SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw zamówień publicznych
Data publikacji: 2016-01-20
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Data zakończenia pracy: 30.06.2016
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Adres pracodawcy:
Częstochowska 40/52, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie na staż
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Częstochowska
Numer budynku pracodawcy: 40/52
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 19.02.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Kontakt z klientem ze Wschodu, przygotowywanie zamówień, kontrola i nadzr nad procesem produkcji
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Runów (mazowieckie)
Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych, wyszukiwanie klientów i ocena szans rynkowych dotyczących sprzedaży usług, ustalanie polityki sprzedazy i promocji firmy wobec klientów.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Kraków (małopolskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język włoski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-07-26 - Kornice (śląskie)
prace biórowe obsluga kadr
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kraśnik (lubelskie)
•ROZWÓJ SPRZEDAŻY NA WYZNACZONYM RYNKU.•REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH.•AKTYWNE POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW Z SEKTORA B2B.•UMIEJĘTNE ANALIZOWANIE I MONITOROWANIE RYNKU, PRODUKTÓW, POTRZEB KLIENTÓW.•NEGOCJACJE WARUNKÓW WSPÓŁPRACY.•NADZÓR NAD KOMPLEKSOWĄ REALIZACJĄ TRANSAKCJI HANDLOWYCH, W TYM WINDYKACJA NALEŻNOŚCIMIEJSCE PRACY: ŁAŃCUT
Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984) - 2016-04-29 - Łańcut (podkarpackie)
Przygotowanie materiałów wizerunkowych, reklamowych i informacyjnych, planowanie i tworzenie kampani marketingowych oraz organizacja event'ów, nadzór nad serwisem internetowym, pozyskiwanie nowych klientów i przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Mysłowice (śląskie)
Naliczanie płac, nadzór nad aktami osobowymi, wystawianie zaświadczeń, przygotowanie umów, rozwiązań umów. kontakt z ZUS, PUP, Komornikami. Wprowadzanie danych pracowników do systemu.
ACTIO HR Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Gdańsk (pomorskie)
- Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami: sdministracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem. - Wynagrodzenie: 5500 zł/brutto/miesięcznie + możliwa prowizja. Praca na umowę zlecenie na okres 1 roku.- Praca zdalna wykonywana w miejscu zamieszkania. Wymagane wykształcenie wyższe. Biegła obsługa komputera, pakietu Office. Doświadczenie we współpracy z imorterami lub eksporterami, dystrybutorami, sieciami handlowymi. Znajomość procedur eksportowych. Udokumentowane doświadczenie w eksoprcie / imporcie. Komunikacja personalna B2B. Znajmość języka angielskiego w stopniu biegłym w mowie i piśmie lub znajomość języka niemieckiego w stopniu biegłym w mowie i piśmie lub znajomość każdego innego języka obcego w stopniu biegłym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: info (at) polskieksport.com.pl
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Katowice (śląskie)
Badanie fitoplanktonu, makrozoobentosu, fitobentosu, makrofitów zgodnie z obowiązującymi metodykami. Obsługa mikroskopu. Praktyczne oznaczanie organizmów pod nadzorem specjalisty z pracowni. Pobieranie i przygotowanie próbek. Przygotowywanie preparatów.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W BIAŁYMSTOKU - 2016-01-26 - Białystok (podlaskie)
Praca na produkcji wyrobów plastikowych, metalowych, drewnianych (ławki, stojaki,daszki).
ABEL PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż części zamiennych i koordynacja działu technicznego
AMAGO Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Liszki (małopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, utrzymanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI -Bank Polski-S.A - 2018-01-04 - Kluczbork (opolskie)
obsługa klientów, ogsługa bazy rezerwacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień, nadzór nad procesem zamówień, zarządzanie zapasem magazynowym wyrobów gotowych
FOL - DRUK FLEXO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-18 - Płock (mazowieckie)
•WYKONYWANIE INSTALACJI KOMPLEKSOWYCH SYSTEMÓW: OKABLOWANIE, MONTAŻ, PROGRAMOWANIE I URUCHAMIANIE SYSTEMÓW TELETECHNICZNYCH•TESTOWANIE I KONFIGURACJA SYSTEMÓW I URZĄDZEŃ•WSPARCIE SERWISOWE SYSTEMÓW
VEGACOM SERWIS SP. Z O.O. - 2018-03-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 16 w GDAŃSKU - 2018-03-12 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie ofert sprzedażowych, budowanie relacji z klientami, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Legionowo (mazowieckie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-08-14 - Katowice (śląskie)
analiza tras kierowcyweryfikacja kilometrówpraca w zespoleorganizacja stanowiska pracy
KOST-BET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-12 - Konopiska (śląskie)
Poszukiwanie nowych klientów flotowych, sprzedaż samochodów dla klientów flotowych, obsługa i utrzymanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami, uczestnictwo w realizacji działań marketingowych realizowanych przez firmę
Michalski Wiesław 1.Michalski Motors 2.Autopol - 2016-01-20 - Płock (mazowieckie)
nadzór nad dokumentacją techniczną, tworzenie i weryfikacja punktów krytycznych dla jakości w procesie produkcji, weryfikacja i kontrola nad wszelkimi zmianami procesów, narzędzi,jigów majacych wpływ na jakość gotowego produktu, aktualizacja Q-map, Control Plan, tworzenie harmonogramów badań XRF i ROHS, zarządzanie listą substancji chemicznych, odpowiedzialność i koordynowanie działań zgodnych z wymogami ISO 14001, przygotowywanie dokumentacji dla procesu zatwierdzenia pierwszych części dla Klienta, tworzenie Flow chart [diagramu przepływu procesu] dla produktu oraz jego aktualizacja, dążenie do realizacji założonych celów jakościowych [KPI]
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Bielawa (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
- kontakt z ukraińskimi agencjami pracy- zamieszczanie ogłoszeń na strochach ukraińskich- kontakt z potencjalnymi pracownikami z Ukrainy
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie klientów.Obsługa klientów.Współpraca ze szkołami i przedszkolami.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc na lekcjach uczniowi z Ukrainy.
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. Jana Heweliusza w Żukowie - 2017-01-20 - Żukowo (pomorskie)
kontakt z klientem, pozyskiwanie klietów, przygoowywanie materiałów szkoleniowych, organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Sulejówek (mazowieckie)
obsługa klienta, dbanie o ekspozycję towaru, dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA S.A.- Krotoszyn - 2018-08-14 - Baborów (opolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: dekretowała dokumenty księgowe w zakresie gromadzonych dochodów, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, rozliczała podatek VAT należny, uzgadniała dane do sprawozdań.- Wynagrodzenie: 2600-3100 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 25.05.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: poziom wykształcenia: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum roczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym roczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym. Umiejętności: znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz. 1047 z późn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz. 1870 z późń zm/, znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętnośći dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej, umiejętność pracy pod presją czasu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
Realizacja celów sprzedażowych, obsługa klienta, przygotowywanie ofert i zamówień, współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy
Megabud Michał Michnowicz - 2018-04-04 - Gdańsk (pomorskie)