SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA, MAGAZYNU I TRANSPORTU R2/2869-536/19 Włocławek oferta pracy MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA, MAGAZYNU I TRANSPORTU R2/2869-536/19
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 400 PLN
Zakres obowiązków: - zamawianie i zakup towarów, materiałów, sprzętu, narzędzi,- dokonywanie zakupów zgodnie z ustawą PZP,- prowadzenie dokumentacji magazynowej,- prowadzenie zleceń produkcyjnych,- ewidencja materiałów i towarów,- bilansowanie stanów magazynowych,- prowadzenie ewidencji pracy kierowcy,- składanie ofert cenowych,- odpowiedzialność za gospodarkę odpadami płynnymi,- prowadzenie korespondecji związanej z zakresem obowiązków.
Data publikacji: 2019-09-02
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- zamawianie i zakup towarów, materiałów, sprzętu, narzędzi,- dokonywanie zakupów zgodnie z ustawą PZP,- prowadzenie dokumentacji magazynowej,- prowadzenie zleceń produkcyjnych,- ewidencja materiałów i towarów,- bilansowanie stanów magazynowych,- prowadzenie ewidencji pracy kierowcy,- składanie ofert cenowych,- odpowiedzialność za gospodarkę odpadami płynnymi,- prowadzenie korespondecji związanej z zakresem obowiązków.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA, MAGAZYNU I TRANSPORTU R2/2869-536/19
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: magazynier
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Magazynier (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. średnie, doświadczenie min. 1 rok, umiejętność obsługi programu Symfonia Handel lub innego programu gospodarki magazynowej
Nazwa pracodawcy:
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
01-473 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.09.2019
Data dodania oferty pracy: 02.09.2019
Oferta pracy ważna do: 01.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1fc8b3d3e0d20a748fcd63814728eb38
Podobne oferty pracy
Pełnienie zadań służby BHP.
"P.Z. PARTNER" - PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
doradztwo techniczno-handlowe klientom firmy, dobór odpowiednich produktów z gamy oferowanej przez przedsiębiorstwo, prowadzenie ewidencji działu handlowo-technicznego
"EKONSTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-01 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
umiejętność nalcizania wynagrodzeń przy pomocy programu kadrowo-płacowegoumiejętność obsługi urządzeń biurowychumiejętnosć obsługi programów Płatnik, Intranet, Enova
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Katowice (śląskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Szpital Zakonu Bonifratrów św. Jana Bożego w Łodzi sp. zo. o. zatrudni: SPECJALISTĘ DS. KADR I PŁAC:- umowa o pracę (praca stała)- wynagrodzenie zasadnicze uzależnione od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia- stabilne zatrudnienie w przyjaznej atmosferzeWymagania konieczne:- kilkuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac- bardzo dobra obsługa komputera (m.in. Ms Office, internet, Płatnik)Mile widziane:- doświadczenie w pracy w ochronie zdrowia (szpital)- znajomość programu Xpertis (kadry i płace)- wykształcenie wyższe.
Szpital Zakonu Bonifratrów św. Jana Bożego w Łodzi sp.zo.o. - 2018-01-22 - Łódź (łódzkie)
Murarz tynkarz, proponowane wynagrodzenie 2800 zł brutto (2000 zł netto - do negocjacji)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo- Handlowe Artez Sp. z o.o. - 2018-04-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
poszukiwanie rynków zbytu i klientów na terenie polski i Armenii
GAGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Utrzymywanie porządku i czystości w budynku. Otwieranie i zamykanie w ustalonym czasie głównej bramy wejściowej do budynku wraz z zabezpieczeniem budynku poprzez system alarmowy (uzbrajanie i rozbrajanie systemu alarmowego).Umowa na czas określony na dwie zmiany w godzinach 6.30-14.30 i 12.30-20.30.Miejsce wykonywania pracy Wrocław, pl. Solny.Sala B
Dolnośląska Izba Rzemieślnicza we Wrocławiu - 2018-06-11 - Wrocław (dolnośląskie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-07-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
rozwiązywanie problemów jakościowych (zbieranie danych i ich analiza), prowadzenie działań projakościowych, analiza reklamacji od klientów oraz dostawców (raporty 8D + 5 WHY), oprawowywanie dokumentacji (analiz statystycznych, protokołów końcowych), szkolenie pracowników w zakresie kontroli jakości, raportowanie wykonywanych zadań, kntakt z klientem
Tensa Automotive Sp. z o. o. - 2019-01-29 - Stąporków (świętokrzyskie)
Prowadzenie kosultancji kosmetycznych, sprzedaż kosmetyków ekologicznych w sklepie stacjonarnym i internetowym, analiza rynku kosmetyków, kontakty z dostawcami krajowymi i zagranicznymi ze wschodu. Praca od poniedziałku do soboty, dyspozycyjność 9-20160 h pracy w miesiącuMiejsce pracy: Wrocław, ul. KrzyckaSala H
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie szkoleń bhp i ppoż, prowadzenie dokumentacji bhp obsługiwanych firm, wykonywanie audytów bhp u klienta, tworzenie programów szkoleń bhp, tworzenie dokumentacji powypadkowej, nadzór bhp nad obsługiwanym klientem, wyjazd do klientów w sprawie prowadzenia spraw bhp, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, PIS, PSP, prowadzenie wszelkich rejestrów związanych z bhp i ppoż
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2015-11-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Prace konserwacyjno - elektryczne, stolarskie, hydrauliczne, ogólnobudowlane
Orange Real Estate - 2019-02-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
analiza rynku branżowego na Ukrainie i w Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktó handlowych z podmitami z Rosji i Ukrainy, budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Rzeszów (podkarpackie)
1.Opracowywanie planów kontroli jakości2.Nadzór nad dokumentacją jakościową oraz jej przygotowanie3.Sporządzanie deklaracji zgodności, poświadczeń, świadectw jakości itp.4.Odbiory jakościowe rurociągów, konstrukcji stalowych, urządzeń ciśnieniowych, zbiorników magazynowych i technologicznych- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, Warszawa, Stalowa Wola oraz inne obiekty energetyczne w kraju z za granicą (praca w delegacji, jeśli budowa znajduje się poza miejscem zamieszkania).- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto/mies.- ustalane indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie (technik mechanik) lub wyższe (inżynier mechanik/inżynier spawalnik). Mile widziane doświadczenie zawodowe jako kontroler jakości, mile widziane uprawnienia energetyczne (E lub D grupa 2). Wymagana znajomość norm i dyrektyw ciśnieniowych oraz WUDT-UC, umiejętność czytania dokumentacji technicznej, dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, umiejętność pracy z programem AutoCAD, dobra organizacja pracy, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność, uczciwość, znajomość j. angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym.Kontakt telefoniczny (tel.: 32-783-53-63) w godz.: 7:00-15:00 lub wysłać CV na adres e-mail: rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Specjalista ds. kontroli jakości.
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-26 - Katowice (śląskie)
prowadzenie indywidualnej terapii trzydziectu pacjentów tygodniowo
Spółdzielnia Socjalna INICJATYWA - 2019-08-19 - Puławy (lubelskie)
kontrola dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym, prowadzenie ewidencji na podstawie sporządzonych i zatwierdzonych dokumentów księgowych na komputerze, kompletowanie i przechowywanie raportów kasowych, dowodów bankowych i faktur VAT wraz z ich dekretowaniem, prowadzenie rejestru zakupów materiałów, uzgadnianie sald oraz egzekwowanie należności, sporządzanie deklaracji VAT do Urzędu Skarbowego
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Złotoryja (dolnośląskie)
mechanik
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
praca z dokumentacją dotyczącą zatrudnienia, sporządzanie list płac oraz naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów zleceń, umów o pracę, deklaracje ZUSGodziny pracy: 7-15
"Społem" PSS w Olsztynie - 2019-07-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wilków (dolnośląskie)
prace porządkowe,drobne remontowe; obsługa kosiarki, nadzorowanie maszynowni na Pływalni Kryteji, naprawa urządzeń na obiektach administrowanych przez OSiR na terenie gminy Dobre Miasto
Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2019-11-27 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie pfert handlowych, negocjowanie warunków pracy.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Narol (podkarpackie)
aktywna sprzedaż i obsługa klientów biznesowych B2B, aktywne doradztwo w obszarze należności, badanie potrzeb klientów, doradztwo i wdrażanie odpowiednich rozwiązań, budowanie długofalowych relacji z klientami
PPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-14 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie rocznego budżetu, prognozowanie miesięcznych wyników spółki. Planowanie i kontrola sprzedaży; kontrolowanie odchyleń. Kaulacje cen, dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej. l
ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Lublin (lubelskie)
telefoniczna obsługa klientów, wpisywanie zamówień w systemie, rozwiązywanie reklamacji klientów
kontakt przez PUP - 2016-07-23 - Lubin (dolnośląskie)
lubią kontakt z Klientem, łatwo nawiązują relacje międzyludzkie
chętnie poszerzają swoją wiedzą z zakresu technik sprzedaży oraz wiedzy produktowej
cechują się optymizmem, pozytywną energią i codziennym uśmiechem
posiadają wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne
lubią i potrafią współpracować w zespole
są osobami dyspozycyjnymi, niekaranymi
dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży i bezpośredniej obsłudze klienta
Media Expert - 2016-09-08 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z realizacja imprez, udział przy opracowaniu regulaminów imprez i konkursów, przygotowywanie i analizowanie list uczestników konkursu, udział w działaniach związanych z organizacją imprezy, kontakt z innymi instytucajmi i urzędami, poszukiwanie instytucji w celu wsparcia działań związanych z organizacją imprez, przygotowywanie treści materiałów promocyjnych, ścisła współpraca z inymi działami jednostki, wykonywanie innych zadań związanych z zajmowanym staowiskiem.
Pałac Młodzieży im. Obrońców Poczty Polskiej - 2018-07-23 - Gdańsk (pomorskie)
Udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień, oraz innymi aktami prawnymi związanymi z udzielaniem zamówień publicznych. Przygotowanie projektów zarządzeń i wniosków dotyczących wszczynania postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej.
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rozwój sprzedaży produktów i usług na rynki państw zachodnich (analiza rynku, doradztwo techniczne)
"TP GLOBAL-TECHNOLOGIES" Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Sosnowiec (śląskie)