SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU MIĘDZYNARODOWEGO Wyszków oferta pracy CITY-LOGISTIC GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU MIĘDZYNARODOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie deklaracji oraz innych dokumentów międzynarodowych zgodnych z przewozami towarów w języku rosyjskim
Data publikacji: 2019-09-26
Lokalizacja: Wyszków (mazowieckie)
Pracodawca: CITY-LOGISTIC GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Towarowa 10, 07-202 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie deklaracji oraz innych dokumentów międzynarodowych zgodnych z przewozami towarów w języku rosyjskim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU MIĘDZYNARODOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wyszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wyszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wyszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.10.2019
Data zakończenia pracy: 11.07.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: logistyka międzynarodowa
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera Pakiet MS OFFICE
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wiedza na temat transportu międzynarodowego, samodzielność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
CITY-LOGISTIC GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Adres pracodawcy:
Towarowa 10, 07-202 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wyszkowski
Gmina pracodawcy: Wyszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wyszków
Ulica pracodawcy: Towarowa
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Data dodania oferty pracy: 26.09.2019
Oferta pracy ważna do: 10.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a750146e7b0326fb1b3afd80c302a36d
Podobne oferty pracy
6
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Białystok (podlaskie)
obsługa klienta, doradztwo
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Żary (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie procesu uzyskiwania pozwoleń na budowę, - realizacja zadań administracyjno - biurowych, - kontakt z podmiotami administracji publicznej, - sporządzanie pism urzędowych, - koordynacja i monitorowanie realizacji projektów inwestycyjnych
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzilanością sp.k. - 2020-03-04 - Krosno (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Warszawa (pomorskie)
doradztwo techniczne w zakresie doboru sprzętu AGD oraz mebli wypoczynkowych i kuchennych. Sprzedaż, fakturowanie, ofertowanie produktów, przyjmowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Tarnów (małopolskie)
PROMOCJA ORGANIZOWANYCH WYDARZEŃ, ZAMIESZCZANIE POSTÓW W INTERNECIE, PRZYGOTOWANIE RELACJI Z WYDARZEŃ, PROWADZENIE STRONY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Dębica (podkarpackie)
Odbiory międzyoperacyjne, kontrola dostaw. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 6:00 - 14:00.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-05-15 - Andrychów (małopolskie)
Wsparcie specjalistów ds. sprzedaży i organizacji targów, aktualizacja baz danych, telefoniczna obsługa klienta. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8:30-16:30.
PTAK WARSAW EXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-17 - Nadarzyn (mazowieckie)
praca w biurze przy komputerze
Dalc i Ochocki-Doradcy Sp. z o.o. - 2017-08-02 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż materiałów budowlanych, praca na składzie budowlanym, obsługa klienta, komputera
Ewa Zając Firma Handlowo Usługowa "ZIBUD - BRUK" - 2016-11-08 - Kamienica (małopolskie)
Opracowywanie programów wycieczek, przygotowywanie i realizacja programów, obsługa klientów biura.
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Zamawianie produktów, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa dostawców.
"WESEM" D.M.T. Hajduk Sp. j. - 2016-04-25 - Wieliczka (małopolskie)
- nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w zakładzie produkcyjnym,- sporządzanie niezbędnej dokumentacji zgodnie z przepisami,- sporządzanie analiz i raportów związanych z zagadnieniami BHP,- ocena ryzyka zawodowego,- współpraca z odpowiednimi służbami państwowymi oraz instytucjami - dostosowywanie wewnętrznych przepisów BHP i P.POŻ. do zmieniających się uregulowań prawnych- planowanie, organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie BHP i P.POŻ. oraz monitorowanie potrzeb szkoleniowych w tym zakresieistnieje możliwość zatrudnienia emeryta w charakterze pracy dorywczej
ALURON sp. z o.o. - 2019-08-29 - Zawiercie (śląskie)
obsługa klienta hurtowego
Gospodarstwo Ogrodnicze Roman Bodnar - 2016-04-05 - Rogoźnica (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie kart przekazania odpadówsporzadzanie kart ewidencji odpadówprzygotowywanie sprawozdań sprawozdanie F-gazy
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Występ (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
zakres cięcia betonu techniką diamentową
INTER-MONT SP.Z.O.O. - 2016-10-17 - Minkowice (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Rachanie (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej,rozliczanie czasu pracy i naliczanie wynagrodzeń, itp.
Biuro Usługowo-Handlowe Beata Niebieszczańska - 2017-04-28 - Proszówka (dolnośląskie)
realizacja bieżących zamówień firmy, ogólny nadzór nad procesem zakupów i magazynem
Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych w Przemyśle i Budownictwie Jan Hutnik - 2017-04-24 - Głogów (dolnośląskie)
- Terminowe tworzenie profili KYC w systemie na podstawie danych czerpanych z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł- Proaktywna współpraca z Relationship Managerami i Compliance w aktualizowaniu profili aż do ostatecznej aprobaty- Przeglądanie wiadomości o firmach w wewnętrznych i zewnętrznych źródłach (strona klienta, strony regulatorów, Dun & Bradstreet, Google, etc.)- Dokumentowanie informacji w profilu KYC w celu zapewnienia kompletnych i trafnych danych firmy (powstanie, struktura własności, zarząd, reputacja itd.) - Tworzenie profili zgodnie z wymogami lokalnego regulatora/globalnymi standardami BSU - Procesowanie profili KYC i powiązanej dokumentacji od otwarcia do aprobaty - Aktualizowanie bazy rekordów w miarę postępów procesu - Raportowanie postępów procesu do managera - Spełnianie limitów przeprocesowanych dziennie rekordów zgodnie z ramami czasowymi ustalonymi w umowie o serwisie - Regularne aktualizowanie bazy rekordów w ciągu dnia - Raportowanie niespójności do Starszych Analityków - Raportowanie negatywnych wiadomości o klientach lub klientach wysokiego ryzyka do Relationship Managera/Compliance - Wsparcie projektów departamentu w razie potrzeby
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
DO UZGODNIENIA OFERTA PRACY DLA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
GRUPA LP ŁUKASZ PISAREK - 2016-04-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Aktywne poszukiwanie nowych klientów, aktywna sprzedaż produktów naszej firmy, realizowanie celów, telefoniczna obsługa klientów i udzielanie informacji na temat bieżącej oferty produktowej, wpływ na tworzenie pozytywnego wizerunku firmy.
EUROPE MATCH GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-03-24 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
realizacja zamówień w porozumieniu z działem przygotowania produkcji, prowadzenie listy zamówień, raportów i dokumentacji, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, negocjowanie cen, komponentów oraz warunków dostaw, współpraca i doskonalenie relacji z istniejącymi dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców w oparciu o istniejące potrzeby w firmie, kontrola w zakresie poprawności cen, wyjaśnianie niezgodności, kontrola obiegu dokumentacji, koordynowanie operacji związanych z procesami zakupowymi
Zakłady Mechaniczne TARNÓW S.A. - 2018-11-21 - Tarnów (małopolskie)
- ROZLICZANIE PRACOWNIKÓW,- OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH,
Poznańska Agencja PracyHR BiznesPaulina Orlik-Lange - 2020-02-25 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta zagranicznego.
SYLVA Sp. z o.o. Wiele k/ Kościerzyny - 2019-07-31 - Wiele (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie zleconych projektów realizowanych przez firmę. Przygotowywanie prezentacji multimedialnych. Redagowanie informacji prasowych i artykułów tematycznych. Współuczestniczenie w organizowaniu eventów. Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych działań. Obsługa administracyjna biura. Administrowanie stronami www i prowadzenie fanpage. Inne - w zależności od potrzeb klientów. Praca w godz. 8-16.
Pro and Com Agata Zwolan - 2018-02-06 - Płock (mazowieckie)
obsługa programu PC Market, obsługa biurowa - fakturowanie, obsługa klienta w sklepie motoryzacyjnym
Koźbiał Andrzej Hurtownia "Syntetic" - 2015-12-01 - Wadowice (małopolskie)