SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZARZĄDZAJĄCEGO AKTYWAMI Gdańsk oferta pracy State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZARZĄDZAJĄCEGO AKTYWAMI
Wynagrodzenie: od 4 541,58 PLN
Zakres obowiązków: Sprawdzanie bilansów funduszy zarządzanych przez klientów i kontrolowanie statusów transakcji. Powiadamianie klientów w przypadku trudności z rozliczeniem transakcji bądź gdy potrzebne są dodatkowe informacje. Odpowiadanie na wszystkie zapytania pochodzące od klientów a związane z funduszami. Współpraca z wieloma zespołami wewnątrz State Street Bank w celu rozwiązywania zadań/pytań. Asystowanie przy wprowadzaniu nowych funduszy.
Data publikacji: 2020-06-08
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 409, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawdzanie bilansów funduszy zarządzanych przez klientów i kontrolowanie statusów transakcji. Powiadamianie klientów w przypadku trudności z rozliczeniem transakcji bądź gdy potrzebne są dodatkowe informacje. Odpowiadanie na wszystkie zapytania pochodzące od klientów a związane z funduszami. Współpraca z wieloma zespołami wewnątrz State Street Bank w celu rozwiązywania zadań/pytań. Asystowanie przy wprowadzaniu nowych funduszy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 541,58 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZARZĄDZAJĄCEGO AKTYWAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 541,58 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.06.2020
Data zakończenia pracy: 18.06.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: inżynierskie
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe inżynierskie, min rok pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta, zarządzaniem aktywami i kierowaniem projektu; wiedza w zakresie obliczania i raportowania wartości aktywów netto NAV - net asset value, jednostek funduszy inwestycyjnych; wykonywania zadań operacyjnych, m. in monitorowanie sald gotówkowych, transakcji księgowych transferów gotówkowych i innych transakcji; Wiedza dot. wyceniania funduszy; projektowanie i rozwijanie projektów; programowanie wykorzystujące język C; obsługa protokołów CAN oraz ich testowanie; zaawansowana umiejętność obsługi komputera, praktyczna znajomość Microsoft Excel i Word; Dobre zdolności analityczne i numeryczne; Pełna odpowiedzialność za powierzone działania, szkolenie nowych pracowników; przeprowadzanie warsztatów międzynarodowych; wysoka jakość i dokładność podejmowanych działań, wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i umiejętność współdziałania w zespole ; komunikatywna znajomość języka angielskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
danePracodawcy_nip: 1060004083
danePracodawcy_regon: 122964108
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Podgórska 36, 31-536 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Kraków
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kraków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
Ulica pracodawcy: Podgórska
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.06.2020
Oferta pracy ważna do: 10.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?14bc22b46fa32568d1eb44e72ba64d10
Podobne oferty pracy
przygotowywanie ofert i odpowiedzi na zapytania ofertowe, zlecanie ralizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów z podwykonawcami i klientami, prowadzenie kartotek kontrahentów i klientów, rozliczanie imprez i zamówionych usług, przygotowyanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Głuchołazy (opolskie)
Praca w językach obcych (angielski i francuski): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytańdotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-12-09 - Kraków (małopolskie)
-wyspecjalizowana obsługa firm w dziedzinie telekomunikacyjnej,-sprzedaż produktów i usług operatora sieci PLAY,- utrzymanie i pozyskanie klientów biznesowych,- prowadzenie negocjacji handlowych,- doradztwo w zakresie ofert i usług PLAY,- obsługa posprzedażowa klientów,- dbanie o wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Mielec (podkarpackie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; min. 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; obsługa komputera, sumienność, zaangażowanie w wykonywaniu zleconych zadań, umiejętność koordynowania pracą zespołów, uprawnienia SEP do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacja- mile widziane; zakres obowiązków: określenie potrzeb w zakresie działalności inwestycyjnej, nadzór nad legalizacją i sprawdzaniem przyrządów pomiarowych, realizacja zakupów na bieżące potrzeby, nadzór nad pracownikami firm zewnętrznych, organizowanie i rozliczanie usług transportowych, udział w odbiorach zakończonych prac inwestycyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Gliwice (śląskie)
praca w biurze klienta
Zakład Usługowo-Handlowy "EUROMOT" Sp.z o.o. - 2017-10-19 - Żory (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie produktów do zestawów cateringowych, pomoc w przygotowywaniu soków, zup, dań kuchni dietetycznych, mycie owoców i warzyw, obsługa krajalnicy, obieranie owoców i warzyw, pomoc w pakowaniu do pudełek cateringowych
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Julianów (mazowieckie)
Przeprowadzanie kontroli inwestorskiej nad realizacją budowlanych zadań inwestycyjnych, analizowanie, rozliczanie i weryfikowanie dokumentów finansowych inwestycji (kosztorysy, faktury), realizację projektów inwestycyjnych w ramach założonego budżetu, terminowo korzystając z wykonawców wewnętrznych i podwykonawców, administrowanie i zarządzanie dokumentacją techniczną inwestycji budowlanych, przygotowywanie umów na dostawy nowych inwestycji wraz z wstępnymi negocjacjami warunków kontraktowych, zapewnianie dokładnej informacji do przygotowania i oceny projektów, przedstawiając alternatywne rozwiązania techniczne w aspekcie optymalizacji kosztów i walorów użytkowych inwestycji, raportowanie do przełożonego realizację budżetu inwestycji budowlanych
COLIAN Sp. z o.o. - 2019-05-07 - Opatówek (wielkopolskie)
produkcja schodów i drzwi
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Optymalizacja stron i treści pod kątem SEO;
Monitoring rynku i analiza działań SEO konkurencji;
Kreowanie i wdrażanie link building’u;
Analiza słów kluczowych i poszukiwanie nowych możliwości;
Rekomendacja usprawnień i nowych rozwiązań;
Analiza efektów podejmowanych działań i raportowanie
Media Expert - 2015-10-01 - Łódź (łódzkie)
Drobne prace naprawcze
Gaja Market Sklep Wielobranżowy, Artur Gałązka - 2017-03-03 - Łeba (pomorskie)
Realizacja celów sprzedażowych.
SPOŁEM PSS W GRAJEWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Grajewo (podlaskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej, sporządzanie dokumentacji rozliczeniowych ,zgłszeniowych, w płatniku, sporządzanie raportów i analiz kadrowo płacowych
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista ds. zapewnienia jakości
GEMO-SILESIA Sp. z o. o. - 2016-11-16 - Chorzów (śląskie)
Nadzór nad jakością produktów.
Fabryka Papieru i Tektury "BESKIDY" Spółka Akcyjna - 2017-02-24 - Wadowice (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- realizacja założonych planów sprzedaży;- przygotowanie ofert handlowych;- utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientami;- poszukiwanie nowych klientów.
1.HUTA SZKŁA "ŁADNA" inż. Janusz Fistek - 2019-02-22 - Ładna (małopolskie)
Obsługa procesów księgowych. Kontrola dokumentów finansowych. Obsługa bieżących zapytań i zleceń ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
- Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych ogłasza nabór na stanowisko: inżynieryjno-techniczne w Centralnym Laboratorium (1 etat).- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pełniła funkcję Kierownika ds. Jakości w Centralnym Laboratorium z następującymi powinnościami:1. Nadzór i odpowiedzialność za prace związane z działaniem systemu zarządzania jakością.2. Wykonywanie prac analitycznych.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania stawiane kandydatom na stanowisko specjalisty inżynieryjno-technicznego: Dyplom ukończenia studiów o profilu chemia. Wymagane doświadczenie zawodowe w laboratorium chemicznym. Dobra znajomość normy PN-EN ISO/IEC 17025 i systemu zarządzania; potwierdzona szkoleniami i posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego ds. jakości. Umiejętność współpracy z partnerami, a także umiejętność zarządzania zespołem pracowników. Znajomość statystyki stosowanej przy walidacji metod badawczych, w tym oceny uzyskiwanych wyników testami statystycznymi. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym.
INSTYTUT EKOLOGII TERENÓW UPRZEMYSŁOWIONYCH - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, naluczanie urlopów, chorobowych o pozostałych, sporządzanie listy płac,rozliczanie czasu pracy, współpraca z klientem.
Wielobranżowa Spółka Produkcyjna MIROSŁAWICE Sp. z o.o. - 2017-06-13 - Mirosławice (dolnośląskie)
WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI ZAJMUJĄCYMI SIĘ MONTAŻEM SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ - TELEWIZJI DOZOROWEJ, SYSTEMÓW ALARMOWYCH. POMOC W DOBORZE I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ.SPORZĄDZANIE OFERT I POMOC TECHNICZNA DLA INSTALATORÓW.PRACA NA SYSTEMIE XL COMARCH.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-01-05 - Rzeszów (podkarpackie)
telefoniczna i mailowa obsługa klientów z Europy Wschodniej, handel nasionami
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klientów, ofertowanie, tworzenie dokumentów, (umów, faktur, raportów, dokumentów magazynowych związanych głównie z obrotem nawozami, środkami ochrony roślin i materiałem siewnym), rozliczanie dostaw i sprzedaży środków do produkcji rolnej, współpraca z przedstawicielami handlowymi
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Górki (pomorskie)
obsługa programu rozliczającego klientów firmy Kredyty Eksperss
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Legnica (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Warszawa (mazowieckie)
praca w dziale marketinguobsługa klienta zagranicznego
POWER-TECH Janusz Marcin Ejma - 2020-02-26 - Wałcz (zachodniopomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba do sprzątania pokoi hotelowych, apartamentów oraz prywatnych mieszkań przed przyjazdem i po wyjeździe turystów.
METROPOLIS MONIKA PELISIAK - 2016-06-13 - Gdańsk (pomorskie)