SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KURACJUSZA - PRACE INTERWENCYJNE RPO- ROTACJA Jelenia Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KURACJUSZA - PRACE INTERWENCYJNE RPO- ROTACJA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: realizacja zadań związanych z rezerwacją pobytów komercyjnych
Data publikacji: 2019-08-01
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja zadań związanych z rezerwacją pobytów komercyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KURACJUSZA - PRACE INTERWENCYJNE RPO- ROTACJA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: recepcjonista
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Data zakończenia pracy: 16.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: Uzdrowisko
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: recepcjonista
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.08.2019
Data dodania oferty pracy: 01.08.2019
Oferta pracy ważna do: 01.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?de73742cb33970999d2c66f7ed001263
Podobne oferty pracy
-profesjonalna obsługa klientów-analiza potrzeb klienta-przygotowywanie ofert handlowych-realizowanie założonych planów-sporządzanie i aktualizacja dokumentacji handlowej;godz. pracy 7-15; okres próbny 3 miesiące, z możliwością przedłużenia
Perla Polska Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-02-14 - Głobino (pomorskie)
Obowiązki:- obsługa komputera i kasy fiskalnej- obsługa i wykonywanie operacji w systemie NC+- prezentacja oferty operatora, sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług NC+- wymiana i serwis sprzętu, usuwanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów- budowanie pozytywnych relacji z klientami
SAT-SYSTEM - 2017-09-13 - Kościan (wielkopolskie)
wysłanie zapytań ofertowych dla materiałów z zaopatrzenia firmy do dostawców, - tworzenie cenowych analiz porównawczych do zebranych ofert, - komunikatywność, - współpraca z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi oraz poszukiwanie nowych; - prowadzenie negocjacji handlowych; - kontrola stanów magazynowych; - kontrola dokumentacji związanej z dostawą oraz wysyłką materiałów w złożonych zamówieniach; -organizowanie oraz nadzór nad realizacją transportu materiałów; - dobra organizacja pracy; - znajomość wiedzy elektryczne , technicznej, metalurgicznej.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2018-02-22 - Rogowiec (łódzkie)
obsługa klienta, sprzedaż internetowa
ZIELIŃSKI MATEUSZ "AGMART " - 2018-07-26 - Kaczki Średnie (wielkopolskie)
ODBIERANIE POŁĄCZEŃ PRZYCHODZĄCYCH PODCZAS REKLAM, WYKONYWANIE POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH, KORZYSTANIE Z WŁASNEJ FIRMOWEJ BAZY KLIENTÓW, SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
kontakt przez OHP - 2018-11-16 - Gdynia (pomorskie)
- procesowanie zamówień przy użyciu systemów zakupowych- wspieranie użytkowników procesów i systemów zakupowych ( np. towrzenie dostawców)- automatyzacja i usprawnianie procesu zakupów operacyjnych- tworzenie raportów zgodności oraz rekomendowanie sposobów pomiaru w celu polepszenia wskaźników / stóp zgodności w języku japońskim- kontakt z klientami - telefoniczny oraz drogą mailową - w języku japońskim.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Łódź (łódzkie)
PROWADZENIE NEGOCJACJI Z TAJSKIMI DOSTAWCAMI, PRZYGOTOWYWANIE TOWARU DO WYSYŁKI DO ODBIORCY.
Sprzedaż Internetowa Andrzej Kania - 2019-10-07 - Gumniska (podkarpackie)
obsługa klientów, samodzielne prowadzenie salonu
Zakład Fryzjerski Dorota Kapusta - 2017-01-26 - Kraków (małopolskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym posługującym się językiem hindi
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
koordynacja rozwoju potrzeb biznesowych, zabezpieczenie wdrożeń wyznaczonych rozwiązań biznesowych, wprowadzenie i wdrażanie materiałów i dokumentacji z tym związanej
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Poznań (wielkopolskie)
Przyjmowanie pracowników, prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie pism i wniosków, obsługa programu kadrowo-płacowego i księgowego, prowadzenie księgowości, znajomość przepisów, samodzielna praca, sporządzanie druków A1, oddelegowanie zagranicę
Konstruktor spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-02 - Siestrzechowice (opolskie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Żyrardów (mazowieckie)
Projektowanie nowych szkoleń, coaching oraz mentoring pracowników, analiza wyników jakości zespołów, identyfikacja problemów oraz braków wiedzy oraz dostarczanie dedykowanych sesji szkoleniowych mających na celu poprawę jakości.Tworzenie procedur opisujących procesy produkcyjne.Analiza wymagań klienta i tworzenie procedur i procesów dopasowanych do jego potrzeb.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Gdynia (pomorskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywania transkacji poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem szwedzkojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Łódź (łódzkie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego oraz systemu Windows. Udział w projektach informatycznych w zakresie wdrożeń systemów backup, konsolidacji systemów i danych. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: administracja Asterisk. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Wymagane umiejętności: biegła znajomość pakietów Office, OS Windows, Linux, UNIX. Wymagana biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
PODSTAWOWE ZADANIA:- obsługa wymagających Klientów- indywidualne przygotowywanie ofert wakacyjnych oraz ich sprzedaż- prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim- współpraca z kontrahentami na całym świeciePRACODAWCA OFERUJE:- pracę w pełnym wymiarze godzin - umowę o pracę- możliwość wyjazdów zagranicznych oraz podnoszenia kwalifikacji- zarobki adekwatne do osiąganych wyników sprzedażowych- dobrą atmosferę, elastyczny grafik- umowę o pracę (pełny etat ) po okresie próbnym- pracę w przyjaznym i zgranym zespole- możliwość darmowych wyjazdów zagranicznych - zniżki na własne wyjazdy- CV ze zdjęciem wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać na adres: biuro (at) konsorcjum.com.pl z tematem praca+ dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn.zm.)" - Pracodawca prosi o niewysyłanie aplikacji na stanowisko pilota lub przewodnika oraz o nie wysyłanie aplikacji przez osoby nie posiadające wiedzy o pracy w turystyce i do uczenia- Pracodawca zaznacza, że skontaktuje się tylko z wybranymi osobami
TRADE & TRAVEL COMPANY SP. Z O.O. - 2019-07-30 - Łódź (łódzkie)
organizacja handlu internetowego w hurtowni elektrotechnicznejsprzedaż internetowa artykułów elektrotechnicznych, narzędzi, art. sanitarno-grzewczych, BHPdodawanie produktów i kształtowanie oferty sklepu internetowego analiza dostępności i konkurencyjnosci towarów marketing internetowy koordynowanie dostaw wysoki poziom bieżącej obsługi klientów
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-03-29 - Rzeszów (podkarpackie)
prawidłowe wykonywanie i dokumentowanie badań w zakresie chromatografii, spektrometrii, opracowanie procedur badawczych oraz instrukcji czynnościowych, odpowiedzialność za stan techniczny wyposażenia wchodzącego w skład zestawu przyrządów do wykonywania analiz, planowanie harmonogramów wzorcowań i sprawdzeń, walidacja i szacowanie niepewności metod badawczych.Miejsce wykonywania pracy Bytom.
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy RCC Spółka z o.o. - 2018-03-01 - Bytom (śląskie)
-REALIZACJA ZLECONYCH PROJEKTÓW REKRUTACYJNYCH;-PRACA NAD DOSKONALENIEM BIEŻĄCYCH METOD REKRUTACYJNYCH;-ZATRUDNIANIE OBCOKRAJOWCÓW.WYMAGANIA:-WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE, -ORIENTACJA NA ROZWÓJ OSOBISTY,-BUDOWANIE DOBRYCH RELACJI Z LUDŹMI, -PRAWO JAZDY KAT. B MILE WIDZIANE,-ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW OBCYCH: UKRAIŃSKI, ROSYJSKI W STOPNIU DOBRYM.UMOWA O PRACĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY, 1/2 ETATU, JEDNA ZMIANA, PRACA W GODZ.: 09:00-13:00,WYNAGRODZENIE 1500,00 ZŁ BRUTTO.
KARPORI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Opracowywanie koncepcji nowych rozwiązań konstrukcyjnych sprzętu elektronicznego- Zarządzanie zmianami komponentów elektronicznych
kontakt przez PUP - 2019-10-08 - Częstochowa (śląskie)
Zarządzanie systemem łączności bezprzewodowej TETRA, prowadzenie szkoleń z zakresu łączności bezprzewodowej TETRA, programowanie terminali radiowych TETRA, zmiany konfiguracyjne, monitorowanie pracy systemu radiowego, ustawianie grup, nadawanie uprawnień, weryfikowania awarii sprzętu łączności, usuwanie drobnych awarii, nadzór nad prawidłowością działania sprzętu łączności lotniczej, nadzór nad prawidłowym działaniem rejestratorów łączności bezprzewodowej, naziemnej i lotniczej, konfiguracja i utrzymanie systemu mapa cyfrowa, nadzór nad prawidłowym działaniem systemów meteorologicznych, terminowe wykonywanie backup-ów podległych systemów. Gromadzenie dokumentacji technicznej, prowadzenie dokumentacji przydzielonego sprzętu
Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa-Modlin Sp. z o.o - 2017-06-01 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Staż w firmie BB MULIERProgram stażu do zapoznia w pokoju 37
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Bilcza (świętokrzyskie)
obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt z klientami
THE HERO Sp z o.o. Sp. K. - 2017-12-22 - Tarnów (małopolskie)
1.pełnienie funkcji Administratora Systemów Informatycznych;2.ochrona systemów i sieci informatycznych;3.zarządzanie serwerem FTP, kontami pocztowymi, siecią LAN;4.administrowanie stroną internetowa Ośrodka;5.prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej;6.prowadzenie ewidencji systemów i programów;7.wykonywanie i zabezpieczanie kopii bezpieczeństw baz danych;8.edycja i skład tekstu publikacji związanych z bieżącą działalnością Ośrodka;9.udzielanie wsparcia technicznego pracownikom Ośrodka;10.diagnostyka oraz naprawa uszkodzonego sprzętu komputerowego;11.realizacja polityki bezpieczeństwa;12.zarządzanie serwerem domeny.Okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Godz. pracy 7.30-15.30.
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli - 2018-11-28 - Słupsk (pomorskie)
udział w zespole aktualizującym dokumenty LGD, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów , obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji LSR,organizacja pracy Rady Stowarzyszenia, przygotowanie i składanie wniosków o pomoc finansową na funkcjonowanie LGD i realizację przedsięwzięć określonych w LSR, przygotowanie i składanie wniosków o płatność, przygotowywanie sprawozdań okresowych z przeprowadzonych działań, przygotowanie sprawozdań z realizacji LSR, sporządzanie opinii dotyczących problemów związanych z realizacją projektów, poszukiwanie możliwości dofinansowań, przygotowywanie i udziału LGD w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach, organizacja i prowadzenie spotkań ze społecznością lokalną, konkursów, szkoleń
Razem dla Radomki Lokalna Grupa Działania - 2016-07-12 - Radom (mazowieckie)
Obsługa i nadzorowanie maszyn i urządzeń,przygotowanie surowca,przewijanie foli,ocena jakości wyrobów,bezpieczne składowanie,pakowanie wyrobów,przygotowanie do transportu.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Przysieki (podkarpackie)
weryfikacja i nadzór nad dokumentacją działu jakościsporządzanie raportów
SEUNG SAN IND.POLAND Spółka z o.o. - 2017-02-10 - Ustroń (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Znajomość przepisów ustawy - Prawo Energetyczne, uzyskanie uprawnień dozoru bez ograniczeń napięcia w zakresie urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych. Kontakt z Urzędem Regulacji Energetyki w zakresie działalności koncesjonowanych (obrót i dystrybucja energii elektrycznej), bieżąca kontrola pracy sieci elektroenergetycznej 110/15/04kV, określania warunków przyłączenia odbiorców, kształtowanie taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej, sporządzanie dokumentacji i sprawozdań wynikających z przepisów, wskazania znajomości przepisów - Prawo Budowlane (uprawnienia budowlane branży elektrycznej) I zmiana pn-pt sporadycznie w dni wolne.Wynagrodzenie od 3000zł brutto 1 umowa na 2 lata docelowo na stałe.
Zakład Usług Technicznych MEGA Sp.z o.o. - 2016-09-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)