SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY WYCIECZEK I UBEZPIECZEŃ Olsztyn oferta pracy Mirosław Miłaszewski Biuro Podróży i Ubezpieczeń
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY WYCIECZEK I UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientówGodziny pracy 9-17
Data publikacji: 2018-12-05
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Mirosław Miłaszewski Biuro Podróży i Ubezpieczeń
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pułaskiego 3/1, 10-514 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa klientówGodziny pracy 9-17
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Po okresie próbnym umowa na czas określony a następnie na czas nieokreślony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY WYCIECZEK I UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2018
Data zakończenia pracy: 04.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie, biegła obsługa komputera, doświadczenie zawodowe nie jest wymagane
Nazwa pracodawcy:
Mirosław Miłaszewski Biuro Podróży i Ubezpieczeń
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Pułaskiego 3/1, 10-514 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Pułaskiego
Numer budynku pracodawcy: 3/1
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 05.12.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie klientów, sporządzanie umów, udzielanie informacji o produktach, obsługa świadczeń klientów (branża ubezpieczeniowa).
AXA POLSKA S.A. - 2016-03-03 - Siedlce (mazowieckie)
wytwarzanie, konserowanie oraz naprawa przedmiotów użytkowych wykonanych ze skóry
JACEK MATOGA LAMATO - 2016-12-29 - Kraków (małopolskie)
- obsługa biura- wsparcie działu handlowego- logistyka
VOSS INOX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompletowanie dokumentów - obsługi infolinii -bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientem -zarządzeniepocztą, praca w godz. 8-16
ALL-TAX Wioletta Pawelus - 2016-03-24 - Opole (opolskie)
obsługa klienta w placówce SKOK Piast
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast: - 2016-02-04 - Zamość (lubelskie)
-realizacja ustawy o pomocy społecznej, świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,-prace administracyjne,-obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Niepołomice (małopolskie)
jw.
Krajowa Szkoła Administracji Publicznej - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Praca biurowa
NEXTKOM s.c. K.Kieres-Witkowska , A. Torbicki - 2017-05-10 - Lębork (pomorskie)
Dekretowanie i ewidencjonowanie dokumentów finansowo księgowych, przygotowywanie przelewów bankowych, prowadzenie rejestru zakupu, sprzedaży oraz sporządzanie deklaracji VAT, inwentaryzacja kont księgowych na koniec roku obrotowego, przygotowanie danych do sprawozdań finansowych, bilansu, rachunków zysków i strat.
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o. - 2018-08-16 - Zamość (lubelskie)
ewidencjomowanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji kadrowej, aktualizacja teczek akt osobowych, dbałośc o komletność i prawidłowość dokumentacji, współpracua z PUP, PIP, ZUS
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Malbork (pomorskie)
Sprzedaż środków do produkcji rolnej, a w szczególności nawozy oraz środki ochrony roślin w uprawie zbóż
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" - 2015-12-18 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Przygotowanie posiłków typu fast food, obsługa klientów, dbanie o czystość w restauracji, praca według standardów oraz przestrzeganie zasad BHP.
AMREST SP. Z O.O. - 2018-12-31 - Gdańsk (pomorskie)
Koordynowanie prac w zakresie czasowego zatrudnienia pracowników
FOLGA spółka z ograniczona odpowiedzialnością - 2016-04-26 - Człuchów (pomorskie)
realizacja zadań związanych z rezerwacją pobytów komercyjnych
kontakt przez PUP - 2019-08-01 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
zakup produktów i współpraca z kontrahentem
BAPRO-MET SP.Z O.O. - 2017-03-02 - Błotnica (lubuskie)
między innymi:•instalacja, administracja MS Windows Server,•zarządzanie środowiskiem wirtualnym MS Hyper –V,•rozwijanie i utrzymywanie infrastruktury sieciowej Cisco•koordynowanie projektów IT, •konfiguracja i zarządzanie stacjami roboczymi oraz urządzeniami peryferyjnymi (PC, laptopy, drukarki, urządzenia automatycznej identyfikacji)
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Zielona Góra (lubuskie)
montaż,demontaż pokryć dachowych,obróbki blacharskie
SZAJNABUD - 2016-09-15 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Zbieranie i analizowanie danych dotyczących niezawodności linii produkcyjnych, pracy pracowników bezpośrednich oraz pośrednich, proponowanie rozwiązań dla napotkanych problemów, nadzorowanie i zarządzanie procesem produkcyjnym, analiza strat materiałów w procesie produkcyjnym, inicjowanie i branie udziału w projektach optymalizujących procesy produkcyjne, regularne opracowywanie i śledzenie wskaźników TPM dla Wydziału, szkolenie pracowników z narzędzi TPM, członkostwo w filarze Focused Improvement i Autonomus Maintenance (TPM)
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-19 - Kalisz (wielkopolskie)
- Obsługa klienta w biurze, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa prac biurowych, udział w szkoleniach. Praca w Katowicach, ul. Pukowca 25, ul. Przemysłowa 3. Pełny opis działalności firmy na stronie www.hanga.pl- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie e-mail: biuro.makro (at) hanga.pl
HANGA UBEZPIECZENIA ANETA FILIPCZAK - 2017-11-08 - Katowice (śląskie)
tworzenie nowych stron www dla GSK, realizacja dodatkowych zadań, implementacja analiz, otagowanie, konfiguracja kontentu, testy QA, raportowanie postępów w projektach, współpraca z partnerami, rozwój kodów CSS i JS, współpraca z LOC
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Poznań (wielkopolskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż oferty turystycznej
Urlopy.Pl Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Zielona Góra (lubuskie)
Główne obowiązki: sporządzanie kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji, planów rzeczowych i finansowych oraz sprawozdań dot. realizowanych przez sekcję zadań; przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organu nadzorującego, organów architektoniczno budowlanych oraz organów nadzoru budowlanego; przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie projektów umów na realizację robót budowlanych, udział w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; przygotowywanie zapytań ofertowych na roboty budowlane, udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; koordynacja i sprawowanie nadzoru nad postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami robót remontowo budowlanych, prowadzenie korespondencji i reprezentowanie inwestora; prowadzenie książek obiektu budowlanego.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind oraz podjazdów, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe techniczne.Wymagania niezbędne: znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych oraz pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu); posiadanie min. 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie w jednym z kierunków: budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-10-20 - Racibórz (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie programami gospodarki magazynowej i finansowo-księgowych, umiejętność programowania SQL, HTML, tworzenie oprogramowania administracja
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "STANDARD" SP. Z O. O. - 2017-05-22 - Lublin (lubelskie)
organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych w ramach branży automatycznej; współpraca przy opracowywaniu planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno - ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi sprawowanie nadzoru nad firmami usługowymi w branży AKP w zakresie zgodnym z umowami wykonywania powierzonych obowiązków; współpraca przy tworzeniu planów budżetowych dla podległych instalacji technologicznych oraz kontrolowanie i analizowanie ich bieżącej efektywności; sporządzanie założeń do modernizacji oraz projektów nowych urządzeń i instalacji AKP; dozorowanie stanu technicznego urządzeń i sieci elektroenergetycznych; analiza zdarzeń awaryjnych maszyn i urządzeń elektrycznych oraz proponowanie zmian dążących do ich maksymalnego ograniczenia; nadzorowanie i prowadzenie rozruchów systemów, układów i aparatury przekazywanych do eksploatacji w ramach realizacji inwestycji; wynagrodzenie od 1850zł
SODA POLSKA CIECH SPÓŁKA Z O. O. - 2016-07-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie umów o pracę, sporządzanie sprawozdań GUS, kierowanie ewidencją czasu pracy, przygotowywanie wykazów do listy płac;
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. KS. STANISŁAWA KONARSKIEGO W LUBLINIE - 2019-02-26 - Lublin (lubelskie)
wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia proceduryrekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów; - przeprowadzanieprocesu wyboru kandydatów;
VA SYSTEM sp. z o.o. - 2019-03-19 - Opole (opolskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "FILPEX" w Kielcach - 2016-01-12 - Kielce (świętokrzyskie)