SPECJALISTA W DZIALE SPRAW PRACOWNICZYCH Olsztyn oferta pracy "Społem" PSS w Olsztynie
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE SPRAW PRACOWNICZYCH
Wynagrodzenie: 4 000 - 4 100 PLN
Zakres obowiązków: praca z dokumentacją dotyczącą zatrudnienia, sporządzanie list płac oraz naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów zleceń, umów o pracę, deklaracje ZUSGodziny pracy: 7-15
Data publikacji: 2019-07-02
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: "Społem" PSS w Olsztynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Orłowicza 37, 10-650 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca z dokumentacją dotyczącą zatrudnienia, sporządzanie list płac oraz naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów zleceń, umów o pracę, deklaracje ZUSGodziny pracy: 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 4 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE SPRAW PRACOWNICZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 4 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2019
Data zakończenia pracy: 30.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 5)
Wymagany zawody dla kandydatów: Cukiernik*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: ekonomia, finanse, rachunkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MSOffice
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształacenie wyższe w kierunkach: ekonomia, finanse, rachunkowość
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: "Społem" PSS w Olsztynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 2/8, 10-576 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 02.07.2019
Oferta pracy ważna do: 20.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d6d48bae602947a4b795dd29efabf4a1
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja i realizacja procesów logistycznych w firmie, zaopatrzenie, kontakt z dostawcami, optymalizacja stanów magazynowych (transakcje krajowe i zagraniczne), kompletacja towarów i materiałów dla procesów sprzedaży oraz produkcji i serwisu, sporządzanie planów i optymalizacja procesów produkcyjnych, dokumentacja działań w systemie ERP firmy.
STERNET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-28 - Tarnów (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
- pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terenie Turcji- prowadzenie rozmów z kontrahentami z Turcji- przygotowywanie ofert handlowych- gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Łódź (łódzkie)
-
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W SZCZYTNIE - 2016-03-31 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie ofert wyjazdów grupowych
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Piła (wielkopolskie)
Kontrola standardów jakości w przedsiębiorstwie, kontrolowanie jakości surowców, półproduktów i wyrobów gotowych, nadzór nad realizacją procedur GHP, nadzór nad realizacja systemu HACCP, zapewnienie właściej jakości produktów wprowadzanych do sprzedaży i ich dobrego oznakowania.Doświadczenie zawodowe mile widziane.
PERINO Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Nowy Konik (mazowieckie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-08-07 - Warszawa (mazowieckie)
•tworzenie i wdrażanie strategii wizerunkowej marki•projektowanie i przygotowywanie materiałów reklamowych,•tworzenie planów marketingowych i ich realizacja•wsparcie bieżących działań marketingowych•aktywizacja rynku poprzez kreowanie pozytywnego PR•usprawnianie i realizacja procesów sprzedażowych,•kontakt z klientami
POLSKIE FABRYKI PORCELANY "ĆMIELÓW" I "CHODZIEŻ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-05 - Ćmielów (świętokrzyskie)
- montaż sieci światłowodowej i kabli - pomiary optyczne w pełnym zakresie (wymagana umiejętność interpretacji wyników)
ZAKŁAD WYKONAWSTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH "TELMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-01 - Gdynia (pomorskie)
• Sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej do naliczania wynagrodzeń pracowników oraz zleceniobiorców• Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON• Samodzielne sporządzanie i korygowanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych wprogramie Płatnik
BIURO RACHUNKOWE SALDO - 2018-09-17 - Krapkowice (opolskie)
telefoniczne negocjowanie terminu spłat zadłużenia, prowadzenie działań windykacyjnych z wykorzystaniem narzędzie przewidzianych w procedurze spółki, monitorowanie spłat, obsługa korespondencji, przygotowywanie raportów z prowadzonych działań, realizacja zadań ilościowych i jakościowych, aktualizacja bazy adresowej dłużników, współpraca z innymi działami w celu rozwiązania zapytań klientów.
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-06 - Warszawa (mazowieckie)
Program stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Sochaczew (mazowieckie)
- Zakres obowiązków:1. Bieżąca obsługa administracyjna biura budowy2. Wyrabianie przepustek dla pracowników oraz innych dokumentów3. Meldowanie pracowników w urzędzie oraz załatwianie spraw urzędowych4. Tworzenie zamówień w systemie, opisywanie faktur zakupowych5. Pomoc pracownikom w załatwianiu spraw formalnych w Niemczech- Wynagrodzenie: 7500 zł brutto (od 1800 euro/mies.) ustalane indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy w biurze na budowie. Wymagana bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność. Wymagana biegła znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego wymagana.- CV przesłać na adres rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Specjalista ds. administracji w Niemczech
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-18 - Niemcy (Niemcy)
Budowanie bazy potencjalnych klientów opracowanie i realizacja komunikacji marketingowej;aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz kreacja strategii działań marketingowych dla nich współtworzenie i wdrażanie planu działań marketingowych i promocyjnych, uczestnictwo w planowaniu kampanii marketingowych oraz realizację działań operacyjnych dla obranej strategii; poszukiwania i wdrażania nowych rozwiązań marketingowych ( social media, aplikacje itp) aktywny udział w procesie kreacji produktów i usług współpraca z działem graficznym przy przygotowaniu materiałów graficznych i marketingowych na potrzeby firmy oraz dla klientów, koordynacja ich realizacji współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie, agencje reklamowe, domy mediowe, firmy dystrybucyjne itp.) przygotowywanie i zamieszczanie treści w serwisach internetowych i mediach społecznościowych analiza i monitorowanie efektywności podejmowanych aktywności marketingowych przygotowywanie raportów i analiz rynkowych
Studio Kolporpress Sp. zo.o. - 2016-12-14 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klientów branżowych zagranicznych, przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych, przygotowywanie zamówień wewnętrznych, koordynacja procesu realizacji zamówień, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J. - 2016-04-22 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Współtworzenie linii produkcyjnej zaawansowanej technologicznie, pomoc w komunikacji z zarządem. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
tworzenie biznes planów, wniosków o dofinansowanie, strategii rozwoju firm, redagowanie korespondencji i prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Stargard (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie sprzedaży i montażu stolarki okiennej.
FUHP "HATBUD" Marcin Toboła - 2017-01-26 - Brzesko (małopolskie)
Identyfikowanie wymogów, ograniczeń i przesłanek rekrutacji ze strony podmiotu zatrudniającego, rynku pracy, uregulowań prawnych, oceną przydatności źródeł wiedzy o kandydatach, kanałów informacyjnych, procedur rekrutacyjnych itp.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Niepołomice (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, aktywna sprzedaż (ofertowanie, negocjacje, zawieranie umów). Budowanie dobrych relacji z odbiorcami.Pełna odpowiedzialność za relacje z klientami (zarządzanie korespondencją handlową).Realizowanie założonych planów oraz przygotowywanie raportów sprzedażowych
"SOKPOL" Sp.z o.o. - 2016-09-15 - Myszków (śląskie)
Zakres obowiązków:- Dokonywanie zakupów w oparciu o Ustawę prawo zamówień publicznych i zakupów nie podlegających ustawie.- Opracowywanie i realizacja wydatków KPCP.- Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wraz z wymaganą dokumentacją i jej archiwizowanie.Praca w dni robocze w godzinach: 7.00-14.35Oferujemy:- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę- Pracę w przyjaznej atmosferze- Możliwość rozwoju zawodowego
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy - 2019-01-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji i umów dotyczącej realizacji projektów ze środków UE, udział w realizacji krajowych i zagranicznych programów wsparcia dla rolnictwa, sporządzanie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków funduszy UE lub innych, realizacja zadań objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2018-08-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
praca przy komputerze, wprowadzanie danych, wyszukiwanie klientówfirmy
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Białystok (podlaskie)
samodzielna obróbka tokarska elelmentów na podst. dokumentacji, wykonywanie częsci zamiennych do maszyn i urządzeń, regeneracja zużytych części zamiennych, dbanie o należyty stan maszyn, modernizacja istniejących urządzeń na liniach
CAN-PACK S.A. w Krakowie Fabryka Puszek Napojowych w Bydgoszczy - 2017-10-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, obsługa biura ubezpieczeniowego, przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Centrum Informatyki Statystycznej - 2019-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczna obsługa klienta końcowego w sprawach zwiazanych z realizacją reklamacji, bieżąca komunikacja z klientem detalicznym i hurtowym, weryfikacja i rejestracja reklamacji oraz wszelkich wymaganych danych niezbędnych do realizacji reklamacji, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje i zapytania klientów, obsługa programów i systemów funkcjonujących w procesie reklamacji.
BRW COMFORT Sp. Z O.O. - 2019-07-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)