SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA (O) Tarnów oferta pracy Zakłady Mechaniczne TARNÓW S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA (O)
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: realizacja zamówień w porozumieniu z działem przygotowania produkcji, prowadzenie listy zamówień, raportów i dokumentacji, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, negocjowanie cen, komponentów oraz warunków dostaw, współpraca i doskonalenie relacji z istniejącymi dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców w oparciu o istniejące potrzeby w firmie, kontrola w zakresie poprawności cen, wyjaśnianie niezgodności, kontrola obiegu dokumentacji, koordynowanie operacji związanych z procesami zakupowymi
Data publikacji: 2018-11-21
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: Zakłady Mechaniczne TARNÓW S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kochanowskiego 30, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja zamówień w porozumieniu z działem przygotowania produkcji, prowadzenie listy zamówień, raportów i dokumentacji, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, negocjowanie cen, komponentów oraz warunków dostaw, współpraca i doskonalenie relacji z istniejącymi dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców w oparciu o istniejące potrzeby w firmie, kontrola w zakresie poprawności cen, wyjaśnianie niezgodności, kontrola obiegu dokumentacji, koordynowanie operacji związanych z procesami zakupowymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: prośba pracodawcy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe (techniczne, ekonomiczne), mile widziane doświadczenie zawodowe w dziale zakupów w firmie produkcyjnej, biegła obsługa komputera, dobra organizacja pracy, odpornośc na stres. Praca w Tarnowie od pon. do pt. na jedną zmianę w godz.: 6.45 - 14.45; wynagrodzenie 3 000 zł brutto. Kontakt: Zakłady Mechaniczne TARNÓW S.A.; ul. Kochanowskiego 30, 33-100 Tarnów, CV można przesyłać na adres e-mail: kadry.rekrutacja (at) zmt.tarnow.pl
Nazwa pracodawcy: Zakłady Mechaniczne TARNÓW S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Kochanowskiego 30, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV lub bezposrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: wcześniejszy kontakt tel.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Kochanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.11.2018
Data dodania oferty pracy: 21.11.2018
Oferta pracy ważna do: 11.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż ofert, udzielanie informacji klientom.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Nowa Słupia (świętokrzyskie)
bieżąca obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, spotkania handlowe, realizacja zamówień, negocjacje cen i warunków handlowych
BENMAR Beata Szefler - 2016-11-22 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Księgowanie i wystawianie dokumentów księgowych, kontrola zgodności zamówień i kompletności dokumentacji, kontrola rozliczeń i kosztów, wyjaśnianie pozycji otwartych i przygotowywanie wezwań do zapłaty, kontrola obiegu dokumentacji (faktur).
FORTUNA E&V SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
"BAŁKANKAR POLSKA" SP. Z O.O. - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie i obsługa klientów wietnamskich lub chińskich, prezentowanie produktów i usług, udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zgodny
FHU "COVER-TECH" Robert Steinert - 2015-12-16 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
kontrola i nadzór nad wyrobem gotowym
SUWARY S.A. - 2016-02-16 - Pabianice (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż produktów firmy na wyznaczonym obszarze, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, rozwój współpracy z obecnymi klientami i zozyskiwanie nowych .Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie szczegółowego CV na e-mail : s.popek (at) ehoryzont.com w tytule proszę wpisać PRACA, proszę również o załączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami
HORYZONT AGENCJA REKLAMOWA POPEK SŁAWOMIR - 2016-02-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista do spraw rekrutacji
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. - 2016-02-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
realizacja polityki kadrowej
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Radgoszcz (małopolskie)
Sprzedaż usług firmy
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Gdańsk (pomorskie)
- Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za organizację i obsługę szkoleń w siedzibie firmy. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo (do 31.12.2018 r.) z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 09:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Biegłe poruszanie się po Internecie - umiejętność znajdowania informacji oraz pisania ogłoszeń. Realizacja planów handlowych. Doświadczenie w sprzedaży będzie Twoim atutem. Umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji. Kontakt telefoniczny (535-888-505) lub e-mail: biuro (at) proedukacja.edu.pl
PROEDUKACJA PAWEŁ SERWA - 2017-07-07 - Katowice (śląskie)
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników w zakresie umów o pracę , prowadzenie dokumentacji personalnej , sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia
Kmorder Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Doskonalenie i optymalizacja procesu produkcji, rozwiązywanie problemów produkcyjnych, testy, próby, opracowywanie raportów, analiz wyników , monitorowanie jakości produkcji, surowców, nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcji
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-06-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa klienta , prasowanie, maglowanie, pranie
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe" EKO-TAN" w Morągu - 2017-10-06 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy, sporządzanie deklaracji ZUS i PIT. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.
Przedsiębiorstwo Robót Torowych TORREMS Sp. z o.o. - 2018-10-04 - Brody Małe (lubelskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe; doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta; prawo jazdy kat. B; znajomość języka angielskiego na poziomie C1; dyspozycyjność; Zakres obowiązków: budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z klientami, przyg. ofert handlowych oraz ustalanie warunków współpracy i ich negocjowanie; rozwiązywanie problemów klientów i przyjmowanie reklamacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta, obsługa systemu sprzedażowego, sporządzanie ofert, pilnowanie terminów, branża okienna
"PAGEN" Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Sosnowiec (śląskie)
Nauczanie języka angielskiego, dokonywanie korekt tekstów anglojęzycznych, przygotowywanie materiałów szkoleniowych.
Language Extreme Marta Aleksandrowicz-Wojtyna - 2018-04-21 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa procesu wynajmu samochodów
E-ma Władysław Czekaj - 2016-12-29 - Kraków (małopolskie)
Kontakt telefoniczny z klientem, negocjacje, zawieranie umów reklamowych, szkoleniowych, autoprezentacja, przedstawianie ofert przez telefon.
kontakt przez OHP - 2016-07-20 - Racibórz (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
- Zdobywa nowych klientów (sprzedaż B2B); Poszerzanie wewnętrznej sieci sprzedaży w ramach linii biznesowej; Aktywna sprzedaż przez telefon połączona z doradztwem marketingowym; Prowadzenie negocjacji w języku hiszpańskim. Przygotowywanie ofert sprzedażowych w języku hiszpańskim. Kontakt z partnerami biznesowymi w języku hiszpańskim; Raportowanie wyników w systemie CRM; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy; Utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi. Tworzenie paneli użytkownika w celu wyciągania codziennych wyników zespołu oraz przeszukiwanie baz danych z potencjalnymi partnerami biznesowymi w programie SALESFORCE. Kreowanie kontraktów oraz zarządzanie wewnętrznymi procesami w programie SALESFORCE.- Wynagrodzenie: 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie min. 1 rok. Wymagana znajomość języka hiszpańskiego w stopniu min. B2 w mowie i piśmie. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu min. B2 w mowie i piśmie. Wymagana umiejętność obsługi programu SALESFORCE.
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie oddziału firmy transportowej (sprawdzanie, wydawanie samochodów)
BATIM-TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY I SPEDYCJA SPÓŁKA JAWNA BARBARA EDELMULLER-GENERAUX I JANUSZ REMBILAS W STARYM SĄCZU - 2017-08-31 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Dojenie krów, obsługa krów, prace oborowe.
PROAGRO Spółka z o.o . - 2016-07-19 - Skokowa (dolnośląskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich dostawców
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wprowadzanie i realizowanie zamówień, nawiązywanie relacji z klientami
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-10-20 - Mielec (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządanie deklaracji, ewidencja czasu pracy, rozliczanie PIT i ZUS pracowników, w ograniczonym zakresie pomoc księgowej. Wymagane minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kadrowym. Wymagana znajomość rozliczenia równoważnego czasu pracy, przepisów podatkowych dotyczących pracowników, znajomość podstaw księgowości.
AMATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCĄ - 2016-05-18 - Myślenice (małopolskie)