SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY W BIURZE PODRÓŻY TURYSTYKI PRZYJAZDOWEJ K/M Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY W BIURZE PODRÓŻY TURYSTYKI PRZYJAZDOWEJ K/M
Wynagrodzenie: od 3 780 PLN
Zakres obowiązków: - tworzenie planów sprzedażowych- pozyskiwanie nowych klientów- rozbudowywanie istniejących baz klientów- planowanie i nadzorowanie działań promocyjnych na poszczególnych rynkach- współpraca z kontrahentami- negocjowanie umów z podwykonawcami- przygotowanie programów imprez, kontraktowanie świadczeń i nadzór nad ich realizacją- prezentacja programów u klienta i na spotkaniach branżowych- udział w imprezach branżowych, targach i workshopach w Polsce i za granicą- przygotowywanie prezentacji- proponowanie własnych projektów i pomysłów związanych z rozwojem firmy- realizacja bieżących zamówień- inne powierzone zadania
Data publikacji: 2019-10-08
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- tworzenie planów sprzedażowych- pozyskiwanie nowych klientów- rozbudowywanie istniejących baz klientów- planowanie i nadzorowanie działań promocyjnych na poszczególnych rynkach- współpraca z kontrahentami- negocjowanie umów z podwykonawcami- przygotowanie programów imprez, kontraktowanie świadczeń i nadzór nad ich realizacją- prezentacja programów u klienta i na spotkaniach branżowych- udział w imprezach branżowych, targach i workshopach w Polsce i za granicą- przygotowywanie prezentacji- proponowanie własnych projektów i pomysłów związanych z rozwojem firmy- realizacja bieżących zamówień- inne powierzone zadania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 780 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY W BIURZE PODRÓŻY TURYSTYKI PRZYJAZDOWEJ K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 780 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
włoski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_2:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_3:
portugalski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_4:
hiszpański, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Pilot wycieczek
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość min. 2 języków obcych zachodnioeuropejskich (mile widziany j. włoski/portugalski/hiszpański/angielski/francuski), umiejętność pracy w zespole i samodzielne nadzorowanie projektów, dokładność i odpowiedzialność, entuzjazm, inicjatywa i kreatywność, doświadczenie w sprzedaży i marketingu, nastawienie na realizację celów, znajomość komputera oraz narzędzi Microsoft Office, mile widziany kurs przewodnika lub pilota wycieczek, mile widziane doświadczenie w turystyce przyjazdowej.Obowiązki:- tworzenie planów sprzedażowych- pozyskiwanie nowych klientów- rozbudowywanie istniejących baz klientów- planowanie i nadzorowanie działań promocyjnych na poszczególnych rynkach- współpraca z kontrahentami- negocjowanie umów z podwykonawcami- przygotowanie programów imprez, kontraktowanie świadczeń i nadzór nad ich realizacją- prezentacja programów u klienta i na spotkaniach branżowych- udział w imprezach branżowych, targach i workshopach w Polsce i za granicą- przygotowywanie prezentacji- proponowanie własnych projektów i pomysłów związanych z rozwojem firmy- realizacja bieżących zamówień- inne powierzone zadania
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 08.10.2019
Oferta pracy ważna do: 08.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?08b981ea0e90e740251f6c0e67a85e9a
Podobne oferty pracy
Sprzedaż akcesorii telefonicznych, pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad istniejącymi klientami, opracowywanie ofert sprzedaży, stały kontakt z klientem.Stałe wynagrodzenie + system prowizyjny.
ATLANTIC MOBILE ACCESSORIES EUROPE Sp. z o.o. - 2019-10-25 - Kraków (małopolskie)
- obsługa nieruchomości na rynku pierwotnym,- przygotowanie i prezentacja ofert handlowych,- organizacja spotkań oraz prowadzeni prezentacji i Klientów,- przygotowanie ofert,- zawieranie umów,- administrowanie zawartymi umowami,- posprzedażna obsługa klienta,- aktywne pozyskiwanie klientów.czas pracy 09.00-17.00
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Mielec (podkarpackie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gniezno (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-10-21 - Ząbki (mazowieckie)
Branża: produkcja i sprzedaż agregatów prądotwórczych i UPS:- zaopatrywanie w surowce, narzędzia,części zapasowe i inne artykuły- wyszukiwanie nowych potencjalny dostawców - dokonywanie wyboru najkorzystniejszych źródeł zaopatrzenia pod względem cen, warunków handlowych i terminów dostaw- prowadzenie negocjacji handlowych z kontrahentami w języku angielski, lub włoskim- monitorowanie terminów realizowanych zamówień- zbieranie i rekomendowanie ofert od dostawców realizowanych zamówień i - ustalanie transportów w zakresie dostaw i sprzedaży
EPS SYSTEM Robert Lipnicki - 2016-01-27 - Trzebinia (małopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Zabrze (śląskie)
Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, pomoc pracownikom obcokrajowców w załatwianiu spraw urzedowych zwiazanych z podjeciem pracy, tłumaczenie dokumentów kadrowych na język ukraiński i rosyjski, utrzymanie struktury personelu, prowadzenie dokumentacji klienta, analiza kosztów rekrutacji, rozliczanie wakatów i wniosków o wybór pracowników, import kandydatów CV ze skrzynek pocztowych i dokumentów MicrosoftWord lub Open Office.
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Kalisz (wielkopolskie)
Pozyskiwanie kontrahentów budowlanych oraz budowy gazo i rurociągów na terenie Polski, Ukrainy, Rosji, Rumunii, Węgier i Mołdawii. Sporządzanie i podpisywanie kontraktów. Negocjowanie umów z kontrahentami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Sulechów (lubuskie)
prowadzenie działu kadr
Pavimental Polska Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Trzebinia (małopolskie)
sporządzanie kompletnej dokumentacji HACCP wg wymogów ustawy o bezpieczeństwie żywnoścu, układanie menu, planowanie wydatków, gramatury i wycena serwowanych dań w uzgodnieniu z kucharką i dyrektorem BOK, sporządzanie umów dot. wynajęcia jadalni na imprezy okolicznościowe i zlecone, obsługa kelnerska i pomoc w sprawnym funkcjonowaniu kuchni, obsługa sekretariatu BOK, odbiór i wysyłka korespondencji, obsługa gości i petentów przychodzących do dyrektora BOK, rejestrowanie faktur przychodzących, obsługa narad i konferencji
Barlinecki Ośrodek Kultury - 2017-01-18 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Generowanie zamówień w systemie i koordynowanie dostaw krajowych i zagranizcnych, weryfikacja terminów dostaw z planem produkcyjnym, utrzymywanie ciągłego kontaktu z dostawcami i podwykonawcami, kontrola cen i ilości zamówionych komponentów, opisywanie faktur, optymalizacja kosztów w obszarze zakupów i logistyki, dobra współpraca z innymi działami.
Promeco S.A. - 2017-08-21 - Gościcino (pomorskie)
Pranie, maglowanie, foliowanie, sortowanie bielizny
BISS GROUP SP. Z O.O. - 2016-02-23 - Gdynia (pomorskie)
rozliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, koordynacja pracy biura
Biuro Usługowo-Handlowe Dziuba, Zalewski s.c. - 2018-09-26 - Bogdanka (lubelskie)
jw,
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w oddziale firmy; bezpośredni kontakt z innymi oddziałami; rekrutacja i zarządzanie kierowcami przypisami do oddziału; koordynacja napraw serwisowych; dbanie o środki transportu. Konrakt e-mail: piotr.szyszka (at) pawtrans.pl, lub tel. 607 105 326, lub osobisty. Oferta dostępna w sali F
PAWTRANS HOLDING Sp. z o.o. - 2018-05-11 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-21 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
- Planowanie i realizacja procesu rekrutacji pracowników z terenu polski oraz Ukrainy. Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych. Zamieszczanie ogłoszeń o pracę w prasie oraz internecie. Reprezentowanie firmy na targach pracy. Prowadzenie bazy danych CV.- Język ukraiński wymagany ze względu na liczne delegacje na teren Ukrainy.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy oraz delegacje poza terytorium polski oraz (Ukraina).- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagane doświadczenie w zakresie rekrutacji i selekcji pracowników. Wymagana znajomość j. ukraińskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne, preferowane z obszaru inżynierii materiałowej; doświadczenie we współpracy z przemysłem; mile widziana znajomość problematyki związanej z technologiami materiałów ceramicznych; komunikatywna znajomość języka angielskiego; prawo jazdy kat.B; silna motywacja do rozwoju; umiejętność pracy w zespole; komunikatywność; zakres obowiązków: udział w działalności badawczo-rozwojowej Oddziału Materiałów Ogniotrwałych ICiMB, współpraca z przemysłem w zakresie realizacji usług ekspertyzowych, reprezentowanie OMO w konferencjach, sympozjach i szkoleniach; aktywna działalność marketingowa mająca na celu pozyskanie zleceń w zakresie działalności OMO; miejsce pracy: Gliwice
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2019-01-09 - Gliwice (śląskie)
zgosnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Opracowywanie zasad i procedur rekrutacji; samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji; sporządzanie bazy danych; selekcja kandydatów na podstawie dostarczonych dokumentów - wyjazdy służbowe na Ukraine
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, w tym klientów chińskich, utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa biura, przygotowywanie i sprzedaż ofert turystycznych i ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Wołomin (mazowieckie)
przeprowadzanie badań kontrolnych jakości, analiza jakości
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Mników (małopolskie)
Kontrola i analiza jakościowa dostaw surowców, wykonywanie analiz labolatoryjnych
Interjarek Sp. z o.o. - 2019-10-29 - Jedlec (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów - sprzedaż usług porządkowych. Praca stacjonarna i praca w terenie. Prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych. Jedna zmiana 7:00-15:00, umowa o pracę.Kontakt z pracodawcą 71 367 80 06 w.15
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Usługowe Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert dla klienta, archiwizacja dokumentów, prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Poznań (wielkopolskie)
organizacja wydarzeń regionalnych, kulturalnych w jednostce, prowadzenie dzialalności reklamowej w w/w zakresie, odpowiedzialność za szacowanie wartości zamowień publicznych, prowadzenie dokumentacji zamowień publicznych
POWIATOWE CENTRUM KULTURY STRZELCE OPOLSKIE - 2018-01-04 - Strzelce Opolskie (opolskie)
- Kształtowanie wizerunku medialnego 13. ŚBOT, poprzez przygotowywanie, autoryzowanie i przekazywanie informacji dla mediów w imieniu 13.ŚBOT; organizacja i obsługa medialna spotkań z przedstawicielami mediów. Inicjowanie artykułów, wywiadów i innych informacji w mediach poświęconych działaniom Wojsk Obrony Terytorialnej; redagowanie i przesyłanie informacji przeznaczonych do publikacji na stronie internetowej Wojsk Obrony Terytorialnej; dokumentacja fotograficzna/video eventów oraz spotkań przedstawicieli 13 ŚBOT z mediami, władzami lokalnymi i organizacjami; monitoring prasy ogólnopolskiej i lokalnej pod kątem tematyki związanej z Wojskami Obrony Terytorialnej; gromadzenie informacji prasowych dotyczących działalności Wojsk Obrony Terytorialnej; udzielanie odpowiedzi na publikacje prasowe, programy radiowe i telewizyjne dotyczące 13. ŚBOT oraz zapytania ze strony mediów; działania z zakresu public relations, w tym z wykorzystaniem narzędzi internetowych.- Wynagrodzenie: 3050,00 zł bruto + 10% premii + dodatek za wysługę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:30, w piątki 7:00-13:00. Wymagania: wyższe (preferowane dziennikarstwo, komunikacja, public relations). Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku rzecznika prasowego lub podobnym, np. dziennikarz, redaktor. Umiejętności: wiedza z zakresu marketingu, w szczególności; komunikacji marketingowej, społecznej, public relations, mediów; wysoka kultura słowa; znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne (otwartość, empatia). Umiejętność pisania i redagowania tekstów, łatwość w budowaniu pisemnych i ustnych wypowiedzi; swoboda w wystąpieniach publicznych wystąpienia publiczne przed kamerą, umiejętność prowadzenia prezentacji i konferencji prasowych, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności samodzielnego zarządzania projektami; kreatywność w działaniu i chęć podejmowania inicjatyw; umiejętność organizacji pracy, w tym pod presją czasu; biegła znajomość obsługi pakietu MS Office; znajomość środowiska mediów lokalnych, mile widziana znajomość środowiska mediów ogólnokrajowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i pismie w stopniu biegłym. Kontakt e-mail: 13sbot.sekretariat (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)