SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH Kłobuck oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Wynagrodzenie: 1 057,6 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa akt dotyczących płatnika , ubezpieczonego i świadczeniobiorcy, podłączenie dokumentacji a/a do akt, obsługa aplikacji AIS w zakresie akt płatnika, wyłączanie akt nieczynnych celem przekazania ich do magazynu, inne czynności zlecone przez Naczelnika
Data publikacji: 2020-08-31
Lokalizacja: Kłobuck (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kłobuck, powiat: kłobucki, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa akt dotyczących płatnika , ubezpieczonego i świadczeniobiorcy, podłączenie dokumentacji a/a do akt, obsługa aplikacji AIS w zakresie akt płatnika, wyłączanie akt nieczynnych celem przekazania ich do magazynu, inne czynności zlecone przez Naczelnika
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 057,6 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłobuck
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłobucki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2406
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 057,6 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2020
Data zakończenia pracy: 14.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5732356839
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku
Adres pracodawcy:
Długosza 114, 42-100 Kłobuck, powiat: kłobucki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: kłobucki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2406
Gmina pracodawcy: Kłobuck
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kłobuck
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0931678
Ulica pracodawcy: Długosza
Numer budynku pracodawcy: 114
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241308
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw ubezpieczeń społecznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 31.08.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c0261a7d6c21f8d5f3701d27c403c314
Podobne oferty pracy
sprawdzanie przesylek przychodzących i wychodzących pod wzgledem jakościowym i ilościowym; sprawdzanie zgodności produktów pod względem spełniania RMI oraz norm z zakresu drogownictwa i kolejnictwa z uwzględnieniem FPC; eliminacja produktów wadliwych; dostosowanie produktów do potrzeb klienta z uwzględnieniem norm EU; prowadzenie dokumentacji produktów oraz ich rejestrowanie w systemie linii Insert GT; prowadzenie kompletacji dostaw; zglaszanie zapotrzebowania oraz prowadzenie zamówień towarów;
Spinnea Sp.z o.o. - 2016-04-11 - Masów (opolskie)
Zgodny z stanowiskiem
BIZNES PARTNER sp zoo - 2017-12-11 - Zgierz (łódzkie)
Rozliczanie wniosków o dofinasowanie ze środków unijnychSporządzanie wniosków o dofinansowanie wraz z pozostałą wymaganą dokumentacją aplikacyjnąUdział przy opracowywaniu nowych wniosków o dofinansowanie, budżetowanie projektówNadzór nad poprawnością finansowo prawną projektów Współpraca z pozostałymi działami Szpitala.Praca w godz.7:25-15:00.Dodatkowo do wynagrodzenia dodatek stażowy
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu - 2019-01-24 - Opole (opolskie)
Wykształcenie min. średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; biegła znajomość j. niemieckiego; Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych agencji reklamowych do współpracy oraz obsługa dotychczasowych klientów, przygotowywanie mailowych ofert handlowych, przedstawianie warunków współpracy, koordynowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-06 - Gliwice (śląskie)
organizowanie procesu sprzedaży; działania marketingowe; współpraca z klientem
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
fakturowanie, ewidencje księgowo-magazynowe, sprawy kadrowe, obsługa kasy
Konsorcjum Przedsiębiorstw Robót Górniczych i Budowy Szybów Spółka Akcyjna - 2017-07-12 - Miechów (małopolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż produktów firmowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
-Przygotowywanie półproduktów (krojenie, obróbka itd.),- Obróbka ryby,- Przygotowywanie zalew do ryżu i różnego rodzaju sosów,- Gotowanie ryżu i odpowiednie przyprawianie, sklejanie rolek sushi,- Dbanie o czystość w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Łódź (łódzkie)
Doradztwo w zakresie praktycznego wpływu globalnych regulacji derywatyw na klientów i ich transakcje, monitorowanie zmian globalnych regulacji derywatyw mających wpływ na Chatman i klientów firmy, analizowanie i interpretowanie globalnych regulacji derywatyw- samodzielne negocjacje z bankami w imieniu klientów wszystkich aspektów umów regulujących obrót derywatami, monitorowanie zmian prawnych dotyczących ww.umów oraz komunikowanie tych zmian wewnątrz firmy jak również do klientów.
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Kraków (małopolskie)
Rozwiązywanie zapytań w ramach pracy dla danego rynku przy użyciu dedykowanej platformy; Wsparcie lokalnego zespołu na swoim rynku we współpracy z zespołem centralnym (Central Content Team) - korekta, analiza i usprawnianie procesów, tłumaczenia itp.; Otrzymywanie i analizowanie informacji zwrotnych od agentów w celu usprawnienia procesów oraz przeprowadzanie treningów, kiedy jest to konieczne; Edycja i aktualizacja istniejących źródeł wiedzy, dopasowywanie materiałów do potrzeb wspieranego rynku; Regularna weryfikacja materiałów w zdalnym Centrum Pomocy (Help Center), uwzględnianie aktualności; Dbanie o aktualność i przejrzystość treści dedykowanych dla wspieranego rynku i zespołu.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Kraków (małopolskie)
- Kontrola wykonania prac remontowych przeprowadzonych przez konserwatorów i wykonawców obcych. Kontrola wykonania prac związanych z utrzymaniem czystości i estetyki budynków. Systematyczna analiza wskazań zużycia wody w oparciu o kontrole wodomierzy głównych. Udział w przeglądach budynków. Okresowa analiza kosztów eksploatacji i remontów w osiedlu. kontrola zgodności faktur zzapisami umów, budowanie pozytywnych partnerskich relacji z mieszkańcami.- Wynagrodzenie: od 2600 do 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od godzinach 7:00 w równoważnym systemie czasu pracy. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Mile widziane posiadanie licencji zarządcy nieruchomości. Mile widziane posiadanie uprawnień budowlanych. Wymagane 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Doświadczenie w kierowaniu zespołem. Bardzo dobra umiejętność komunikowania się. Zdolności analityczne. Odpowiedzialność oraz odporność na stres. Kontakt wstępnie telefoniczny (32-2596-576) w godz.: 07:00-14:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: sbmwspolnapraca (at) wp.pl
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA "WSPÓLNA PRACA" - 2017-07-10 - Katowice (śląskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTEM, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: chat, email, tickets, RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)
PRZEPROWADZANIE PROCESU WYBORU KANDYDATÓW, STEROWANIE PROCESAMI ADAPTACJI NOWYCH PRACOWNIKÓW, STOSOWANIE WŁAŚCIWYCH TECHNIK, INSTRUMENTÓW ORAZ PROCEDUR WYBORU I DOBORU PRACOWNIKÓW WYKORZYSTUJĄC ICH ZALETY I OGRANICZENIA
kontakt przez PUP - 2018-02-10 - Różankowo (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw kadrowych firmy.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kamienica Polska (śląskie)
1. Przeprowadzenie wstępnej diagnozy potencjału i funkcjonowania społecznego.2. Kwalifikowanie uczestnika do preferowanej ścieżki wsparcia (1. Społecznej lub 2. Społ.- zawodowej).3. Wydawanie opinii dla uczestnika ścieżki reintegracji społeczno-zawodowej (po pierwszym miesiącu uczestnictwa) w zakresie kierowania uczestnika do WCI i wyboru zewnętrznego kursu zawodowego i praktyk, badania predyspozycji udziału i określanie formy wsparcia udziału w projekcie dla każdego uczestnika.4. Prowadzenie monitoringu postępów w zakresie reintegracji społecznej (wszystkich uczestników, przez cały okres ich udziału w projekcie).5. Opracowywanie raportu końcowego dla każdego uczestnika.6. Badanie postępu efektywności społecznej i zatrudnieniowej na zakończenie udziału w projekcie.7. Pełnienie roli opiekuna wsparcia przez cały okres udziału w projekcie.8. Prowadzenie konsultacji indywidualnych w zależności od potrzeb uczestnika.9. Współpraca ze Stowarzyszeniem KARAN oraz MOPS w zakresie reintegracji każdego uczestnika.10. Inne czynności związane z zadaniami projektu zlecone przez zwierzchnika.11. Współpraca z kadrą projektu i udział w spotkaniach kadryForma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista wsparcia, w terminie do dnia 29.04.2020 r. do godziny 12:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: Dyrektor Wrocławskiego Centrum Integracji - Jadwiga Góralewicz, tel. 512 384 007 w godz. 9:00-14:00.Specjalista ds. kadr - jadwiga Góralewicz, tel. 512 384 007. Oferta dostępna w sali C, E, A.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2020-04-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa zamówień; obsługa wierzytelności; rozwiązywanie sporów; skargi klientów; lubricant service; zarządzanie elementami procesu DFOA.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Kraków (małopolskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
1.Koordynowanie i współudział w pracach związanych z pozyskaniem, transportem, przechowywaniem i przygotowaniem do analizy genetycznej materiału zwierzęcego i roślinnego, zgodnie z przyjętą metodyką. Prace terenowe z wykorzystaniem systemów GPS.2.Prowadzenie prac laboratoryjnych na materiale zwierzęcym i roślinnym, a w szczególności:a)przygotowanie, przeprowadzenie i interpretacja wyników izolacji DNA, PCR, elektroforezy żelowej, elektroforezy kapilarnej, sekwencjonowania,b)identyfikacja (genotypowanie) osobników zwierząt i roślin na 26. Ogólny zakres obowiązków1.Koordynowanie i współudział w pracach związanych z pozyskaniem, transportem, przechowywaniem i przygotowaniem do analizy genetycznej materiału zwierzęcego i roślinnego, zgodnie z przyjętą metodyką. Prace terenowe z wykorzystaniem systemów GPS.2.Prowadzenie prac laboratoryjnych na materiale zwierzęcym i roślinnym, a w szczególności:a)przygotowanie, przeprowadzenie i interpretacja wyników izolacji DNA, PCR, elektroforezy żelowej, elektroforezy kapilarnej, sekwencjonowania,b)identyfikacja (genotypowanie) osobników zwierząt i roślin na podstawie DNA izolowanego z prób tkanek, c)oznaczanie płci osobników na podstawie DNA izolowanego z prób tkanek zwierzęcych.3.Prowadzenie badań i analiz danych biologicznych zwierząt i roślin przy zastosowaniu narzędzi informatycznych, a w szczególności:a)szacowanie zmienności genetycznej osobników, b)szacowanie zróżnicowania genetycznego pomiędzy populacjami,c)prowadzenie monitoringu genetycznego zwierząt biorących udział w programach restytucji i reintrodukcji, ze wskazaniem zagrożenia wynikającego z zawężenia puli genowej danej populacji oraz wskazaniem środków zaradczych,d)współudział w tworzeniu metodyki monitoringu genetycznego zwierząt,e)projektowanie baz danych, katalogowanie informacji biologicznych i wyszukiwanie sekwencji genów w komputerowych bazach danych.4.Prowadzenie banku tkanek zwierzęcych i roślinnych oraz DNA izolowanego z tych tkanek w temperaturach ultraniskich, a w szczególności:a)przygotowanie prób do bankowania,b)archiwizacja prób z wykorzystaniem programu do bankowania, c)zamrażanie i rozmrażanie prób, d)monitorowanie warunków przechowywania prób, e)przygotowanie do transportu, transport.5.Przygotowanie sprawozdań, zestawień, prezentacji komputerowych, współpraca przy aktualizacji informacji na stronie internetowej LBG Kostrzyca w zakresie prowadzonej działalności.6.Przygotowanie publikacji w czasopismach polskich i zagranicznych w zakresie prowadzonej działalności.7.Współpraca z jednostkami zewnętrznymi w zakresie prowadzonej działalności.8.Przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia na dostawę odczynników, artykułów laboratoryjnych i innych - w zakresie prowadzonej działalności.26. Ogólny zakres obowiązków1.Koordynowanie i współudział w pracach związanych z pozyskaniem, transportem, przechowywaniem i przygotowaniem do analizy genetycznej materiału zwierzęcego i roślinnego, zgodnie z przyjętą metodyką. Prace terenowe z wykorzystaniem systemów GPS.2.Prowadzenie prac laboratoryjnych na materiale zwierzęcym i roślinnym, a w szczególności:a)przygotowanie, przeprowadzenie i interpretacja wyników izolacji DNA, PCR, elektroforezy żelowej, elektroforezy kapilarnej, sekwencjonowania,b)identyfikacja (genotypowanie) osobników zwierząt i roślin na podstawie DNA izolowanego z prób tkanek, c)oznaczanie płci osobników na podstawie DNA izolowanego z prób tkanek zwierzęcych.3.Prowadzenie badań i analiz danych biologicznych zwierząt i roślin przy zastosowaniu narzędzi informatycznych, a w szczególności:a)szacowanie zmienności genetycznej osobników, b)szacowanie zróżnicowania genetycznego pomiędzy populacjami,c)prowadzenie monitoringu genetycznego zwierząt biorących udział w programach restytucji i reintrodukcji, ze wskazaniem zagrożenia wynikającego z zawężenia puli genowej danej populacji oraz wskazaniem środków zaradczych,d)współudział w tworzeniu metodyki monitoringu genetycznego zwierząt,e)projektowanie baz danych, katalogowanie informacji biologicznych i wyszukiwanie sekwencji genów w komputerowych bazach danych.4.Prowadzenie banku tkanek zwierzęcych i roślinnych oraz DNA izolowanego z tych tkanek w temperaturach ultraniskich, a w szczególności:a)przygotowanie prób do bankowania,b)archiwizacja prób z wykorzystaniem programu do bankowania, c)zamrażanie i rozmrażanie prób, d)monitorowanie warunków przechowywania prób, e)przygotowanie do transportu, transport.5.Przygotowanie sprawozdań, zestawień, prezentacji komputerowych, współpraca przy aktualizacji informacji na stronie internetowej LBG Kostrzyca w zakresie prowadzonej działalności.6.Przygotowanie publikacji w czasopismach polskich i zagranicznych w zakresie prowadzonej działalności.7.Współpraca z jednostkami zewnętrznymi w zakresie prowadzonej działalności.8.Przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia na dostawę odczynników, artykułów laboratoryjnych i innych - w zakresie prowadzonej działalności.
Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca - 2018-10-18 - Miłków (dolnośląskie)
ewidencja operacji księgowych związanych z działalnością spółdzielni
Spółdzielnia Mieszkaniowa "MOŚCICE" - 2020-09-18 - Tarnów (małopolskie)
pracownik odpowiedzialny za kontrolę procesu produkcyjnego, kontrolę jakości wyrobów, zarządzanie jakością ISO, prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kutno (łódzkie)
prowadzenie sekretariatu oraz spraw z zakresu kadr (nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, prowadzenie akt osobowych, kontrola terminowości szkoleń BHP, absencji pracowniczych, urlopów pracowniczych, obsługa programu QNT)
CENTRUM KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA OHP W DOBIESZKOWIE - 2020-11-24 - Dobieszków (łódzkie)
dokumentacja pracownicza
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Wielowieś (kujawsko-pomorskie)
Pełna organizacja imprez tematycznych, swpółpraca z kontrachetnami, wprowadzanie ofert do systemów rezerwacyjnych, umtrzymywanie kontaktu z kluczowymi klientami, obsługa systemów rezerwacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa i prowadzenie kasy, sprzedaż usług i wydawnictw, prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów, prowadzenie rejestru korespondencji, rejestr i rozliczanie znaczków pocztowych, prowadzenie archiwum, obsługa sekretariatu, prowadzenie rejestru uczestników zajęć stałych oraz dbanie o terminowość wpłat za zajęcia, odbieranie, wysyłanie i archiwizacja poczty elektronicznej
Wadowickie Centrum Kultury im. Marcina Wadowity - 2015-12-30 - Wadowice (małopolskie)
- Rekrutacja pracowników z Ukrainy
Work & Jobs Consulting Sp. z o.o. - 2019-04-16 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie harmonogramu pracy kierowców, rozliczanie godzin pracy, zarządzanie parkiem maszynowym
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-09 - Sobótka (dolnośląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,-Realizowanie założonych planów sprzedażowych,-Pozyskiwanie nowych członków Kasy,-Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, -Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SKOK " Piast" - 2017-07-18 - Opole (opolskie)
- pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego- wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów- współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta- inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnianie pacjentom dostępu do informacji prawnej- prowadzenie czynności związanych ze zbadaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta - przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju prowadzonych spraw w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja)- wykonywanie innych poleceń służbowych zleconych przez przełożonego
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2019-08-26 - Kielce (świętokrzyskie)