SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO - JĘZYK FRANCUSKI Kraków oferta pracy ATLANTIC MOBILE ACCESSORIES EUROPE Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO - JĘZYK FRANCUSKI
Wynagrodzenie: od 3 494 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż akcesorii telefonicznych, pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad istniejącymi klientami, opracowywanie ofert sprzedaży, stały kontakt z klientem.Stałe wynagrodzenie + system prowizyjny.
Data publikacji: 2019-10-25
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: ATLANTIC MOBILE ACCESSORIES EUROPE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nad Drwiną 8B, 30-741 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż akcesorii telefonicznych, pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad istniejącymi klientami, opracowywanie ofert sprzedaży, stały kontakt z klientem.Stałe wynagrodzenie + system prowizyjny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 494 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO - JĘZYK FRANCUSKI
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe, miele widziane doświadczenie na ww. stanowisku, biegła znajomość języka francuskiego
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 25.10.2019
Oferta pracy ważna do: 25.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fa9df6ba7cc1d799f64ebe4ba111bc70
Podobne oferty pracy
Sporządzanie wycen stolarki aluminiowej i PCV -weryfikacja kosztorysów pod względem merytorycznym i finansowym - budowanie długotrwałej relacji biznesowych z klientem
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "NITUS ALUMINIUM" s.c - 2017-05-14 - Drużków Pusty (małopolskie)
- prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych (wraz z przygotowaniem materiałów do publikacji, okazjonalne planowanie kampanii, obsługa Klienta); - pomoc w administrowaniu stroną internetową i sklepem online (także redagowanie tekstów i wykonywanie grafik typu bannery); - przygotowanie materiałów PR do czasopism branżowych; - pomoc w organizacji eventów, zewnętrznych spotkań brafittingowych, pokazów itp. - kontakt z Klientem biznesowym. ewentualnie: - sporządzanie grafik reklamowych (ulotki, plakaty, reklama do prasy) wraz z przygotowaniem do druku i kontaktem z drukarnią, a także grafik do wykorzystania w Internecie (albo zlecanie wykonania tychże). Praca zdalna, pracodawca nie udostępnia narzędzi pracy (typu komputer, oprogramowanie). Oferta dostępna w sali C, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: agnieszka (at) onlyher.pl
Alter ID Agnieszka Socha - 2016-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa urządzeń laboratoryjnych
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Żabno (małopolskie)
- Prowadzenie prac związanych z gospodarką magazynową w zakresie pojemników; - Przyjmowanie, składowanie, kompletacja oraz wydawanie pojemników; - Rozliczanie dostaw oraz ich kontrola ilościowa; - Przygotowywanie do odbioru paczek pojemników zgodnie z dyspozycją ONR-ów; - Prawidłowe prowadzenie dokumentacji (paczkotrasówek oraz rozliczanie paczki); - Mycie oraz odkażanie pojemników do ponownego użytku; - Podejmowanie działań naprawczych doposażenia pojemników (naprawa pojemników); - Weryfikacja stanu pojemników oraz ich podział z przeznaczeniem do dalszego użytku bądź do kasacji; - Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi na zasadach ustalonych przez przełożonego; - W przypadku konieczności w zachodzących procesach w Spółce praca na stanowisku ŁADOWACZ-ODN (Dział Odbioru i Wywozu Nieczystości).
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-30 - Warszawa (mazowieckie)
administracja sklepu internetowego oraz ofert na platformach sprzedażowych,tworzenie i pielęgnacja treści dot. asortymentu sklepu,wdrażanie i optymalizowanie kampanii marketingowych marki online,koordynowanie działań SEO wspierających pozycjonowanie sklepu internetowego,prowadzenie social media,budowanie wizerunku marki,kontakt i współpraca z blogerami / vlogerami / influencerami
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2017-02-16 - Wałcz (zachodniopomorskie)
sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, informacji PFRON, ewidencja i kontrola czasu pracy, urlopów, przygotowanie dokumentacji zwiazanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników i zleceniobiorców
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Tarnów (małopolskie)
Wsparcie sprzedaży przy produktach bankowych oraz ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Siedlce (mazowieckie)
Kontrola i dbanie o rozwój wdrażanych technologii informatycznych i teleinformatycznych.Miejsce pracy: siedziba oraz praca u klienta na terenie woj. śląskiego.
Groborz Piotr Firma SKORPIO - 2017-01-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Zamawianie i sprzedaż towarów z branży metalowo-narzędziowej.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "AGRO-TERS" EDWARD SOLAK I STANISŁAW SOLAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-22 - Chełm (lubelskie)
Wykształcenie wyższe; znajomość obsługi komputera; dobra znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: sporządzanie i obliczanie ofert przetargowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MEDAN ANDRZEJ HĘDRZAK - 2018-03-22 - Gliwice (śląskie)
sprzedaz wyrobów firmowych, przymowanie zamówień, przygotowywanie zleceń na produkcję
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Złotoryja (dolnośląskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad umowami na dostawę ciepła do budynków, na dostawę gazu, wody . Umowy dzierżawy. Umowy o najem lokali biurowych .Umowy rozliczeń kosztów CO i CWU. Podatek od nieruchomości. Nadzór i kontrola czystości w budynkach. Weryfikacja aktów notarialnych pod względem : powierzchni budynku, numeru i powierzchni działki. Nadzór i przygotowywanie wykazu osób do rozliczeń wywozu nieczystości, wody , gazu.
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych-TBS Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Sosnowiec (śląskie)
Współpraca z obecnymi oraz pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie ofert i kalkulacji cenowych
"agmART" MATEUSZ ZIELIŃSKI - 2016-11-04 - Kaczki Średnie (wielkopolskie)
prowadzenie spraw związanych z dokumentowaniem zatrudnienia pracowników
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Dębno (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Radom (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista integracji międzykulturowej zajmuje się nawiązywaniem kontaktów z określoną i docelową grupą kulturową, rozwiązywaniem i niwelowaniem konfliktów między grupami (społecznościami) wywodzącymi się z różnych kultur, promowaniem różnorodności przy jednoczesnym budowaniu integracji (mieszkańców regionu, zespołów pracowniczych, itp.). Do jego zadań należy: organizowanie wspólnych imprez i spotkań z mniejszościami etnicznymi w środowisku lokalnym, firmie lub organizacji międzynarodowej, reprezentowanie mniejszości etnicznych, jej interesów, potrzeb i oczekiwań w urzędach, władzach samorządowych, organizacjach, mediach.Godzina zakończenia pracy: 16:00Umowa na 18 miesięcy
SPTG Polska Sp. z o.o. - 2020-02-25 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Warszawa (pomorskie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej, prowadzenie ewidencji czasu pracy
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Ewidencja wykonanych świadczeń medycznych, bieżące przygotowanie zestawień w zakresie statystyki medycznej.
UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE - 2019-03-12 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie akt osobowych i naliczanie wynagrodzeń pracowników
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie kont na portalach społecznościowych, podstawowa obróbka graficzna, tworzenie postów do S.M.
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Lesznowola (mazowieckie)
Obsługa laminatora, zgrzewanie, docinanie i laminowanie
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa sekretariatu i biura, przyjmowanie gości i obsługa spotkań, kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami i dostawcami ,realizacja bieżących zadań zlecanych przez Dyrektora Oddziału oraz wsparcie pracowników w sprawach administracyjnych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, nadawanie przesyłek i ich ewidencjonowanie, wsparcie w sprawach kadrowych i finansowych (współpraca z księgowym).
"HYDROSPRZĘT" SPÓŁKA JAWNA WIESŁAW KUKLA I ELŻBIETA KUKLA - 2019-09-12 - Bieniewo-Parcela (mazowieckie)
wg programu stażustaż w godz: 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Zawiercie (śląskie)
jw
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-05-26 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, sprzedaż towaru (branża spawalnicza)
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Lubin (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, rok stażu pracy na podobnym stanowsku, znajomość programów graficznych ( Photoshop), mile widziana znajomość języka niemieckiego, łatwość pisania, umiejętność pracy w zespole, umiejętności prezentacyjne i niegocjacyjne. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za promowanie firmy oraz jej usług, prowadzenie usług promocyjno - reklamowych, projektowanie i realizowanie kampanii reklamowej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Rybnik (śląskie)