SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY NA RYNKI WSCHODNIE Gdańsk oferta pracy AF ENERGY sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY NA RYNKI WSCHODNIE
Wynagrodzenie: 925 - 1 200 PLN
Zakres obowiązków: Poszukiwanie nowych rynków zbytu. Organizowanie wyjazdów służbowych. Tłumaczenie ustne i pisemne. Prowadzenie korespondencji
Data publikacji: 2016-04-22
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: AF ENERGY sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Józefa Hallera 140/110, 80-416 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Poszukiwanie nowych rynków zbytu. Organizowanie wyjazdów służbowych. Tłumaczenie ustne i pisemne. Prowadzenie korespondencji
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 925 - 1 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 20 godzin tygodniowo
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY NA RYNKI WSCHODNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 925 - 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.05.2016
Data zakończenia pracy: 04.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe(marketing, zarządzanie, ekonomia, filologia rosyjska), minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, znajomość obsługi sprzętu biurowego, prawo jazdt kat. B, biegła znajomość języka rosyjskiego, dobra języka ukraińskiego oraz języka angielskiego. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt telefoniczny: 798 175 826
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: AF ENERGY sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Gen. Józefa Hallera 140/110, 80-416 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Gen. Józefa Hallera
Numer budynku pracodawcy: 140/110
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 23.04.2016
Oferta pracy ważna do: 04.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Specjalista sprzedaży internetowejOferta pracy skierowana do osób bezrobotnych do 30 r.ż. z ustalonym II profilem pomocy zarejestrowanych w PUP w KolbuszowejRodzaj wyk. pracy: obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; rezlizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki oraz monitorowanie przesyłek; zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.Miejsce wyk. pracy: 36-060 Głogów Małopolski, ul. Rynek 18.Praca w godzinach: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
-Obsługa kasy,-Windykacja,-Dekretacja i księgowanie dochodów budżetowych,-Kontakt telefoniczny lub osobisty.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W TCZEWIE - 2018-02-13 - Tczew (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie, wyższe; obsługa komputera, w tym pakietu MS Office; dobra organizacja pracy; Zakres obowiązków: obsługa komputera i urządzeń biurowych; prowadzenie dokumentacji biurowej; archiwizacja dokumentów rozliczeniowych; sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gliwice (śląskie)
PROWADZENIE ROZMÓW HANDLOWYCH Z KONTRAHENTAMI KRAJOWYMI I ZAGRANICZNYMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW,
FIRMA PRODUKCYJNO- HANDLOWA "KANWIL" SP. Z O.O. - 2018-04-04 - Dębica (podkarpackie)
Projektowanie i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów, poszukiwanie i wdrażanie nowości technicznych, znajomość systemów CAD i CAM, aktualizacja i emisja dokumentacji konstrukcyjno - technologicznej, techniczne przygotowanie produkcji, udział w pracach projektowo - rozwojowych, doradztwo techniczne.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-01-20 - Głuchołazy (opolskie)
kontakt z klientami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Bytom (śląskie)
Wykształcenie: brak wymagań, doświadczenie mile widziene; kreatywność, cierpliowość, odpornośc na stres; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ - 2018-07-03 - Gliwice (śląskie)
jw.
INTOUCH CONTACT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
•Stworzenie bezpiecznych i komfortowych warunków pracy•Zminimalizowanie ryzyka występowania wypadków przy pracy•Przestrzeganie przepisów BHP przez pracowników•Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, m.in. ogólnych, okresowych, •Współdziałanie z kierownictwem w zakresie tworzenia kultury bezpiecznej pracy•Prowadzenie rejestrów dot. spraw BHP wymaganych przepisami prawa,•Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,•Nadzorowanie oraz zlecanie przeprowadzenia badań czynników szkodliwych dla zdrowia, prowadzenie rejestrów,•Współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników,•Realizowanie zadań związanych z wypadkami przy pracy,•Gospodarka środkami ochrony indywidulanej oraz odzieżą i obuwiem roboczym,•Uzupełnianie apteczek pierwszej pomoc; system wynagradzania miesięzny premiowany; godz. pracy 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 13.30-14.30
AJ FABRYKA MEBLI SP. Z O.O. - 2017-02-10 - Redzikowo (pomorskie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej,wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Świętochłowice (śląskie)
jw.
EUFA Sp z o.o. - 2017-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Fakturowanie.
"POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA" SP. Z O.O. - 2018-03-13 - Łomża (podlaskie)
OBRÓBKA ELEMENTÓW
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Sprzedaż części samochodowych.
Centrum Części Samochodowych Ford Michał Goździewski - 2018-01-04 - Starogard Gdański (pomorskie)
Znajomość zagadnień marketingu, identyfikacja potencjalnych klientów i ich pozyskiwanie, tworzenie i efektywne wdrażanie strategii sprzedaży wyrobów i usług TEPRO S.A., weryfikacja działań konkurencji, dbałość o wysoki poziom relacji z obecnymi i przyszłymi kontrahentami
Zakład Techniki Próżniowej "TEPRO" S.A. - 2016-10-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
OBOWIĄZKI:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA, – POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
EUROLOGIC ZENON GŁODOWSKI - 2017-03-13 - Siedliska (podkarpackie)
Specjalista ds. rozliczeń i roszczeń lub Asystent w dziale rozliczeń i roszczeń, potencjalny zakres zadań: a) Weryfikuje poprawność przygotowanych dla celów rozliczeniowych przez Podwykonawców dokumentów, oświadczeń, w tym rzeczowo-finansowych protokołów potwierdzających wykonanie poszczególnych etapów realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogramów płatności. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protokołów rzeczowo-finansowych oraz kompletację przekazywanych przez poszczególne piony/działy odpowiednich protokołów odbioru np. robót/dostaw/usług, celem rozliczenia Etapów Płatności wynikających z Umowy z Inwestorem. c) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezbędną korespondencję w zakresie Rozliczeń dla Kierownika Działu. e) Raportuje do Kierownika Działu o zauważonych nieprawidłowościach i ewentualnych problemach w osiągnięciu zgodnego rozliczenia zawartych Umów (analizuje przyczyny, zagrożenia, proponuje działania naprawcze bądź korygujące). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powstałych roszczeń w porozumieniu z Kierownikiem Działu. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz współuczestniczy w pozyskiwaniu od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu. j) Prowadzi rejestr Roszczeń, skierowanych do Spółki, oraz wychodzących ze Spółki. k) Prowadzi ścisłą współpracę z Kierownikiem Działu oraz z personelem branżowym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarządzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawców w związku z realizacją przez Nich Umów podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Działu współpracuje z Działem Prawnym spółki oraz Kancelarią obsługującą Spółkę w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zgłoszone do Spółki roszczenia lub odpowiedniego zgłoszenia / inicjowania roszczeń Spółki. m) Monitoruje i zgłasza Kierownikowi Działu konsekwencje związane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) Właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (śląskie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: odpowiedzialność za kontakty z klientami biznesowymi w zakresie realizowanych zamówień oraz za współudzial w osiąganiu celów sprzedażowych (w tym. m.in. przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz nadzór nad realizacją zadań wynikających z umów z klientami) WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne, logistyczne lub pokrewne, doświadczenie w dziale sprzedaży/obsługi klienta lub logistyki, łatwość nawiązywania kontaktu i budowania relacji z klientami, umiejętność skutecznego działania w środowisku wymagającym pracy pod presją czasu i optymalnej wydajności linii produkcyjnych, odporność na stres, mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwioająca swobodną komunikację, niezbędna gotowość do odbycia kilkutygodniowego przeszkolenia w Zakładzie EUROBOX Polska w Ujeździe (woj. Łódzkie)
"EUROBOX POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-20 - Lubliniec (śląskie)
znajomość kuchni bengalskiej
DHAKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-09-13 - Radomsko (łódzkie)
Odpowiedzialnośc za planowanie i kontrole pracy kierowców,kontakt z bazami na Ukrainie, koordynowanie pracy kierowców, odpowiedzialność za działanie firmy w zakresie transportu towarów na rynek wschodni.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Sochaczew (mazowieckie)
sporządzanie kosztorysów i ofert, wysyłanie zapytań ofertowych, analiza ofert i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych, analiza dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, optymalizacja kosztów w ramach przygotowanych ofert, sporządzanie zapytań ofertowych, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami, aktualizacjia cen materiałów i usług budowlanych
Jacek Jaksa - 2016-01-25 - Piątkowisko (łódzkie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW ORAZ NEGOCJOWANIE OFERT HANDLOWYCH, SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH NA STANOWISKA RÓŻNEGO SZCZEBLAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA MS. OFFICE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO
HEADHUNTERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej.Sporządzanie analiz.
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DRÓG I MOSTÓW Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania w języku chorwackim i angielskim. Przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów. Aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemów. Wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych. Zapewnianie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko. Tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Kraków (małopolskie)
realizacja polityki kadrowej firmy, prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń.
"WODPOL" Spółka z o.o. - 2017-08-08 - Żywiec (śląskie)
Retusz zdjęć, korekcje kolorystyczne, szparowanie zdjęć, przygotowywanie projektów graficznych, kontrola procesu produkcyjnego, kontrola procesu produkcyjnego i jakości gotowych plików, interpretacja wiadomości pisanych, udział w konferencjach i spotkaniach.
QUAD/GRAPHICS EUROPE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-11-10 - Gdańsk (pomorskie)