i rozwiązywanie problemów,•wdrażanie rozwiązań do automatyzacji pracy,[Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : OD 09.01 2017 - 08.01.2018
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zaopatrzenie w wyposażenie medyczne Ekspedycja
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Maków Podhalański (małopolskie)
realizacja bieżących zadań działu wprowadzania dokumentacji, rozliczanie płatności, kontrola rozrachunków, przygotowanie analiz finansowych i raportów , udział w procesie zamknięcia miesiąca współpraca z innymi działami organizacji w zakresie kontroli kosztów,wspieranie wdrażania nowych rozwiązań systemowych oraz rozwoju automatyzacji, nadzór nad obszarem ubezpieczeń
BEZGLUTEN spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2020-01-27 - Posądza (małopolskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Białystok (podlaskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2019-05-28 - Starogard Gdański (pomorskie)
Koordynowanie i nadzorowanie całoksztaltu procesów związanych z eksportem produktów firmy, bieżące monitorowanie rynku w poszukiwaniu potencjalnych zagranicznych kontrahentów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami w zakresie współpracy handlowej.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2016-08-01 - Cmolas (podkarpackie)
Zmywanie, wyparzanie naczyń, utrzymywanie czystości w obieralni,czynności pomocnicze w przygotowywaniu posiłków.
Przedszkole nr 9 - 2020-02-06 - Gdynia (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
nadzór i kontrola nad bieżącymi sprawami związanymi z ochroną środowiska i gospodarką odpadami
Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-28 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Obsługa zagadnień kadrowych i płacowych
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Koło (wielkopolskie)
pozyskiwanie kontrahentów w Europie i Azji, negocjacja cen, organizacja wysyłki towaru
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Oświęcim (małopolskie)
Kompleksowa obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów jak też utrzymanie realcji z dotychczasowymi, aktywna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, uczestnictwo w akcjach promocyjnych i marketingowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Siedlce (mazowieckie)
- kontakt z kontrahentami z Chin,- prowadzenie korespondencji w języku chińskim i angielskim,- zmawianie części zamiennych do samochodów osobowych i ciężarowych
INTER CARS S.A. - 2018-04-16 - Cząstków Mazowiecki (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie strategii promocji, organizowanie procesu sprzedaży, przygotowanie ofert handlowych. Praca na terenie Krakowa oraz całej Polski.
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Kraków (małopolskie)