SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Bielany Wrocławskie oferta pracy MAX POWER POLAND Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: do 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie raportów dla zarządu w języku koreańskim, utrzymanie dobrych relacji z klientami, w tym z klientem koreańskim, nadzorowanie dokumentacji w firmie. Praca w godz.: 8-16. Przewidywany okres wykonywania pracy: min. 24 miesiące. Outsourcing.
Data publikacji: 2020-04-09
Lokalizacja: Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Pracodawca: MAX POWER POLAND Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 7, 55-040 Bielany Wrocławskie, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie raportów dla zarządu w języku koreańskim, utrzymanie dobrych relacji z klientami, w tym z klientem koreańskim, nadzorowanie dokumentacji w firmie. Praca w godz.: 8-16. Przewidywany okres wykonywania pracy: min. 24 miesiące. Outsourcing.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|2
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielany Wrocławskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0223
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobierzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 5 000 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
koreański, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: bez znaczenia, staż pracy: mile widziany na podobnym stanowisku, znajomość języka koreańskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość języka angielskiego mile widziana, prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: MAX POWER POLAND Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 8971817512
danePracodawcy_regon: 363246398
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Elizy Orzeszkowej 32/109, 15-084 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: m. Białystok
danePracodawcy_kodPowiatu: 2061
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Białystok
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0922410
Ulica pracodawcy: Elizy Orzeszkowej
Numer budynku pracodawcy: 32
danePracodawcy_nrLokalu: 109
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 10.04.2020
Oferta pracy ważna do: 01.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7699e32ffc9e10dab2db1a7427f0528a
Podobne oferty pracy
Udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień, oraz innymi aktami prawnymi związanymi z udzielaniem zamówień publicznych. Przygotowanie projektów zarządzeń i wniosków dotyczących wszczynania postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej.
Filharmonia Pomorska im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy - 2019-07-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dozór przy produkcji ziemniaka: sadzenie, zbiór, przechowywanie.
Hodowla Ziemniaka Zamarte Sp. z o.o. - Grupa IHAR - 2019-01-28 - Zamarte (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Ostrołęka (mazowieckie)
koordynowanie realizacji procesó transportowych,nadzorowanie realizacji zleceń transportowych
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Ryki (lubelskie)
-
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2019-03-05 - Gogolin (opolskie)
Wspomaganie zarządzania projektami w zakresie merytorycznym, formalno-prawnym i administracyjnym, zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji, przygotowywanie korespondencji w zakresie finansowo-czasowym, rekomendowanie do realizacji płatności związanych z projektami, weryfikacja opisów i kwalifikowalności ponoszonych wydatków zgodnie z wytycznymi zewnętrznymi oraz wewnętrznymi regulacjami firmy, realizowanie działań formalno-organizacyjnych prowadzących do zakończonego sukcesem zrealizowania projektu, zgodnego z przyjętą polityką/strategią firmy, prowadzenie terminarza/grafika projektu, monitorowanie spraw wymagających terminowego działania, obsługa spotkań/zebrań dot. realizacji projektu w zakresie spraw organizacyjnych, przygotowywanie prezentacji, materiałów i zestawień m. in. Na spotkania wewnętrzne-podsumowujące oraz zewnętrzne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie danych dla kierujących projektem w podejmowanych czynnościach i obowiązkach, gromadzenie i informowanie przełożonych o zmianach w zakresie realizacji projektów i współpracy z jednostkami b + r, śledzenie na bieżąco zmian w regulacjach i ważnych informacjach dot. współpracy b + r, zwłaszcza projektów, monitorowanie wszelkich regulacji formalno-prawnych dotyczących projektów i funduszy UE i proponowanie stosownych dla firmy rozwiązań, zgodnych z obowiązującymi przepisami
LFC Spółka z o.o. - 2017-07-07 - Czerwieńsk (lubuskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: min. średnie, zakres obowiązków: administrowanie systemów informatycznych tj. aktualizacje, konserwacje, porządkowanie, naprawy, prowadzenie stron internetowych i portali społecznościowych, obsługa urządzeń i sprzętu biurowego; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Gliwice (śląskie)
stanowisko :specjalista ds.marketingu
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Wrocław (dolnośląskie)
1.Prowadzenie dokumentacji kadrowej.w tym:a) akt pracowniczych (bieżące uzupełnianie dokumentów)b) przygotowanie dokumentacji dotyczącej przyjęć i zwolnień pracownikówc) aktualizowanie wysługi lat pracowników oraz sporządzanie wniosków o wypłatę nagród jubileuszowych..d)przygotowywanie dokumentów na rentę inwalidzką i emeryturę pracowników.2.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy i świadczonej na podstawie umów o pracę interwencyjne, przyuczenie do zawodu, staże. i inne.3. Przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie naboru na stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej.4.Prowadzenie dokumentacji oceny okresowej pracownika samorządowego.5. Ewidencja rozliczenia czasu pracy pracownika samorządowego.6. Sporządzanie list obecności.7.Sporządzanie i przekazywanie informacji do PFRON.8. Dążenie do systematycznego podnoszenia kwalifikacji, czynny udział w szkoleniach i kursach, a także dążenie do uzyskania w pracy jak najlepszych wyników.9.Udział w zespołach terapeutycznych i w działaniach mających na celu zaspokajanie w ninejszym zakresie obowiązków.10.Ścisła wspólpraca z Dyrektorem i wykonywanie innych poleceń dyrektora nie ujętym w niniejszym zakresie obowiązków.11. Dbałość o mienie DPS Szpęgawsk.12. W pracy z mieszkańcami DPS Szpegawsk należy przestrzegać ustawy o ochronie zdrowia psychicznego.13. Udział we wspólnym tworzeniu pozytywnego wizerunku DPS Szpęgawsk.14. Dyspozycyjność i mocne zaangażowanie w pracę.15. Wykonywanie zadań i sumiennie, sprawnie i bezstronnie.16.Dochowanie tajemnicy ustawowo chronionej, zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach z współpracownikami, zwierzchnikami, podwładnymi, zachowanie się z godnością w miejscu pracy i poza nim, współpraca z innymi Działami funkcjonującymi w Domu, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie czynności w granicach określonych rodzajem umówionej pracy, przestrzeganie aktów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora DPS Szpęgawsk.
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Szpęgawsk (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Klikuszowa (małopolskie)
prace budowlane
Konserwacja Terenów Zielonych Zakład Usługowy Jacek Wieczorek - 2017-08-07 - Bytom (śląskie)
Utrzymywanie kontaktów z wietnamskimi kontrahentami, monitorowanie bieżącego rynku, organizowanie sieci sprzedaży hurtowej
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Kraków (małopolskie)
specjalista ds.baz danych
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
FUNDACJA ROZWOJU WARMII I MAZUR - 2017-08-17 - Fijewo (warmińsko-mazurskie)
Jesteśmy zgranym zespołem wspólnie możemy osiągać bardzo wiele sprawdź nas i siebie -zapraszamy. Nad czym będziemy pracować- pozyskanie nowych partnerów biznesowych B2B , budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert – negocjacje.Wymogiem jest dobra znajomość języka niemieckiego a dodatkowym atutem będzie znajomość kolejnego języka obcego. Umiejętność podejmowania decyzji iwprowadzania projektów w realizacje, doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz szybki i efektywny sposób pracy, zdolności negocjacyjne i finalizacjiumów, samodzielność, inicjatywa i aktywność w działaniu, Firma zapewnia system Benefit/Medyczny oraz możliwość awansu.
MSX Internacional NOX Groupe sp z o.o. Sp.K - 2020-04-21 - Opole (opolskie)
TSL/Rowój oprogramowań, zapewnienie ciagłosci pracy systemów TMS/WWN, obsługa help desk
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Stryków (łódzkie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie klientów w celu sprzedaży produktów bankowych, obsługa kasowa klientów. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, praca w systemie równoważnym, dwie zmiany w godzinach 09.00-17.00, 09.30-17.30. Praca w Pile i Złotowie. Zatrudnienie od lipca 2017r.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-07 - Piła (wielkopolskie)
obsługa klientów, realizacja założonych planów
AB Bechcicki Sp z o.o - 2017-12-04 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa procesu naboru wniosków, doradztwo i prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywania projektów
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Płaskowyż Dobrej Ziemi - 2016-08-24 - Kietrz (opolskie)
praca na tokarce
"SIL-BIKE Zakłady Mechaniczne" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-01-18 - Opojowice (łódzkie)
Niepubliczna Szkoła Podstawowa Adventure w Ustce zatrudni nauczyciela oligofrenopedagoga do prowadzenia zajęć rewalidacyjnych. Mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi. Praca w godz. 8-16. Okres zatrudnienia 33 m-ce.
KASZUBSKIE SŁONECZNIKI - 2018-10-31 - Ustka (pomorskie)
1. Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, 2. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, 3. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Sanok (podkarpackie)
Sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji zapasów materiałów, tj. wprowadzanie PZ i WZ do programu magazynowego, przygotowywanie rejestru płatności,
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Bełchatów (łódzkie)
- Przyjmowanie, rejestracja, kontrola zgłoszeń serwisowych od klientów z całego świata oraz rozwiązywanie problemu technicznego z aplikacją. Monitoring systemów. - Znajomości języka angielskiego jest wymagana do komunikowania się z klientami z całego świata w celu przyjmowania, rejestracji zgłoszeń serwisowych, kontroli zgłoszeń serwisowych oraz rozwiązywania problemów technicznych z aplikacją.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 4500 PLN zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 36 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu B2 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka SQL. Wymagana umiejętność tworzenia, modyfikowania baz danych z wykorzystaniem SQL.
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Warszawa (mazowieckie)
PRZYJMOWANIE , KOORDYNACJA ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ, BUDOWANIE ODPOWIEDNIEGO WIZERUNKU FIRMY PODCZAS KONTAKTU Z KLIENTAMI, ZAPEWNIENIE SPRAWNEGO FUNKCJONOWANIA BIURA, PRZYGOTOWYWANIE, PROWADZENIE ORAZ NADZÓR DOKUMENTACJI, RAPORTÓW ORAZ BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI FIRMY, DBANIE O WŁAŚCIWY OBIEG DOKUMENTÓW, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2018-08-08 - Rzeszów (podkarpackie)
dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne, znajomośc programu CDN Optima
Ekomex - Pilśniak Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-05-10 - Panki (śląskie)
dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków poprzez użycie narzędzi sprzedażowych, osiąganie wyznaczonych celów
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Kraków (małopolskie)
- Kontakty telefoniczne / pisemne z klientami oraz pracownikami w terenie. Opracowywanie ofert / projektów. Negocjacje handlowe. Realizacja zamówień. Kreowanie zapotrzebowania na oferowane produkty.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie techniczne kierunkowe budowlane. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Kreatywność. Samodzielność. Znajomość komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: info (at) hth-ptt.pl lub telefoniczny (8:00-16:00) (32-255-42-76).
HTH - NOVOTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-11 - Katowice (śląskie)