SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH- OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI Przyszowice oferta pracy SINMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH- OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Wynagrodzenie: 3 400 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie; zakres obowiązków: monitorowanie ogłoszeń postępowań przetargowych, przygotowywanie oraz weryfikacja dokumentacji przetargowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice
Data publikacji: 2019-08-14
Lokalizacja: Przyszowice (śląskie)
Pracodawca: SINMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GRANICZNA 32B, 44-178 Przyszowice, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: średnie; zakres obowiązków: monitorowanie ogłoszeń postępowań przetargowych, przygotowywanie oraz weryfikacja dokumentacji przetargowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 400 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH- OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przyszowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gierałtowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 400 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw zamówień publicznych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
SINMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Graniczna 32B, 44-178 Przyszowice, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty, telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Gierałtowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przyszowice
Ulica pracodawcy: Graniczna
Numer budynku pracodawcy: 32B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 14.08.2019
Oferta pracy ważna do: 13.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e41691c10b2cc43b38e7ba21f2b7c1e6
Podobne oferty pracy
- zarządzanie i współpraca z zewnętrznymi dostawcami- analizowanie i raportowanie efektywnych działań - komunikacja z pracownikami oraz klientami anglojęzycznymi- praca w restauracji
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Łódź (łódzkie)
współpraca z najemcami mieszkań w zakresie zgłaszanych problemów technicznych współpraca z organami uprawniającymi do kontroli obiektów koordynacja i nadzór nad pracą firm świadczących usługi budowlane pozyskiwanie ofert od wykonawców na prace w zakresie modernizacji, aranżacji, napraw,usprawnień, remontów w budynkach mieszkalnych i komercyjnych wybór wykonawców i negocjowanie umów kontrola poszczególnych etapów prac, rozliczanie i raportowanie postępu wykonywaniazleceń prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów
"NADWIŚLAŃSKA SPÓŁKA MIESZKANIOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-08 - Brzeszcze (małopolskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:- realizowanie założonych celów marketingowych oraz promowanie usług firmy - realizowanie projektów marketingowych, - poszukiwanie i ocenianie potencjalu rynków Ukrainy oraz Rosji,- prowadzenie analiz i badań rynku,- współpraca z pracownikami firmy w języku ukraińskim oraz rosyjskim. - znajomośc języków warunek koniecny3/4 etatu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Brak danych
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rozwożenie dań do klientów.
TIMEX MAŁGORZATA WYSOKIŃSKA-NGUYEN - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
przewóz towarów na trasach międzynarodowych
Don Trucking Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
NADZÓR NAD SEGREGACJĄ ODPADÓW;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, WIEDZA NT. OCHRONY ŚRODOWISKA, 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO;
BFK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa pacjentów, rehabilitacja medyczna
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Malbork (pomorskie)
Obsługa biura, kadry i płace. Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie pracy na podobnym stanowisku mile widziane, znajomość programu Płatnik. Forma kontaktu z Pracodawcą: osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym: 784-480-454, przez e-mail: laura.grzegorczyk (at) palacciekocinko.pl
Horizontal Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Ciekocinko (pomorskie)
Analiza rynku pracy, wykorzystanie wszystkich dostępnych źródeł oraz narzędzi rekrutacyjnych, współpraca z menadżerami, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, biurami karier, odpowiedzialność za całość procesu rekrutacyjnego (przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń, selekcja CV, wywiady telefoniczne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie raportów z poszczególnych etapów rekrutacji), aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku (direct search), odpowiedzialność za działania z obszaru Employer Branding.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2016-11-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie;rozliczanie czasu pracy;rozliczanie podróży służbowych;prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło;wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych;przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych; rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych;sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Siedlce (mazowieckie)
wykształcenie średnie, kontaktowanie się ze zleceniodawcą w celu reklamy produktów lub usług, zapoznawanie się z produktem, który ma być przedmiotem reklamy, opracowanie kompleksowych kampanii reklamowych produktów lub usług zlecanych przez klienta, z uwzględnieniem poczynań konkurencji w określonej dziedzinie oraz metod reklamy przez nią stosowanych, a także wyników badań rynkowych, pozwalających określić upodobania klientów, motywy zakupu towarów oraz wielkośc zapotrzebowania na dany produkt lub usługę,
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Słupno (mazowieckie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp., obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu, gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Kraków (małopolskie)
- obsługa Allegro- obsługa E-bay- obsługa porównywarek cenowych- obsługa ofert na platformach sprzedażowych- kontakt i doradztwo z klientem przez e-mail, telefon- współtworzenie akcji promocyjnych- planowanie i prowadzenie kampanii sprzedażowych- wsparcie i pomoc w planowaniu i prowadzeniu kampanii marketingowych- wsparcie sprzedaży sklepu internetowego- mass mailingOferujemy:- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja od sprzedaży)- praca w zgranym zespole- możliwości rozwoju- innePraca od zaraz w siedzibie firmy w Przeworsku.
BAUER FITNESS SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-17 - Przeworsk (podkarpackie)
kompleksowa obsługa pracowników (ewidencja pracowników i czasu pracy, urlopów), kontrola badań lekarskich i szkoleń BHP, prowadzenie akt osobowych.
SYSTEM PRUSZYŃSKI Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Drzewica (łódzkie)
Obsługa klienta
S & Garden s.c. Michał Sobota, Rafał Sobota - 2016-04-28 - Trzebicz (lubuskie)
jw.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń ZUS, SOD, PFRON i GUS, naliczanie wynagrodzeń pracowników oddelegowanych do pracy w krajach UE, naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków, zakładanie i prowadzenie akt osobowych, dodatkowo rozliczanie czasu pracy kierowców.
BIURO RACHUNKOWE - KWAPISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Bełchatów (łódzkie)
Obsługiwanie klientów, poczty meilowej, obsługa interwencji i reklamacji, analizowanieprawidłowości wprowadzanych danych do systemu, monitorowanie statusów przesyłek, obsługa telefoniczna.
InPost S.A. - 2017-11-24 - Łazy (mazowieckie)
Prowadzenie projektów rekrutacyjnych na rynku serbskim (stanowiska fizyczne i administracyjne). Administracja aplikacji kandydatów w systemie Workday. Publikacja ogłoszeń w języku .serbskim. Kontakt z kadrą zarządzającą, przeprowadzanie briefingów. Kontakt z kandydatami, przeprowadzanie screeningów
Swarovski Global Business Services Sp. z o.o. - 2019-04-16 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie analiz finansowych, tworzenie analiz, przygotowywanie planów, ocena rentowności, raportowanie;I umowa na okres próbny - docelowo czas nieokreślony;
MEGASERWIS Sp. z o. o. - 2018-11-09 - Bogatynia (dolnośląskie)
Prace fizyczne na budowie przy montażu instalacji sanitarnej.
Robert Grochowski - 2017-07-27 - Siedlce (mazowieckie)
Planowanie pracy działu i podległego zespołu.Opracowanie strategii wizerunkowej i marketingowej.Opracowanie i prowadzenie komunikacji wewnętrznej we współpracy z działem kadr.Organizacja wydarzeń firmowych (w tym konferencji, targów i spotkań integracyjnych).Opracowanie i wdrażanie kampanii reklamowych.Prowadzenie działań promocyjnych w social media.Opieka nad stroną internetową firmy.Opracowanie newsletterów firmowych.Pozyskiwanie patronów medialnych i współpraca z mediami w zakresie działań promocyjnych.Pozyskiwanie sponsorów i współpraca z nimi oraz klientami firmy w zakresie działań promocyjnych.Opracowanie standardów i wytycznych firmowych oraz dbałość o ich przestrzeganie.Pisanie artykułów marketingowych (w tym relacji z wydarzeń firmowych).Opracowanie materiałów marketi
TEAM PREVENT POLAND Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Pszczyna (śląskie)
prowadzenie różnych form oddziaływań terapeutycznych, prowadzenie warsztatów świetlicowych, prowadzenie dokumentacji terapii
Dom Pomocy Społecznej Nr 1 - 2019-02-05 - Lębork (pomorskie)
Udział w realizacji projektów rekrutacyjnych. Aktywne poszukiwanie kandydatów. Przygotowaie ogłoszeń rekrutacyjnych. Administrowanie bazą danych.Obsługa poczty.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Gdańsk (pomorskie)
SPRZEDAZ USŁUG ŚWIADCZONYCH PRZEZ FIRMĘ (ODZIEŻOWYCH I POOKREWNYCH) POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W BRANŻY ODZIEŻOWEJ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
"SAJA" BRYGIDA GARDA - 2017-12-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na rożne stanowiska, czyli prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, testów psychologicznych, w tym także wszelkie działania organizacyjne związane z tworzeniem centrum oceny. Zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych w internecie i prasie, prowadzenie baz danych CV, odpowiedzialność za administrowanie wewnętrzną bazą rekrutacyjną. Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, uczelniami wyższymi i Urzędami Pracy.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Namysłów (opolskie)
Rozwój sieci dystrybucyjnej wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów hurtowych i sieciowych; Kompleksowa obsługa procesu sprzedaży (obsługa bieżących zamówień, doradztwo, przygotowanie ofert, kontrola procesu realizacji zamówienia, analiza współpracy z kontrahentem); Analiza profilu działalności obecnych i potencjalnych klientów wraz z aktywizacją sprzedaży; Analiza sprzedaży w kanale hurtowym i nowoczesnym (analiza sprzedaży produktów, analizy aktywności/potencjału/rozwoju kontrahentów, analiza konkurencji dostawcy/produkty) Prowadzenie spotkań handlowych i prezentacja produktów; Opracowywanie raportów sprzedażowych; Realizacja celów sprzedażowych; Reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach branżowych oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy;
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Chorzów (śląskie)
Sprzedaż internetowa, Social Media, moda ciekawostki z sieci.
Firma Handlowa "ILSCY" Sp. Jawna - 2017-02-09 - Wschowa (lubuskie)
Bieżąca kontrola produkcji pod kątem zgodności z obowiązującymi specyfikacjami, normami, wymaganiami klientów. Bieżąca kontrola dostaw surowców. Nadzór nad aparaturą kontrolno-pomiarową. Pobieranie i archiwizowanie próbek
Polskie Młyny S.A. - 2017-08-09 - Teresin (mazowieckie)