SPECJALISTA DO SPRAW TECHNOLOGICZNYCH (NR 1458) Inowrocław oferta pracy REMSOD SP Z O O
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW TECHNOLOGICZNYCH (NR 1458)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie procesów technologicznych zleceń realizowanych przez firmę, przygotowywanie dokumentacji magazynowej oraz tworzenie dokumentacji powykonawczej dla realizowanych przez siebie zleceń, sporządzanie zapotrzebowań materiałowych po uprzedniej weryfikacji zasobów magazynowych, nadzór nad kosztami pracy przy realizacji zleceń, kontrola nad przebiegiem realizacji zlecenia na każdym jego etapie
Data publikacji: 2019-04-17
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: REMSOD SP Z O O
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna 4, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie procesów technologicznych zleceń realizowanych przez firmę, przygotowywanie dokumentacji magazynowej oraz tworzenie dokumentacji powykonawczej dla realizowanych przez siebie zleceń, sporządzanie zapotrzebowań materiałowych po uprzedniej weryfikacji zasobów magazynowych, nadzór nad kosztami pracy przy realizacji zleceń, kontrola nad przebiegiem realizacji zlecenia na każdym jego etapie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW TECHNOLOGICZNYCH (NR 1458)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technolog – programista obrabiarek
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.04.2019
Data zakończenia pracy: 23.07.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), mechaniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Obsługa programu AutoCAD.
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 2 lata doświadczenia zawodowego, mile widziana umiejętność komunikacji w j. angielskim, znajomość zasad tworzenia technologii oraz dokumentacji warsztatowej, dokładność, lojalnośc, asertywność, komunikatywność,umiejętność analitycznego myślenia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: REMSOD SP Z O O
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Fabryczna 4, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, kontakt z pracodawcą osobisty w siedzibie firmy w godz: 8-14, lub dokumenty aplikacyjne można składać na e-mail: i.wabich (at) remsod.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Godziny : 8-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
REMSOD Sp. z o.o. powstała w 2001 r. i jest przedsiębiorstwem prywatnym. Spółka świadczy usługi w zakresie obróbki skrawaniem, obróbki plastycznej i cieplnej, cięcia, spawania konstrukcji stalowych, wykonawstwa nowych części i urządzeń oraz remontów armatury przemysłowej. Posiadamy certyfikaty zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością i Środowiskiem ISO 9001 i ISO 14001 oraz szereg uprawnień technicznych. REMSOD Sp. z o.o. powstała w 2001 r. i jest przedsiębiorstwem prywatnym. Spółka świadczy usługi w zakresie obróbki skrawaniem, obróbki plastycznej i cieplnej, cięcia, spawania konstrukcji stalowych, wykonawstwa nowych części i urządzeń oraz remontów armatury przemysłowej. Posiadamy certyfikaty zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością i Środowiskiem ISO 9001 i ISO 14001 oraz szereg uprawnień technicznych. Pracodawca zapewnia: miłą atmosferę pracy w przyjaznym otoczeniu, na samodzielnym stanowisku, wsparcie doświadczonych technologów; możliwość rozwoju zawodowego; profesjonalne szkolenia; zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej sie firmie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technolog – programista obrabiarek
Data dodania oferty pracy: 17.04.2019
Oferta pracy ważna do: 17.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?82ab746ef63d7dd3e1445a8c048a4283
Podobne oferty pracy
zbieranie ofert handlowych, nawiązywanie kontaktów, dokonywanie zakupów, rozliczanie należności
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy
TRIMCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-22 - Marianki (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie się z przepisami BHP i p.poż, funkcjonowaniem samorządu oraz strukturą organizacyjną powiatu, sporządzanie oraz przygotowywanie dokumnetacji, prowadzenie rejestrów, obsługa urządzń biurowych i komputera
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Pszczyna (śląskie)
Wystawianie faktur, rozliczanie kierowców, obsługa bieżącej poczty, obsługa klienta, tworzenie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Bramki (mazowieckie)
Specjalista do spraw logistyki i zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Kościan (wielkopolskie)
Przwóz załadunków przestrzennychKompeltowanie dokumentacji
"TRANSEL-K" PTU Sp. z o.o. - 2016-11-14 - Jaworzno (śląskie)
analizowanie rynku branżowego na Ukrainie i Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę w Rosji i na Ukrainie, budowanie korzystnego wizerunku firmy
AMBERLANA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-24 - Kanie (mazowieckie)
1. Aktywizacja zawodowa uczestników projektu.2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu.3. Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych z uczestnikami projektu.4. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizację projektu.5. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją projektu.6. Prowadzenie ewaluacji projektu.7. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.8. Przygotowywanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów.9. Współpraca z Dyrekcją WCI, Koordynatorem, oraz kadrą projektu w zakresie realizacji projektu.Wymagane dokumenty: 1. Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny.2. Informacja w zakresie ochrony danych osobowych w związku z rekrutacją pracowników prowadzoną przez Wrocławskie Centrum Integracji opatrzona własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata - dostępne na stronie bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracy.3. Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem.4. Kserokopie dokumentów potwierdzajacych posiadanie wymaganego wykształcenia. 5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego.6. Kserokopie dokumentów, lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE.7. Oświadczenie o niekaralności.8. Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. 9. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku.10. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście, lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: specjalista wsparcia w projekcie Rodzice na start, w terminie do dnia 28.03.2019r. do godziny 13:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje: Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Po upływie okresu, o którym mowa w ptk.2 dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół. Dodatkowych informacji udziela: p. Natasza Marcinkierwicz - tel. 717823516 w godzinach : 9:00-15:00Umowa na czas określony. Praca jednozmianowa.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-03-20 - Wrocław (dolnośląskie)
- Zawieranie umów generalnych dotyczących odtwarzania utworów muzycznych i słownomuzycznych.- Wynagrodzenie: 2400-3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 11:00-18:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy przy telefonie, w callcenter lub sprzedaży. Wysoka kultura osobista. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cos4 (at) stoart.org.pl
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2017-02-03 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów polskich i chińskich, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, współpraca z chińskim kierownictwem sklepu, import towarów m.in. z Chin
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
realizacja i kontrola wykonywania operacji dot. należności, kontakt z klientem portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kraków (małopolskie)
pozyskwanie zamówień, obsługa klioenta w biurze, sprzedaż drzwi okien rolet wystawianie faktur zamawianie towaru
FIRMA"BASTION"SPÓŁKA JAWNA BARBARA SYCHOCKA,MARIUSZ CHOJNACKI - 2016-04-07 - Mława (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
Obowiązki: Nawiązywanie i rozwijanie sieci handlowych z Klientami na międzynarodowych rynkach (USA, UE, Bliski Wschód) Obsługa procesu sprzedaży i obsługa posprzedażowa Tworzenie planów sprzedaży i monitorowanie ich wykonania Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i marki na rynku Ścisła współpraca z działami produkcyjnymi, planowaniem i logistykąWymagania: Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację Wiedza techniczna Wysokie umiejętności negocjacyjne Wysokie umiejętności interpersonalne Umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office (Word, Excel) Prawo jazdy kat. B. Samodzielność i odpowiedzialność Mile widziane zainteresowanie branżą motoryzacyjnąFirma oferuje: Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Niezbędne narzędzia pracy (telefon, narzędzia informatyczne) Możliwość wykorzystywania umiejętności językowych Możliwość rozwoju zawodowego
Grupa Progres - 2016-01-26 - Łódź (łódzkie)
Dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-03-17 - Lębork (pomorskie)
wg stanowiska, oferta stażu dla osoby bezrobotnej powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- analiza dokumentacji PO WER,- analiza dokumentacji RPO WŁ,- zapoznanie się z procedurami aplikacji o fundusze UE,- zapoznanie sie z dokumentacją dotyczącą realizacji projektów.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Łódź (łódzkie)
- obsługa klientów indywidualnych;- pozyskiwanie nowych klientów;- tworzenie ofert handlowych;- archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
Organizacja pracy w oddziale , sprawdzenie prawidłowości działania maszyn i urządzeń , kontrola stanu sanitarnego pomieszczenia pracy, sporządzanie grafiku pracy dla podległego personelu, rozliczanie miesięczne karty pracy podległych pracowników, kontrola identyfikacji towarów, współpraca z mistrzami innych oddziałów oraz menadżerami.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-26 - Karczew (mazowieckie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
DELTA PLUS POLSKA SERWIS SP. Z O.O. - 2016-05-18 - Sosnowiec (śląskie)
praca na stanowisku kontroli jakości
TABOR DĘBICA Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Trzebinia (małopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży żurawi
TADEUSZ SZOSTEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - 2016-02-23 - Ostrowiec (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
BRANŻA HANDEL- rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni,- sprawdzanie cen magazynowych za pomocą scanera,- prawidłowe oznakowanie składowanych towarów wg oznaczeń,- sprawdzanie komplementarności oraz wydanego towaru zgodnie z procedurą wymaganą przez System ERP wraz z programami LS Retail detal uzupełniającymi SI FOODWARE oraz programu dla handlu LS Retail.umowa zlecenie na okres 3 latpraca trzyzmianowa
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Łódź (łódzkie)
Obsługa oraz nadzór urządzeń służących do wytwarzania wyrobow z tworzyw sztucznych. Kontrolowanie pracy maszyn i urządzeń stosowanych w procesach wytwarzania wyrobów z tworzyw sztucznych.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Bierutów (dolnośląskie)
Nadzór nad dokumentacją kadrową; naliczanie wynagrodzeń; obsługa programu kadrowego oraz programu Płatnik;
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Czekanów (śląskie)
•Obsługa jakościowa reklamacji klientów, nadzorowanie działań wynikających z reklamacji , •Współpraca z dostawcami oraz producentami części zamiennych , •Prowadzenie wymaganej dokumentacji
Suder & Suder Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Modlnica (małopolskie)