SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Środa Śląska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: bezposrednia obsługa klientów, ustalanie i nadzór warunków wspólpracy, realizacja planów sprzedazy, wypisywanie dokumentów magazynowych i kasowych, zamawianie towarów handlowych, obsługa sprzętu komputerowego, wydawanie cięższych towarów pow.15 kg.
Data publikacji: 2016-02-10
Lokalizacja: Środa Śląska (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Środa Śląska, powiat: średzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bezposrednia obsługa klientów, ustalanie i nadzór warunków wspólpracy, realizacja planów sprzedazy, wypisywanie dokumentów magazynowych i kasowych, zamawianie towarów handlowych, obsługa sprzętu komputerowego, wydawanie cięższych towarów pow.15 kg.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Środa Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: średzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Data zakończenia pracy: 28.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: współpraca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość branży budowlanej
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Wrocławska 4, 55-300 Środa Śląska, powiat: średzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: średzki
Gmina pracodawcy: Środa Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Środa Śląska
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.02.2016
Oferta pracy ważna do: 20.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
aktywne wspieranie sprzedaży produktów firmy, pozyskiwanie i obsługa klientów, utrzymywanie trwałych relacji z klientami oraz aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wyszków (mazowieckie)
Specjalista ds. zakupów i marketingu
Henryka Romualda Węgrzynowska Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "ADA" - 2017-08-03 - Opole (opolskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Perły (warmińsko-mazurskie)
telefoniczny kontakt z klientem,realizacja planów sprzedażowych
INTEGRA GROUP SP. ZO.O. - 2015-12-01 - Sochaczew (mazowieckie)
Obsługa biurowa i administracyjna działu, obieg dokumentacji i korespondencji
INSTAL KRAKÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-17 - Kraków (małopolskie)
Obsługa gości restauracji (polecanie dań i win z karty/ menu). Usługi a la carte i wszystkie rutynowe prace w restauracji (ustawianie stołów, dekorowanie, przygotowywanie posiłków i Mise en place). Obsługa bankietów, seminariów oraz usługi w formie bufetu. Obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie rozliczenia oraz dbanie o pozycje w systemie POS. Kontrola porządku i czystości w miejscu pracy.
kontakt przez OHP - 2018-08-14 - Niemcy (Niemcy)
- Kontrola formalno-rachunkowa, dekretowanie i księgowanie dokumentów. Realizacja i kontrola dokonywanych płatności, kontrola terminowości realizacji należności i zobowiązań. Weryfikacja umów gospodarczych pod wzgl. finansowym. Współpraca z bankami i ubezpieczycielami. Nadzór i organizacja inwentaryzacji. Współpraca w procesie rozliczania produkcji. Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby Zarządu oraz dla instytucji zewnętrznych. Dostarczania wymaganych informacji z zakresu rachunkowości i finansów, ścisła współpraca z Zarządem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, księgowość). Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości. Min 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego lub specjalisty ds. finansowych. Doświadczenie w branży produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel). Dobra znajomość zintegrowanych programów finansowo-księgowych. Mile widziana znajomość programu Impuls Evo. Wysoki poziom zdolności interpersonalnych. Systematyczność oraz dobra organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: dwieczorek (at) baildonit.com ->List motywacyjny i CV z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHPoraz ochrony środowiska, szkolenie pracowników z zakresu BHP, współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz przygotowywanie wymaganych prawem raportów ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, obsługa sekretariatu.
IBES Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów azersko- i angielskojęzycznych. Umowa o dzieło: 26 h/tydzień.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Łódź (łódzkie)
obsługa i realizacja zleceń w języku niemieckim
Zakład Produkcyjno-Usługowy " BUKPOL" - 2017-03-01 - Międzyrzecz (lubuskie)
pełen zakres prac związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, deklaracje ZUS, PFRON, podatek dochodowy, znajomość przepisów w kwestii zatrudnienia cudzoziemców, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i rozliczanie umów zleceń, umów o dzieło;
Bel-Pol Sp. Z o.o .Świdnica - 2018-01-08 - Świdnica (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert cenowych na produkty Oracle dla klientów i partnerów biznesowych z Wielkiej Brytanii i USA.
ARROW ECS SERVICES Sp. z o.o. - 2016-10-24 - Kraków (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klientów biznesowych, wdrażanie realizowanych targetów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynku.
Katolik Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
współpraca z dostawcami, przygotowywanie zamówień
MR Bogdanka Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Bogdanka (lubelskie)
Rozwijanie siatki dystrybucyjnej firmy. Sprzedaż wyspecjalizowanych usług i urządzeń w kraju i zagranicą. Sprzedaż osobista, e-mail, telefoniczna. Współpraca w działaniach marketingowych.
Tacholab Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Tychy (śląskie)
przygotowanie zindywidualizowanych ofert wyjazdów grupowych, organizacja wycieczek grupowych, rezerwacja w obiektach hotelowych, fakturowanie i rozliczanie wyjazdów, obsługa posprzedażowa.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Piła (wielkopolskie)
obsługa klienta , wprowadzanie danych do systemu
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2017-11-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
załozenie detalu do obrabiarki, uruchamianie maszyny i obróka wg zadanego programu, zdjęcie detalu po wykonaniu obróbki, pomiary
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż produktów, realizacja założonych planów projektowych, przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych, doradztwo techniczno-handlowe, kontrola i analiza transakcji
PETECKI INVESTMENT SPÓŁKA Z O.O. - 2015-12-03 - Chrapczew (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Ruch S.A. Oddz. Mazowsze - 2018-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
- - Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na umowa na czas określony, docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca w godz.: 7:30-15:30.Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,7) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) powinien być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego,11) powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa,12) posiadać doświadczenie w zakresie nadzorowania/ koordynowania robót remontowych/ inwestycyjnych.Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. - Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,3) posiadanie umiejętności wykonywania kosztorysów inwestorskich robót remontowo-budowlanych z wykorzystaniem dostępnych programów i publikatorów do kosztorysowania.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
liczenie towaru,
kontakt przez OHP - 2017-11-06 - Legnica (dolnośląskie)
rekrutacja pracowników zagranicznych
PSInf Adam Gielewski - 2017-11-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Szlifowanie metalu
Gravis Sp. z o. o. - 2016-10-27 - Gdańsk (pomorskie)
zamawianie transportów, przygotowywanie dokumentacji ważenia towaru, przyjmowanie i wydawanie towaru, sprawdzanie jakości towaruStanowisko dla bezrobotnego powyżej 30 roku życia spełniającego co najmniej jedno z niżej wymienionych kryteriów:1/ bezrobotny długotrwale,2/ bezrobotny powyżej 50 roku życia,3/ bezrobotny korzystający ze świadczeń z pomocy społecznej,4/ bezrobotny posiadający co najmniej jedno dziecko do 6 roku życia lub co najmniej jedno dziecko niepełnosprawne do 18 roku życia,5/ bezrobotny niepełnosprawny.
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Kiełpiny (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników, pozyskiwanie nowych zleceniobiorców, tworzenie raportów.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-21 - Świdnica (dolnośląskie)