SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Ryczywół oferta pracy COMVEST Sp. z o.o. Sp.komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - wystawianie faktur sprzedażowych,- wystawianie i przyjmowanie dokumentów WZ i PZ,- prowadzenie dokumentacji,- obsługa klienta
Data publikacji: 2019-04-08
Lokalizacja: Ryczywół (wielkopolskie)
Pracodawca: COMVEST Sp. z o.o. Sp.komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Obornicka 1B, 64-630 Ryczywół, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wystawianie faktur sprzedażowych,- wystawianie i przyjmowanie dokumentów WZ i PZ,- prowadzenie dokumentacji,- obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ryczywół
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: obornicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ryczywół
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- dokumenty aplikacyjne przesyłać można na podany adres e-mail: biuro (at) comvest.pl
Nazwa pracodawcy: COMVEST Sp. z o.o. Sp.komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Adres pracodawcy:
Obornicka 1B, 64-630 Ryczywół, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- kontakt osobisty w godz. 8-16- telefoniczne umówienie terminu spotkania- dokumenty aplikacyjne przesyłać można na podany adres e-mail: biuro (at) comvest.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: obornicki
Gmina pracodawcy: Ryczywół
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ryczywół
Ulica pracodawcy: Obornicka
Numer budynku pracodawcy: 1B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 09.04.2019
Oferta pracy ważna do: 09.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Brak danych
KERMAAN S.C. - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kadrowa pracowników; naliczanie wynagrodzeń; naliczanie zasiłków, w tym również administrowanie dokumentacją zasiłkową; obsługa zajęć komorniczych; sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji oraz raportów do US i ZUS; przygotowanie oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych; udzielanie pracownikom informacji w zakresie ubezpieczeń społecznych i zagadnień kadrowo-płacowych. Godz. pracy 8-16. Okres zatrudnienia 6 m-cy.
ECO - PLAN SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-14 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klienta w lokalu gastronomicznym-kuchnia wietnamsko-tajska, doradzanie konsumentom odpowiedniego asortymentu potraw i napojów, w zależności od wymagań dietetycznych, przyzwyczajeń i specyfiki kuchni wietnamskiej i tajskiej
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Lublin (lubelskie)
- Praca w biurze polegająca na sporządzaniu ofert i kalkulacji w firmie z sektora energetycznego (opracowywanie ofert przetargowych, wykonywanie kalkulacji, współpraca z innymi działami w zakresie wykonywanych zadań, analizowanie kosztów, kontakt z klientami i dostawcami).- Wynagrodzenie: od 3000 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek energetyka lub budownictwo). Wymagane doświadczenie minimum 2 lata na podobnym stanowisku pracy. Umiejętności: czytanie rysunku i dokumentacji technicznej (warunek konieczny), umiejętność pracy pod presją czasu, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office (Microsoft Excel wymagany). Mile widziana komunikatywna lub biegła znajomość języka angielskiego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- pozyskiwanie nowych klientów- utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami- kompleksowa obsługa nowych i stałych klientów (przyjmowanie zamówień, weryfikacja potwierdzeń płatności, wystawianie dokumentów magazynowych, fakturowanie, wystawianie paragonów)- fakturowanie- kontrola stanów magazynowych (przyjęcie towaru, wydanie z magazynu)- monitorowanie i rozliczanie depozytów klientów- przyjmowanie reklamacji (przekazywaie pracownikom wyznaczonym di przyjmowania reklamacji, przekazywanie klientom rozwiązania reklamacji)- aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy- przygotowanie i aktualizacja baz klientów
Arkadiusz Gumieniczuk TRAWNIK - PRODUCENT - 2019-03-22 - Turowo (zachodniopomorskie)
opracowywanie, wdrażanie i koordynowanie systemu zarządzania jakością, monitorwanie obowiązujących przepisów z zakresu ochrony środowiska, badanie przyczyn powstania ewentualnych niezgodności, pracodawca wymaga 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-08-18 - Karpicko (wielkopolskie)
praca w systemie dwuzmianowycm w godzinach od 14.00 do 22.00, 22.00 - 6.00, przyjmowanie, rozlokowanie i eskpedycja towaru
EUROCASH S.A. - 2017-04-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
- Zakres obowiązków:1. Naliczanie wynagrodzeń wynikających ze stosunku pracy oraz zasiłków wg aktualnie obowiązujących przepisów, prowadzenie stosownej dokumentacji,2. Ustalanie i naliczanie podatku od wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji PIT,3. Realizacja potrąceń komorniczych i innych względem pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,4. Wystawianie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń oraz dokumentów na potrzeby instytucji zewnętrznych,5. Interpretacja i analiza przepisów prawnych w przedmiotowym obszarze.- Wynagrodzenie: 2800 zł brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo (z możliwością przedłużenia umowy) w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 07:30-15:30.Niezbędne wymagania:- wykształcenie wyższe,- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,- znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Excela,- dokładność i bardzo dobra organizacja pracy,- komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole,- umiejętność pracy pod presją czasu.Wymagania dodatkowe:- mile widziana obsługa programu Płatnik,- umiejętność naliczania wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych wg aktualnie obowiązujących przepisów.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-01-04 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie zamówień, fakturowanie, utrzymywanie kontaktu z kontrahentami
Agripol Food Sp. z o.o. w Białymstoku - 2017-09-01 - Białystok (podlaskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, kier. elektryczny; doświadczenie zawodowe mile widziane; doświadczenie w obsłudze klienta; komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie; zakres obowiązków: sporządzanie ofert handlowych, utrzymywanie dobrych relacji z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
MPL POWER ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-16 - Gliwice (śląskie)
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa klientów,doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów,koordynacja dostaw,
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż usług oferowanych przez firmę, pomoc w uzupełnianiu i przygotowaniu wniosków o pozyskanie srodków unijnych, nawiązywanie trwałych relacji z kliente,
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Pławno (łódzkie)
Archiwizacja dokumentów. Pozyskiwanie pracowników internetowo oraz telefonicznie. Praca z bazą danych. Umieszczanie ogłoszeń o pracę w internecie. Sporządzanie dokumentów związanych z procesem rekrutacji. Udział w rozmowach kwalifikacyjnych. Obsługa dokumentacji w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Gdynia (pomorskie)
pełna obsługa kadrowo- płacowa, ZUS
Firma Doradcza Konkret Renata Mączka - 2016-06-13 - Kraków (małopolskie)
tłumaczenie opisów towarów z j. polskiego na czeski i słowacki, wystawianie aukcji na portalu aukro.cz, wysyłka towarów do Czech i Słowacji, kontakt telefoniczny z klientami czeskimi i słowackimi
GMK - Jan Gwizdała - 2016-12-14 - Brzesko (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Solitech - 2017-06-07 - Gdańsk (pomorskie)
kontakty z kontrahentami zagranicznymi
TORUŃSKIE ZAKŁADY URZĄDZEŃ MŁYŃSKICH "SPOMASZ" S.A. - 2017-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
kadry i płace
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
przyjmowanie towaru, wydawanie mechanikom części do naprawy
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, księgowości
GJH-KOŁO H.JANIKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-18 - Koło (wielkopolskie)
jw.
Sol Financial Services Polska Sp. z o.o. - 2018-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
wysyłka produktów, listów, e-maili, ofert handlowych, archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych
Hofer GmbH & Co KG Spółka Komandytowa Oddział w Polsce - 2016-02-15 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
- Przygotowywanie postępowań przetargowych. Prowadzenie ewidencji zamówien publicznych. Uczestnictwo w komisjach przetargowych i sporządzanie dokumentów z posiedzeń komisji. Kontrola realizacji umów zawartych w drodze postepowań przetargowych.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Po okresie próbnym możliwość dalszego zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:05. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane 3 lata doświadczenia zawodowego w realizacji zamówień publicznych. Posiadanie ukończenych kursów z zakresu zamówień publicznych. Znajomość przepisów postępowania administracyjnego. Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu zamówień publicznych potwierdzona przebytymi szkoleniami. Mile widziane studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, znajomość zasad funkcjonowania Państwowej Inspekcji Sanitarnej, KPA i KPC. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:30-15:05) (Tel. 32-351-23-41, 32-351-23-38) lub e-mail: a.wojtasiak (at) wsse.katowice.pl
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KATOWICACH - 2016-12-01 - Katowice (śląskie)
Obsługa Klientów w zakresie sprzedaży systemów ochrony danych, organizacja pracy biura, przygotowywanie ofert w zakresie systemów ochrony danych osobowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Kuniów (opolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, przetargowych; obsługa portali aukcyjnych; dostarczanie mierników na kopalnie; pozyskiwanie zleceń; miejsce pracy - obszar woj. śląskiego
Carbo-Toka Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Tychy (śląskie)
pozyskiwanie kontrahentów i prowadzenie negocjacji, przygotowywanie dokumentów, podtrzymywanie kontaktów z klientami, budoanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Poznań (wielkopolskie)
praca sekretarki medycznej
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Warszawa (mazowieckie)