SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU Jezierzyce oferta pracy ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W JEZIERZYCACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: ORGANIZACJA TRANSPORTU W FIRMIE- USTALANIE TRAS PRZEJAZDÓW; DBAŁOŚĆ O TERMINOWE WYKONYWANIE PRZEGLĄDÓW I NAPRAW; DYSPONOWANIE PRACĄ KIEROWCÓW- ROZLICZANIE ICH CZASU PRACY ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA W RUCHU DROGOWYM; ROZLICZANIE I EWIDENCJONOWANIE PALIWA; KOMPETENCJE ZAWODOWE W RUCHU DROGOWYM, UMIEJĘTNOŚCI LOGISTYCZNE, DOBRA ORGANIZACJA PRACY; GODZ. PRACY 7-15.
Data publikacji: 2019-05-10
Lokalizacja: Jezierzyce (pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W JEZIERZYCACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 5, 76-200 Jezierzyce, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ORGANIZACJA TRANSPORTU W FIRMIE- USTALANIE TRAS PRZEJAZDÓW; DBAŁOŚĆ O TERMINOWE WYKONYWANIE PRZEGLĄDÓW I NAPRAW; DYSPONOWANIE PRACĄ KIEROWCÓW- ROZLICZANIE ICH CZASU PRACY ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA W RUCHU DROGOWYM; ROZLICZANIE I EWIDENCJONOWANIE PALIWA; KOMPETENCJE ZAWODOWE W RUCHU DROGOWYM, UMIEJĘTNOŚCI LOGISTYCZNE, DOBRA ORGANIZACJA PRACY; GODZ. PRACY 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jezierzyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : KOMPETENCJE ZAWODOWE W TRANSPORCIE DROGOWYM, WYKSZTAŁCENIE - LOGISTYKA, TRANSPORT, MECHANIKA
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W JEZIERZYCACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Kolejowa 5, 76-200 Jezierzyce, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jezierzyce
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Data dodania oferty pracy: 13.05.2019
Oferta pracy ważna do: 11.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7a66362a26d0fd9c162e5509a4b99ca7
Podobne oferty pracy
- Realizacja systemowych projektów współfinansowanych ze środków UE. Monitorowanie możliwości aplikowania ośrodki europejskie na realizowanie programów zgodnych z zapotrzebowaniem Śląskiej Wojewódzkiej KomendyOchotniczych Hufców Pracy. Uczestnictwo w procesie projektowania, wnioskowania i realizacji projektów konkursowych współfinansowanych ze środków EU. Uczestnictwo w procesie projektowania, wnioskowania i realizacji projektów międzynarodowych finansowanych w ramach ERAZMUS + i z innych źródeł. Prowadzenie dokumentacji wydziałowej. Współpraca z instytucjami i organizacjami międzynarodowymi prowadzącymi działalność zbieżną z działaniami OHP. - Wynagrodzenie 2000-2500 zł/brutto (w tym wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:45-15:45. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane roczne doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków europejskich. Znajomość tematyki związanej z zakresem wdrażania programów europejskich w OHP. Gotowość do stałej, w tym samodzialnej aktualizacji wiedzy. Bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych. Wymagania dodatkowe: umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, umiejetność pracy w zespole, komunikatywność, bardzo dobra znajomość co najmniej jednego języka obcego.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
kontakty z klientami, inwestorami, organizacja spraw technicznych na budowie- praca na terenie kraju i UE
EUROSTONE Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-12-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Legnica (dolnośląskie)
Oferta z środków PFRON dla osoby posiadającej orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, zamieszkałej w mieście Nowym Sączu. Planowanie i wdrażanie strategii i metod promocji; budowanie pozytywnego wizerunku firmy; inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań sprzedażowych; sporządzanie raportów o raz statystyk sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
praca w Wydziale kultury, Sportu i Promocji Miasta
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Świętochłowice (śląskie)
monitoring stron www, współtworzenie baz danych serwisu, pozyskiwanie informacji z zakresu Zamówień Publicznych, dodawanie i odbieranie ogłoszeń
DTK&W Zespół Ogłoszeniowy Sp. z o.o. - 2019-02-22 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
pomocnik brukarza
Firma Handlowo-Usługowa ARKON R. Konieczny Ustroń - 2016-02-22 - Cieszyn (śląskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku litewskiego, kontakt z klientami z rynku litewskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie płac. Stanowisko samodzielne. Praca w INTERMARCHE w Kętach.
DRONERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Kęty (małopolskie)
-Obsługa kadrowo-płacowo-Prowadzenie akt osobowych-Prawidłowe obliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń-Obsługa kadrowo-płacowa zleceniobiorców- Raporty do ZUS, US, GUS, PFRON-Rozliczanie czasu pracy i delegacji kierowców-Nadzorowanie spraw związanych z transportem
MTB sp. z o.o. - 2017-09-26 - Sulechów (lubuskie)
Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz budowanie świadomości marki wśród odbiorców;Współudział w planowaniu i organizowaniu akcji marketingowych, eventów;Planowanie i realizowanie strategii komunikacji;Tworzenie koncepcji graficznych opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych;Redagowanie tekstów marketingowych i PR-owych;Budowanie oraz utrzymywanie relacji z mediami;Zarządzanie treścią na stronie www oraz budowanie obecności marki w kanałach internetowych i mediach społecznościowych;Współpraca wewnętrzna z pozostałymi działami firmy i koordynacja marketingowej komunikacji wewnętrznej;Mierzenie efektów działań PR i ich raportowanie.
Klinika OKULUS Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Jaworzno (śląskie)
- Kontakty telefoniczne/pisemne z klientami oraz pracownikami w terenie. Opracowywanie ofert/projektów. Negocjacje handlowe. Realizacja zamówień. Kreowanie zapotrzebowania na oferowane produkty.- Wynagrodzenie: min. 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie typu ogólnego lub technicznego. Doświadczenie NIE jest wymagane. Znajomość komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) hth-ptt.pl
HTH - NOVOTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie czynności niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI - 2018-05-15 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami indywidualnymi lub biznesowymi sieci Orange
kontakt przez OHP - 2017-01-31 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Zielona Góra (lubuskie)
-prowadzenie dokumentacji pracowniczej -sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy,-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-terminowa wypłata wynagrodzeń,-naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2016-04-01 - Pilzno (podkarpackie)
Specjalista ds. Obsługi Klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Początkowo umowa na czas określony, później na czas nieokreślony .Praca w systemie trzyzmianowym: 08:45 - 17:00, 9:45 - 18:00, 10:45 - 19:00.
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych, obsługa obecnych klientów, budowanie bazy danych klientów, praca z oprogramowaniem CRM, monitorowanie rynku w poszukiwaniu odbiorców, kontakty z klientem drogą telefoniczną i mailową, przygotowanie ofert, realizowanie planów sprzedażowych, nadzorowanie wysyłek do klienta
EUROSTOCKER TOMASZ BRONIKOWSKI - 2017-07-24 - Lublin (lubelskie)
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu nieruchomościami (warunek konieczny), wykształcenie minimum średnie zawodowe - preferowane techniczne, licencja zarządcy nieruchomości lub odbyte kursy w zakresie zarządzania nieruchomościami, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, znajomość procedur prawa zamówień publicznych, prawo jazdy kategorii B, rzetelność, terminowość, dokładność i dobra organizacja pracy, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Kwatera Społecznego - 2017-01-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa klientów w języku wietnamskim, aktywne pozyskiwanie klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klienatmi
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klienta, sprzedaz usług turystycznych.
MARCIN SOCHAN K&M - 2017-07-05 - Chojnice (pomorskie)
przygotowanie dokumentacji kadrowej, wprowadznie danych do systemu, prowadzenie teczek osobowych
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)
PRACOWNIK działu kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Białobrzegi (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie relacji biznesowych.
kontakt przez OHP - 2018-08-03 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
Umbrella Consulting Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
KONTAKT Z DARCZYŃCAMI, PROWADZENIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, GODZINY PRACY OD 9-17
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kompleksowe prowadzenie aktu osobowych pracowników, prowadzenie archiwum akt, ewidencja szkoleń BHP, szkoleń z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, prowadzenie spraw związanych z ZFŚS, prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją pozostałych środków trwałych
ŻŁOBEK MIEJSKI KUBUŚ PUCHATEK - 2018-07-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Budowanie bazy potencjalnych Klientów, budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem. Praca w systemie CRM oraz innych systemach informatycznych obowiązujących w organizacji. Przygotowywanie oraz modyfikacja ofert handlowych, rozsyłanie informacji handlowych, współpraca z Działem Marketingu, udział w spotkaniach Marketingowych, dążenie do realizacji założonego planu kontaktów z klientem i planu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży.Proponowane wynagrodzenie 2900 zł do negocjacji.Pracodawca oferuje: Ciekawą pracę z możliwością realizacji ambicji zawodowych, stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, możliwość szkoleń branżowych oraz zdobycie wartościowego doświadczenia.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Kliczków (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Warszawa (mazowieckie)