SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ Mielec oferta pracy ZOLTA Maciej Żółty
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie zagranicznymi kanałami sprzedaży internetowej, opracowywanie i tłumaczenie materiałów marketingowych, ofert; analiza rynku, obsługa klienta w języku niemieckim (email, telefon)
Data publikacji: 2018-11-19
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: ZOLTA Maciej Żółty
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 24, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie zagranicznymi kanałami sprzedaży internetowej, opracowywanie i tłumaczenie materiałów marketingowych, ofert; analiza rynku, obsługa klienta w języku niemieckim (email, telefon)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Bardzo dobra znajomość MS Office (Excel w stopniu zaawansowanym), zdolność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, dokładność
Nazwa pracodawcy: ZOLTA Maciej Żółty
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 24, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zgloszenia (at) zolta.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.11.2018
Data dodania oferty pracy: 19.11.2018
Oferta pracy ważna do: 18.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,-współpraca i kontakt z obecnymi klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych,-bieżąca obsługa zamówień,-prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,-monitorowanie płatności,-aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji handlowych,-prowadzenie prezentacji i rozmów handlowych,-wizyty u klientów,-dbałość o wizerunek marki na rynku.
INCANA S.A - 2016-02-23 - Ścinawa (dolnośląskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności), opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosowanych rozwiązań w tym celu, rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 8:00-18:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2). Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 665-310-176) w godz.: 9:00-17:00 lub e-mail: joanna.gorka (at) arvato.pl
ARVATO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ "BPO FINANCE&ACCOUNTING" W KATOWICACH - 2018-01-16 - Katowice (śląskie)
Obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz na portalu Allegro.pl.Obsługiwanie rozmów telefonicznych, odpowiadanie na e-maile, obsługa reklamacji, obsługa posprzedażowa: przygotowywanie, pakowanie, nadawanie przesyłek.Relokacja towaru na magazynie.Praca biurowa na miejscu w siedzibie firmy w Krzywiniu.
Małgorzata Ludowicz System-Bank Sprzedaż Kredytowa Artykułów Fotograficznych - 2017-01-09 - Krzywiń (wielkopolskie)
Realizacja programów i zadań związanych z inicjowaniem i finansowaniem instrumentów rynku pracy, opracowywanie dokumentów.Praca na umowę o pracę na zastepstwo w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-05-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac monterskich zwiazanych z układaniem kabli miedzianych i światłowodowych doziemnie i w budynkachwykonywanie prac monterskich związanych z pracami instalacyjnhmi- układanie, mocowanie kabli w budynkachpraca - 8-16
SMART TELECOM Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż towarów przez internet
Virtual Solutions Monika Nowak - 2016-09-27 - Miechów (małopolskie)
kierowca- konwojent; miejsce pracy: Słupsk, powiat słupski i okoliczne tereny; wysokość wynagrodzenia 2000 zł brutto + premia + prowizja od wywiezionego towaru; praca w godz. 5.00- 13.00
Hurtownia Nabiałowo-Spożywcza Trynieccy Serkol s.j. - 2017-01-23 - Słupsk (pomorskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie średnie/ wyższe; mile widziane doświadczenie; średnia znajomość j. angielskiego; Zakres obowiązków: obsługa klienta; dokonywanie rezerwacji wycieczek; przygotowywanie ofert wypoczynkowych dla klientów zbiorowych i indywidualnych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Gliwice (śląskie)
• utrzymywanie trwałych relacji z klientami,• bieżąca obsługa klientów, • rozwijanie nowych relacji biznesowych• samodzielne i całościowe zarządzenie procesem sprzedaży.• tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,
Elpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-06-14 - Osina Mała (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie powierzchni biurowej i sklepowej. Mycie podłóg, sprzątanie toalet. Praca od poniedziałku do niedzieli w godz. 6-21
Amlux Sp. z o.o - 2018-01-08 - Janki (mazowieckie)
kprofesjonalna Obsługa klienta zagranicznego nawiązywanie współpracy z zagranicznymi kontrahentami , poszukiwanie nowych rozwiązań w zakresie pozyskiwania klientów praca w godz. 8-16.Dodatkowo do wynagrodzenia premia. uznaniowa
BTG SP.Z O.O - 2017-11-02 - Opole (opolskie)
obsługa telefonicznych połączeń; wprowadzanie danych do systemu komputerowego; wysyłanie poczty elektronicznej; handlowa aktywność prosprzedażowa
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Chorzów (śląskie)
marketing hotelarsko-turystyczny praca w recepcji, obsługa recepcji
"ARATEUSZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, pracowniczych zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy, prowadzenie akt osobowych pracowników, spraw dotyczących ubezpieczeń społecznych, prowadzenie i obsługa sekretariatu, nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów i stosowanie Instrukcji Kancelaryjnej oraz Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, księgowanie na kontach zgodnie z polityką rachunkowości.
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY "PROMYCZEK" - 2018-09-12 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
organizacja rachunkowości w przedsiębiorstwie,ewidencja operacji finansowych,prowadzenie rachunków kosztów i wyników,analizowanie wyników
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Henryków (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Roboty budowlane związane z remontami mostów
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Do obowiązków pracownika będzie należało wykonywanie wszelkich czynności związanych z eksportem piskląt indyczych oraz jaj wylęgowych, w szczególności nawiązywanie relacji z zagranicznymi kontrahentami w celu zawarcia kontraktów, realizacja kontraktów, bieżąca obsługa kontrahentów, prowadzenie dokumentacji eksportowej.
GERCZAK NORD-POL HATCHERY SPÓŁKA JAWNA - 2018-05-16 - Iława (warmińsko-mazurskie)
profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami i procedurami obowiązującymi w firmie, prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń i kursów, prace biurowe, udzielanie informacji o ofercie, dbałość o estetykę przestrzeni biurowej oraz sal zajęciowych
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie ewidencji umów
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Lubin (dolnośląskie)
przyjmowanie zamówień od kontrahentów, rejestrowanie w programie komputerowym, przekazywanie zamówień do kreślarzy, współpraca z produkcją i ekspedycją
"BHB Bertsch Holzbau" sp. z o.o. - 2016-11-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
ELEKTRONICZNE EWIDENCJONOWANIE PRODUKTÓWPRZETWARZANIE DANYCH W SYSTEMIE PLANTATOR WCZYTYWANIE TOWARÓW ZA POMOCĄ RĘCZNEGO SKANERAPRZYGOTOWANIE PRODUKTÓW POD SPECYFIKACJĘ MIEJSCA PRZEZNACZENIA
Blue River sp. z o.o. - 2018-02-22 - Wąsosz (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie techniczne; doświadczenie zawodowe w obliczaniu kosztów produkcji, znajomość zasad księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁADY MECHANICZNE "GLIMAG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-08 - Gliwice (śląskie)
Według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Kraków (małopolskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem serbskiego lub chorwackiego Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka chorwackiego lub serbskiego- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Wprowadzanie faktur. Weryfikacja rozliczeń kont między dostawcami a odbiorcami. Sporządzanie wyciągów bankowych. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. Prowadzenie pełnej księgowości. Sporządzanie list płac. Prowadzenie dokumentacji osobowej.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek RACUNKOWOŚĆ I FINANSE. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale księgowości i płac. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2017-10-05 - Katowice (śląskie)
kompleksowa obsługa klientów przez telefon/ email w zakresie sprzedażypoprzez dostarczenie klientowi pełnej informacji o sprzedawanych produktachdoradzanie klientowi w wyborze produktu nawiązywanie i utrzymywaniekontaktów z klientami biznesowymi i detalicznymi; wysyłanie ofert potencjalnymsklepom detalicznych i hurtowniom; pomoc przy realizacji zamówień pakowanie i wysyłka sprzedanych produktów; zamawianie przesyłek kurierskichrealizowanie wyznaczanych celów sprzedażowych; tworzenie baz danych orazobsługa systemu CRM; sporządzanie raportów posprzedażowych Dodatkowemożliwe zadania: współuczestniczenie w opracowywaniu oferty sprzedaży,działań marketingowych. Udział w degustacjach, sprzedaż bezpośrednia podczastargów i wystaw, obsługa sklepu internetowego
PRONPAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Jabłonna (mazowieckie)