SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Wałcz oferta pracy 107 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ WAŁCZ

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw zamówień publicznych
Data publikacji: 2020-03-18
Lokalizacja: Wałcz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: 107 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ WAŁCZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kołobrzeska 44, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie do uzgodnienia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:Wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane: Prawo, AdministracjaBardzo dobra znajomość ustawy Prawo Zmówień Publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ww. ustawyDoświadczenie: minimum 3 lata pracy związanej z zamówieniami publicznymi (dodatkowym atutem jest praca w jednostkach sektora finansów publicznych, a szczególnie w podmiotach leczniczych)Wymagania dodatkowe:Doświadczenie członka komisji przetargowejDobra znajomość obsługi komputera, w szczególności Pakiet MS Office, ExcelOdpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowychDokładność i samodzielnośćUmiejętność pracy pod presją czasuZdolność nadawania priorytetu sprawom ważnymZdolność analitycznego myśleniaOdporność na stres
Nazwa pracodawcy: 107 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ WAŁCZ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 41, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjnyŻyciorys (CV) Kserokopię dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz doświadczenie zawodoweOświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji przez 107 Szpital Wojskowy z Przychodnią Szpital SPZOZ w Wałczu zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018.1000 z późn. zm.).
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: wałecki
Gmina pracodawcy: Wałcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wałcz
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 41
Profil działalności pracodawcy: SZPITAL
Nazwisko osoby zgłaszającej: Krystyna Lemiech
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 18.03.2020
Oferta pracy ważna do: 17.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c476b01a671618ea595c3c72da2a7599
Podobne oferty pracy
.
PPHU "LARUS" KRZYSZTOF ADAMKIEWICZ - 2016-03-17 - Jaraczewo (wielkopolskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami muzułmańskimi, oferowanie produktów jako zgodnych z zasadami islamu, analiza potrzeb klienta z uwzględnieniem specyfiki rynku i wpływu religii na zwyczaje zakupowe klientów, asystowanie przy zawieraniu umów, realizacja zamówień, wystawianie faktury, nadzór nad stanem rozrachunków z klientem.
FITNESS AUTHORITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-20 - Gdańsk (pomorskie)
SPORZĄDZANIE PRZEDMIARÓW ROBÓT,WPISYWANIE PRZEDMIARÓW ROBÓT DO PROGRAMU KOSZTORYSOWEGO,ANALIZA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I PRZETARGOWEJ,SAMODZIELNE PRZYGOTOWANIE KOSZTORYSÓW OFERTOWYCH I PRZEDMIAROWYCH,SPORZĄDZANIE OBMIARÓW WYKONYWANYCH ROBÓT,
INSTALBUD-RZESZÓW SP. Z O.O. - 2016-11-03 - Rzeszów (podkarpackie)
POZYSKIWANIE KONTRAHENTÓW NA RYNKACH EUROPY I AZJI, AKTYWNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW FIRMY ELSTAR, OBSŁUGA KLIENTÓW
Biuro Techniczno - Handlowe ELSTAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-05-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa biura, przyjmowanie interesantów, udzielanie ogólnych informacji, obsługa telefoniczna biura, obsługa kserokopiarek, przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji, obsługa komputera, zakładanie dokumentacji, prowadzenie grafiku spotkań
kontakt przez PUP - 2019-11-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Specjalista bankowości
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Wodzisław (świętokrzyskie)
Sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców, prowadzenie i aktualizacja akt osobowych, sporządznie deklaracji PIT, ZUS, PFRON, GUS, sporządznie raportów i zestawień kadrowo-płacowych, obsługa systemu SAGE KADRY-PŁACE.
AGROMAKS Sp. z o.o. - 2020-06-09 - Mizerka (mazowieckie)
Charakter pracy:1.inspirowanie działalności kulturalnej w zakresie jej upowszechniania,2.pomoc w przygotowaniu i organizacji imprez kulturalnych i sportowych3.przygotowywanie planów działań, scenariuszy, kosztorysów,4.inicjowanie współpracy z innymi podmiotami; w tym z instytucjami sektora pozarządowego5.tworzenie materiałów promocyjnych,6. obsługa profilu społecznościowego, strony wwwWarunki pracy:1.Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji im. St. Muchy, ul. Sportowa 7, 83-230 Smętowo Graniczne2.Praca na umowę o pracę, w wymiarze 1 etatu3.Praca od wtorku do soboty oraz w razie potrzeby w niedziele i święta.4.Termin rozpoczęcia pracy: 20 marca 2019 roku5.Wynagrodzenie zasadnicze 2 400,00 zł + dodatek za wysługę latWymagane dokumenty:1. list motywacyjny.2.Informacje o których mowa w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666), tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Dane te mogą mieć kształt dowolnego dokumentu, np. CV. Kandydat może dobrowolnie podać dane dodatkowe, inne niż przewidziane Kodeksem Pracy. 3. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez GOKSiR, prosimy o zawarcie klauzuli w dokumentach aplikacyjnych (np. w CV) o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Smętowie Granicznym dla celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku braku powyższej klauzuli, dokumenty aplikacyjne zostaną usunięte w terminie 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacyjnego. Składanie dokumentów:Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji, 83-230 Smętowo Graniczne, ul. Sportowa 7; z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. upowszechniania kultury ; lub dostarczyć do sekretariatu Ośrodka w nieprzekraczalnych terminie do 6 marca 2019 r. Szczegółowych informacji udziela GOKSiR pod nr tel. (58) 561-90-97; e-mail: dyrektor (at) goksirsmetowo.plPod wskazanym adresem otrzymają Państwo informacje oraz szczegółowy zakres obowiązków.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest pod adresem: http://goksirsmetowo.pl/osrodek/ochrona-danych-osobowych/ oraz w siedzibie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji, ul. Sportowa 7, 83-230 Smętowo Graniczne.
GMINNY OŚRODEK KULTURY, SPORTU I REKREACJI W SMĘTOWIE - 2019-03-06 - Smętowo Graniczne (pomorskie)
specjalista ds sprzedaży, realizacja planów sprzedażowych poprzez aktywne utrzymanie kontaktów z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych i organizacja akcji promocyjnych
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Częstochowa (śląskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Kluczbork (opolskie)
Współpraca z KGHM ZANAM,prowadzenie dokumentacji, uzgodnienia zleceń.
SKB SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-12 - Polkowice (dolnośląskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2100 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, sporządzanie ofert, pomiary.
Artur Brose "OKNO-BROS" EKSPORT-IMPORT - 2016-01-18 - Chodzież (wielkopolskie)
cukiernik
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
doświadczenie na ww stanowisku,miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski i okolice,wynagrodzenie do uzgodnienia
BLACHDEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-
TAD-MET TERESA OSTROWSKA, TADEUSZ OSTROWSKI, JAROSŁAW OSTROWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2020-02-27 - Kościerzyna (pomorskie)
tynkowanie, ocieplanie budynków, nakładanie tynków strukturalnych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Chyliczki (mazowieckie)
obsługa kadrowo-płacowa umów cywilno-prawnych, obsługa programu Płatnik
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Węgrów (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
- tworzenie receptur technologicznych, suplementów diety- poszukiwanie nowych dostawców- weryfikacje surowców- naważanie prób technologicznych- przygotowywanie kalkulacji nowych produktów
Efferta Sp. z o.o. Spółka Komadytowa - 2018-09-04 - Czosnów (mazowieckie)
Nadzór nad stanem technicznym budynków i eksploatacja budynków.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Odra" - 2018-10-09 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
1. Opiniowanie pod względem prawnym prawidłowości wykonywania czynności w batalionie,2. Udzielanie informacji,3. Sporządzanie pism i dokumentów.
Jednostka Wojskowa Nr 4393 - 2018-07-23 - Leźnica Wielka (łódzkie)
Wykonywanie obowiązków Specjalisty ds. BHP na realizowanej budowie; codzienne nadzorowanie procesu wykonywania robót w obszarze BHP; przygotowywanie dokumentacji z obszaru BHP, nadzór nad dokumentacją BHP; współpraca z Klientem BHP; doradztwo z zakresu przepisów BHP, współpraca z nadzorem budowy w zakresie działań dot. BHP; uczestnictwo w naradach, inspekcjach BHP; udział w dokumentowaniu i aktualizacji ocen ryzyka zawodowego; zwiększenie świadomości i zaangażowania pracowników firm w zakresie BHP. Wymagana znajomość zagadnień prawnych związanych z BHP w branży budowlanej, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Poner sp. z o.o. - 2019-06-06 - Mianowice (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Dębowiec (podkarpackie)
obsługa sieci handlowych, obsługa komputera, kontakty z marketami, tworzenie oferty handlowej; oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Hanmar Sp. z o. o. - 2016-10-19 - Jadwinin (łódzkie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: 3 lata; praktyczna wiedza w zakresie planowania, realizacji i rozliczania budżetów; zaawansowana znajomość programu excel; zakres zadań: opracowywanie założeń do budżetu, analiza kosztów i przychodów, kontroling; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-09-04 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie szkoleń bhp, tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów bhp i prawa pracy, wykonywanie audytów bhp, tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenie rejestrów bhp
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2016-10-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprawdzanie bilansów funduszy zarządzanych przez klientów i kontrolowanie statusów transakcji. Powiadamianie klientów w przypadku trudności z rozliczeniem transakcji bądź gdy potrzebne są dodatkowe informacje. Odpowiadanie na wszystkie zapytania pochodzące od klientów a związane z funduszami. Współpraca z wieloma zespołami wewnątrz State Street Bank w celu rozwiązywania zadań/pytań. Asystowanie przy wprowadzaniu nowych funduszy.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2020-06-08 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-20 - Warszawa (mazowieckie)