SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH Brzeszcze oferta pracy "NADWIŚLAŃSKA SPÓŁKA MIESZKANIOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: 2 650 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: współpraca z najemcami mieszkań w zakresie zgłaszanych problemów technicznych współpraca z organami uprawniającymi do kontroli obiektów koordynacja i nadzór nad pracą firm świadczących usługi budowlane pozyskiwanie ofert od wykonawców na prace w zakresie modernizacji, aranżacji, napraw,usprawnień, remontów w budynkach mieszkalnych i komercyjnych wybór wykonawców i negocjowanie umów kontrola poszczególnych etapów prac, rozliczanie i raportowanie postępu wykonywaniazleceń prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów
Data publikacji: 2018-03-08
Lokalizacja: Brzeszcze (małopolskie)
Pracodawca: "NADWIŚLAŃSKA SPÓŁKA MIESZKANIOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 2, 32-620 Brzeszcze, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
współpraca z najemcami mieszkań w zakresie zgłaszanych problemów technicznych współpraca z organami uprawniającymi do kontroli obiektów koordynacja i nadzór nad pracą firm świadczących usługi budowlane pozyskiwanie ofert od wykonawców na prace w zakresie modernizacji, aranżacji, napraw,usprawnień, remontów w budynkach mieszkalnych i komercyjnych wybór wykonawców i negocjowanie umów kontrola poszczególnych etapów prac, rozliczanie i raportowanie postępu wykonywaniazleceń prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 650 - 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzeszcze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzeszcze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 650 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2018
Data zakończenia pracy: 18.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie techniczne o profilu ogólnobudowlanym czynne prawo jazdy kat. B znajomość pakietu MS Office cechy takie jak: efektywna organizacja czasu pracy, komunikatywność, umiejętność realizacjizadań chęć podnoszenia kompetencji i kwalifikacji zawodowych umiejętność pracy w zespole. Mile widziane: doświadczenie w obsłudze lub wykonawstwie robót budowlanych i instalacyjnych doświadczenie w kosztorysowaniu prac budowlanych
Nazwa pracodawcy:
"NADWIŚLAŃSKA SPÓŁKA MIESZKANIOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 2, 32-620 Brzeszcze, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywującego na adres mailowy:mw (at) nsm.brzeszcze.plProsimy o dopisanie klauzuli:wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dlapotrzeb rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych(Dz.U.nr 133 poz.833).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Brzeszcze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzeszcze
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: zarządzanie nieruchomościami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 08.03.2018
Oferta pracy ważna do: 07.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Fakturowanie , promowanie , sprzedaż , kontakt telefoniczny z klientem , kontakt osobisty, wprowadzanie zmian do systemu , dbanie o wizerunek firmy,bezpośrednik kontakt z urzędami i innymi biurami , notariuszami , prawnikami
GRANDE Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-04-06 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
pracownik odpowiedzialny za kontrolę procesu produkcyjnego, kontrolę jakości wyrobów, zarzadzanie jakością ISO, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kutno (łódzkie)
- Księgowanie faktur zakupowych; rozwiązywanie rozbieżności i kontakt z działem zakupów; zapewnianie terminowości płatności; uzgadnianie sald z dostawcami; uzgadnianie transakcji wewnątrzgrupowych; zamykanie okresów rozliczeniowych; przygotowywanie rezerw na zobowiązania; przygotowywanie danych do audytu; aktualizacja danych dostawców; współpraca z pozostałymi działami księgowości.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 lata. Zlecenie wykonywane nie mniej niż 80 godzin miesięcznie.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 10 lat w zawodzie (udokumentowane). Wymagane prawo jazdy kat. B (doświadczenie w prowadzeniu samochodu min. 3 lata). Wymagane umiejętności: Znajomość zasad rachunkowości finansowej i zarządczej, bardzo dobra znajomość aplikacji Microsoft Office, w szczególności Excel, doświadczenie w branży budowlanej. Wymagane nie więcej niż 1 rok przerwy od ostatniego zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Katowice (śląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych, prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów, prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych, przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane, archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych, obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego, na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: 2100 do 2520 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca na 3/4 etatu w godz: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagana znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
Zgodnie z programem praktyk.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W SIEDLCACH - 2016-02-05 - Siedlce (mazowieckie)
Przeprowadzanie okresowych przeglądów, utrzymywanie systematycznej pracy urządzeń, przezbrajanie linii produkcyjnych.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
ZPUE Elektroinstal Sp. z o. o. - 2017-11-09 - Raciąż (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta z Prac Interwencyjnych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. urzędzie - kwalifikujących się do II profilu pomocy.Wykształcenie wyższe; znajomość języka angielskiego; prawo jazdy kat. B; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Gliwice (śląskie)
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, zarządzanie stroną internetową (grafika, pozycjonowanie), wsparcie marketingowe sprzedaży.
BOUWMAN GASTRO INSTAL Spółka z o.o. - 2018-02-06 - Żmigród (dolnośląskie)
Znajomość procesów eksploatacyjnych statków powietrznych eksploatowanych w lotnictwie transportowym. znajomość struktury służby inżynieryjno - lotniczej w jednostkach lotniczych SZ RP. Systematyczne pogłebianie wiedzy i kwalifikacji zawodowych. Przestrzeganie: dyscypliny pracy ( punktualność, umiejetność pracy w zespole), przepisów o ochronie informacji niejawnych, przepisów o ochronie przeciwpożarowej, przepisów BHP, przepisów o ochronie środowiska, innych wewnetrznych uregulowań dotyczących działalności jednstki wojskowej.
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2018-08-28 - Powidz (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa płacowa jednostki budżetowej (oświata)
WIELKOPOLSKIE SAMORZĄDOWE CENTRUM KASZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 W POZNANIU - 2017-04-06 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie specyfikacji technicznej pras i sieczkarni na rynek krajowy; dostosowywanie kompletacji maszyn do potrzeb rynkowych; opracowywanie opisów technicznych oraz cenników w zakresie pras i sieczkarni dla sieci dealerskiej New Holland Agriculture; przygotowywanie ofert i materiałów produktowych; prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli sieci dealerskiej New Holland Ag; analiza oraz benchmark rynku i konkurencji; współpraca z działem Komunikacji Marketingowej New Holland Ag przy przygotowywaniu materiałów prasowych; prognozowanie krótko- i długoterminowej sprzedaży; wizyty u klientów, szczególnie przy negocjowaniu z kluczowymi klientami; udział w obsłudze targów, pokazów i imprez wystawowych organizowanych przez New Holland i dealerów; obsługa systemów komputerowych w zakresie zamówień oraz ich modyfikacji.
CNH Industrial Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-10-12 - Płock (mazowieckie)
- ewidencja dokumentacji biurowej- obsługa korespondencji firmowej- kontakt z klientem- rozliczenia z kontrahentami- raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- obsługa kasy fiskalnejRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sprzedaży internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne -obsługa klienta
GRUNER-SERVICE S.C. Gruner Dariusz, Tomasz, Mariola - 2018-07-31 - Opole (opolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów w dziale telesprzedaży , pozyskiwanie klientów, utrzymanie obecnych klientów w procesie przedłużenia umów
FallWork sp. z o.o. - 2018-04-24 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku zagranicznym. Realizacja celów sprzedażowych, analiza rynku i konkurencji. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów.
P and V spółka z o.o. - 2016-03-24 - Józefów (mazowieckie)
- Wsparcie rekrutacyjne w rejonie całej Europy- Udzielanie wsparcia administarcyjnego menadżerom- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych.
Swarovski Global Business Services Sp. z o.o. - 2018-09-03 - Gdańsk (pomorskie)
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem pracownikó, prowadzenie akt osobowych i spraw pracowniczych zgodnie z przepisami, przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących ogólnej pracy działu kadrUMOWA O PRACĘ TYMCZASOWĄ
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Mielec (podkarpackie)
Realizowanie działań administracyjnych związanych z realizacją procesów rekrutacyjnych osób z Ukrainy; kontakt z Publicznymi Służbami Zatrudnienia odpowiedzialnymi za legalizację pobytu pracowników z Ukrainy;
MAJK-TEXTILE WÓJCIK MACIEJ - 2017-02-23 - Wełnica (zachodniopomorskie)
- obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Żywiec (śląskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, poszukiwanie kontrahentów, porównywanie ofert, kontakt z klientami w języku portuglaskim i hiszpańskim, komunikacja z zespołem norweskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Łódź (łódzkie)
-korygowanie, zatwierdzanie i rozliczanie zleceń produkcyjnych zgodnie ze zużyciem-bieżąca ewidencja obrotów magazynowych - wystawianie dokumentów magazynowych-kontrola zgodności zużycia surowców z normami akcyzowymi-ewidencja towarów zwróconych przez klientów-weryfikacja wystawionych przez dział handlowy faktur korygujących - obroty magazynowe-przygotowywanie zestawienia kosztów wyrobów poddanych ponownemu przerobowi-ewidencja wpływających dokumentów zakupowych w systemie komputerowym-obsługa klientów odbierających towar
IZOHAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-22 - Pomieczyno (pomorskie)
- przygotowanie oraz realizacja planu działalności klubu,- nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy w instytucjami, firmami i innymi organizacjami,- opracowywanie scenariuszy oraz organizowanie przedsięwzięć kulturalnych i środowiskowych,- udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej klubu,- sporządzanie sprawozdań z działalności klubu,- prowadzenie klubowej kawiarenki,- dokonywanie zakupów na potrzeby klubowej kawiarenki
CENTRUM AKTYWNOŚCI SENIORA - 2017-08-04 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępnym na stronie pup.cieszyn.ibip.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie - 2017-08-31 - Cieszyn (śląskie)
w/zakresu
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Radomsko (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)