SPECJALISTA WSPARCIA WE WROCŁAWSKIM CENTRUM INTEGRACJI Wrocław oferta pracy Wrocławskie Centrum Integracji

Stanowisko: SPECJALISTA WSPARCIA WE WROCŁAWSKIM CENTRUM INTEGRACJI

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1. Przeprowadzenie wstępnej diagnozy potencjału i funkcjonowania społecznego.2. Kwalifikowanie uczestnika do preferowanej ścieżki wsparcia (1. Społecznej lub 2. Społ.- zawodowej).3. Wydawanie opinii dla uczestnika ścieżki reintegracji społeczno-zawodowej (po pierwszym miesiącu uczestnictwa) w zakresie kierowania uczestnika do WCI i wyboru zewnętrznego kursu zawodowego i praktyk, badania predyspozycji udziału i określanie formy wsparcia udziału w projekcie dla każdego uczestnika.4. Prowadzenie monitoringu postępów w zakresie reintegracji społecznej (wszystkich uczestników, przez cały okres ich udziału w projekcie).5. Opracowywanie raportu końcowego dla każdego uczestnika.6. Badanie postępu efektywności społecznej i zatrudnieniowej na zakończenie udziału w projekcie.7. Pełnienie roli opiekuna wsparcia przez cały okres udziału w projekcie.8. Prowadzenie konsultacji indywidualnych w zależności od potrzeb uczestnika.9. Współpraca ze Stowarzyszeniem KARAN oraz MOPS w zakresie reintegracji każdego uczestnika.10. Inne czynności związane z zadaniami projektu zlecone przez zwierzchnika.11. Współpraca z kadrą projektu i udział w spotkaniach kadryForma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista wsparcia, w terminie do dnia 29.04.2020 r. do godziny 12:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: Dyrektor Wrocławskiego Centrum Integracji - Jadwiga Góralewicz, tel. 512 384 007 w godz. 9:00-14:00.Specjalista ds. kadr - jadwiga Góralewicz, tel. 512 384 007. Oferta dostępna w sali C, E, A.

Data publikacji: 2020-04-23

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Wrocławskie Centrum Integracji

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Przeprowadzenie wstępnej diagnozy potencjału i funkcjonowania społecznego.2. Kwalifikowanie uczestnika do preferowanej ścieżki wsparcia (1. Społecznej lub 2. Społ.- zawodowej).3. Wydawanie opinii dla uczestnika ścieżki reintegracji społeczno-zawodowej (po pierwszym miesiącu uczestnictwa) w zakresie kierowania uczestnika do WCI i wyboru zewnętrznego kursu zawodowego i praktyk, badania predyspozycji udziału i określanie formy wsparcia udziału w projekcie dla każdego uczestnika.4. Prowadzenie monitoringu postępów w zakresie reintegracji społecznej (wszystkich uczestników, przez cały okres ich udziału w projekcie).5. Opracowywanie raportu końcowego dla każdego uczestnika.6. Badanie postępu efektywności społecznej i zatrudnieniowej na zakończenie udziału w projekcie.7. Pełnienie roli opiekuna wsparcia przez cały okres udziału w projekcie.8. Prowadzenie konsultacji indywidualnych w zależności od potrzeb uczestnika.9. Współpraca ze Stowarzyszeniem KARAN oraz MOPS w zakresie reintegracji każdego uczestnika.10. Inne czynności związane z zadaniami projektu zlecone przez zwierzchnika.11. Współpraca z kadrą projektu i udział w spotkaniach kadryForma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista wsparcia, w terminie do dnia 29.04.2020 r. do godziny 12:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: Dyrektor Wrocławskiego Centrum Integracji - Jadwiga Góralewicz, tel. 512 384 007 w godz. 9:00-14:00.Specjalista ds. kadr - jadwiga Góralewicz, tel. 512 384 007. Oferta dostępna w sali C, E, A.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zgodnie z Regulaminem WCI

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca opłaca koszt przejazdu do polski?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA WSPARCIA WE WROCŁAWSKIM CENTRUM INTEGRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, brak

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. Obywatelstwo państwa członkowskiego UE.2. Nieposzlakowana opinia.3. Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe.4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.5. Osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe.6. Prawo jazdy kat. BWymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: 1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą, a szczególności:- Ustawy o ochronie danych osobowych tekst jednolity z dnia 10 maja 2018 r. Dz. U. 2018 poz. 1000, z późniejszymi zmianami,- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),- Ustawy z dnia 13 czerwca 2003r. o zatrudnieniu socjalnym, Dz.U. 2003 nr 122 poz. 1143, z późniejszymi zmianami.2. Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, z późniejszymi zmianami,3. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), z późniejszymi zmianami,4. Umiejętność obsługi komputera programy Word, Excel.

Nazwa pracodawcy: Wrocławskie Centrum Integracji

danePracodawcy_nip: 8943071118

danePracodawcy_regon: 363307480

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, - Oświadczenie o niekaralności, - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku .Dodatkowe:- dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 9:00-15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

danePracodawcy_kodPowiatu: 0264

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283

Ulica pracodawcy: Strzegomska

Numer budynku pracodawcy: 49

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|341290

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 27.04.2020

Oferta pracy ważna do: 29.04.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?45b204af4c9bb7292093a831be684298

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 6 500 PLN

Wsparcie transakcyjne oparte na codziennym codziennym dostarczaniu jasnych i dokładnych rozwiązań dla pracowników, raportowanie i analiza danych, organizacja szkoleń i procesu zamówień: rezerwowanie miejsc (hoteli, pokojów konferencyjnych) w związku z lokalnymi i globalnymi procesami dostarczania i rekomendacjami, zarządzanie procesem oceny wyników (zarządaznie i ocena wydajności w połowie i na koniec roku), prowadzenie raportów i monitorowanie analizy w zakresie tworzenia, wypełniania formularzy oceny pracy w celu zapewnienia wsparcia dla Dyrektorów/Menedżerów HR, ciągłe doskonalenie, gromadzenie informacji zwrotnych od dyrektora HR/menedżera i innych podmiotów, identyfikowanie usprawnień procesu, w celu stałego poprawiania jakości świadczonych usług i obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 5 600 PLN

przygotowanie raportów i sprawozdań finansowych, codzienny kontakt z klientem obcojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - do 1 850 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowj. Sprządzanie deklaracji, raportów.
Rogum Kable sp. z o.o. - 2016-07-12 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Suwałki (podlaskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (J. CZESKI) (WARSZAWA/ZDALNIE) K/M - od 6 000 PLN

Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-15 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 1 850 - 4 000 PLN

Kontakt z dostawcami, kontakt z klientami, współpraca z innymi działami w firmie, współpraca z przedstawicielami handlowymi
Adegis Sp. z o. o. Sp. K. - 2016-08-31 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY(NR 8377) - od 2 000 PLN

doradztwo w zakresie doboru produktu reklamowego, sprzedaż reklam w pojazdach komunikacji miejskiej (reklama wewnętrzna)
"AUTOBOX ADVERTISING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 250 PLN

DORADCA KLIENTA
APEX TERESA KONIECZKA - 2019-03-19 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ PROGRAMU AUTOCAD - 2 200 - 4 000 PLN

Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, komunikacja zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty, analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań, zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw, planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań. Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.
Wojciech Curyło Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna SZKŁO-PLAST CURYŁO - 2018-10-23 - Brzesko (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR - 1 033,7 PLN

Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Szczuczyn (podlaskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych,socjalnych,korytarzy.Praca jednozmianowa od pn. do pt. w godz.: 14.00-21.00, w ramach umowy o pracę na okres probny 3 m-cy z możliwoscią przedłużenia.
Firma Usługowa KOMFORT - 2018-09-04 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRACOWNICZYCH - od 2 200 PLN

Prowadzenie całości spraw związanych z kadrami bez obsługi płacowej, praca w zastępstwie ( przewidywany okres zatrudnienia - 1,5 roku )
INSTYTUT FIZJOLOGII ROŚLIN IM.F.GÓRSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK - 2016-07-04 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 3 000 PLN

praca w charakterze specjalisty ds. marketingu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Krzepice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI - do 2 500 PLN

obsaługa sekretariatu
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Mielec (podkarpackie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - 3 500 - 4 000 PLN

Praca na budowach - teren woj. pomorskiego. Wymagania: wykształcenie zawodowe, doświadczenie min. rok, uprawnienia na koparko-ładowarki. Preferowana forma kontaktu z Pracodawca; kontakt tel. 58-678-20-43.
BUDREM-RYBAK Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-06-21 - Luzino (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU (PRACOWNIK BIUROWY) - 997,4 PLN

prowadzenie dokumentacji, koordynowanie wspólpracy z agencjami reklamowymi itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

-- pomoc przy drukowaniu paragonów oraz faktur- Nauka obsługi pakietu office, Sello, Subiekt GT
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI MAGAZYNOWEJ - od 2 500 PLN

obsługa zleceń magazynowych, obsługa wysyłek z magazynu, praca w systemach magazynowych
"ALB LOGISTICS" Sp. z o.o. - 2019-06-06 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI IMPREZ I PROMOCJI - od 1 000 PLN

- organizacja i planowanie imprez;- reklama i promocja imprez;- koordynacja działań.
Gminne Centrum Kultury w Nędzy - 2017-03-30 - Nędza (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

Telefoniczna sprzedaż narzędzi.
AWEXIM SP. Z O.O. - 2016-07-05 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY/ PO STAZU/ - od 1 850 PLN

Nauka przyjmowania i rejestrowania zamówień na towary; nauka inkasowania należności za sprzedany towar; obsługa klienta; przygotowywanie ofert sprzedaży oraz promocji; nauka sposobu naliczania cen detalicznych; nauka organizowania zaopatrzenia.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Osiek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA SEKCJI WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ WYDZIAŁU ANALIZ, INFORMACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ - od 2 600 PLN

Oferta ważna do: 25 października 2019 r. Wymiar etatu: 1 (pełny) Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Racibórz Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.WARUNKI PRACY: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem ekranowym; wymuszona pozycja ciała; - miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; miejsce pracy na 4 piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Oferujemy: - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. 13-stkę; system nagród motywacyjnych; świadczenia socjalne (zapomogi, dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki mieszkaniowe); działalność kasy zapomogowo- pożyczkowej; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz pakietu medycznego na preferencyjnych warunkach; - możliwość korzystania z sali gimnastycznej i siłowni po godzinach pracy; - stabilne zatrudnienie; - możliwość rozwoju i nauki od specjalistów; - możliwość korzystania z parkingu, w tym dla rowerów.ZAKRES ZADAŃ: - tłumaczenie pism, opracowań, materiałów o charakterze informacyjnym m.in. z Agencji Frontex do wykorzystania przy sporządzaniu dokumentów na potrzeby Komendanta Oddziału i jego zastępców; - koordynowanie na poziomie Oddziału działań dotyczących współpracy z Biurem Współpracy Międzynarodowej KGSG w zakresie współdziałania z Agencją Frontex; - koordynowanie na poziomie Oddziału realizacji międzynarodowych przedsięwzięć o charakterze regionalnym; - obsługa merytoryczna na poziomie Oddziału wizyt i spotkań międzynarodowych oraz podróży służbowych poza granicami kraju Komendanta Oddziału i jego zastępców; - współpraca z komórkami organizacyjnymi KGSG oraz komórkami Komendy Oddziału w zakresie opracowywania opinii, materiałów analitycznych, informacyjnych, raportów, odpowiedzi na kwestionariusze i zapytania oraz innych dokumentów do wykorzystania w kontaktach z partnerami zagranicznymi, organami UE, przedstawicielstwami dyplomatycznymi i innymi podmiotami zagranicznymi oraz organizacjami międzynarodowymi.WYMAGANIA NIEZDBĘDNE: - wykształcenie wyższe; - znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C1; - posiadanie powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE; - posiadanie obywatelstwa polskiego; - korzystanie z pełni praw publicznych; - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-10-14 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

obsluga klientów, przy współpracy z pracownikami sprzedaży zewnętrznej. Prowadzenie dokumentów sprzedaży, utrzymanie niezbędnych kontaktów z klientami
3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-07 - Marki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 3 400 PLN

Nawiązywanie relacji biznesowych i bieżąca obsługa klientów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja założonych planów sprzedażowych, nadzór nad realizacją zamówień sprzedaży, monitorowanie działań konkurencji, udział w spotkaniach handlowych, praca nad budowaniem pozytywnego wizerunku firmy i oferowanych produktów.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-02-23 - Stoisław (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 100 PLN

rekrutacja uczestników projektu w woj. Dolnośląskim, Opolskim i Śląskim,analiza wskaźników rekrutacyjnych, związanych z nimi ryzyk, rekomendowanie rozwiązań kryzysowych, przygotowanie pracodawcy i współpracowników do pracy z pracownikiem z niepełnosprawnością, monitoring zatrudnienia, rozwiązywanie na bieżąco sytuacji problemowych, motywowanie uczestników, prowadzenie dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań.Praca w godz. 8-16.Wynagrodzenie do negocjacji zależne od doświadczeia kandydata.
FUNDACJA AKTYWIZACJA - 2018-09-26 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - 2 640 - 3 150 PLN

- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, prowadziła rejestr VAT zakupu.- Wynagrodzenie: 2640 do 3150 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec czerwca 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w pionie finansowym w tym 6 miesięcy w jednostce sektora finansów publicznych, przy wyższym 4 lata pracy w pionie finansowym w tym minimum 6 miesięcy w jednostce sektora finansów publicznych. Wymagana znajomość klasyfikacji budżetowej znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz 1047 z póżn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz 1870 z późn zm/ znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: umiejętność rozliczania projektów unijnych, znajomość ustawy o podatku VAT.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-29 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KREDYTÓW - 1 017,4 PLN

kompletowanie dok. związanych z obsługą klienta, prowadzenie wywiadu finansowego i przedstawienie klientowi wyczerpującej oferty finansowej, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Gniezno (wielkopolskie)

SPECJALISTA TERENOWY W REJONIE LIPNOWSKIM(NR 5782) - od 2 100 PLN

pobieranie próbek gleby i roślin dla celów doradztwa nawozowego i badań ekologicznych, pobieranie próbek części wskaźnikowych roślin, nawozów organicznych i mineralnych oraz pasz, upowszechnianie racjonalnego stosowania nawożenia, prowadzenie szkoleń nawozowych, współpraca z organami administracji państwowej i samorządowej w zakresie zasad nawożeniateren pracy: Bydgoszcz i cały powiat lipnowski
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Bydgoszczy - 2017-08-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat