SPECJALISTA DS. JAKOŚCI Stęszew oferta pracy P.P.U.H. "PLANDEX" SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 6 400 PLN
Zakres obowiązków: kontrola jakości gotowych produktów, zapewnienie standardów jakościowych w produktach firmy, kontrola międzyoperacyjna, wydawanie gotowych produktów do klienta
Data publikacji: 2015-12-02
Lokalizacja: Stęszew (wielkopolskie)
Pracodawca: P.P.U.H. "PLANDEX" SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BUKOWSKA 3, 62-060 Stęszew, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontrola jakości gotowych produktów, zapewnienie standardów jakościowych w produktach firmy, kontrola międzyoperacyjna, wydawanie gotowych produktów do klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stęszew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stęszew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista kontroli jakości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziana znajomość branży motoryzacyjnej
Nazwa pracodawcy: P.P.U.H. "PLANDEX" SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
KWIATOWA 12, 62-060 Stęszew, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: zgłoszenia e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: poznański
Gmina pracodawcy: Stęszew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stęszew
Ulica pracodawcy: KWIATOWA
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 02.12.2015
Oferta pracy ważna do: 01.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 02.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w dziale ekonomicznym, w zakresie planowania, controlingu, analizy ekonomicznej, przygotowywanie ofert handlowych.Umowa o pracę na czas nieokreślony, jedna zmiana.Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 381 01 42, 71 318 01 86 wew. 226, ek (at) wzl2.pl, e.skladzien (at) wzl2.pl, www.wzl2.pl - zakładka "praca"
Wojskowe Zakłady Łączności nr 2 S.A. - 2017-05-18 - Czernica (dolnośląskie)
wprowadzanie faktur, odbieranie poczty elektronicznej
PPHU "OSKAR" Łukasz Gacek - 2017-12-14 - Lubsko (lubuskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw kadrow-płacowych klientów biura. Kontakt z klientem.
TAX FINANCE Sp. z o. o. - 2016-11-04 - Gdynia (pomorskie)
obsługa projektorów, kas biletowych, sprawdzanie biletów, promocja, przygotywyanie ulotek z repertuarem, porządkowanie sal i holu w kinie
KINO "GÓRNIK" Krzysztof Łuczak - 2016-08-11 - Łęczyca (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Nasielsk (mazowieckie)
rekrutacja pracowników, pozyskiwanie nowych zleceniobiorców, tworzenie raportów.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-21 - Świdnica (dolnośląskie)
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach arabskich (Algieria, Tunezja, Egipt). Administracja zamówień klientów. Monitorowanie potrzeb klientów. Sporządzanie ofert i kalkulacji.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane min.1 rok udokumentowanego doświadczenia w zakresie sprzedaży artykułów żywnościowych i nieżywnościowych na rynkach arabskich. Wymagana bardzo dobra znajomość procedur eksportowych. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego oraz języka arabskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Katowice (śląskie)
Zgodny ze stanowiskiem
BROKELMANN sp. z o. o. - 2017-11-27 - Milicz (dolnośląskie)
Prowadzenie spotkań i rozmów handlowych z klinetami. Budowanie długofalowych relacji z klientami.
INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI- ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY III W MIĘDZYLESIU - 2018-01-12 - Międzylesie (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Pełna obsługa kadrowo-płacowa firmy. pęlna onbsługa programu ZUS Płatnik, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych oraz deklaracji roliczeniowych. Naliczanie wynagrodzeń, rozliczenia roczne PIT 11/40, PIT 4R/8A, GUS, PEFRONUmowao pracę, docelowo na czas nioekreślony, 1/2 etatu.Kontakt z pracodawcą: kadry (at) helkra-eu.com
Helkra Sp. z o.o. - 2018-04-09 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Głogów (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych i doradztwo techniczne, opracowywanie zamówień, kontakt z klientem
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2016-02-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji związanej ze sprzedażą
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Bieruń (śląskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja. Umowa na czas określony, jedna zmiana.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
realizacja obowiązków służby BHP
Sea Life sp. z o.o. - 2017-02-01 - Augustów (podlaskie)
1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)
telefoniczna obsługa klientów, przyjmowanie ofert handlowych, przeprowadzanie negocjacji handlowych, pozyskiwanie klientów, sprzedaż gadżetów reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Leszno (wielkopolskie)
- obsługa procesów reklamacyjnych i przyjmowanie zgłoszeń- wprowadzanie do systemu zgłoszeń reklamacyjnych i ich rozpatrywanie- współpraca z innymi działami w zakresie zgłoszeń reklamacyjnych oraz zwrotów- organizowanie wysyłek przedmiotów oraz części reklamacyjnych wynikających ze zgłoszenia
Mirosław Gockowiak - 2018-01-05 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESU REKRUTACJI I SELEKCJI PRACOWNIKÓW NA RÓŻNE STANOWISKA , ZAWIESZENIE OGŁOSZEŃ W INTERNECIE, REPREZENTACJA FIRMY NA TARGACH PRACY, PROWADZENIE BAZY DANYCH KANDYDATÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJETNOŚCI W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI REKRUTACYJNYMI, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA W BRANŻY, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J. ROSYJSKIEGO I UKRAIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE- WYMAGANE DO REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Z UKRAINY
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2018-02-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Bezpośredni kontakt z klientem; sprzedaż reklamy prasowej; przygotowywanie ofert reklamowych; pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wspieranie użytkowników generujących raporty, wychwytywanie konfliktów miedzy wyborem użytkownika a techniczną definicją i danymi dostępnymi w zapytaniach; - doradzanie i szkolenie użytkowników w najlepszych narzędziach/ dostępnych raportach, - podnoszenie na drugi poziom wsparcia i rozwoju/ rozwój złożonych zapytań i defektów mogących wymagać rozwoju; - wspieranie superużytkowników w utrzymaniu samoobsługowych folderów obiektów biznesowych - zapewnianie szkolenia superużytkowników oraz wspieranie rozwoju obiektów biznesowych Webi i Lumira systemy do wizualizacji danych - uczestniczenie w raportowaniu rozwoju projektów zapytań na prośbę zespołu rozwoju
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
Staż w firmie: Biuro Rachunkowe "SALDO PLUS". Program stażu do zapoznania w pokoju nr 36.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Kielce (świętokrzyskie)
CENTRUM NARZĘDZIOWE- Sprzedaż bezpośrednia produktów szeroko pojętej branży metalowo - przemysłowej.- Fachowe doradztwo i kompleksowa obsługa klienta.- Ekspozycja towaru.- Dbałość o powierzone mienie.- Rejestracja transakcji.- Obsługa towaru sprzedażowego oraz kasy fiskalnej, fakturowanie, koordynowanie reklamacji.- Bieżące sporządzanie dokumentacji finansowo - księgowej dotyczącej sprzedaży.
TEXPOL DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-12-21 - Chałupki Dębniańskie (podkarpackie)
Wykształcenie średnie techniczne; doświadczenie zawodowe w obliczaniu kosztów produkcji, znajomość zasad księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁADY MECHANICZNE "GLIMAG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-08 - Gliwice (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o dobre stosunki z obecnymi klientami. Pomoc przy kierowaniu zasobami ludzkimi w poszczególnych komórkach organizacyjnych Spółki. Gromadzenie, rejestrowanie oraz przetwarzanie informacji. Redagowanie pism. Obsługa sprzętu biurowego. Dbałość o terminowość realizacji zleceń. Planowanie tras przewozowych.Obsługa klienta, tworzenie raportów i zestawień.Negocjowanie warunków współpracy oraz kontakt z dostawcami usług.
ZGO NOVA Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Jarocin (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Racjonalne i oszczędne gospodarowanie mieniem oraz środkami budżetowymi przeznaczonymi na inwestycje, remonty, wyposażenie i działalność statutową jednostki;Realizacja wydatków zgodnie z przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzenie obowiązującej dokumentacji w tym zakresie;Prowadzenie gospodarki materiałowej, obsługi transportowej oraz dokumentacji w tych zakresach;Udział w pracach komisji przetargowej;
kontakt przez OHP - 2016-10-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca w godzinach między 07:00, a 22:00; organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociągów, kontrola jakości i ilości towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami oraz podwykonawcami, przygotowanie dokumentów przewozowych, sporządzenie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż firmy, organizacja procesów logistycznych.Miejsce wykonywania pracy: teren całego kraju oraz Czechy, Słowacja, Niemcy (delegacja).
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Stargard (zachodniopomorskie)