SPECJALISTA DO SPRAW ZBYTU I LOGISTYKI Trzcianka oferta pracy Spółdzielnia Inwalidów PRZYSZŁOŚĆ Trzcianka
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZBYTU I LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: wystawianie dokumentacji sprzedażowej, prowadzenie korespondencji z kontrahentami, obsługa programu SYMFONIA
Data publikacji: 2020-01-08
Lokalizacja: Trzcianka (wielkopolskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Inwalidów PRZYSZŁOŚĆ Trzcianka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 18, 64-980 Trzcianka, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wystawianie dokumentacji sprzedażowej, prowadzenie korespondencji z kontrahentami, obsługa programu SYMFONIA
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZBYTU I LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzcianka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: czarnkowsko-trzcianecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzcianka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie zawodowe w biurze sprzedaży
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Inwalidów PRZYSZŁOŚĆ Trzcianka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 18, 64-980 Trzcianka, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z pup, cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: czarnkowsko-trzcianecki
Gmina pracodawcy: Trzcianka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trzcianka
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.01.2020
Oferta pracy ważna do: 07.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2599141015b2ae31047caaa4f03a551e
Podobne oferty pracy
Rozwijanie sprzedaży w kanale internetowej (obsługa sklepu Allegro), przygotowywanie, wystawianie i weryfikacja poprawności aukcji internetowej, obsługa zamówień i zarządzanie stanami magazynowymi, monitorowanie i analiza działań konkurencji oraz rynku klienta, formowanie wniosków w oparciu o dokonaną analizę i proponowanie działań e-marketingowych, telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientem, współpraca z partnerami innych działów firmy.
GRUPA EDUKACYJNA S. A. MAC EDUKACJA - 2015-11-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Organizacja i nadzór nad przebiegiem działań związanych z bezpieczeństwem, higieną pracy Znajomość normy OHSAS 18001 i umiejętność jej wdrażaniaWdrażanie najlepszych praktyk z obszaru BHPBudowanie kultury zorientowanej na bezpieczeństwoSala D
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2017-10-18 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
bezposrednia obsługa klientów, ustalanie i nadzór warunków wspólpracy, realizacja planów sprzedazy, wypisywanie dokumentów magazynowych i kasowych, zamawianie towarów handlowych, obsługa sprzętu komputerowego, wydawanie cięższych towarów pow.15 kg.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Badanie fitoplanktonu, makrozoobentosu, fitobentosu, makrofitów zgodnie z obowiązującymi metodykami. Obsługa mikroskopu. Praktyczne oznaczanie organizmów pod nadzorem specjalisty z pracowni. Pobieranie i przygotowanie próbek. Przygotowywanie preparatów.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W BIAŁYMSTOKU - 2016-01-26 - Białystok (podlaskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wasilków (podlaskie)
Zakres obowiązków:- obsługa klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-04-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej danej firmy, kreowanie wizerunku firmy, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kontakt z klientami, zarządzanie stronami internetowymi oraz promocjami. koordynowanie procesu sprzedaży, marketing
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Łódź (łódzkie)
Gospodarka magazynowa, załadunki, rozładunki, składowanie towaru.
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2015-12-02 - Osina Mała (łódzkie)
Obsługa klientów salonu, sprzedaż kosmetyków. Umiejętności marketingowe i administracyjne. Koordynacja prac zespołu.I zmiana 11.00 - 19.002500 + premia uznaniowa
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wypisywanie dokumentów sprzedażowych,obsługa klienta na hali, wprowadzaniezakupów, rozpatrywanie reklamacji,prowadzenie dokumentacji
"IKA" Kamiński Krzysztof - 2016-05-23 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw kadrowo=płacowych firmy, realizacja procesów rekrutacji, umowa o prace na czas określony, jedna zmiana, kontakt z pracodawcą tel.: 71-0368-015-05, wewnętrzny 37, wynagrodzenie zasadnicze plus premia do 50 %, oferta dostępna w sali E
BIURO OCHRONY RANGER Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTÓW ORANGE
ORICA SP. Z O.O. - 2016-09-19 - Rzeszów (podkarpackie)
operacje kasowe, prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych, przestrzeganie zasad gospodarki kasowej, obsługa programów księgowych, obsługa zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
Poznańska Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna II stopnia im. Mieczysława Karłowicza - 2018-10-24 - Poznań (wielkopolskie)
wymagania: wykształcenie bez znaczenia, minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac, bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy w zakresie obsługi kadrowejzakres obowiązków: prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej
DINO POLSKA SA - 2018-08-29 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Opiniowanie i sporządzanie pism i notatek służbowych dotyczących zagadnień budowlanych oraz urządzeń na stałe związanych z obiektami, czynności administracyjne oraz współpraca z instytucjami branżowymi i urzędami państwowymi, nadzór firm zewnętrznych świadczących usługi konserwacyjne i naprawcze, przygotowywanie postępowań w ramach zamówień publicznych.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie, wydawanie towaru, obsługa komputera, prace magazynowe, praca wózkiem widłowym
"FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-06-06 - Białka (małopolskie)
Wdrażanie oraz koordynowanie strategii marketingowej firmy, budowanie oraz prowadzenie serwisów internetowych i stron www
Spóldzielnia Mleczarska "MLECZWART" - 2017-03-16 - Wartkowice (łódzkie)
Przygotowywanie ofert sprzedażowych i prezentacji, negocjacje handlowe z klientami, podpisywanie umów/aneksów z klientami, fakturowanie, przeprowadzanie prezentacji, fotorelacje z hoteli, popularnych restauracji, przygotowywanie prezentacji handlowych, wyszukiwanie ofert przetargowych, tworzenie treści i dobór fotografii do ofert i prezentacji. Praca dwuzmianowa w godzinach 08:00-16:00, 10:00-18:00.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Piła (wielkopolskie)
sporządzanie dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,opracowywanie rocznego planu budżetu w ujęciu rzeczowym w celu zaopatrzenia potrzeb gospodarczych,sporządzanie zapotrzebowania na potrzeby biura,prowadzenie prawidłowej gospodarki materiałowej,zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania mediów telekomunikacyjnych,prowadzenie bieżących zestawień kosztów ponoszonych przez wszystkie jednostki,sporządzanie kalkulacji kosztów ponoszonych przez PWK OHP odpowiedzialność za nadzorowanie podręcznego magazynku,odpowiedzialność za nadzorowanie archiwum Pomorskiej WK OHP,prowadzenie pod względem merytorycznym gospodarki majątkowej,nadzorowanie nieruchomościami PWK OHP,
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
nabór w drodze konkursu, oznaczenie konkursu:K-1100-15/18, informacje na temat konkursu po adresem: www.olsztyn.so.gov.pl
SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE - 2018-05-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
AKTYWNE POSZUKIWANIE KANDYDATÓW NA PRACOWNIKÓW GŁÓWNIE z TERYTORIUM EUROPY WSCHODNIEJ, PRZEPROWADZANIE ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ, DOBÓR I KWALIFIKOWANIE OSÓB DO ZATRUDNIENIA, PILOTOWANIE PRZYJAZDU I ZAKWATEROWANIA NOWEGO PRACOWNIKA, KOORDYNACJA PROCESU ZATRUDNIENIA OBCOKRAJOWÓW, KONTAKT Z NOWOZATRUDNIONYMI PRACOWNIKAMI OBCOJĘZYCZNYMI
ESTE MARCIN MAJ - 2016-11-25 - Ruda Śląska (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1. Nadzór nad zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych w urzędzie,w tym:a) zapewnienie stałej sprawności działania i prawidłowego funkcjonowania systemu informatycznego rzędu, oprogramowania i sprzętu,b) sprawowanie nadzoru nad sprawnością techniczną i eksploatacyjną urządzeń infrastruktury teleinformatycznej,c) koordynacja oraz odpowiedzialność za rozwiązywanie bieżących problemów informatycznych.2. Pełnienie funkcji Administratora Systemów Informatycznych.3. Nadzór oraz zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz danych, w tym:a) zabezpieczenie danych przetwarzanych w systemach informatycznych wykorzystywanych w urzędzie,b) odpowiedzialność za bezpieczeństwo systemów informatycznych,4. Nadzór i uczestnictwo w pracach związanych z modernizacją infrastruktury teleinformatycznej urzędu, w tym:a) rozwój systemu informatycznego (sieci informatycznej, oprogramowania i sprzętu),b) monitorowanie rynku IT pod kątem możliwości zastosowania nowych rozwiązań z tej dziedziny w urzędzie,c) udział w planowaniu i opracowywaniu kierunków rozwoju systemu informatycznego urzędu,d) nadzór nad przygotowaniem oraz funkcjonowaniem projektów informatycznych, dotyczących infrastruktury teleinformatycznej urzędu,e) nadzór nad umowami w zakresie działań informatycznych prowadzonymi przez Urząd oraz umowami dostępu do sieci Internet urządzeń posiadanej przez urząd infrastruktury,f) inicjowanie i nadzorowanie wprowadzania nowych technologii informatycznych,g) planowanie i analiza zaspokajania potrzeb na infrastrukturę informatyczną użytkownika końcowego,h) przygotowanie i koordynacja wprowadzania nowych rozwiązań teleinformatycznych, z zachowaniem zasad ciągłości i kompatybilności w obrębie całego systemu,i) działanie z zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej i uczestnictwo w postępowaniach przetargowych, związanych z zagadnieniami informatycznymi,5. Wdrażanie, koordynacja działań i nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów w urzędzie i administrowanie systemem e-usługi mieszkańca.6. Dokonywanie instalacji oraz konfiguracji sprzętu i oprogramowania, napraw bieżących oraz usuwanie usterek sprzętu komputerowego, stosowanego w urzędzie, w tym prowadzenie spraw związanych z naprawami, przeglądami, konserwacją urządzeń biurowych, istniejącego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, sieciowych, zakupem nowego sprzętu, oprogramowania,akcesoriów, itp.7. Obsługa i utrzymanie ciągłości pracy, aktualizacja stron internetowych gminy oraz BIP, w tym zapewnienie spełnienia określonych odrębnymi przepisami warunków dostępności dla osób niepełnosprawnych.8. Sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem systemów informatycznych i ich użytkowaniem.9. Sprawowanie nadzoru nad legalnością stosowanego oprogramowania i zabezpieczeniem danych gromadzonych w urzędzie, przed utratą i dostępem osób nieuprawnionych (archiwizacja danych, kontrola antywirusowa itp.).10. Pomoc i szkolenie użytkowników w zakresie obsługi sprzętu komputerowego i posługiwania się narzędziami informatycznymi,11. Realizacja i koordynacja działań wynikających z obowiązków związanych z wyposażeniem i zabezpieczeniem teleinformatycznym urzędu, określonych w obowiązujących przepisach, w szczególności w ramach Krajowych Ram Intreroperacyjności oraz RODO.
URZĄD GMINY ŚWIĘTAJNO - 2019-02-25 - Świętajno (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta; obsługa komputera; wprowadzanie danych do abzy danych; obsługa korespondencji; wstępne przygotowywanie ofert; sporządzanie raportów; utrzymywanie kontaktu z klientem;
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Sztum (pomorskie)
sprzedaż, obsługa klienta
GK HAIR POLSKA Sp. z o.o. - 2019-02-28 - Poznań (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa klientów, telefoniczna oraz mailowa, utrzymanie pozytywnych relacji zklientami. Praca w języku urdu. Praca odbywa się jak w biurze, tak i zdalne: przez internet i telefon. Praca w języku urdu.
IBRAHIMI TRADERS ENTERPRISES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-10 - Gdańsk (pomorskie)
realizacja polityki kadrowej firmy, prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń.
"WODPOL" Spółka z o.o. - 2017-08-08 - Żywiec (śląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Wg umowy:Sprzedaż firanek i innych artykułów branży domowej
PHU KORNIK MAX-DOM - KASPRZAK J. - 2017-09-22 - Słupca (wielkopolskie)