SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA (NR 3843) Bydgoszcz oferta pracy GAGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA (NR 3843)
Wynagrodzenie: od 1 200 PLN
Zakres obowiązków: poszukiwanie rynków zbytu i klientów na terenie polski i Armenii
Data publikacji: 2019-07-09
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: GAGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:85-402 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
poszukiwanie rynków zbytu i klientów na terenie polski i Armenii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA (NR 3843)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zaopatrzeniowiec
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Zaopatrzeniowiec (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ormiański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: GAGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Przy Parku 3, 85-402 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: tel. kontaktowy: 602-185-612 w godz. 9-15
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Przy Parku
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
Data dodania oferty pracy: 09.07.2019
Oferta pracy ważna do: 23.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ed87622871360cd9d0f4625aacf3b371
Podobne oferty pracy
- - Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na umowa na czas określony, docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca w godz.: 7:30-15:30.Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,7) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) powinien być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego,11) powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa,12) posiadać doświadczenie w zakresie nadzorowania/ koordynowania robót remontowych/ inwestycyjnych.Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. - Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,3) posiadanie umiejętności wykonywania kosztorysów inwestorskich robót remontowo-budowlanych z wykorzystaniem dostępnych programów i publikatorów do kosztorysowania.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2019-02-15 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzątanie pomieszczeń wewnętrzynch-korytarzy, pomoieszczeń biurowych, sanitariatów
ROKA A.I. Kantorski Sp-ka Komandytowa - 2018-04-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Program stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Sochaczew (mazowieckie)
W/G PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Siemiatycze (podlaskie)
wsparcie sprzedaży poprzez działania marketingoweDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 m-ce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Pruszków (mazowieckie)
Współpraca z ukraińską agencją pracy, przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika pochodzącego z Ukrainy. Wymagane: wykształcenie średnie, znajomość języka ukraińskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 515 391 095 Tomasz Skrok.
AMF-B.V. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-06 - Sulęcin (lubuskie)
uczestnictwo we wszystkich fazach przygotowania inwestycji, modernizacji i remontów; dokonywanie z użytkownikami uzgodnień związanych z planowanymi inwestycjami, modernizacjami i remontami oraz udział w przygotowaniu pełnej dokumentacji kosztorysowej i przetargowej na wykonanie tych remontów; uczestniczenie w komisjach przetargowych i sporządzanie dokumentacji związanej z wyborem ofert; dbanie o wysoką jakość wykonywanych robót, kontrolowanie wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi i obowiązującymi zasadami współczesnej wiedzy technicznej; kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z projektem technicznym i warunkami umowy; kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy.Godziny pracy 7-15
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2018-08-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, odpowiadanie na ich pytania i skargi docierajace do firm drogą telefoniczną poprzez chat, fax, mail, poczta tradycyjna, rejestrowanie dokumentów w systemie komputerowym, wykonywanie połaczeń wychodzacych w celu poinformowania o statusie sprawy. Miejsc e pracy: Wrocław ul. Grabiszyńska 251a Kontakt kandydatów z pracodawcą: wroclaw (at) acneuro.com,
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie pełnej administracji kadrowej w tym prowadzenie akt personalnych Obsługa procesów zatrudniania, zmian w zatrudnieniu, zwalniania Przygotowywanie i przekazywanie do zespołu płac danych w celu bieżącej realizacji wypłat Wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników Tworzenie raportów i analiz z zakresu kadrowego
UCMS Group Poland Sp. z o. o. - 2016-07-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzedaż, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i terminala, przyjmowanie i układanie towaru oraz etykiet cenowych, utrzymanie porządku w sklepie i jego otoczeniu.Zatrudnienie od lipca 2019r. na podstawie umowy o pracę na czas określony - 3 miesiące, praca na dwie zmiany w godzinach: 6.00-14.00; 14.00-23.00.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "DZIEWIĄTKA" BRONISŁAW DĘBOWIAK - 2019-07-04 - Piła (wielkopolskie)
obsługa telefoniczna i osobista klientów, przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej, prowadzenie dzienników szkolen, przygotowywanie i wysyłanie ofert
AKADEMIA SZKOLEŃ I ROZWOJU SUPERIOR MAŁGORZATA JUCHA - 2018-03-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Jazda samochodem ciężarowym do 3,5 tony na terenie kraju i UE, sporzadzanie sprawozdań, terminowe dostarczanie dokumentów transportowych, wypełnianie dokumentów (np. CMR).
Beatus Trans Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Wrzosowa (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Oferujemy: - zatrudnienie w stabilnej i prężnie rozwijającej się drukarni, - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - atrakcyjne wynagrodzenie
DRUKARNIA COLOR-PRINT SPÓŁKA JAWNA MARIA CICHERSKA, PATRYCJA ŚLIWIŃSKA - 2018-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-pozyskiwanie partnerów biznesowych,- opieka nad klientami firmy,- informowanie klientów o dostępnej ofercie handlowej.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Łódź (łódzkie)
Zgodny
OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja strategii marketingowej, wsparcie działu handlowego, monitorowanie trendów marketingowych, administrowanie strony internetowej
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO GROT SP. JAWNA - 2016-03-01 - Starowa Góra (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Sztum (pomorskie)
RACJONALNE I OSZCZĘDNE GOSPODAROWANIE MIENIEM ORAZ ŚRODKAMI BUDŻETOWYMI PRZEZNACZONYMI NA INWESTYCJE, REMONTY, WYPOSAŻENIE I DZIAŁALNOŚC STATUTOWĄ JEDNOSTKI, REALIZACJA WYDATKÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ DOKUMENTACJI W TYM ZAKRESIE, PROWADZENIE GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, OBSŁUGI TRANSPORTOWEJ ORAZ DOKUMENTACJI W TYCH ZAKRESACH, UDZIAŁ W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ, ORGANIZACJA DOZORU OBIEKTOW WK OHP I NADZÓR NAD JEGO REALIZACJĄ W PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH, KONTROLA MERYTORYCZNA DOKUMENTACJI FINANSOWEJ WK ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH;WYMAGANIA;WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, EKONOMIA LUB LOGISTYKA, KOMUNIKATYWNOŚC, SAMODZIELNOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETU,CV +LM Z KOPIAMI DOK. POTWIERDZAJĄCYMI KWALIFIKACJE ORAZ STAŻ PRACY WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI PRZESŁAĆ POCZTĄ LUB ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE DO ZWK OHP, UL. DWORCOWA 19 Z TYT. "SPECJALISTA DS. LOGISTYKI" POK. 313
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2017-03-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- koordynacja dostaw i montażu konstrukcji stalowej oraz lekkich obudów,-tworzenie harmonogramów dostaw oraz montażu i projektów organizacji robót,-prowadzenie uzgodnień na placu budowy,-nadzór nad firmami podwykonawczymi,-odpowiedzialność za jakość oraz termin wykonania prac
Firma " Kaja" Bogdan Bańczyk - 2016-03-23 - Mikołów (śląskie)
zgodnie z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Karłów (dolnośląskie)
Prowadzenie syntez chemicznych, oczyszczanie produktów syntezy, interpretacja widm spektroskopowych, zgodnie z założonymi ramami czasowymiOpracowywanie oraz optymalizacja szlaków syntetycznych w oparciu o analizę literaturowo-patentowąPrzygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Kraków (małopolskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, negocjowanie umów, dbałość o dostępność towarów, planowanie, rozliczanie, raportowanie, obsługa klientów, kompletowanie dokumentów, przygotowywanie akcji reklamowych, dbałośc o ekspozycję towaru
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Rozdawanie ulotek.
kontakt przez OHP - 2017-01-24 - Jaworzno (śląskie)
wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość podstawowych zasad hodowli zwierząt futerkowych. Czynności związane z hodowlą zwierząt futerkowych w tym karmienie zwierząt, przesadzanie zwierząt i kontrolowanie zwierząt.
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Dębowiec (wielkopolskie)
pełna obsługa kadrowa i płacowa pracowników, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie deklaracji ZUS
P.W. VITROBUDOWA SP. Z O.O. - 2018-05-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Zapewnienie jakości (zgodności z wymaganiami) i bezpieczeństwa produktów spółki Ocena dostaw surowców i opakowań. Uczestnictwo w procesie reklamacji surowców i opakowań. Analiza surowców, wyrobów i opakowań. Kontrola półproduktów i wyrobów gotowych. Uczestniczenie w procesie postępowania z wyrobem niezgodnym Nadzór nad przestrzeganiem zasad GMP/GHP w zakładzie. Uczestniczenie w audytach wewnętrznych oraz w audytach przeprowadzanych w firmie przez zewnętrzne podmioty audytujące.
Bakalland Delecta Services Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Osina (łódzkie)
telefoniczny kontakt z klientem na gruncie dokonanych przez niego zakupów online, proces obsługi posprzedażowej oraz wsparcie klienta w zakresie niezbędnych informacji i procedur, profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów oraz dosprzedaż i badanie opinii klientów na temat zakupionych produktówtelefoniczny kontakt z klientem na gruncie dokonanych przez niego zakupów online, proces obsługi posprzedażowej oraz wsparcie klienta w zakresie niezbędnych informacji i procedur, profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów oraz dosprzedaż i badanie opinii klientów na temat zakupionych produktów
Tivron sp z.o.o - 2018-10-05 - Cieszyn (śląskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-13 - Kolno (podlaskie)