SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Rzeszów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: analiza rynku branżowego na Ukrainie i w Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktó handlowych z podmitami z Rosji i Ukrainy, budowanie korzystnego wizerunku firmy
Data publikacji: 2017-03-14
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
analiza rynku branżowego na Ukrainie i w Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktó handlowych z podmitami z Rosji i Ukrainy, budowanie korzystnego wizerunku firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: marketing i zarządzanie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dyspozycyjność, łatwość nawiązywania kontaktów
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv pzresyłać na adres : oferty (at) pup.rzeszow.pltylko osoby spełniające wymagania zawarte w ofercie pracy będą rozpoatrywane przez pracodawcę
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 16.03.2017
Oferta pracy ważna do: 28.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace związane z prowadzeniem Stowarzyszenia
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Częstochowa (śląskie)
Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę , obsługa urządzeń znajdujących się w biurze komputer , telefon , drukarka , nadzór nad dokumentami firmowymi . Organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura.
W&H Sp. z o. o. - 2017-02-22 - Turza Śląska (śląskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowiczej (teczki personalne, karty wnagrodzeń, zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych dla zleceniobiorców; księgowanie i sporządzanie list płac, naliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; weryfikacja i uzgodnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń; udział w sporządzeniu sprawozdań finansowych; przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowo - płacowych, rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS i PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; prowadzenie selekcji wstępnej rekrutacji pracowników; współpraca z innymi działami w zakresie kadrowym
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Łebieniec (pomorskie)
Sprzedaż powierzchni reklamowych do gazety, portalu internetowego, sprzedaż powierzchni zadruku, artrykuły PR-owe
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych.
Spółdzielnia Inwalidów " Współpraca" - 2016-09-26 - Sopot (pomorskie)
Nadzór i kontrola organizacji pracy, prowadzenie procesu technologicznego, nadzór nad dok HACCP, kontrola jakości surowca, nadzór nad stanem technicznym maszyn. Pracodawca oferuje darmowe obiady
HR GLOBAL GROUP SP. Z O. O. - 2016-09-29 - Łódź (łódzkie)
Rozliczanie delegacji służbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wprowadzanie i rozliczanie raportów fiskalnych z kantyn. Sporządzanie not korygujących dot. faktur i rachunków. Prowadzenie rejestru faktur. Księgowanie i rozliczanie zaliczek. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym. Monitorowanie rozrachunków z tytułu zabezpieczeń należytego wykoniania. Zastępstwo kasjerki podczs nieobecności.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Gdańsk (pomorskie)
Współpraca z inspektorami nadzoru, przygotowywanie materiałów dotyczących bieżących potrzeb inwestycyjnych, kalkulowanie stawek czynszowych w oparciu o rozliczenia kosztów, przygotowywanie przetargów i umów o prace inwestycyjne i remonty, prowadzenie korespondencji z lokatorami, kontrola rozliczeń z dostawcami mediów, organizowanie i koordynowanie przeglądów i odbioru prac budowlanych, remontowych i modernizacyjnych. Praca w godz.: 7-15. Oferta dostępna w sali B, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: m.tuchowska (at) energetyk.wroc.pl
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ENERGETYK - 2017-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie pomiarów urządzeń niskiego i średniego napięcia. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16. Kontakt z pracodawcą - e-mail: mh (at) astrum24.pl
Astrum Marcin Hudyma - 2016-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Ofertowanie, Wprowadzanie danych do systemu, Serwisowa obsługa klientów, Zarządzanie serwisem, Zamawianie części zamiennych
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Piekary Śląskie (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji płacowej i kadrowej. Rozliczanie zwolnień lekarskich, urlopów, godzin nadliczbowych i innych składowych wynagrodzeń. Kontrola ważności zaświadczeń lekarskich i szkoleń BHP. Tworzenie sprawozdań PEFRON i GUS, Naliczanie i księgowanie wynagrodzeń oraz sporządzanie kompletnej listy płac. Tworzenie sprawozdań do ZUS, US, oraz innych instytucji zewnętrznych. Udzielanie informacji pracownikom w zakresie kadrowo płacowym. Wdrażanie korporacyjnych projektów kadrowych w zakresie rekrutacji, selekcji i szkolenia pracowników. Pracodawca zapewnia: zatrudnienie na umowę o pracę, uczestnictwo w szkoleniach, możliwość dofinansowania "Wczasów pod gruszą", pracę w przyjaznym środowisku.
OERLEMANS FOODS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Siemiatycze (podlaskie)
odbiór projektów budowlanych i ocena narażenia na środowisko
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Ryki (lubelskie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2016-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzia za samodzielne prowadzenie operacji księgowych.Wynagrodzenie 2500-4500
MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-02-03 - Krosno (podkarpackie)
analiza rynku, prowadzenie bazy danych, negocjowanie warunków transkacji, sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kraków (małopolskie)
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– sporządzanie umów o pracę i innych umów;– rozliczanie wynagrodzeń w różnych ststemach czasu pracy;– odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;– naliczanie i sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– rozliczanie delegacji pracowniczych, nadgodzin, zwolnień lekarskich, urlopów, etc.;– ewidencja zwolnień lekarskich;– nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;– rozliczanie ZUS i podatków
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2016-11-16 - Łódź (łódzkie)
zorganizowanie, prowadzenie i utrzymanie w należytym stanie technicznym sprzętu, maszyn i urządzeń budowlanych, nadzór nad produkcją pomocniczą dla poszczególnych budów, rozdysponowanie na budowy materiałów i sprzętu budowlanego
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE STRYKOWSKI SPÓŁKA Z O .O, SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-03 - Radzimów Dolny (dolnośląskie)
prace związane zrealizacja programów RPO i POWER
POWIATOWY URZĄD PRACY w Opolu Lubelskim - 2016-08-10 - Opole Lubelskie (lubelskie)
koordynacja pracy montażu konstrukcji drewnianych, aktywne uczestnictwo w pracach montazowych i budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Świerczyna (wielkopolskie)
Umawianie spotkań z potencjalnymi klientami przez telefon, przedstawianie oferty usług świadczonych przez firmę, przygotowywanie ofert handlowych, wprowadzanie aktulanych informacji i ustaleń o klientach do CRM
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Tychy (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Warszawa (mazowieckie)
DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ
TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI - 2017-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
SPORZĄDZANIE PISM W KANCELARII, PRACA W SYSTEMIE "KOMORNIK", REJESTRACJA POSTĘPOWAŃ EGZEKUCYJNYCH, SPORZADZANIE ZAPYTAŃ DO URZĘDÓW TYPU US, ZUS, ELEKTRONICZNE KSIĘGI WIECZYSTE, OBSŁUGA TELEFONICZNA INTERESANTÓWWYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ BIEGŁEGO POSŁUGIWANIA SIĘ PROGRAMAMI KOMPUTEROWYMI, MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, WSKAZANA PRAKTYKA UZYSKANA W PRACY BIUROWEJGODZINY PRACY OD 08.00 DO 16.00PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY PRZED SPOTKANIEM
KOMORNIK SĄDOWY PRZY SĄDZIE REJONOWYM SZCZECIN-PRAWOBRZEŻE I ZACHÓD W SZCZECINIE WITOLD BRZEŹNIAK - 2018-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zlecanie, monitoring i rozliczanie usług transportu drogowego , wybór dostawców usług transportowych, prowadzenie negocjacji, uzgodnienia harmonogramów załadunków i wysyłek, nadzór nad kosztami usług transportowych i towarzyszących
CIECH Soda Polska s.a. - 2016-11-21 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa i serwis komputerów,- konfiguracja i obsługa urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
- Obsługa klienta detalicznego, wysyłkowego Allegro. Odbieranie telefonów związanych z zamówieniami. Wypisywanie faktur sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej. Obsługa komputera. Obsługa obiegu dokumentów. Przygotowanie dokumentacji sprzedaży do biura rachunkowego.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-16:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie w sprzedaży internetowej. Wymagana umiejętność obsługi portalu ALLEGRO oraz umiejętność zamieszczania towarów do sprzedaży na portalu ALLEGRO. Wymagana znajomość tematyki sprzedaży i zakupu internetowego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) firma-skiba.pl
FIRMA SKIBA JANUSZ SKIBA - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie dostaw, kompletowanie i realizacja zamówień, prace porządkowe na magazynie
Ewelina Kyzioł LORIENT - 2017-02-23 - Kuchary (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji technicznej budowy przygotowanie potrzeb środków produkcji w uzgodnieniu z kierownikiem budowy wykonywanie kosztorysówidentyfikacja dokumentacji budowy przygotowanie pism technicznych przygotowanie dokumentacji powykonawczej organizacja i technologia robót zleconych przez kierownika budowy
Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Usługowe "GAZOPOL" Ltd Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
utrzymywanie danych SAP HR2U w należytym porządku oraz ich kontrolowanie zgodnie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami -działa jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych wniosków i uczestnicząc we wspólnych inicjatywach aby zapewnić klientom kompletne, dokładne i terminowe odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi oraz poprzez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR -odpowiada za wszystkie przychodzące zapytania oraz współpracę z różnymi zespołami; regularnie informuje klientów o statusie; doradza klientom i wewnętrznym interesariuszom na temat procesów i systemów HR -współpraca z managerami i liderami w kwestiach identyfikacji możliwości usprawnienia procesów; -zastępuje lidera zespołu podczas jego / jej nieobecności. -kontrolowanie i przeprowadzanie koniecznych zmian poprzez analizowanie struktury firmy , przygotowywanie raportów; -dbanie o poprawność dokumentów zgodnie z przyjętymi standardami, -aktywne monitorowanie Kluczowych Wskaźników Efektywności (KPI) zespołu w celu określenia przyczyny opóźnienia i / lub błędów oraz proponowania ulepszeń -wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi poprzez uczestnictwo w działaniach zarządzania zmianą -przygotowywanie kompleksowych raportów zawierających kalkulacje dotyczące wynagrodzeń i świadczeń w celu wspierania działu wynagrodzeń i świadczeń;
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)