SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY TURYSTYKI ( 106 REF. DO 30 R.Ż.) Józefów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY TURYSTYKI ( 106 REF. DO 30 R.Ż.)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Data publikacji: 2017-05-10
Lokalizacja: Józefów (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Józefów, powiat: otwocki, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY TURYSTYKI ( 106 REF. DO 30 R.Ż.)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Józefów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Data zakończenia pracy: 31.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
Górna 11, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: otwocki
Gmina pracodawcy: Otwock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Otwock
Ulica pracodawcy: Górna
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.05.2017
Data dodania oferty pracy: 09.05.2017
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa maszyn do produkcji lodów
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie rozmów biznesowo-handlowych, rozwijanie sprzedaży, wyjazdy służbowe na terytorium Białorusi, Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Przemyśl (podkarpackie)
-
FUTURE LED DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Kaliska Kościerskie (pomorskie)
Rekrutacja pracowników na terytorium Ukrainy dla klientów i kontrahentów pracodawcy, załatwianie spraw formalnych związanych z rekrutacją pracowników na Ukrainie, załatwianie spraw formalnych związanych z pracą cudzoziemców w Polsce.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Oleśnica (dolnośląskie)
jw.
Wadwicz Grupa sp. z o.o. - 2018-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukiwanie nowych rynków zbytu. Organizowanie wyjazdów służbowych. Tłumaczenie ustne i pisemne. Prowadzenie korespondencji
AF ENERGY sp. z o.o. - 2016-04-22 - Gdańsk (pomorskie)
PRZESTRZEGANIE PRAWA I WEWNĘTRZNYCH AKTÓW NORMATYWNYCH, PROWADZENIE BIURA, PROWADZENIE DZIENNIKA KORESPONDENCJI, UDZIAŁ W PRZYGOTOWANIU OFERT, REALIZOWANIE POLITYKI JAKOŚCI, PRZESTRZEGANIE BHP;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, PRAWO JAZDY KAT.B, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, ASERTWNOŚĆ, BRADZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL biuro (at) termall.pl
TERMALL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ROZRUCH MOC EKOLOGIA - 2017-07-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sprzedaż art. lakierniczych, budowanie partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2016-01-21 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż i promocja sprzedawanych towarów
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Kobyla Góra (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Roboty budowlane przy wznoszeniu budynków. Praca - Oczyszczlania ścieków.
Sanicom Spółka zo.o. - 2017-08-22 - Gromadka (dolnośląskie)
- Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego. Gospodarka magazynowo - rachunkowa w komputerze.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjackie). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lata na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość komputera. Mile widziana znajomość programu SUBIEKT GT. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: intermirex (at) interia.pl
"INTER-MIREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie i kierowanie zapytań ofertowych do dostawców oraz negocjacje cen; analiza porównawcza ofert pod kątem kosztowym; analiza rynku zaopatrzenia materiałowego; sporządzanie dokumentacji powykonawczej, prowadzenie korespondencji i uzgodnień z podwykonawcami, inwestorami i urzędami; nadzór i odpowiedzialność za wyniki negocjacji techniczno handlowych; zaopatrywanie firmy w materiały budowlane potrzebne do realizacji budów.
P.H.U.PROFECTUS SP. Z O.O. NIEZDROWICE - 2016-09-21 - Niezdrowice (opolskie)
wynajem mieszkań i apartamentów dla pracowników w Niemczech. miejsce pracy: pracodawca posiada biura w Tychach, Rudzie Śląskiej, Rzeszowie ( praca w zależności od miejsca zamieszkania pracownika)
Portal Turystyczny WASZE MARZENIA.PL Barbara Madeja - 2018-01-10 - Tychy (śląskie)
księgowanie faktur zakupu, księgowanie wyciągów bankowych, wystawianie faktur, naliczanie i rozliczanie opłat dla właścicieli lokali mieszkalnych oraz użytkowych, księgowanie rozliczeń mediów dla lokali, obsługa klienta, windykacja należności od właścicieli, przygotowywanie sprawozdań do US oraz GUS
ZUH Honorata Spółka z o.o. - 2017-03-10 - Lędziny (śląskie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów i innych materiałów promocyjnych firmy, tworzenie ofert handlowych, prowadzenie kampanii mailingowych, prowadzenie kampanii sprzedażowych, opracowywanie kampanii marketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynań konkurencji, a także wyników badań rynkowych, przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłka do klientów, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, obsługa dotychczasowego klienta (organizacja szkoleń, przygotowanie materiałów), prowadzenie i aktualizowanie bazy klientów i firm, prowadzenie i obsługa profilu firmy w mediach społecznościowych, prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafik do strony www
"COMPETENCE-TRAINING & COACHING INSTITUTE" Barbara Jaśkiewicz - 2016-04-13 - Sosnowiec (śląskie)
Praca na stanowisku kadr i płac. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 320 94 11. lub b.milczarek (at) medinet.pl
MEDINET Sp. z o.o. - 2017-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów, utrzymywanie z nimi stałego kontaktu, podtrzymywanie relacji handlowych, sporzadzanie ofert handlowych, prowadzenie zestawień sprzedaży, wystawianie dokumentów typu upoważnienia
Agro-Handlowiec Szymańscy Sp. z o.o. nr 1 SKA - 2016-05-23 - Wyszków (mazowieckie)
Obsługa klientów branżowych (podłogi drewniane) z krajów francuskojęzycznych. Sprzedaż produktów, promowanie marki, budowanie stałych relacji handlowych z klientami, poszukiwanie zagranicznych partnerów handlowych.
Wytwórnia Parkietów DĄBEX Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-03-22 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Kierowanie samochodem dostawczym, dystrybucja towaru.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Legionowo (mazowieckie)
Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby klientów wewnętrznych i zewnętrznych z Polski i z krajów wschodnich (m.in. Rosji i Ukrainy); Monitrowanie budżetów i planów dla oddziałów firmy; Analizowanie rynku pod kątem oferty organizacji, osoby publicznej, promocji marki; Przygotowywanie materiałów promocyjnych i komunikatów prasowych w języku polskim i rosyjskim; Spełnianie wymagań stawianych przez klientów wewnętrznyh w zakresie dostarczania danych, komunikacji oraz analiz finansowych, dostarczanie informacji i analiz dla kierownictwa; Organizowanie konferencji prasowych i eventów.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kraków (małopolskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Kraków (małopolskie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kletnia (łódzkie)
- strategiczna odpowiedzialność, opieka i samodzielne kierowanie centrum Outsourcing- przygotowanie instrukcji wykonania projektu, instrukcji handlowej oraz dokumentów do odbioru we współpracy z klientem - optymalizacja oraz koordynacja przebiegu procesów - przygotowanie wymogów, planowanie oraz koordynacja procesem zatrudnia pracowników a także projektem Ressourcen - zapewnienie sprawnej realizacji projektów - przyjmowanie oraz rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji - sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków z nastawieniem na osiągniecie sukcesu
Randstad Deutschland GmbH & Co. KG - 2015-12-11 - Niemcy (Niemcy)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Grójec (mazowieckie)
- Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej;- Naliczanie wynagrodzeń o sporządzanie listy płac;- Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT i GUS;- Rozliczanie i ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich;- Kontola szkoleń BHP oraz badań lekarskich;- Tworzenie raportów i zestawień kadrowo- płacowych.
BENECKE-KALIKO SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-10 - Wągrowiec (wielkopolskie)
koordynacja pracy pracowników, nawiązywanie i utrzymywanie relacji partnerskich z klientami korporacyjnymi firm
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie ewidencji czasu służby/pracy, karty ewidencji obecności, zestawienia nieobecności, rozliczanie wypracowanych przez funkcjonariuszy nadgodzin Przygotowywanie planów doskonalenia lokalnego dla funkcjonariuszy oraz pracowników placówki Prowadzenie ewidencji szkoleń przeprowadzonych w ramach szkolenia lokalnego oraz sporządzanie sprawozdań i analiz w zakresie spraw szkoleniowych Zapoznawanie funkcjonariuszy placówki z rozkazami personalnymi, sporządzanie dokumentacji służbowej w zakresie kadrowo-szkoleniowym
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-04-27 - Dołhobyczów (lubelskie)
- Nawiązywanie i utrzymanie relacji z klienta z Polski, Armenii i Rosji. Nawiązywanie współpracy z firmami rekrutującym z Polski, Armenii i Rosji. Delegacje zagraniczne do Armenii i Rosji.- Miejsce wykonywania pracy: Główne: woj. śląskie, woj. ościenne, delegacje zagraniczne do Armenii i Rosji.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 8:00-12:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana zdolność do pracy w warunkach stresowych. Wymagana znajomość rynku pracy w Armenii i znajomość potrzeb branży.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)