SPECJALISTA SEKCJI WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ WYDZIAŁU ANALIZ, INFORMACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ Racibórz oferta pracy Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Stanowisko: SPECJALISTA SEKCJI WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ WYDZIAŁU ANALIZ, INFORMACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Oferta ważna do: 25 października 2019 r. Wymiar etatu: 1 (pełny) Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Racibórz Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.WARUNKI PRACY: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem ekranowym; wymuszona pozycja ciała; - miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; miejsce pracy na 4 piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Oferujemy: - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. 13-stkę; system nagród motywacyjnych; świadczenia socjalne (zapomogi, dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki mieszkaniowe); działalność kasy zapomogowo- pożyczkowej; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz pakietu medycznego na preferencyjnych warunkach; - możliwość korzystania z sali gimnastycznej i siłowni po godzinach pracy; - stabilne zatrudnienie; - możliwość rozwoju i nauki od specjalistów; - możliwość korzystania z parkingu, w tym dla rowerów.ZAKRES ZADAŃ: - tłumaczenie pism, opracowań, materiałów o charakterze informacyjnym m.in. z Agencji Frontex do wykorzystania przy sporządzaniu dokumentów na potrzeby Komendanta Oddziału i jego zastępców; - koordynowanie na poziomie Oddziału działań dotyczących współpracy z Biurem Współpracy Międzynarodowej KGSG w zakresie współdziałania z Agencją Frontex; - koordynowanie na poziomie Oddziału realizacji międzynarodowych przedsięwzięć o charakterze regionalnym; - obsługa merytoryczna na poziomie Oddziału wizyt i spotkań międzynarodowych oraz podróży służbowych poza granicami kraju Komendanta Oddziału i jego zastępców; - współpraca z komórkami organizacyjnymi KGSG oraz komórkami Komendy Oddziału w zakresie opracowywania opinii, materiałów analitycznych, informacyjnych, raportów, odpowiedzi na kwestionariusze i zapytania oraz innych dokumentów do wykorzystania w kontaktach z partnerami zagranicznymi, organami UE, przedstawicielstwami dyplomatycznymi i innymi podmiotami zagranicznymi oraz organizacjami międzynarodowymi.WYMAGANIA NIEZDBĘDNE: - wykształcenie wyższe; - znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C1; - posiadanie powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE; - posiadanie obywatelstwa polskiego; - korzystanie z pełni praw publicznych; - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Data publikacji: 2019-10-14
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Oferta ważna do: 25 października 2019 r. Wymiar etatu: 1 (pełny) Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Racibórz Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.WARUNKI PRACY: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem ekranowym; wymuszona pozycja ciała; - miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; miejsce pracy na 4 piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Oferujemy: - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. 13-stkę; system nagród motywacyjnych; świadczenia socjalne (zapomogi, dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki mieszkaniowe); działalność kasy zapomogowo- pożyczkowej; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz pakietu medycznego na preferencyjnych warunkach; - możliwość korzystania z sali gimnastycznej i siłowni po godzinach pracy; - stabilne zatrudnienie; - możliwość rozwoju i nauki od specjalistów; - możliwość korzystania z parkingu, w tym dla rowerów.ZAKRES ZADAŃ: - tłumaczenie pism, opracowań, materiałów o charakterze informacyjnym m.in. z Agencji Frontex do wykorzystania przy sporządzaniu dokumentów na potrzeby Komendanta Oddziału i jego zastępców; - koordynowanie na poziomie Oddziału działań dotyczących współpracy z Biurem Współpracy Międzynarodowej KGSG w zakresie współdziałania z Agencją Frontex; - koordynowanie na poziomie Oddziału realizacji międzynarodowych przedsięwzięć o charakterze regionalnym; - obsługa merytoryczna na poziomie Oddziału wizyt i spotkań międzynarodowych oraz podróży służbowych poza granicami kraju Komendanta Oddziału i jego zastępców; - współpraca z komórkami organizacyjnymi KGSG oraz komórkami Komendy Oddziału w zakresie opracowywania opinii, materiałów analitycznych, informacyjnych, raportów, odpowiedzi na kwestionariusze i zapytania oraz innych dokumentów do wykorzystania w kontaktach z partnerami zagranicznymi, organami UE, przedstawicielstwami dyplomatycznymi i innymi podmiotami zagranicznymi oraz organizacjami międzynarodowymi.WYMAGANIA NIEZDBĘDNE: - wykształcenie wyższe; - znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C1; - posiadanie powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE; - posiadanie obywatelstwa polskiego; - korzystanie z pełni praw publicznych; - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA SEKCJI WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ WYDZIAŁU ANALIZ, INFORMACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista administracji publicznej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.10.2019
Nazwa pracodawcy:
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: 1. CV i list motywacyjny; 2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie albo oświadczenie zawierające dane osobowe: imię i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); 3. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia; 4. kserokopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego; 5. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego; 6. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2018. 412 tekst jednolity wraz z późn. zm.); 7. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 8. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych; 9. oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: 1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów/tek, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów/tek; 2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Dokumenty należy złożyć w terminie: 14 - 25 października 2019 r. Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Śląski Oddział Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 - 400 RacibórzDANE OSOBOWE KLAUZULA INFORMACYJNA: Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych, nie będzie możliwy udział w naborze. Administratorem danych jest Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 - 400 Racibórz, Tel. (32) 414 40 00; e-mail: slaski (at) strazgraniczna.pl. Inspektor ochrony danych: Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47- 400 Racibórz, Tel. (32) 414 47 12; e-mail: woi.slaski (at) strazgraniczna.pl. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej na podst. art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. 2017 r. poz. 1889 ze zm.). Okres przechowywania danych: 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom danych, nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej. Kandydat ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, prawo do przeniesienia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; Kandydat ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli stwierdzi, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji, w tym również nie będą podlegały profilowaniu.INNE INFORMACJE: - W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. - Proponowane wynagrodzenie brutto: 2600,00 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414-41-39, (32) 414 4342. Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 14.10.2019
Oferta pracy ważna do: 25.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d0a5bf43a96968fa52f0e845de0fae92
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Oborniki (wielkopolskie)
sprzedaz ubezpieczeñ majatkowych i osobowych
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie transportem i sprzętem budowlano-drogowym. Zamawianie części zamiennych. Rozliczanie załadunków. Rozliczanie czasu pracy kierowcy.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. - 2018-04-17 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego "Kambud" Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-10-18 - Nowa Sól (lubuskie)
kontakt z klientami, podpisywanie umów, negocjowanie warunków
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Biała Podlaska (lubelskie)
Specjalista do spraw sprzedażyFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Specjalista do spraw sprzedażyZakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.comKontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
- realizowanie zamówień klientów w zakresie zatrudnienia pracowników tymczasowych przez poszukiwanie kandydatów do pracy tymczasowej- prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych tj. przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych, analiza złożonych aplikacji, prowadzenie selekcji kandydatów oraz prowadzenie wstępnych wywaidów z kandydatami do pracy- koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników tymczasowych
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Świebodzin (lubuskie)
tworzenie dokumentacji technicznej 3D w środowisku Solid Works, przegląd, ocena, aktualizacja i nadzór nad dokumentacją techniczną, pomoc w tworzeniu procesów produkcjioferta pracy docelowo wiąże się z umową na czas nieokreślony
Air-Partner Kasprzak Robert - 2016-06-08 - Mielec (podkarpackie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-28 - Warszawa (mazowieckie)
ksiegowanie dokumentów finansowych, rozliczanie zobowiązań
Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. zo.o. - 2017-08-10 - Koło (wielkopolskie)
-
Tesco Polska Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Kościerzyna (pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych, dbałość o prawidłowy obieg pism, rejestrowanie i rozliczanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Łęczyca (łódzkie)
analizowanie rynku branżowego na Ukrainie i w Rosji,nawiązywanie i podtrzymywaniekontaktów handlowwych z podmiotami mającymi swoja siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Sołonka (podkarpackie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Mszczonów (mazowieckie)
prace betoniarsko zbrojeniowe
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie klientów. Wsparcie w zakresie sprzedaży. Ofertowanie. Prentacja biznesowa firmy.
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Gdańsk (pomorskie)
Planowanie i promocja kampani reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zarzadzanie magazynem, planowanie zakupów, analiza kosztowa, nadzór i optymalizacja kosztów transportowych
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2016-10-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wynikający z przepisów w zakresie BHP/PPOŻ. Praca na terenie Krakowa.
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-15 - Kraków (małopolskie)
Ogół czynności związanych z zatrudnianiem oraz zwalnianiem pracowników oraz zleceniobiorców, tj. sporządzanie umów, prowadzenie spraw i akt osobowych pracowników Spółki, ich wyróżniania oraz prowadzenie ewidencji porządkowej i dyscyplinarnej, sporządzanie świadectw pracy oraz pracy w warunkach szczególnych.Prowadzenie rejestru pracowników zwolnionych i zatrudnionych. Kierowanie pracowników na badania profilaktyczne.Współpraca z PUP, tj. realizacja i nadzór trwających umów.Prowadzenie komputerowej ewidencji danych osobowych pracowników oraz ich nieobecności.Kompletowanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę (współpraca z ZUS).Prowadzenie rozliczeń z ZUS (zgłaszanie oraz wyrejestrowywanie pracowników oraz członków ich rodzin, ZUS ZSWA, IWA).Sporządzanie ogłoszeń dot. naboru na wolne stanowiska.Archiwizacja dokumentów kadrowych, sporządzanie sprawozdań, zestawień na potrzeby Spółki i GUS.Stały monitoring zmian przepisów prawa.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Szczecinku Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
wdrażanie strategii marketingowych, udział w opracowaniu kampanii marketingowych, tworzenie materiałów graficznych, współpraca z agencjami reklamowymi
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Złotoryja (dolnośląskie)
- opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych;- nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy; - przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych;- koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych;- kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów;- sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2016-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
Doradztwo ubezpieczeniowe z zakresu ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych oraz na życie. Praca w systemie 2 zmianowym od 8-16 oraz od 10-18.
MAG-WER POŚREDNICTWO- FINANSOWO UBEZPIECZENIOWE - 2019-05-16 - Luzino (pomorskie)
sprzedaż kamienia, praca na magazynie, wystawianie faktur, nawiązywanie kontaktów handlowych.Praca w godz. 8-16
Just Stone Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Sandomierz (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Oborniki (wielkopolskie)
Kontakty z firmami i urzędami za granicą, przygotowanie dokumentacji do transportu
Bongo Międzynarodowe Usługi Pogrzebowe s.c. - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
sprzatanie obiektów handlowych w godzinach 7-14, 13-21
AMLUX SP. Z O.O. - 2015-11-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
PIEKARNIA MARYLA LEWANDOWSKA I INNI M. LEWANDOWSKA, A. GRZYBICKA SPÓŁKA JAWNA - 2018-11-13 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Identyfikacja potencjalnych odbiorców produktu, prowadzenie badań, gromadzenie informacji rynkowych, planowanie i wdrażanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesu sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Nałęczów (lubelskie)