SPECJALISTA DO SPAW FINANSÓW Posądza oferta pracy BEZGLUTEN spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPAW FINANSÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: realizacja bieżących zadań działu wprowadzania dokumentacji, rozliczanie płatności, kontrola rozrachunków, przygotowanie analiz finansowych i raportów , udział w procesie zamknięcia miesiąca współpraca z innymi działami organizacji w zakresie kontroli kosztów,wspieranie wdrażania nowych rozwiązań systemowych oraz rozwoju automatyzacji, nadzór nad obszarem ubezpieczeń
Data publikacji: 2020-01-27
Lokalizacja: Posądza (małopolskie)
Pracodawca: BEZGLUTEN spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-104 Posądza 128, powiat: proszowicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja bieżących zadań działu wprowadzania dokumentacji, rozliczanie płatności, kontrola rozrachunków, przygotowanie analiz finansowych i raportów , udział w procesie zamknięcia miesiąca współpraca z innymi działami organizacji w zakresie kontroli kosztów,wspieranie wdrażania nowych rozwiązań systemowych oraz rozwoju automatyzacji, nadzór nad obszarem ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPAW FINANSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Posądza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: proszowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koniusza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
BEZGLUTEN spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Proszowicach
Adres pracodawcy:
32-104 Posądza 128, powiat: proszowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: proszowicki
Gmina pracodawcy: Koniusza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Posądza
Numer budynku pracodawcy: 128
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja artykułów spożywczych homogenizowanych i żywności dietetycznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Proszowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 27.01.2020
Oferta pracy ważna do: 27.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d6ad5ab92ac715131d8b0395d4f96b09
Podobne oferty pracy
prowadzenie ewidencji umów
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Lubin (dolnośląskie)
uruchamianie i serwisowanie maszyn, prace elektromechaniczne
REGIS sp. z o.o-Kraków - 2017-06-13 - Bochnia (małopolskie)
- planownie tras,- rozliczanie dokumentów,- kontakt z kierowcami, - nadzorowwanie procesu.
Spedimex Sp z o.o - 2017-10-20 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
obsługa programów komputerowych, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
PRZYDZIAŁ CZYNNOŚCI Z ZAKRESU OBSŁUGI KADROWO-PŁACOWEJ DO USTALENIA DO USTALENIA W ZALEŻNOŚCI OD POSIADANEGO DŚWIADCZENIAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, PREFEROWANI KANDYDACI Z DOŚWIADCZENIEM ZAWODOWYM, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚC OBSŁUGI KOMPUTERACV I LIST MOTYWACYJNY NA ADRES E-MAIL:LEWANDOWSKA.EWA (at) WOMP.SZCZECIN.PL, LUB PRZESŁAĆ NA ADRES WOMP BOLESŁAWA ŚMIAŁEGO 33
WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY - ZACHODNIOPOMORSKIE CENTRUM LECZENIA I PROFILAKTYKI - 2017-12-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac porządkowych na terenie zakładu (pomieszczenia biurowe oraz socjalne) obsługa maszyny czyszczącej
kontakt przez OHP - 2018-08-17 - Olszowa (wielkopolskie)
Rejestracja faktur kosztowych,wprowadzanie wyciągów bankowych, rozliczanie faktur kosztowych. Uzgadnianie sald, wstępna kontrola dokumentów księgowych, dekretowanie dokumentów. Wysyłka elektroniczna deklaracji. Kontrola rozrachunków. Sporządzanie raportów kasowych. Bieżąca obsługa kadrowa pracowników, sporządzanie ewidencji czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- obsługa sprzedaży internetowej- internetowa obsługa klienta- stały kontakt z magazynem- przekazywanie zamówień do magazynu- kontakt telefoniczny z klientami- dbałość o odpowiednie przechowywanie dokumentów- obsługa urządzeń biurowych
NET-S M.CHMIELEWSKI, J.CHMIELEWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2020-02-05 - Rumia (pomorskie)
aktywne pozyskiwanie odbiorców, tworzenie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Gdynia (pomorskie)
OBSŁUGA KOPARKO-ŁADOWARKI
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe DROMENA Irena Sztolcman - 2016-07-04 - Wręczyca Mała (śląskie)
jw.
ZWIĄZEK REWIZYJNY SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH RP - 2018-07-25 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie działań zakupowych, w tym: wybór dostawców usług, negocjacje cenowe, serwisowanie oraz weryfikacja poziomu obsługi Spółki przez dostawców, nadzór nad budżetem administracyjnym Spółki, zarządzanie telefonami oraz bieżąca współpraca z dostawcami usług telekomunikacyjnych i internetowych, nadzór nad ubezpieczaniem majątku własnego Spółki, organizacja i nadzór nad rejestracją środków transportu stanowiących przedmiot umów leasingu i floty własnej, usprawnianie procesów i procedur w podległym obszarze w celu optymalizacji nakładów pracy oraz kosztów.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku rumuńskiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-12-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta francuskojęzycznego, tworzenie ofert, weryfikscja zleceń, nadzór nad realizacją i przebiegiem zlecenia
JM EXIM FENETRES SP. Z O.O. - 2017-01-20 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
opracowywanie opisu produktów do sprzedaży internetowejwprowadzanie artykułó do sprzedaży internetowejprzygotowywania do wysyłkiprzyjmowanie zamówieńobsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Cieszyn (śląskie)
Wykonywanie założeń projektowych i dok. technicznej dot. realizacji inwestycji i prac modernizacyjnych; prowadzenie spraw dot. uzyskania pozwolenia na budowę lub decyzji ustalającej warunki zabudowy.
Tarnowska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2020-01-31 - Tarnów (małopolskie)
##zakres##
Agro Synteza Sp. z o.o Sp. komandytowa - 2016-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników, prowadzenie dokumentacji do zatrudnienia i wydania wiz
IMIGRANT MONIKA WYCHOWAŁEK - 2018-04-16 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa biura i klientów, obsługa terminalu i drukarki do karnetów oraz oprogramowania
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
OD STARSZEGO REFERENTA DO INSPEKTORA, W WYMIARZE PEŁNEGO ETATU, 40GODZIN TYGODNIOWO.Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Przygotowywanie i przeprowadzanie oraz dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówień, w tym: 1) współpraca z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za późniejszą realizację zamówienia, w zakresie dotyczącym wspólnie realizowanych postępowań, 2) przygotowywanie propozycji trybu udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w oparciu o wartość szacunkową podaną przez stanowiska merytorycznie odpowiedzialne za późniejszą realizację zamówienia, 3) współpraca z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy w zakresie przygotowywania projektu SIWZ wraz z projektem umowy, 4) weryfikacja kompletności dokumentacji otrzymanej w formie elektronicznej lub tradycyjnej oraz jej zgodności z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) przygotowywanie projektów wyjaśnień i zmian SIWZ, w uzgodnieniu z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami, 6) staranna weryfikacja złożonych ofert; 2) współpraca z komisją przetargową w zakresie przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych wraz z obsługą kancelaryjną komisji przetargowej; 3) współpraca z podmiotem świadczącym usługę występowania w charakterze biegłego ds. ustawy Prawo zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych; 4) przygotowywanie zgodnie z zapisami prowadzonego postępowania przetargowego i we współpracy z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy: a) projektów umów zawieranych z oferentem, w tym weryfikacja zgodności wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz wpłaty wadium. b) projektów aneksów zawieranych z oferentem, w oparciu o uzgodnioną propozycję stron dotyczącą zmiany warunków realizacji zamówienia; c) projektów umów wraz z uzyskaniem opinii formalno-prawnej radcy prawnego; 5) współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w tym z innymi Jednostkami Samorządu Terytorialnego oraz z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za późniejszą realizację zamówienia, w zakresie dotyczącym wspólnie realizowanych postępowań, w tym na zakup nośników energii, w ramach grup zakupowych. 6) opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji przez Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy oraz współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Kobylnica w zakresie opracowywania planów przetargów oraz szacowania zamówień tożsamych, 7) dokonywanie zamówień z wolnej ręki, zlecanych przez Dyrektora Centrum Usług Wspólnych bądź Kierowników Działów, 8) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań z postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów i bieżących potrzeb Centrum i jednostek obsługiwanych; 9) prowadzenie rejestrów zamówień publicznych udzielanych w ramach Centrum; 10) prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się; 11) nadzór nad postępowaniem prowadzonym przez inne stanowiska w ramach Centrum w zakresie udzielania zamówień publicznych w trybie zapytania o cenę i z wolnej ręki oraz postępowań udzielania zamówień zwolnionych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych; 12) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów; 13) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 14) weryfikowanie na bieżąco regulaminów udzielania zamówień publicznych i pracy komisji przetargowej; 15) przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń w zakresie wykonywanych obowiązków, każdy z tych dokumentów musi zawierać opinię formalno-prawną radcy prawnego; 16) staranne przechowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do czasu przekazania do archiwum zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt, ustawą Prawo zamówień publicznych oraz w przypadku projektów unijnych wytycznymi programowymi, 17) współpraca przy realizacji projektów unijnych; 18) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań dotyczących stanowiska pracy; 19) bieżąca znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych związanych z wykonywanymi obowiązkami służbowymi, udzielanie informacji i pomocy w interpretacji przepisów dla pracowników merytorycznie odpowiedzialnych za realizację zamówienia.Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: 1) miejsce wykonywania pracy: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76 -251 Kobylnica, 2) praca biurowa przy monitorze komputera z wykorzystaniem urządzeń informatycznych, 3) praca jednozmianowa, w godzinach pracy Centrum: poniedziałek piątek 7:30 15:30.
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy - 2019-06-25 - Kobylnica (pomorskie)
Szeroko pojęte wsparcie techniczne dla klientów stosujących produkty i technologie oferowane przez spółkę. Odpowiedzialność za sprzedaż środków dla drogownictwa na rynku polskim i europejskim, ustalanie polityki cenowej dla oferowanych towarów i produktów, kreowanie polityki promocyjnej, analiza sprzedaży wraz z oceną efektywności działań promocyjnych. Analiza rynku europejskiego i światowego w zakresie stosowanych technologii , a także oferty produktów konkurencyjnych do oferowanych przez spółkę. Badanie rynku, typowanie potencjalnych klientów ,nawiązywanie kontaktów z nowymi odbiorcami. Wskazywanie nowych kierunków rozwoju produkcji firmy, wdrażanie nowoczesnych technologii drogowniczych na rynku polskim, współpraca z działem R&D
ICSO CHEMICAL PRODUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Poszukiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, realizacja strategii handlowej, przygotowywanie ofert handlowych, budowa wizerunku firmy
REMSOD SP Z O O - 2018-02-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie dokumentacji transportowej i magazynowej oraz nadzór nad jej prawidłowym obiegiem, wystawianie faktur, wypełnianie dokumentów magazynowych ( WZ,RW, MM ) nadzór nad pracą magazynu podkątem adminitracyjnym.
MARDOM PRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-07-26 - Lipniki Stare (mazowieckie)
Obsługa bieżąca i serwis instalacji teletechnicznych (systemy sygnalizacji włamania i napadu, systemy sygnalizacji pożarowej, systemy telewizji dozorowej, kontroli dostępu, sieci teleinformatycznych.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia, system jednozmianowy w godz.: 8.00-16.00 od pn. do pt. na terenie woj. śląskiego.
ASPAR Sp. z o.o. - 2019-01-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
Rekrutacja pracowników z rynku wschodniego do pracy w Polsce. Wymagania: wykształcenie wyższe - ekonomia, biegła znajomość języka angielskiego, rosyjskiego, ukraińskiego, komunikatywność, gotowość do pracy pod presją czasu.
"EURO-PA CONSULT GROUP" Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Wejherowo (pomorskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych; analizowanie przeterminowanych należności; przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
-Upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;-Koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;-Analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;-Pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy,-Prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat,: bezrobotnych i młodzieży szkolnej
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-05-10 - Leszno (wielkopolskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta arabskojezycznego
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łódź (łódzkie)
Produkcja odczynników biochemicznych. Wstępna kontrola technologiczna odczynników.Dozowanie odczynników. Prowadzenie rozliczeń i dokumentacji materiałowo-surowcowej.Zgłaszanie wniosków i spostrzeżeń związanych z jakością procesu produkcji. Współudział w utrzymaniu systemu jakości.
PZ CORMAY S.A. - 2016-01-20 - Marynin (lubelskie)