SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK RUMUŃSKI, SP/RO/2019) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK RUMUŃSKI, SP/RO/2019) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - bieżąca obsługa klientów z rynku rumuńskiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
Data publikacji: 2019-12-10
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa klientów z rynku rumuńskiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie 1000-2000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK RUMUŃSKI, SP/RO/2019) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rumuński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość języka rumuńskiego na poziomie C1-warunek konieczny w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, wykształcenie średnie, co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodwego, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą, wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu własnej pracy, samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki (możliwość pracy zdalnej lub stacjonarnie):- bieżąca obsługa klientów z rynku rumuńskiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem [Zgłoszenia: rekrutacja (at) hrsystems.pl, 22 243 33 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 10.12.2019
Oferta pracy ważna do: 23.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?47dd7dad8ec5a2a3416243ba6907fee5
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie składników mieszanki betonowej, kontrolowanie procesu wykonywania technologii przygotowania mieszanki betonowej, wykonywanie robót i ocena ich jakości, organizowanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
Brak danych
Kronospan HPL Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w zakresie utrzymania infrastruktury specjalistycznej, kontrola stanu utrzymania obiektów oraz stref ochronnych, przygotowanie dokumentacji do postepowań przetargowych własnych, opiniowanie planów konserwacji opracowanych przez terenowe organy infrastruktury, wykonywanie i zlecanie wykonawcom zewnętrznych przeglądów okresowych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-10-03 - Zielona Góra (lubuskie)
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników w zakresie umów o pracę , prowadzenie dokumentacji personalnej , sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia
Kmorder Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegóły dostępne na stronie www.rckik.pl BIP zakładka praca: http://www.bip.rckik.pl/index.php?id=1537Miejsce pracy: siedziba w Raciborzu, terenowe oddziały w Rybniku i Wodzisławiu Śl. oraz ekipy wyjadowe.
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu - 2019-01-18 - Racibórz (śląskie)
Zamawianie materiałów pod inwestycje, rozliczanie magazynu, zbieranieofert,obsługa biura, redagowanie pism,sporządzanie dokumentacjikadrowej,wysyłanie korespondencji. Praca od 8-16
ADMAR Paweł Antoszczyszyn - 2018-07-23 - Opole (opolskie)
1. Pomoc w przygotowaniu posiłków zgodnie z jadłospisem, normami żywieniowymi i sanitarnymi. 2. Oszczędne gospodarowanie produktami spożywczymi. 3. Przestrzeganie norm żywieniowych. 4. Pomoc w wydawaniu posiłków oraz porcjowaniu jej zgodnie z zaleconą gramaturą. 5. Odpowiadanie za właściwe przechowywanie produktów żywnościowych, za ich jakość i termin przydatności spożycia 6. Dbanie o właściwe segregowanie odpadów i wynoszenie ich w wyznaczone miejsce. 7. Utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach kuchennych zgodnie z przepisami sanitarnymi i bhp. 8. Dezynfekowanie stołów, sprzętu i podłóg środkami dezynfekującymi. 9. Używanie sprzętu i urządzeń zgodnie z instrukcją i przeznaczeniem. 10. Dbanie o czystość naczyń (wyparzanie ich po każdym posiłku). 11. Prowadzenie rejestru mycia i dezynfekcji naczyń kuchennych, sprzętu kuchennego. 12. Prowadzenie rejestru mycia i dezynfekcji pomieszczeń kuchennych. 13. Używanie czystej odzieży ochronnej (fartuch, czepek) podczas wykonywania codziennych obowiązków. 14. Przestrzeganie ustalonego czasu pracy i wykorzystywanie go w sposób jak najbardziej efektywny. 15. Dbanie o mienie przedszkola, chronienie informacji, których ujawnienie może narazić przedszkole lub konkretne osoby na szkody materialne lub moralne. 16. Zgłaszanie dyrektorowi zauważonych uszkodzeń i niesprawności, które mogą stwarzać groźne następstwa dla zdrowia i życia przebywających w przedszkolu dzieci i pracowników lub przynieść szkodę w mieniu przedszkola. 17. Przestrzeganie przepisów BHP i ppoż., wykonywanie badań okresowych. 18. Zakaz opuszczania przedszkola w czasie pracy bez zezwolenia dyrektora. 19. Po zakończonej pracy należy wyłączyć źródło energii elektrycznej, gazowej, wody i zabezpieczyć pomieszczenia przed włamaniem. 20. Wykonywanie innych prac wynikających z potrzeb placówki zleconych przez dyrektora
Przedszkole Nr 262 - 2019-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta w zakresie udzielenia kredytów, pożyczek, obsługa kazowa, zakładanie kart bankowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Łopuszno (świętokrzyskie)
Obsługa rynku niemieckiegoOperowanie zamówieniamikoordynowanie pracy magazynuścisła współpraca z magazynemterminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedaży,współpraca z firmami spedycyjnymi,
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
Utrzymywanie kontaktów i obsługa klientów zagranicznych i pracowników w zakresie przyjmowanych zleceń, uczestnictwo w spotkaniach i telekonferencjach. Pozyskiwanie kontrahentów z rynków międzynarodowych. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, Europa Wschodnia, UE
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Lublin (lubelskie)
.
Jednostka Wojskowa 4461 - 2019-01-17 - Dęblin (lubelskie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Siedlce (mazowieckie)
Organizacja i realizacja procesów logistycznych w firmie, zaopatrzenie, kontakt z dostawcami, optymalizacja stanów magazynowych (transakcje krajowe i zagraniczne), kompletacja towarów i materiałów dla procesów sprzedaży oraz produkcji i serwisu, sporządzanie planów i optymalizacja procesów produkcyjnych, dokumentacja działań w systemie ERP firmy.
STERNET Sp. z o.o. - 2019-06-05 - Tarnów (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
TEL. I E-MAILOWA OBSŁUGA KLIENTA W JĘZYKU UKRAIŃSKIM I ROSYJSKIM; BIEGŁE PORUSZANIE SIĘ W WEWNĘTRZNYM PROGRAMIE DO OBSŁUGI KLIENTA; RAPORTOWANIE WYNIKÓW SWOJEJ PRACY; SZKOLENIAGodzina zakończenia pracy: 00:00Praca na czas określony: 33 miesiące
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Administracja produktów SAP (BW, PI, SolMan, Portal), rozwiazywanie problemów pojawiajacych sie w systemie SAP, praca w aplikacji systemu ERP, przeprowadzanie autoryzacji w SAP basis
thyssenkrupp Group Services Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
Zarządzanie bezpieczeństwem Pracy oraz Ochroną Środowiska Naturalnego zgodnie z wymaganiami systemu zarządzania firmy, dbanie o sprawność środków ochrony indywidualnej oraz stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, organizowanie, przygotowywanie i prowadzenie prac, uwzględniających zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi, kontrola warunków pracy oraz czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp oraz p-poż, opracowywanie ocen ryzyka narażenia zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy, szkolenia BHP oraz sporządzanie dokumentacji i rejestrów ze szkoleń wstępnych i okresowych, nadzór nad dokumentacją powypadkową, sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie ochrony środowiska
HT Skit Poland Sp. z o.o. - 2017-09-06 - Bieruń (śląskie)
realizowanie polityki i strategii sprzedażowej, koordynowanie konferencji, bankietów imprez okolicznościowych.
A & R ROBERT WIERUCKI - 2016-06-01 - Starachowice (świętokrzyskie)
pełna obsługo kadrowo płacowa/samodzielne stanowisko
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "AKBUD" Krzysztof Kołodziejczyk - 2017-08-17 - Myślenice (małopolskie)
dbanie o ład i porządek w pokojach mieszkańców, pomoc opiekunom przy pielęgnacji mieszkańców
Dom Pomocy Społecznej "DOM KOMBATANTA" - 2020-08-12 - Dobrzejewice (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie faktur, dokonywanie zamowień, kontakt z kontrahentem, wypełnianie dokumentacji zakupowej, obsługa emailowa klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Trzebinia (małopolskie)
- znajomość przepisów dotyczących rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych i zasad ( polityki) rachunkowości jednostki;- otwoeranie i zamykanie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;- prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki rzetelnie, bezbłędnie, sprawdzalnie i na bieząco;- prawidłowe dekretowani dokumentów księgowych zgodne z zakładowym planem kont jednostki;- księgowanie i dekretowanie zatwierdzonych wniosków o refundacjei wprowadzenie do systemu księgowego;- bieżące ujmowanie w księdze głownej zapisów dotyczących zaistniałych operacji gospodarczych;- prowadzenie ewidencji kosztów w układzie przyjetym w wewnetrznej polityce rachunkowości;- systematyczna kontrola i uzgadnianie obrotów i sald kont systematycznych z właściwymi osobami odowiedzialnymi zaprowadzenie ewidencji pomocniczej;- sporządzanie na koniec okresu sprawozdawczego zestawienia obrotów i sald;- sporządzanie na dzień zamknięcia ksiąg rachunkowych zestawienia sald wszystkich kont ksiąg pomocniczych;- sporządzanie na dzień inwentaryzacji zestawienia sald inwentaryzacyjnej grupy składników aktywów;- sporządzanie sprawozdań finansowych, innych sprawozdań i raportów wymaganych przepisami o rachunkowości, finansach publicznych, statystyce publicznej oraz na potrzeby wewnętrzne jednostki;
Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2019-06-07 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca na targetach sprzedażowych, codzienny kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi firmy Google, właścicielami kampanii marketingowej Google Awards.
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Kraków (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Lębork (pomorskie)
Nadzór i odpowiedzialność za sprawne i bezpieczne działanie maszyn i urządzeń w zakładzie, naprawy, konserwacje, prowadzenie dokumentacji.
CEDROB S.A. w Ciechanowie - 2019-12-23 - Kossobudy (mazowieckie)
Główne obowiązki:- Praca na Punkcie Info Galerii Handlowej - Ścisła współpraca z Dyrekcją Centrum Handlowego- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej- Prowadzenie programu lojalnościowego (sprzedaż kart podarunkowych)- Wykonywanie prac biurowych, składanie zamówieńOferujemy:- Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko- Rozwój swoich umiejętności interpersonalnych- Praca w centrum Bydgoszczy- Elastyczny grafik dopasowany do własnych potrzebGodziny pracy: 9-21 oraz w wybrane weekendy
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)