SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG TURYSTYCZNYCH Krosno Odrzańskie oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG TURYSTYCZNYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta indywidualnego; sporządzanie ofert handlowych
Data publikacji: 2016-06-10
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa klienta indywidualnego; sporządzanie ofert handlowych
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG TURYSTYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2016
Data zakończenia pracy: 12.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: WYKSZŁACENIE SREDNIE/WYŻSZE
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: Piastów
Numer budynku pracodawcy: 10B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 17.06.2016
Oferta pracy ważna do: 11.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie czynności przy naprawie taboru kolejowego, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami
PKP CARGOTABOR Spółka z O.O. - 2016-12-05 - Zduńska Wola (łódzkie)
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-03-04 - Rzeszów (podkarpackie)
znajomość przepisów z zakresu prawa pracy oraz zagadnień płacowo-kadrowych, prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, rozliczenia z ZUS, kontrola szkoleń BHP
BIURO RACHUNKOWE PARTNER Karol Nawrot Lidia Kląskała sp. c. - 2016-11-09 - Rawicz (wielkopolskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wystawianie aukcji internetowych oraz sprawdzanie poprawności ich funkcjonowania (sklep on-line, allegro). Aktualizowanie strony internetowej, wprowadzanie okresowych akcji promocyjnych. Obsługa newslettera. Prowadzenie portali społecznościowych typu facebook, instagram, printeres. Monitorowanie działań konkurencji. Monitorowanie zmieniających się trendów i wprowadzanie ich w firmie. Mile widziana znajomość grafiki lub doświadczenie w marketingu /reklamie.
FENIKS SP Z O.O. - 2016-09-05 - Chocianów (dolnośląskie)
wystawianie faktur, dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz inne bieżące z zakresu księgowości
MEBLE MATKOWSKI Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Drawiny (lubuskie)
Dystrybucja gazetek reklamowych- gazetki do rozniesienia 1 raz w tyg. w godz. popołudniowych
kontakt przez OHP - 2018-02-26 - Kielce (świętokrzyskie)
znajomośc przepisów prawa pracy, przepisów mpodatkowych, przepisów z zakresu ubezpioeczenia ZUS, płatnik, Microsoft OfFice, Programy płacowe Ramzes
TEXPOL Sp. z o.o. - 2017-02-04 - Tłuszcz (mazowieckie)
promocja firmy, pozyskiwanie nowych klientów, działania marketingow
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Tychy (śląskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, administrowanie bazą danych klientów, przyjmowanie zamówień, nadzorowanie planu transportowego przy dostawach, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej. utrzymywanie dobrych relacji z klientem.
BAKS Wytwarzanie Osprzętu Instalacyjno-Elektrotech Kazimierz Sielski - 2017-03-22 - Karczew (mazowieckie)
Prowadzenie zakładowego archiwum tj. prowadzenie ewidencji dokumentacji zasobów archiwalnych i ich udostępnianie, porządkowanie i opracowywanie materiałów archiwalnych stanowiących zasób historyczny, przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej z komórek organizacyjnych, inicjowanie brakowania dokumentacji, nadzór nad archiwaliami filmowymi, video oraz fotografiami, nadzór nad magazynem archiwalnym we Wrocławiu i Bytomiu.
Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
Obsługę techniczną i opiekę nad maszynami produkcyjnymi,Nadzór nad dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń zakładu produkcyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami,Opracowywanie i wdrażanie instrukcji zgodnie z przepisami BHP dotyczących montażu, uruchomienia, obsługi diagnostyki maszyn i urządzeń w zakładzie,Udział w tworzeniu i aktualizacji dokumentacji technicznej,Udział w audytach, inspekcjach oraz w komisjach odbioru technicznego i przekazywanie do eksploatacji środków trwałych, Utrzymywanie standardów pracy w celu zapewnienia wydajności i właściwej jakości pracy,Utrzymanie ciągłości procesu produkcyjnego poprzez zapewnienie pełnej sprawności technicznej urządzeń technologicznych, Wykonywanie przeglądów, konserwacji, napraw maszyn i urządzeń według ustalonych harmonogramów Współpracuje na poziomie operacyjnym z firmami zewnętrznymi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń, Samodzielne uczestnictwo bądź współudział w usuwaniu awarii oraz naprawie uszkodzonych bądź zużytych elementów maszyn.
BIOFEED SP. Z O.O - 2018-04-18 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
znajomość prawa pracy, zagadnień kadrowo-płacowych, ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku z obsługą kadrowo-płacową
DĘBOWA POLSKA SPÓŁKA JAWNA JERZY MARKIEWICZ Siedlec - 2016-07-27 - Siedlec (wielkopolskie)
Wykształcenie techniczne, umiejętność czytania rysunku technicznego, prawo jazdy kat. B, dobra organizacja pracy
"V-TECH 2" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-02 - Rudy (śląskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie; wymagana znajomość języka angielskiego; praca w firmie produkcyjnej; jedna zmiana; możliwość delegacji na terenie kraju; miejsce pracy: Nieborowice;
"OSTROWSKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-24 - Nieborowice (śląskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-10-20 - Tychy (śląskie)
wsparcie merytoryczne w sprzedaży podległych biur operacyjnych, weryfikacja optymalizacji procesowania wniosków i wykorzystywania ich potencjału
KONKRET Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Ostrołęka (mazowieckie)
negocjacje z kontrahentamiprzygotowywanie dokumentacji do prawidłowego przeprowadzania certyfikacji eksportowych
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Ustroń (śląskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem rumuńskim/mołdawskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka rumuńskiego/mołdawskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa bieżąca klientów, poszukiwanie nowych odbiorców, przygotowywanie ofert i dokumentacji przetargowych.
ZMER Sp. z o.o. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH - 2017-01-12 - Kalisz (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
Dokonywanie zakupów na potrzeby produkcji
FIBRIS Spółka Akcyjna - 2016-03-24 - Przemyśl (podkarpackie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowanych bądź kwalifikujących się do II profilu pomocy.Wykształcenie zawodowe; roczne doświadczenie zawdowe; zakres obowiazków; obsługa maszyny do sitodruku, przygotowywanie klisz; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Sośnicowice (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-do 15-tej, księgowanie faktur i dokementów rozliczeniowych.Miejsce pracy: WrocławKontakt z pracodawcą - wyłącznie osobisty: Wrocław, Rynek 5, I piętro - kadry, Pani Maria Godlewska. Sala D
Admi Spółka z o.o. Gastronomia - 2018-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków.
PRZEDSIĘBIORSTWO GASTRONOMICZNO-USŁUGOWE "JĘDRZEJEK" IWONA JĘDRZEJEK - 2017-05-23 - Kisielnica (podlaskie)
Popularyzowanie wiedzy o zdrowiu i żywieniu
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słubicach - 2017-04-24 - Słubice (lubuskie)
Obsługa klientów zagranicznych oraz prowadzenie sekretariatu.
MTB-GROUP BARGIEL SZYMONIAK MALINA SP. J. - 2017-04-27 - Myślenice (małopolskie)
Obsługa połączeń telefonicznych oraz bieżące diagnozowanie potrzeb Klientów w zakresie produktów ubezpieczeniowych oraz kredytowych. Stosowanie aktualnych standardów obsługi telefonicznej klienta.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2016-04-27 - Siedlce (mazowieckie)