SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY SZKOLEŃ Tczew oferta pracy ZESPÓŁ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W TCZEWIE
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Zapewniamy:- możliwość rozwoju zawodowego- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- elastyczny czas pracyZakres obowiązków:- pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie dobrych relacji z klientem- negocjacje z klientem- tworzenie ofert sprzedażowych- doradztwo w zakresie doboru szkoleń- realizacja celów sprzedażowych- raportowanie przełożonemu efektów pracy i wyników sprzedaży
Data publikacji: 2018-09-28
Lokalizacja: Tczew (pomorskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W TCZEWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sobieskiego 10, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewniamy:- możliwość rozwoju zawodowego- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- elastyczny czas pracyZakres obowiązków:- pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie dobrych relacji z klientem- negocjacje z klientem- tworzenie ofert sprzedażowych- doradztwo w zakresie doboru szkoleń- realizacja celów sprzedażowych- raportowanie przełożonemu efektów pracy i wyników sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- rzetelne i sumienne wypełnianie obowiązków służbowych- umiejętność obsługi komputera - biegła znajomość programu Excel- umiejętność pracy w zespole- doświadczenie w obsłudze systemów sprzedażowych SAP- komunikatywność- samodzielność z pozytywnym nastawieniem do pracy
Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W TCZEWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 10, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Tczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tczew
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: http://www.zkz.tczew.pl/
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 28.09.2018
Oferta pracy ważna do: 29.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów z zakresu Prawa Pracy, współpraca z księgową w zakresie kadrowo-płacowym, sporządzanie list płac i roliczeń z ZUS, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników.
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W KARCZEWIE - 2017-01-19 - Karczew (mazowieckie)
prowadzenie doradztwa technologicznego w zakresie produkcji rolniczej ze szczególnym uwzględnieniem produkcji roślinnej oraz doradztwa w zakrkesie płatności obszarowych (zasady zazieleniania i wzajemnej zgodności), organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie produkcji rolnej, upowszechnianie wiedzy na temat Dobrej Praktyki Rolnej; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2019-08-28 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
Internetowa sprzedaż mebli skrzyniowych. Mile widziane doświadczenie. Mile widziana osoba z niepełnosprawnością. Indywidualny czas pracy.
JACEK ŚLAK USŁUGI ,,JŚ" - 2019-05-07 - Krążkowy (wielkopolskie)
-organizację szkoleń oraz szkoleń online (webinar)-koordynacja i zarządzanie od strony administracyjnej szkoleniami;-komunikacja z Klientem;-radzenie z problemami ad hoc, które mogą się wydarzyć w trakcie szkolenia; -organizacja cateringu na szkolenia; -organizowanie płatności za szkolenia;
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Kraków (małopolskie)
j.w.
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ, TWORZENIE OFERT SPRZEDAŻY, KONTAKT Z DOSTAWCAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KONTRAHENTÓW, KOORDYNACJA DOSTAW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, OPERATYWNOŚĆ I AKTYWNOŚĆ W DZIAŁANIU, PRAWO JAZDY KAT. B, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ J.NIEMIECKIEGO;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL info (at) firestop-serwis.pl
FIRE STOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
. Znajomość i przestrzeganie w praktycznym działaniu przepisów i zarządzeń dotyczących OHP 2. Inicjowanie i podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych, w tym pochodzących z funduszy unijnych, na realizację projektów społecznych i inwestycyjnych, opracowywanie wniosków w tym zakresie.
kontakt przez OHP - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
aa
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Ostrołęka (mazowieckie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem rumuńskim/mołdawskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka rumuńskiego/mołdawskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
wykonywanie usługi utrzymania czystości
"Amlux" sp. z o.o. - 2016-04-22 - Rzeniszów (śląskie)
Pomoc techniczna w czasie imprez kulturalnych, kolportaż "Informatora Miejskiego"
kontakt przez OHP - 2019-06-25 - Brzeg (opolskie)
Kompletacja produktów firmy, praca manualna i przy linii produkcyjnej. Praca siedząca i stojąca
DIAGNOSIS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-16 - Wasilków (podlaskie)
Bieżąca obsługa Klientów Kancelarii, nadzór nad prowadzonymisprawami, sporządzanie pism procesowych, umów, opinii prawnychwniosków, reprezentowanie Klientów w sporach sądowych i innychczynnościach, praca w godz. 8-6
Kancelaria Radców Prawnych Więcławik & Huszno s.c - 2016-02-23 - Kluczbork (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Grodków (opolskie)
organizacja dokumentacji transpoetowej w przewozach miedzynarodowych Unia Europejska - Kazahstan - Rosja, kontakty z kontrahentami, kontrola przepływów dokumentacji, miesięczne raportowanie(godziny pracy 9:00 - 13:00)
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Biała Podlaska (lubelskie)
1. Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2. Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów4. Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów ofer
Brand Distribution Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Białystok (podlaskie)
praca w księgowości i kadrach
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Kraków (małopolskie)
obsługa zamówień, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programów magazynowych, księgowanie faktur, przyjęcie towaru
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Chrzanów (małopolskie)
Obsługa administracyjno-biurowa
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Jasło (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Czarna Dąbrówka (pomorskie)
księgowanie faktur, wyciągów, sporządzanie deklaracji VAT, CIT, zestawień
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Nowa Dęba (podkarpackie)
- Informujemy o możliwości zatrudnienia na stanowisku pracowniczym: specjalista w Wydziale Zaopatrzenia Szkoły Policji w Katowicach. - Warunki zatrudnienia:1) umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa, pełny etat;2) wynagrodzenie: ok. 2160 zł brutto; 3) przewidywana data zatrudnienia: 1 grudnia 2016 r.;4) praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 15.30, wyłącznie w siedzibie pracodawcy (Katowice, ul. Gen. Jankego 276);5) zakres obowiązków: realizacja uprawnień mieszkaniowych funkcjonariuszy szkoły, prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z realizacją uprawnień mieszkaniowych policjantów, prowadzenie postępowań administra-cyjnych w sprawach mieszkaniowych policjantów oraz opracowywanie rozstrzygnięć w tym zakresie, prowadzenie dokumentacji, rejestrów i ewidencji dotyczących realizacji uprawnień mieszkaniowych policjantów.- Wynagrodzenie: 2160 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Od kandydatów oczekujemy:1) wykształcenia średniego i 3-letniego stażu pracy (tj. zatrudnienia pracowniczego) lub wykształcenia wyższego i rocznego stażu pracy (wskazane wykształcenie administracyjne lub pokrewne);2) doświadczenia w zakresie stosowania kpa (umiejętność stosowania przepisów kpa)3) obsługi edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego pakietu biurowego Ms Office (obsługa programów Word i Excel).
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2016-10-24 - Katowice (śląskie)
-Sterowanie i koordynacja przebiegu wdrażania nowych produktów oraz zmian technicznych -Terminowa realizacja zamówień klienta w fazie przedseryjnej -Nadzór nad przepływem materiałów fazy przedseryjnej -Nadzór nad terminowym wdrażaniem zmian technicznych -Techniczne ustalenia z dostawcami i klientami -Optymalizacja obowiązujących procesów -Przekazywanie wiedzy fachowej innym pracownikom
SITECH Sp. z o.o. - 2018-04-05 - Września (wielkopolskie)
Wymagana znajomość obsługi komputera, komunikatywność, rzetelnośc.Praca w godzinach : 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2015-11-16 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji środowiskowej
kontakt przez PUP - 2019-11-19 - Wola Łaska (łódzkie)
sprzedaż, tworzenie startegii sprzedaży, tworzenie raportów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Duchnice (mazowieckie)
Zatrudnienie w Projekcie dofinansowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, poddziałanie 9.2.3, z Europejskiego Funduszu Społecznego, pn. Wsparcie w kryzysie Gorlicki Ośrodek Interwencji KryzysowejPrzyjmowanie osób zgłaszających się do GOIK oraz udzielanie wsparcia w ramach prowadzonej interwencji kryzysowej. Szczegółowy zakres zadań dostępny jest na stronie internetowej w treści ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko www.pcpr.gorlice.pl
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach - 2018-11-30 - Gorlice (małopolskie)
Koordynowanie procesu sprzedaży, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami, obsługa klientów, przygotowanie ofert, przygotowywanie raportów dziennych
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Łódź (łódzkie)